گوشی نوکیا 5710 ؛ گوشی جدید نوکیا دارای شارژر مخفی برای هدفون بی‌سیم

گوشی نوکیا 5710 . گوشی جدید نوکیا دارای شارژر مخفی برای هدفون بی‌سیم است. در ادامه مطلب نوکیا 5710 گوشی همراه فیگار باشید.

شرکت نوکیا دیروز (۱۲ جولای) سه گوشی جدید با نام‌های Nokia 2660 Flip، Nokia 8210 4G و Nokia 5710 XpressAudio را در سطح جهانی معرفی کرد. این گوشی‌ها با طراحی شبیه به گوشی‌های قدیمی‌تر، اما برخی ویژگی‌های گوشی‌های مدرن عرضه شده اند.

گوشی نوکیا 5710

گوشی جدید نوکیا دارای شارژر مخفی برای هدفون بی‌سیم

گوشی جدید نوکیا, نوکیا 5710 گوشی
گوشی جدید نوکیا, نوکیا 5710 گوشی

شرکت HMD ساعاتی قبل از سه گوشی جدید نوکیا و یک تبلت رونمایی می‌کرد. در بین این گوشی‌ها، نوکیا ۵۷۱۰ XpressAudio جذاب‌ترین محصول به حساب می‌آید زیرا در بدنه‌ی آن یک کیس شارژ برای هدفون بی‌سیم وجود دارد. البته این اولین باری نیست که چنین ایده‌ای برای گوشی عملی می‌شود اما HMD اولین شرکت بزرگی است که از چنین ایده‌ای استفاده می‌کند.

پنل جلویی این گوشی مانند دیگر فیچرفون‌ها (گوشی‌های ساده) ساده است و مثلا می‌توانیم به نمایشگر ۲.۴ اینجی و دکمه‌های T9 اشاره کنیم. اما در پنل پشتی شاهد طراحی جذاب کیس شارژ هدفون بی‌سیم هستیم که این هدفون هم همراه با این گوشی ارائه می‌شود. این گوشی تا اواخر ماه جاری میلادی با قیمت ۶۹ یورو راهی بازار کشورهای مختلف می‌شود.

بیشتر بخوانید:

گوشی نوکیا 5710

گوشی جدید نوکیا, نوکیا 5710 گوشی
گوشی جدید نوکیا, نوکیا 5710 گوشی

نوکیا 5710 XpressAudio جالب‌ترین محصول در میان این سه گوشی هوشمند است که یک نوار لغزنده در پشت برای هدفون‌های TWS داخلی را ارائه می‌دهد. این گوشی هوشمند با یک صفحه نمایش رنگی ۲.۴ اینچی QVGA و کنترل‌های صوتی در کنار نمایشگر عرضه می‌شود. نوکیا 5710 XpressAudio به یک دوربین پشتی VGA و باتری قابل جابجایی ۱۴۵۰ میلی آمپر ساعتی که می‌تواند تا ۶ ساعت مکالمه 4G را دوام بیاورد، مجهز شده است.

این دستگاه با سیستم عامل +S30، پشتیبانی از دو سیم کارت، تراشه Unisoc T107 و ۱۲۸ مگابایت فضای ذخیره سازی (قابل ارتقا تا ۳۲ گیگابایت) ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار گوشی نوکیا 5710 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *