فصل 2 سریال Hellbound ؛ ​​تاریخ انتشار، بازیگران و هر آنچه که باید بدانید !

این فیلم جایگاه شماره یک استریمینگ نتفلیکس را از سریال Squid Game ربود و جدیدترین سریال ترسناک این غول استریمینگ در کره جنوبی Hellbound نیز ممکن است برای فصل دوم تمدید شود. با نوشتار فصل 2 سریال Hellbound همراه فیگار بمانید.

در حالی که نتفلیکس هنوز به طور رسمی Hellbound را تمدید نکرده است، فصل اول با چنان معمای پر پیچ و خمی به پایان رسید که مطمئناً بسیاری از طرفداران این سریال را در خماری گذاشته است.

حقایق پنهان سریال عازم جهنم (Hellbound) ؛ توجیه رویدادهای ماورالطبیعه !

فصل 2 سریال Hellbound

​​تاریخ انتشار، بازیگران و هر آنچه که باید بدانید !

فصل 2 سریال Hellbound, تاریخ انتشار فصل 2 سریال Hellbound
تاریخ انتشار فصل 2 سریال Hellbound

Hellbound به سرعت به خاطر گرافیک و ساختار دلهره‌آورش که قبلاً مورد توجه طرفداران سریال Squid Game قرار گرفته بود، شهرت پیدا کرد.

در حال حاضر، Hellbound ( بررسی فلسفی و روانشناختی فصل اول سریال Hellbound ) تنها در عرض 24 ساعت پس از انتشار، از Squid Game در بیش از 80 کشور پیشی گرفته است و در 20 نوامبر به پرمخاطب‌ترین نمایش نتفلیکس در سراسر جهان تبدیل شده و همچنان رتبه اول را حفظ کرده است.

Hellbound درباره چیست؟

هشدار – اسپویل‌های فصل 1

تاریخ اکران فصل 2 سریال Hellbound, فصل 2 سریال Hellbound کی میاد, تریلر فصل دوم Hellbound
تاریخ اکران فصل 2 سریال Hellbound, فصل 2 سریال Hellbound کی میاد, تریلر فصل دوم Hellbound

این سریال به کارگردانی Train to Yeon Sang-ho از بوسان، در دنیایی دیستوپیایی ( بهترین فیلم های آخرالزمانی 2021 و بهترین فیلم های پساآخرالزمانی 2021 ) جریان دارد و گروهی از شیاطین را دنبال می‌کند که گناهکاران را شکار می‌کنند و آنها را به جهنم می‌فرستند.

این سریال ترسناک شهروندان را قبل از شکار شدن توسط هیولاهای غول پیکری که سرنوشت ناگوارشان را رقم می‌زند، از تاریخ و زمان مرگشان مطلع می‌کند. سپس هیولاهای وحشتناک قربانیان خود را می‌سوزانند و به جهنم می‌فرستند و باعث شیوع هیستری عمومی و تعصب مذهبی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

در پایان فصل 1، که در 19 نوامبر 2021 در نتفلیکس منتشر شد، شاهد بودیم که بقایای سوخته پارک جونگ جا (کیم شین راک) به طور ناگهانی دوباره زنده شد ( که به این مسئله در مقاله نقد و بررسی سریال Heelbound پرداخته شده است ). او قبلاً در این سریال درگذشت، و مرگ او توسط انجمن حقیقت جدید پخش شد تا ترس را به جهان القا کند تا آنها به دنبال هدف خود باشند.

در فصل 2 Hellbound چه اتفاقی خواهد افتاد؟

فصل 2 سریال Hellbound, تاریخ انتشار فصل 2 سریال Hellbound, تاریخ اکران فصل 2 سریال Hellbound, فصل 2 سریال Hellbound کی میاد, تریلر فصل دوم Hellbound
تاریخ انتشار فصل 2 سریال Hellbound

بدون تریلر یا تاییدی از سوی نتفلیکس، هیچ مدرک مشخصی مبنی بر آنچه برای فصل 2 سرال عازم جهنم در انتظار است وجود ندارد، اما این احتمال وجود دارد که فصل 2 بدون شک به سوالات پایان فصل جهنمی 1 پاسخ دهد.

رستاخیز پارک جونگ جا در فینال این سوال را مطرح می‌کند که طرفداران در فصل 2 پاسخ آن را می‌خواهند – آیا مرگ از دست هیولاها واقعاً در رفته است؟ همچنین نشان می‌دهد که ممکن است راهی وجود داشته باشد که مردم را به زندگی بازگرداند که می‌تواند به شهروندان قدرت مبارزه با این هیولاها را بدهد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار فصل 2 Hellbound

نتفلیکس به طور رسمی فصل 2 سریال Hellbound را تایید نکرده است، اما پیش بینی می‌شود که سرویس استریم در آینده‌ای نزدیک به دلیل موفقیت فصل اول آن را انتخاب کند. تخمین زده می‌شود که فصل بعدی در زمستان 2022، حدود نوامبر یا دسامبر، به همان شیوه‌ای که اولین سری منتشر شد، منتشر شود.

بازیگران فصل دوم Hellbound

مطمئناً بازیگران گسترده‌ای از شخصیت ها برای سریال Hellbound نتفلیکس وجود دارد. فصل دوم سریال احتمالاً از جین کیونگ هون (یانگ ایک جون)، بائه یانگ جائه (پارک جونگ مین)، سونگ سو هیون (وون جین آه)، مین هی جین (وون جین آه) کمک خواهد کرد.

همچنین پیش‌بینی می‌شود که مقدار زیادی گوشت تازه برای ارضای هوس‌های شیاطین وجود داشته باشد، بنابراین ما منتظر شخصیت‌های جدید زیادی برای فصل دوم Hellbound هستیم.

تریلر فصل دوم Hellbound

از آنجایی که فصل 1 به تازگی در غول استریم پخش شده است و نتفلیکس هنوز فصل 2 را تایید نکرده است، هنوز برای تریلر خیلی زود است. با این حال، به بررسی مجدد ادامه دهید، زیرا به محض انتشار، آن را همین‌جا می‌گذاریم.

مشخصات فیلم

  • بازیگران: یو آه این (جونگ جین سو)، کیم هیون جو (مین هی جین)، پارک جئونگ مین (بائه یانگ جائه)، چیس یی (کارآگاه) و جین آه وون (سو هیون)
  • سال: ۲۰۲۱
  • مدت زمان: ۵۰ دقیقه
  • کشور: کره جنوبی
  • کارگردان: یون سانگ هو
  • فیلمنامه: کیو سوک چوی و یون سانگ هو
  • موسیقی: کیم دونگ اوک
  • فیلمبردار: Byeong Bong-seon
  • ژانر فانتزی
  • توزیع: نتفلیکس

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فصل 2 سریال Hellbound سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *