سریال ترسناک عازم جهنم و بازی مرکب ؛ رکورد شکنی از نوع ماوراءالطبیعیش !

سریال ترسناک عازم جهنم توانست با عبور از سریال بازی مرکب به پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس تبدیل شود. با نوشتار سریال عازم جهنم و بازی مرکب همراه فیگار بمانید.

سریال ترسناک عازم جهنم که همانند سریال Squid Game مضمونی فانتزی ( بهترین فیلم های فانتزی 2022 ) ، خشن و ترسناک ( بهترین فیلم های ترسناک 2022 و بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس 2022 و بهترین فیلم های ترسناک کره ای ) دارد، در ۲۴ ساعت نخست نمایش در نتفلیکس در ۸۰ کشور به عنوان محبوب‌ترین سریال این شبکه شناخته شد و جای سریال بازی ماهی مرکب را گرفت. شما همراهان عزیز می‌توانید برای کسب اطلاعاتی جامع از سریال کره ای بازی ماهی مرکب به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

بیشتر بدانید:

سریال ترسناک عازم جهنم

رکورد شکنی از نوع ماوراءالطبیعیش !

رکورد شکنی سریال Hellbound, پیشی گرفتن سریال Hellbound از بازی مرکب
رکورد شکنی سریال Hellbound, پیشی گرفتن سریال Hellbound از بازی مرکب

داستان سریال عازم به جهنم ( بررسی فلسفی و روانشناختی فصل اول سریال Hellbound ) درباره فرشتگان فراطبیعی است که از ناکجاآباد ظاهر می‌شوند تا مردم را به جهنم محکوم کنند.

حقایق پنهان سریال عازم جهنم (Hellbound) ؛ توجیه رویدادهای ماورالطبیعه !

نسخه آزمایشی این سریال که کارگردانی آن را «یون سانگ-هو» بر عهده دارد، در ماه سپتامبر در جشنواره فیلم تورنتو در کانادا رونمایی شده بود. سریال ۹ قسمتی «بازی مرکب» که امسال از ۱۹ سپتامبر در نتفلیکس عرضه شد برای ۴۶ روز نامتوالی، محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس بود که به یک پدیده جهانی تبدیل شد و در مجموع ۱۴۲ میلیون نفر در ۹۴ کشور جهان به صورت قانونی به تماشای آن نشستند که سود ۹۰۰ میلیون دلاری را برای نتفلیکس به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید:

درباره سریال Hellbound

سریال ترسناک عازم جهنم
سریال ترسناک عازم جهنم, سریال عازم جهنم, سریال کره ای عازم جهنم و بازی مرکب

هیچ کس دقیقا نمی‌داند سرنوشت آدم‌ها چه می‌شود. مستقیم به جهنم می‌روند یا نه. در فصل اول این سریال هیچ پاسخی به این سوال داده نشده است. شاید هم با همین پرسش که پس از مرگ چه می‌شود، داستان ادامه پیدا کند. مرگ لزوما رفتن به جهنم نیست. شاید ندای مرگ برای برخی انسان‌ها رفتن به بهشت باشد؛ اما نه برای آدم‌های سریال عازم جهنم.

بیشتر بخوانید:

در فصل اول سریال نمی‌دانیم سرنوشت آدم‌ها بعد از مرگ چه می‌شود. آیا ممکن است همه آن‌ها دوباره به زندگی برگردند؟ همان طور که پارک جونگجا بازگشت. دوباره نفس کشید. روی پاهایش ایستاد و به زندگی ادامه داد. شاید برای این سوال در فصل دوم پاسخ روشنی داده شود.

اوایل ماه جاری «هوانگ دونگ-هیوک» سازنده سریال «بازی مرکب» از ساخت فصل دوم این سریال خبر داد.

مشخصات فیلم

  • بازیگران: یو آه این (جونگ جین سو)، کیم هیون جو (مین هی جین)، پارک جئونگ مین (بائه یانگ جائه)، چیس یی (کارآگاه) و جین آه وون (سو هیون)
  • سال: ۲۰۲۱
  • مدت زمان: ۵۰ دقیقه
  • کشور: کره جنوبی
  • کارگردان: یون سانگ هو
  • فیلمنامه: کیو سوک چوی و یون سانگ هو
  • موسیقی: کیم دونگ اوک
  • فیلمبردار: Byeong Bong-seon
  • ژانر فانتزی
  • توزیع: نتفلیکس

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سریال ترسناک عازم جهنم سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *