حقایق جالب درباره توکیو (ارسولا کوربرو) ؛ آنچه که نمی‌دانستید !

زندگی Úrsula Corberó به همان اندازه جالب است که شخصیتی که او با آن در سریال Money Heist شناخته می‌شود. با نوشتار حقایق جالب درباره توکیو همراه فیگار بمانید.

همه موافقند که دوست داشتن جنایتکاران اشتباه است. اما چه کسی توکیو را دوست ندارد. توکیو، با نام مستعار Silene Oliveira، چهره شاخص سریال La Casa De Papel است، نمایشی که درامی جنایی (بهترین سریال های جنایی نتفلیکس) را برای اکثر طرفداران بازتعریف کرده است و اکنون یکی از پربیننده ترین ها در نتفلیکس بعد از سر و صدا کردن سریال Squid Game و سریال Hellbound است.

حقایق جالب درباره توکیو (ارسولا کوربرو)

آنچه که نمی‌دانستید !

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار حقایق جالب درباره توکیو خواهید خواند به شرح زیر است:

بیوگرافی توکیو
بیوگرافی توکیو

زنی که پشت نام توکیو حضور پر رنگی دارد، اورسولا کوربرو است که به لطف بازی قبلی خود در Física o Química، اتفاقاً برای طرفداران نتفلیکس چهره‌ای محبوب است. زندگی اورسولا به اندازه شخصیت‌های جذابی که او با آنها شناخته می‌شود، پر رنگ و لعاب است. در نوشتار حقایق جالب ارسولا کوربرو نکات جالبی وجود دارد که باید قبل از برداشتن ماسک دالی بعدی خود به نام توکیو بدانید.

مقاله‌هایی که در ادامه برای شما لیست شده‌اند، فهرستی از جستارهای فیگار، در رابطه با سریال بی‌نظیر Money Heist هستند،‌ که توسط تیم تحریریه فیگار برای شما تهیه شده‌اند:

موفقیت با اعمال شاقه

حقایق جالب درباره توکیو
حقایق جالب درباره توکیو

اورسولا کوربرو از خانواده‌ای بازیگرمحور یا هنرمند نیست، اما این مسئله هرگز عشق او را به این حرفه محدود نکرد. با این حال، ورود به عرصه نمایش برای او سخت بود. خانواده با او مخالف بودند.

مادرش که کارهای عجیب و غریب زیادی انجام می‌داد تا خانواده را زنده نگه دارد، مجبور شد بعدازظهرهایش را قربانی کند تا اورسولا جوان را به گروه بازیگری خود در بارسلونا که بیش از 60 کیلومتر دورتر بود، ببرد. او از رئیسش درخواست کرد که دستمزد بعدازظهر او را کسر کند، اما او را اخراج نکند، زیرا او با دختر 6 ساله‌اش برای رفتن به کلاس‌های بازیگری می‌رفت. باید بدانید که مادر توکیو یا مادر اورسولا به هر قیمتی از آرزوهای او حمایت کرد.

بیشتر بخوانید:

اوایل کار او

حقایق جالب ارسولا کوربرو
حقایق جالب ارسولا کوربرو

استعداد اورسولا طبیعی بود، به همین دلیل است که از زمانی که اولین نقش اصلی خود را در تلویزیون کاتالونیا به دست آورد، هرگز از پرده‌ها دور نبود. نتفلیکسرها این شانس را داشته‌اند که از بهترین عملکرد اورسولا لذت ببرند، اما طرفداران تلویزیون کاتالان بهترین روزهای اولیه او را روی پرده‌ها تجربه کردند. او کار خود را با بازی در نقش ماریا در سال 2002 در برنامه تلویزیونی اسپانیایی Mirall Trencat (بهترین سریال های اسپانیایی و بهترین فیلم های اسپانیایی) در سن 13 سالگی آغاز کرد.

او در سه قسمت ظاهر شد، اما برای به دست آوردن نقش‌های دیگرش در تبلیغات کافی بود. در سال 2005، او نقش سارا را در سریال تلویزیونی اسپانیایی Ventdelpla دریافت کرد که تا سال 2006 در هفت قسمت ظاهر شد. او سپس به مادرید نقل مکان کرد تا برای تلویزیون Antena کار کند و نقش خود را در Fisica o Quimica شروع کرد که به نقش موفقیت آمیز او تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:

ریشه های کاتالونیایی

بیوگرافی توکیو
بیوگرافی توکیو

استقلال کاتالونیا موضوعی حساس برای هر شهروند کاتالونیا است و اورسولا به عنوان یکی از مشهورترین افراد مشهور کاتالان در جهان از سیاست در امان نمانده است. او به دو زبان کاتالانی، اسپانیایی و انگلیسی روان صحبت می‌کند، اما ترجیح می‌دهد در جمع اسپانیایی صحبت کند.

با این حال، اصل و نسب کاتالانی او تأثیری بر زندگی اولیه او نداشت، زیرا او در میان بازیگران انتخاب می‌شد و در نوجوانی خود در مادرید به شهرت رسید. او تاکنون هیچ طرفی را در این درگیری اتخاذ نکرده است. او گفته که دوستانی در هر دو طرف شکاف دارد، اما در توییتی خشونت پلیس را در حمایت از معترضان پس از رفراندوم استقلال کاتالونیا در سال 2017 محکوم کرد.

تناسب اندام

حقایق جالب درباره توکیو
حقایق جالب درباره توکیو

یکی از شگفت‌انگیزترین چیزها در مورد اورسولا، فرم بدن فوق‌العاده اوست که زیبایی چشمگیر او را به طور طبیعی نمایان می‌کند. خوش اندام بودن به او کمک کرد تا در نقش توکیو قرار بگیرد، او باید یک زن ورزشکار باشد که بتواند از عهده اقدامات مهیج و اکشن (بهترین فیلم های اکشن 2022 و بهترین فیلم های اکشن 2021) برآید.

او برای شرکت در هیچ فعالیت ورزشی شناخته شده نیست، اما این نکته نشان می‌دهد که نظم و انضباط او در راستای حفظ تناسب اندام اوتمام چیزی است که در ظاهر او وجود دارد. او به دلیل پیروی شدید از رژیم غذایی و ورزش در طول سال‌ها توانسته وزن خود را زیر 116 پوند نگهدارد. جالب است بدانید که او با کمک مربی شخصی خود یک برنامه تمرینی شدید را رعایت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بدترین سکانس مانی هایست

بیوگرافی توکیو
حقایق جالب ارسولا کوربرو, حقایق جالب درباره توکیو, بیوگرافی توکیو

آن صحنه در فصل 3 را به خاطر دارید که پروفسور به GPS خود نگاه می‌کند و به همه می‌گوید: “ما از آب‌های بین المللی عبور کرده‌ایم” و همه در حال جشن گرفتن هستند؟ بازیگران آنچنان تحت تاثیر دریاهای آزاد در سواحل تایلند بودند که آفتاب روی خلق و خوی آن‌ها تاثیر گذاشته بود و همه‌ی آن‌ها حالشان خراب شده بود.

میگل هران، بازیگر نقش ریو، بدترین آسیب را دید زیرا دچار سکته گرمایی شد. بقیه آنها استفراغ می‌کردند، اما آنها توانستند روحیه شاد را حفظ کنند تا آن سکانس را به بهترین شکل فیلمبرداری کنند. اورسولا می‌گفت تا زمانی که آنها به ساحل رسیدند، حالش خوب نبوده است.

عشق توکیو به ریو

حقایق جالب درباره توکیو
حقایق جالب ارسولا کوربرو, حقایق جالب درباره توکیو, بیوگرافی توکیو

توکیو و ریو در طول ساختار روایی سریال مانی هیست، مدام باند پروفسور را به خطر می‌اندازند. بسیاری از طرفداران این سریال در واقع عاشقانه‌ی مسموم این دو را دوست دارند، و به نظر می‌رسد اورسولا مانند بقیه طرفداران در مورد این رابطه تصمیم نگرفته است.

او اعتراف کرد که توکیو را به دلیل قدرت و شجاعتش دوست دارد، اما معتقد است که باید کمی اعتماد به نفس خود را کاهش دهد و اجازه دهد آسیب‌پذیری او در نقطه‌ای ایجاد شود. او همچنین گفته است که رابطه توکیو و ریو به دلیل شخصیت توکیو سمی‌طور است. با این حال، درست مانند بقیه طرفداران، اورسولا از نمایش ریو توسط میگل هران 24 ساله هیجان زده است.

زندگی عاشقانه

حقایق جالب ارسولا کوربرو
حقایق جالب ارسولا کوربرو, حقایق جالب درباره توکیو, بیوگرافی توکیو

اولین رابطه شناخته شده اورسولا با همبازی‌اش در Fisica o Quimica، Israel Rodriguez بود که از سال 2008 تا 2010 با او بود. او سپس ذائقه را تغییر داد و در سال 2011 با تنیس باز اسپانیایی، فلیسیانو لوپز آشنا شد، اگرچه آنها پس از چند ماه از هم جدا شدند. او سپس از سال 2013 تا 2016 با آندرس ولنکوسو، مدل و بازیگر اسپانیایی آشنا شد.

رابطه او با چینو دارین به طور گسترده مورد تایید قرار گرفته است، زیرا این دو خاطرات زیادی را در رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته‌اند. آنها در سال 2017 زمانی که چینو در حین فیلمبرداری در آرژانتین گیر افتاده بود، یک رابطه از راه دور داشتند. اورسولا سپس در مصاحبه‌ای از رابطه خودشان دفاع کرد و گفت آنها از برخی از زوج‌هایی که با هم زندگی می‌کنند خوشحال‌تر هستند.

یک نوجوان مشهور

بیوگرافی توکیو
حقایق جالب ارسولا کوربرو, حقایق جالب درباره توکیو, بیوگرافی توکیو

اورسولا کوربرو از 6 سالگی در کانون توجهات قرار داشته است، به همین دلیل است که یک سلبریتی بودن برای او تعجب‌آور نبود. او شروع به کسب درآمد زیادی کرد و تنها 17 سال داشت، نمی‌دانست چگونه مسئولانه خرج کند، بنابراین در نهایت بیشتر آن را صرف شام‌های گران‌قیمت و مد می‌کرد. او به سرعت از آن حال و هوا بیرون آمد و یاد گرفت که مسئولیت‌پذیر باشد زیرا نقش‌های بیشتری پیدا شد که او را به سمت اورسولا کوربروی مسئول و اجتماعی که امروز همه دوستش دارند، رساند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حقایق جالب درباره توکیو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *