اسنوپ داگ: تصمیم دارم اعتیادم را ترک کنم

اسنوپ داگ ، رپر آمریکایی اعلام کرد که تصمیم دارد مصرف دخانیات را ترک کند و تقاضا کرد که در این مدت به حریم خصوصیش احترام گذاشته شود.

«اسنوپ داگ» رپر آمریکایی در دهه نود میلادی پس از تک آهنگ انفرادی دکتر دره «پوشش عمیق» و پس از آن در نخستین آلبوم انفرادی دره به شهرت رسید. اسنوپ داگ که یکی از شناخته شده‌ترین چهره‌های رپ به شمار می‌رود موفق به کسب جوایز معتبری همچون جایزه موسیقی امریکا، یک جایزه امی و 17 نامزدی در جوایز گرمی شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اسنوپ داگ: تصمیم دارم اعتیادم را ترک کنم

«کلوین بروداس» بعد از این که از دبیرستان فارغ‌التحصیل شد، سه سال با پلیس به‌خاطر مواد مخدر و شرارت درگیر بود و پی‌درپی به زندان می‌افتاد. او در همین سال‌ها با دوست خود، وارن جی  برادر ناتنی دکتر دره، به خواندن رپ مشغول بود و از همین طریق هم با دکتر دره آشنا شد.

سرانجام نخستین آلبوم انفرادی اسنوپ داگ، داگی استایل، درصدر جدول‌های بیلبورد 200 و آلبوم‌های برتر ار اند بی/هیپ هاپ قرار گرفت.این آلبوم پس از فروش 800000 نسخه در هفته اول در سال 1994 گواهی‌نامه چهارگانه پلاتین را دریافت کرد این موفقیت‌ها پس از انتشار آلبوم دومش، داداگ مادر نیز همچنان ادامه داشت.

اسنوپ داگ
اسنوپ داگ

اسنوپ داگ در سال 2012 پس از سفر به جامائیکا اعلام کرد که به یک راستافاری تبدیل شده و شهرت خود را به  «اسنوپ لاین» تغییر داد اما سرانجام در سال 2015 با انتشار آلبوم بوش، با نام  «اسنوپ داگ» به فعالیت در زمینه هیپ هاپ و رپ بازگشت.

سال ۲۰۱۸، وی اعلام کرد که «یک مسیحی دوباره متولد شده» است و اولین آلبوم انجیلی خود بایبل آف لاو را منتشر کرد. در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۸، به اسنوپ ستاره‌ای در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود داده شد. در سال ۲۰۲۲، او، دث رو رکوردز را از گروه موسیقی MNRK خریداری کرد و نوزدهمین آلبوم استودیویی خود به نام BODR را منتشر کرد.

اکنون این خواننده پر سابقه طی خبری اعلام کرد که قصد دارد اعتیاد را ترک کند و خواستار حفظ حریم شخصی‌اش شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی ترک اعتیاد اسنوپ داگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *