ماهور الوند ساپورت شیشه ای ؛ حاشیه‌ای که رد خور نداشت !

ماهور الوند بازیگر با استعداد ایرانی است که اغلب تیپ‌هایی کوتاه می‌زند. اینبار هم در جشن خانه سینما شلوارش مورد انتقاد کاربران قرار گرفت. با نوشتار ماهور الوند ساپورت شیشه ای همراه فیگار بمانید.

ماهور الوند بازیگر شناخته شده و معروف سینماست. وی با بازی در فیلم “دختر” برای نقش اصلی برگزیده و دیده شد اما پس از آن با بازی در فیلم ملی و راه های نرفته اش معروف شد.

ماهور الوند ساپورت شیشه ای

حاشیه‌ای که رد خور نداشت !

ساپورت ماهور الوند
ماهور الوند ساپورت شیشه ای, ساپورت شیشه ای ماهور الوند, ساپورت ماهور الوند

ماهور الوند فرزند کارگردان بسیار خوب ایرانی یعنی سیروس الوند می‌باشد که البته به گفته خودش در فیلم‌های پدرش بازی نکرده و نمی‌کند تا برچسب پارتی بازی بر روی او نزنند و با هنر و استعداد خودش دیده شود.

بیشتر بخوانید:

ماهور الوند دهه هفتادی است که از کودکی با فنون بازیگری آشنا بوده و قصد دارد تا از هنرمندان بی‌حاشیه اما جذاب سینما شود نه اینکه همانند برخی از بازیگران خودنما با جنجال بالا برود!

بیشتر بخوانید:

وی همانند بسیاری از هنرمندان به خصوص خانم‌ها پس از معروفیت تیپ و استایلش تغییر کرد و به قولی هنری شد اما نکته‌ای که در مورد این بازیگر جوان وجود دارد، این است که شلوار کوتاه وی این بار گریبان او را محکم گرفته است و حاشیه‌ای بس غریب اما آشنا را به دنبال خودش یدک می‌کشد.

ماهور الوند کیست – ساپورت ماهور الوند

ساپورت شیشه ای ماهور الوند
ماهور الوند ساپورت شیشه ای, ساپورت شیشه ای ماهور الوند, ساپورت ماهور الوند

ماهور الوند زادهٔ ۲۲ تیر ۱۳۷٣ است. وی یکی از بازیگران خوب سینمای ایران است. ماهور الوند دانش آموختهٔ رشته تئاتر از دانشکدهٔ هنر‌های زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی است. همانطور که گفته شد وی دختر سیروس الوند می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

ماهور الوند عکس جدید و پر حاشیه‌اش را در فضای مجازی منتشر کرد. این عکس پر حاشیه دردسر‌های بسیاری را برای خانم بازیگر ایجاد کرد. او این عکس را با پاهای برهنه و ساپورت شیشه ای گرفت و این در حالی بود که در خیابان‌های ایران در حال قدم زدن است. ایرادش کجاست، ما نمی‌دانیم…!!!

بیشتر بخوانید:

ساپورت شیشه ای ماهور الوند

ماهور الوند ساپورت شیشه ای
ماهور الوند ساپورت شیشه ای, ساپورت شیشه ای ماهور الوند, ساپورت ماهور الوند

ماهور الوند بازیگر 26 ساله‌ی کشورمان در خانواده‌ای هنرمند زاده شده است. این بازیگر دختر سیروس الوند کارگردان مشهور ایرانی است؛ و عمویش نویسنده موفق خشایار الوند بود که چندی پیش متاسفانه فوت کردند. این بانوی هنرمند تنها یک خواهر بنام آهو دارد.

بیشتر بخوانید:

او در جشنواره فیلم فجر سال 96 نیز کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم چهارراه استانبول گردید. ماهور الوند یکی از بازی‌های درخشان خود را در فیلم ملی و راه های نرفته اش در نقش ملیحه به کارگردانی تهمینه میلانی نیز ایفا کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ماهور الوند ساپورت شیشه ای سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *