تیزر فصل جدید انیمیشن پهلوانان منتشر شد

تیزر فصل جدید پهلوانان به نمایش درآمد. به مناسبت نوروز 1401 سری جدید پهلوانان قرار است پخش شود. با نوشتار تیزر فصل جدید انیمیشن پهلوانان همراه فیگار بمانید.

بهترین انیمیشن های 2022

بهترین انیمیشن های کمدی 2022

بهترین انیمه های 2022 (نتفلیکس)

بهترین انیمه های سریالی 2022

به گزارش مرکز پویانمایی صبا سری جدید مجموعه انیمیشنی «پهلوانان» برای نوروز 1401 بازخواهد گشت. «سیاوش زرین آبادی» نویسنده و کارگردان این اثر در مصاحبه‌ای اذعان کرده که شخصیت‌های این اثر ابرقهرمانانه نیستند ولی طوری هستند که مضامین و آموزه‌های اخلاقی را بگونه‌ای موثر و جذاب در لفافه بگویند.

تیزر فصل جدید انیمیشن پهلوانان

تیزر جدید انیمیشن پهلوانان, تیزر انیمیشن پهلوانان, تریلر فصل جدید انیمیشن پهلوانان
تیزر جدید انیمیشن پهلوانان, تیزر انیمیشن پهلوانان, تریلر فصل جدید انیمیشن پهلوانان

سیاوش زرین آبادی نویسنده و کارگردان مجموعه انیمیشنی پهلوانان گفت:

سری جدید این انیمیشن تفاوت چندانی از لحاظ ظاهر و داستان با سری های قبلی ندارد اما سعی شده که در این سری از فضاهای آشنا و کاراکتر‌های آشنا استفاده شود. موتور پردازشی انیمیشن ارتقا یافته بگونه‌ای که کاراکتر‌ها توانایی چرخش روان‌تر و بهتری خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

وی همچنین اضافه کرد:

خوشبختانه این انیمیشن مورد پسند مخاطبان زیادی قرار گرفت، و بدون اغراق می‌توان این اثر را، اثر پر مخاطبی دانست. ما به عنوان تولیدی کنندگان این اثر روزانه پیام‌های زیادی از داخل و خارج ایران مبنی بر درخواست‌های مشابهی از ساخت قسمت‌های بیشتری از آن داریم. امیدواریم بتوانیم در این راه قدم‌های موثر‌تری برای بهبود این مجموعه برداریم.

بیشتر بخوانید:

این اثر در راستای تقویت و رشد ارزش‌های اصیل ایرانی و اسلامی برای کودکان و نوجوانان ساخته شده است. مرکز پویانمایی صبا با تولید محتواهای بروز که براساس فرهنگ، سنت ملی و دینی بوده، نقش بسیار موثر در  پیوند و حفظ فرهنگ در دو نسل متفاوت است.

بیشتر بخوانید:

تیزر جدید انیمیشن پهلوانان

فصل جدید پهلوانان, تیزر فصل جدید انیمیشن پهلوانان, تیزر جدید انیمیشن پهلوانان, تیزر انیمیشن پهلوانان, تریلر فصل جدید انیمیشن پهلوانان
فصل جدید پهلوانان, تیزر فصل جدید انیمیشن پهلوانان

در روایت داستان تقابل بین دو جبهه خیر و شر قرار دارد که رد قالب شخصیت‌هایی آشنا  با ذهن مخاطبان ایرانی است. از آن جایی که فرهنگ پهلوانی و زورخانه‌ای در ایران جزء رسوم دیرینه از گذشته تا بحال محسوب می‌شود برای انتقال مضامین اخلاقی از این ابزار استفاده شده است.

بیشتر بخوانید:

نقشه جالب توجه این انیمشن این است که شاگردان پوریای ولی ویژگی‌های ابرقهرمانی و فوق انسانی ندارند و به طور کامل شبیه آدم‌های معمولی با ضعف‌ها و قوت‌های عادی هستند و با روزمرگی‌ها در تماس‌اند.

بیشتر بخوانید:

صدا پیشگان این اثر:

  • علی‌همت مومی‌وند در نقش اسکندر
  • شهروز ملک‌آرایی در نقش تیمور
  • امیرمحمد صمصامی در نقش یاور
  • بیژن علی‌محمدی در نقش پوریای ولی
  • ظفر گرایی در نقش مفرد
  • حمیدرضا آشتیانی‌پور در نقش صَفی
  • تورج نصر در نقش طوطی/طغرل گزمهٔ داروغه‌خانه
در ادامه شاهد تیزر فصل جدید انیمیشن پهلوانان هستیم:

علیرضا گلپایگانی تهیه کنندگی این اثر را برعهده دارد و سری جدید این انیمیشن جذاب همزمان با نوروز 1401 روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تیزر فصل جدید انیمیشن پهلوانان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *