بازی رایگان Disney Dreamlight Valley معرفی شد ؛ همراه با تریلر جذاب این بازی!

کمپانی گیم‌لافت (Gameloft) به تازگی از بازی Disney Dreamlight Valley که در سبک ماجراجویی و شبیه‌ساز زندگی توسعه داده شده، رونمایی کرده است.

استودیوی گیم لافت (Gameloft) امروز از پروژه‌ای جدید و مربوط به پیکسار و دیزنی رونمایی کرد که Disney Dreamlight Valley نام دارد و در سال 2023 منتشر خواهد شد. در ادامه با خبر دانلود بازی Dreamlight Valley همراه فیگار بمانید.

بازی Disney Dreamlight Valley

Disney Dreamlight Valley

بازی Disney Dreamlight Valley
لینک دانلود بازی Dreamlight Valley, تریلر بازی Dreamlight Valley

این بازی در سال ۲۰۲۳ برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی نیز روی تمام پلتفرم‌ها در تابستان امسال در دسترس قرار می‌گیرد. این دسترسی منحصرا برای بازیکنانی خواهد بود که Founder’s Pack را خریداری کرده یا از کاربران سرویس ایکس‌باکس گیم پس باشند.

وقایع این عنوان ماجراجویی و شبیه‌ساز زندگی، در مکانی به نام Dreamlight Valley جریان خواهد داشت، جایی که بسیاری از شخصیت‌های محصولات پیکسار و دیزنی، پس از وقوع حادثه‌ای به نام The Forgetting، حافظه‌ی خود را از دست داده‌اند.

رسانه IGN در بررسی اولیه که از بازی دیزنی دریم لایت ولی داشته، آن را اثری قابل قبول دانسته است. این رسانه از گستردگی شخصی‌سازی، ارزش تکرار بالا، تعادل خرید‌های درون بازی و پتانسیل اضافه شدن محتوا‌های بیشتر و افزایش تعداد شخصیت‌ها و دنیاها به عنوان نقاط قوت بازی Disney Dreamlight Valley نام برده است.

تریلر بازی Dreamlight Valley

لینک دانلود بازی Dreamlight Valley

(پس از انتشار رسمی لینک پیوست داده خواهد شد)

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازی Disney Dreamlight Valley سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *