برترین ابرقهرمانان حیوانی در دنیای سینمایی مارول و دی سی از نگاه سایت فیگار

در دنیای دی‌سی و مارول سوپر حیوانات زیادی وجود دارند. همراه ما باشید تا به بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای سینمایی مارول و دی سی بپردازیم.

دنیای کمیک و سینمایی مارول و دی‌سی بسیار گسترده هستند و ابرقهرمانان زیادی را به تصویر کشیده‌اند. این ابرقهرمانان بسیار برای علاقه‌مندان این زمینه اهمیت زیادی دارند، زیرا با داستان‌های بسیار جذاب خود خاطرات بسیار خوبی را برای آن‌ها رقم زدند. در بین این ابرقهرمانان حیواناتی‌ام وجود دارند که به آن‌ها کمک می‌کنند تا با شروران به مبارزه بپردازند.

این نوع حیوانات با ابرقهرمانان (بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی 2021) همکاری می‌کنند و برای آن‌ها یک دوست بسیار خوب و وفادار هستند. همچنین آن‌ها باعث می‌شوند تا قهرمان داستان عمق شخصیتی بسیار زیادی داشته باشد و از لحاظ احساسی، ما جلوه جدیدی از رابطه‌های دوستانه را شاهد باشیم. حضور سوپر حیوانات در دنیای ابرقهرمانی ایده بسیار جذاب و خوبی است که یک تجربه جدید و خلاقانه را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

حضور این شخصیت‌های حیوانی باعث می‌شود تا داستان ابرقهرمان (بهترین فیلم های مارول و دی سی) بسیار جذاب‌تر و عمیق‌تر نشان داده شود و کمیک یا فیلم حس تازه‌ای را به مخاطب منتقل کنند. در این مقاله قصد داریم بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای سینمایی مارول و دی سی را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند به MCU بپیوندند

بهترین دشمنان حیوانی مرد عنکبوتی

برترین ابرقهرمانان حیوانی در دنیای سینمایی مارول و دی سی

  • برترین حیوانات کمیکی

شما می‌توانید فهرست بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای سینمایی مارول و دی سی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای سینمایی مارول و دی سی
بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای سینمایی مارول و دی سی

حیوانات همواره در فیلم‌ها، یکی از عضوهای اساسی داستان هستند که باعث می‌شوند قهرمان با آن‌ها دوستی بسیار صمیمی داشته باشد و بیننده شاهد یک ارتباط دوستانه عمیق باشد.

با ما همراه باشید تا بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای سینمایی مارول و دی سی را به شما معرفی کنیم.

ایس (Ace)

بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای سینمایی مارول و دی سی
برترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای دی سی

ایس اولین بار که به عنوان سگ وفادار شوالیه تاریکی در دوران طلایی ظاهر شد، بتمن (بهترین کمیک های بتمن) را در طول سال‌ها در ماجراجویی‌های زیادی همراهی کرد. همکاری با افرادی مانند اسکوبی دو و سوپر حیوانات خانگی و درگیری با شرورانی مانند کت وومن (10 کمیک برتر بتمن و کت وومن) و…، تطبیق پذیری این سگ را در انواع شرایط خطرناک نشان می‌دهد.

ایس که در کمیک شماره 1000 در سال 2019، یک داستان دلگرم کننده و جذاب را ارائه می‌دهد. ایس داستان خود را از یک جانور وحشی دور انداخته شده، به یک هموطن فداکار با اراده‌ای بسیار قوی به تصویر می‌کشد. این شخصیت با صداپیشگی کوین هارت، با هنرنمایی فوق العاده به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی انیمیشن DC League of Super Pets در نقش یکی از برترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای ابرقرمانی حضور خواهد داشت.

کاسمو (Cosmo)

بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای سینمایی مارول و دی سی
برترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای مارول

کاسمو که در ابتدا به عنوان حیوان آزمایشی توسط CCCP (پایگاه فضایی شوروی) به فضا فرستاده شد و در نهایت از مدار خارج شد. آن‌ها در ابتدا گمان می‌کردند که این سگ در فضا گم شده است. با این حال، کاسمو به دلیل جهش ناشی از پرتوهای کیهانی، قدرت‌های بسیار زیادی را به دست آورد و در نهایت از نوور سر در آورد. در سر شناور یک سلستیال مرده، که در فیلم‌های محافظان کهکشان (بهترین کمیک های نگهبانان کهکشان) نمایش داده شد.

کاسمو با داشتن تمام ویژگی‌های دو نژاد سگ، مانند وفاداری و عزم راسخ، همراه با توانایی‌های روانی قوی، با نیروگاه‌های کیهانی نمادینی مانند نوا و سیلور سارفر متحد می‌شود تا از کهکشان محافظت کند. کاسمو یکی از اعضای اصلی ارتش نوور است و توانایی‌های فوق العاده‌ای دارد. تمام این دلایل سبب می‌شود تا کاسمو یکی از بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای Marvel به شمار برود.

دکس استار (Dex Starr)

بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای سینمایی مارول و دی سی
بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای Dc

دکستر، یک گربه خانگی اهلی زمینی می‌باشد که شاهد کشته شدن صاحب‌اش است، و پس از صحنه‌ای که او را در حال غرق شدن می‌بیند، خشم بزرگی در قلبش جاری می‌شود و به او یک حلقه قرمز می‌دهد. دکس استار با تف پلاسمای خشم با دشمنان (بهترین کمیک بوک های ریدلر) خود مبارزه می‌کند و همچنین او یکی از اعضای فانوس قرمز است.

دکس استار یکی از بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای Dc است که طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل طرفداران بسیار علاقه‌مند به دیدن او در انیمیشن‌هایی مانند Injustice و DC Super Hero Girls هستند. اگر کمیک‌های (بهترین کمیک های دی سی تاریخ) مربوط به دکس را بخوانید، متوجه آن می‌شوید که چرا این شخصیت به این اندازه دارای محبوبیت می‌باشد.

کریپتو (Krypto)

بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای سینمایی مارول و دی سی
بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای Marvel

این سگ کریپتونی که برای اولین بار در کمیک‌های (معرفی و تحلیل بهترین فیلم های کمیک بوکی نتفلیکس) ماجراجویی شماره 210 در مارس 1955 معرفی شد، در طول سال‌ها وفادارانه در کنار سوپرمن، مقابل افراد بدی مانند برینیاک، لکس لوتور و سوپربوی پرایم ایستاده است. بنابراین قابل درک است که ماهیت یک سوپر حیوان خانگی مانند کریپتو، با سوپرمن در طول دهه‌ها تکامل می‌یابد و چنان محبوبیتی به دست می‌آورد که در سریالی با نام خود ظاهر شود.

کریپتو در کمیک‌ها، بازی‌های ویدیویی، نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌هایی ظاهر می‌شود که بر جذابیت انبوه او تأکید می‌کند و نشان می‌دهد که چرا این سگ نماد سوپر حیوان خانگی است که همه آرزوی آن را دارند. حضور کریپتو در هر کمیک، انیمیشن و بازی‌ای به میزان محبوبیت آن می‌افزاید و ترکیب خوبی را با سوپرمن (بهترین کمیک های سوپرمن) و هر داستان دیگری رقم می‌زند. این سگ یکی از برترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای دی سی به شما می‌رود.

لاک جائو (Lock jaw)

بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای سینمایی مارول و دی سی
برترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای ابرقرمانی

نتیجه آزمایش غیرانسانی سوپریم بر روی یک سگ بولداگ، باعث به وجود آمدن لاک جائو می‌شود که توانایی سفر آنی در ابعاد زمان و مکان را خواهد داشت. این سگ با نشان دادن طبیعت قهرمانانه در نجات خواهر و برادرهای غیر انسانی خود، تبدیل به اولین حیوان خانگی خانواده سلطنتی خواهد شد. لاک جائو که به عنوان همراه رهبر بلک بولت بزرگ می‌شود، وظیفه سرپرستی کریستال را بر عهده دارد و در نهایت او را در ماجراجویی های متعدد همراهی می‌کند.

لاک جئو به عنوان یکی از اعضای ارزشمند نا انسان‌ها، آینده نگری عجیبی را نشان می‌دهد و بارها از فاجعه جلوگیری می کند. این سگ یکی از پر طرفدارترین و برترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای مارول به شمار می‌روند و توانسته دل هواداران کمیک را به دست آورد. او بارها از فجایع بسیار بد جلوگیری کرده است و باعث شده تا یکی از اعصای مهم نا انسان‌ها محسوب شود.

لاکهید (Lockheed)

بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای سینمایی مارول و دی سی

لاکهید برای اولین بار در کمیک مردان ایکس در سال 1983، با نویسندگی کریس کلرمونت و پل اسمیت شروع به کار کرد. لاکهید یک نگاه تازه به ابر حیوان خانگی سنتی است. این اژدهای بنفش فرازمینی که توسط مردان ایکس کشف شد، در ابتدا در دنیای برود قرار داشت و پس از نابودی این سیاره به همراه مردان ایکس قرار می‌کند.

لاکهید با ترکیب عناصر افسانه‌های باستانی و داستان‌های علمی تخیلی برای متمایز کردن خود از سایر حیوانات خانگی مشابه، اولین حضور سینمایی‌اش در فیلم مورد انتظار The New Mutants 2020 بود. لاکهید چه در حال نبرد با دکتر دووم در طول جنگ‌های مخفی و چه با تانوس در کنار انتقام جویان، یکی از بهترین سوپر حیوانات خانگی در کمیک ها باقی مانده است.

رد وینگ (RedWing)

بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای سینمایی مارول و دی سی
بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای سینمایی مارول و دی سی

این پرنده سرخ‌پوستی که در کمیک کاپیتان آمریکا (بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا)، شماره 117 در سال 1969 معرفی شد و با استفاده از قابلیت‌های ذهنی که توسط رد اسکال و دستکاری او در مکعب کیهانی به او داده شده بود، با سم ویلسون در جزیره تبعید ارتباط تله‌پاتی برقرار کرد. رد وینگ یکی از ابر حیوانات خانگی مارول است که محبوبیت زیادی دارد.

رد وینگ دستیار فالکون می‌باشد که توسط استن لی و جین کولان به همراه اولین ابرقهرمان سیاه‌پوست آمریکایی در کمیک‌های اصلی ساخته شده است و می‌تواند او را به عنوان یک ابرقهرمان معرفی کند که در هوا گشت‌زنی می‌کند و نقش چشمان فالکون را در آسمان بازی می‌کند. شرورانی مانند رد اسکال و تانوس (بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول) را از بین می‌برد و به عنوان یکی از بهترین حیوانات خانگی در مارول اوج می‌گیرد.

استریکی (Streaky)

بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای سینمایی مارول و دی سی
بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای سینمایی مارول و دی سی

استریکی، گربه خانگی سوپرگرل (بهترین ابرقهرمانان زن دی سی) است که پس از تماس با ماده ایکس کریپتونیت، قدرت‌هایی شبیه به سوپرگرل و سوپرمن، اما در مقیاس کمتر، به دست می‌آورد. استریکی که در سال 1960 به عنوان یکی از اعضای اصلی لژیون سوپر حیوانات خانگی شروع به کار کرد و توانست به یکی از محبوب‌ترین ابر حیوانات خانگی دنیای دی‌سی تبدیل شود.

حضور استریکی در آثار متعددی مانند سری انیمیشن کریپتو سوپرداگ و سری انیمیشن سوپر گرل انتظارات طرفداران را بسیار بیشتر از قبل کرده است. این گربه به سوپر گرل (بهترین ابرقهرمانانی که می توانند پرواز کنند) در مبارزه با شروران و شکست دادن آن‌ها کمک می‌کند و همچنین باید گفت که تأثیر بسیار زیادی در پیروزی دارد.

زابو (Zabu)

بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای سینمایی مارول و دی سی
بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای سینمایی مارول و دی سی

زابو یکی از سوپر حیوانات خانگی دنیای مارول (ترتیب دیدن فیلم های مارول) است. پس از این که خانواده او توسط قبیله‌ای شکار شدند و همسر باردار او را کشتند، زابو به شدت خشمگین می‌شود و به دنبال انتقام می‌رود. زابو با کازار متحد شد و از همین رو یکی از بهترین همکاری‌های کمیکی را رقم زدند.

زابو برای اولین بار در کمیک مردان ایکس (تاریک ترین جدول زمانی کتاب های کمیک مارول) شماره 10 که در سال 1965 منتشر شد، معرفی گردید. این شخصیت به دست استن لی و جک کربی ساخته شد و از آن دسته حیواناتی است که عقل و شعور انسانی دارد. زابو و کازار سال‌ها در کنار انتقام جویان با شرورانی مانند رد اسکال و تانوس جنگیده‌اند و زابو خود را به عنوان یک ابر حیوان خانگی ثابت کرده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای سینمایی مارول و دی سی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “برترین ابرقهرمانان حیوانی در دنیای سینمایی مارول و دی سی از نگاه سایت فیگار

  1. یادمه یه شبکه بود به اسم رنگارنگ اون چند سال اولی که تازه ماهواره اومده بود این شبکه رو داشت و کاملا اینگلیسی بود منم ساعت ها می نشستم نگاه میکردم خیلی دوسش داشتم همینجوری انگار کامل می فهمیدم چی میگه
    خلاصه این انمیشن کریپتو سریال مورد علاقه من بود و عاشق اون شخصیت Ace بودم ولی به اشتباه اسمش رو اسپیدا صدا میزدم یه عروسک سگ سیاه داشتم که دقیقا شبیه Ace بود و منم اسمشو اسپیدا گذاشتم هنوز که هنوزه بعد ۱۷ سال هنوز دارمش و بهترین رفیقمه 😂😂❤❤😭

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *