فوری: حادثه مرجانه گلچین و عزادار شدنش! [+عکس و فیلم]

درگذشت خواهر مرجانه گلچین ؛ مرجانه گلچین با انتشار یک استوری، خبر از درگذشت خواهرش داد. در ادامه با خبر مرگ خواهر مرجانه گلچین همراه فیگار بمانید.

شما همراهان عزیز قبل از هر چیزی می‌توانید فیلم را از مرجانه گلچین ببینید که در آن به بازیگران کنایه می‌زند و صورت مجروح خود را نشان می دهد که طی یک سانحه در فیلمبرداری اتفاق افتاده است:

حادثه مرجانه گلچین و کنایه زدن به بازیگران جدید [+ویدئوی رقص مرجانه گلچین]

درگذشت خواهر مرجانه گلچین

  • خواهر مرجانه گلچین بازیگر

مرجانه گلچین نوشت:

میترا جانم، خواهر عزیزم، میترای قشنگم با کدوم یکی از خاطراتت خداحافظی کنم؟ ، با مهربونیات؟، با دلواپسی های خواهرا نه ات که همیشه نگران بودی سر یکیمون بلایی نیاد،؟ با  مظلومیتت ، باصدای قشنگت وقتی از بانو پریسا میخوندی خدا ، مرا جز برای غم ها نیافریده، فلک ندانم، چگونه نقش مرا کشیده،؟

درگذشت خواهر مرجانه گلچین
خواهر مرجانه گلچین بازیگر

تو امروز نه خواهرم، که  سالهاست  داغ بر دلمون گذاشتی ، سالهاست که بودی و در فراقت میسوختیم،  بخواب خواهرم اروم بخواب دیگه دلواپس هیچی  نباش ،  قول میدم حواسم به تنها عشقت، شعله زندگیت باشه، قول میدم خاله خوبی برای تنها  دردونت باشم سلام  من رو به نازنین های از دست دادمون برسون  به مادر ،پدر ، برادر …..

در ادامه می‌توانید عکس تیپ جنجالی مرجانه گلچین در شب یلدا  را مشاهده کنید:

تیپ جنجالی مرجانه گلچین در شب یلدا
استایل جنجالی مرجانه گلچین در شب یلدا

میکاپ جنجالی مرجانه گلچین

در ادامه می‌توانید عکسی از میکاپ خلیجی مرجانه گلچین را ببینید:

جدید ترین میکاپ خلیجی مرجانه گلچین
میکاپ جنجالی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین متولد 2 اسفند 1347 است و درحال حاضر ۵۴ سال سن دارد. تحصیلکرده چهار ساله هنرستان موسیقی و فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه سوره است که تجربه دوبله و گویندگی هم دارد.

بیشتر بخوانید:

فوت خواهر مرجانه گلچین


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *