تاریخ اکران ونوم 2 ؛ شایعه تا واقعیت – تغییرات پی در پی

سونی پیکچرز با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی گفته است که اکران فیلم ونوم 2 به ماه اکتبر موکول شده است. در ادامه با نوشتار تاریخ اکران ونوم 2 همراه فیگار بمانید.

یکی از مورد انتظارترین و بهترین فیلم‌های 2021 می‌باشد و در ادامه‌ی مطلب ما قصد بررسی نکات پیش از اکران این فیلم را داریم. ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (انگلیسی: Venom: Let There Be Carnage‎) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی بر پایهٔ شخصیت ونوم از مارول کامیکس است.

تاریخ اکران ونوم 2

شایعه تا واقعیت – تغییرات پی در پی

تاریخ اکران ونوم 2 , تاریخ انتشار ونوم 2 , ونوم ۲ کی منتشر میشه , ونوم: بگذارید کارنیج بیاید , تاریخ اکران فیلم ونوم 2
تاریخ اکران ونوم 2 , تاریخ انتشار ونوم 2 , ونوم ۲ کی منتشر میشه , ونوم: بگذارید کارنیج بیاید , تاریخ اکران فیلم ونوم 2

در سال ۲۰۱۸ فیلم Venom توسط کمپانی سونی عرضه شد که در آن یکی از شخصیت‌های منفی دنیای فیلم‌های Spider-Man به نام Venom به عنوان شخصیت اصلی انتخاب شده بود.

ونوم 2 یکی از معدود عناوین بلاک‌باستر محسوب می‌شد که قرار بود طی سال 2020 در سینماها اکران شود؛ اما حتی کاراکتر ضدقهرمان تام هاردی نیز از وضعیت فعلی جهان در امان نماند.

بیشتر بخوانید:

تولید این فیلم بر عهدهٔ کلمبیا پیکچرز با همکاری مشترک مارول و تنسنت پیکچرز است و عرضهٔ آن بر عهدهٔ سونی پیکچرز ریلیزینگ. درواقع ونوم یک سیمبیوت است که در دنیای مارول ابتدا به سراغ پیتر پارکر و سپس عکاسی به نام ادی براک (Eddie Brock) می‌رود.

تاریخ اکران فیلم ونوم 2 تا تابستان سال 2021 تاخیر خورد؛ سازندگان ضمن اعلام خبر تاخیر تاریخ اکران این اثر، از نام رسمی این فیلم نیز با یک تیزر جالب پرده برداشتند. این فیلم با نام ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (Venom 2: Let There Be Carnage) در سینماها اکران خواهد شد.

تاریخ اکران ونوم 2

تاریخ اکران ونوم 2 , تاریخ انتشار ونوم 2 , ونوم ۲ کی منتشر میشه , ونوم: بگذارید کارنیج بیاید , تاریخ اکران فیلم ونوم 2
تاریخ اکران ونوم 2 , تاریخ انتشار ونوم 2 , ونوم ۲ کی منتشر میشه , ونوم: بگذارید کارنیج بیاید , تاریخ اکران فیلم ونوم 2

کارگردانی فیلم بر عهدهٔ اندی سرکیس از فیلم‌نامهٔ نوشتهٔ کلی مارسل است که بر پایهٔ داستانی با همکاری تام هاردی نوشته شده‌است. داستان در آنچه که در فیلم ۲۰۱۸ Venom دیده یودیم کمی متفاوت است. به نحوی که اینبار ونوم به عنوان یک شخصیت مثبت نشان داده شده و ادی براک (با بازی تام هاردی) نیز از آن برای کمک به مردم استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

برخی از طرفداران از طولانی بودن نام این فیلم شکایت داشتند و معتقد بودند که با توجه به کمیک‌ها باید تنها نام Absolute Carnage در مقابل ونوم قرار می‌گرفت تا عنوان فیلم جذابیت بیشتری داشته باشد.

در این فیلم، براک سعی دارد با مصاحبه با قاتل زنجیره‌ای کلتوس کسدی (هرلسون)، که میزبان یک هم‌زیست بیگانهٔ مشابهٔ ونوم به نام کارنیج می‌شود، زندگی کاری خود را در روزنامه‌نگاری دوباره احیا کند.

تغییر سبک در فیلم ونوم در ابتدا با نظرات منفی کاربران همراه شده بود، اما ‍پس از گذشت مدتی و مشاهده فیلم توسط افراد بیشتر، خط داستانی جدید نیز طرفداران تازه‌ای را پبدا کرد.

بیشتر بخوانید:

ایمی پاسکال یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم در ژوئن سال 2019 خبر حضور تام هاردی را در فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید، به‌طور رسمی تایید کرد. او دراین‌باره گفت:

هنگامی که راجع به فیلم ونوم فکر می‌کنید، هرگز نمی‌توانید فرد دیگری جز تام هاردی را برای حضور در آن تصور کنید؛ حضور تام هاردی در این فیلم برای ایفای نقش کاراکترش، تمام چیزی است که شما نیاز دارید بدانید.

بیشتر بخوانید:

در نظر گرفته شده بود که ونوم آغازگر یک جهان مشترک جدید باشد. برنامه‌های دنبالهٔ آن در طول ساخت فیلم نخست آغاز شد. در ادامه تغییر سبک فیلم ونوم باید به این نکته اشاره شود که در انتهای این فیلم، صحنه‌ای دیده شد که در آن به نحوی از شخصیت کارنیج (Carnage) با بازی وودی هرلسون (Woody Harellson) به عنوان شخصیت منفی بعدی رونمایی شد و حال حدود چند ماه بعد باید شاهد قدرت‌نمایی او در فیلم Venom 2 باشیم.

شان دلینی ستاره سریال کشتن ایو (Killing Eve) نیز طی گفتگو با اینسایدر تایید کرد که نقش بسیار کوچکی را در فیلم ونوم 2 ایفا خواهد کرد؛ او دراین‌باره گفت:

راجع به نقشی که بازی می‌کنم چیزی نمی‌توانم بگویم؛ راجع به پیوند آن با داستان باید بگویم که بسیار عالی است.

مشخصات

  • کارگردان: اندی سرکیس
  • تهیه‌کننده: آوی آراد، مت تولماخ، ایمی پاسکال، کلی مارسل، تام هاردی و هاچ پارکر
  • فیلمنامه‌نویس: کلی مارسل
  • داستان: تام هاردی و کلی مارسل بر پایه مارول کامیکس
  • بازیگران: تام هاردی، میشل ویلیامز، نائومی هریس، رید اسکات، استیون گراهام و وودی هرلسون
  • موسیقی: مارکو بلترامی
  • فیلم‌بردار: رابرت ریچاردسون
  • شرکت تولید: کلمبیا پیکچرز، مارول انترتینمنت و تنسنت پیکچرز
  • توزیع‌کننده: سونی پیکچرز اینترتینمنت
  • کشور: ایالات متحده
  • زبان: انگلیسی

سونی پیکچرز به واسطه یک بیانیه جدید اعلام کرد اکران فیلم ونوم 2 جلو افتاده است. این اثر قرار بود ۲۳ مهر سال ۱۴۰۰ (مصادف با ۱۵ اکتبر) به سینماها بیاید اما علاقه‌مندان حالا می‌توانند از ۹ مهر (مصادف با ۱ اکتبر) به سالن‌های نمایش رفته و پای تماشای اثر مورد نظر خود بنشینند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ اکران ونوم 2 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

سامورایی‌ها همچنین در بیانیه خود تاکید کرده‌اند محصول جدیدشان را به صورت انحصاری به سینماها آورده و خبری از انتشار در پلتفرم‌های دیجیتالی نخواهد بود. به هر حال، عرضه دیجیتالی این روزها به روشی متداول تبدیل شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *