اجرای گروه سرنا در عصر جدید ؛ اجرای اول گروه سرنا در عصر جدید فصل سوم

اجرای گروه سرنا در عصر جدید ، گروه سرنا دومین اجرای قسمت دوم از مرحله مقدماتی فصل سوم عصر جدید را بر عهده داشت و دیروز روی صحنه رفت.

اجرای اول گروه سرنا در عصر جدید فصل سوم دیشب سه شنبه 2 فروردین 1401 از شبکه سه سیما پخش شد. در ادامه با خبر گروه سرنا عصر جدید همراه فیگار بمانید.

اجرای گروه سرنا در عصر جدید

اجرای اول گروه سرنا در عصر جدید فصل سوم

اجرای گروه سرنا در عصر جدید
گروه سرنا عصر جدید, اجرای گروه سرنا, گروه سرنا

بیشتر بخوانید :

برنامه عصر جدید که از شبکه سوم سیما در ایام نوروز پخش شد یکی از برنامه های‌ بسیار پرطرفدار ایام نوروز بود که توانست نظر مخاطب را جلب کند.

احسان علیخانی متولد سال 1361 و آبان ماهی می باشد. او متولد تهران است و در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است. او با تهیه برنامه ماه عسل به شهرت بالایی دست یافت و با اجرای خاص و ایده هایی که برای تولید برنامه های مختلف داشت تبدیل به یکی از تهیه کنندگان و مجریان نامدار و محبوب ایرانی شد و عصر جدید را ساخت. او مجرد می باشد و هنوز ازدواج نکرده است.

دانلود فیلم گروه سرنا عصر جدید

لینک دانلود ویدیو با کیفیت 480

لینک دانلود ویدیو با کیفیت 360

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اجرای گروه سرنا در عصر جدید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *