آغاز پخش مینی سریال درمانگر ؛ اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال + عکس

پخش مینی سریال درمانگر آغاز شد. این سریال که در ژانر اجتماعی و خانوادگی ساخته شده موضوعی روانشناسی دارد و در ۵ قسمت کوتاه حدودا ۷ دقیقه ای عرضه شده است.

مینی سریال درمانگر به کارگردانی امین حسین‌پور و تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور از فیلیمو منتشر شده است. در ادامه با خبر داستان سریال درمانگر همراه فیگار بمانید.

مینی سریال درمانگر

سریال درمانگر

مینی سریال درمانگر
مینی سریال درمانگر امین حسین‌پور, سریال درمانگر, داستان سریال درمانگر

مینی سریال درمانگر امین حسین‌پور

سریال کوتاه یا مینی سریال درمانگر به کارگردانی امین حسین‌پور و تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور از فیلیمو پخش شد. این سریال روز دوشنبه ۲۷ تیر همزمان با عید غدیر از فیلیمو منتشر شد. امین حسین‌پور پیش از این، فیلم کوتاه «جعبه» را ساخته بود که تاکنون در ۹ فستیوال بین المللی حضور داشته است.

خلاصه داستان سریال درمانگر

مینی سریال درمانگر
تیزر سریال درمانگر, بازیگران سریال درمانگر, خلاصه داستان سریال درمانگر

«باران» مدتی است به دلیل افسردگی به صورت مخفیانه دور از چشمان همسرش با روانپزشک «اتابک مسعودی» دیدار می کند، اما این بار اتفاق عجیبی برای او افتاده که از دکترش می خواهد برای کمک به دیدارش بیاید…

بازیگران سریال درمانگر

سارا بهرامی، بانیپال شومون، نینا صمدی، مهدی حسینی و امیر رضا دلاوری در این مینی سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

تیزر سریال درمانگر

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مینی سریال درمانگر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *