بهترین کمیک های فانتزی مارول ؛ جذاب‌ترین داستان‌های مارول در ژانر فانتزی

اگر به ژانر فانتزی علاقه دارید و تخیل را به واقعیت ترجیح می‌دهید، تا پایان این نوشتار با فیگار باشید تا به معرفی بهترین کمیک های فانتزی مارول بپردازیم.

ژانر فانتزی به شیوه‌های شگفت‌انگیزی بر روایت داستان‌ّای مارول تأثیر می‌گذارد و فیلم Thor: Love And Thunder نمونه‌ای عالی از این است که چگونه اسطوره‌ها و افسانه‌های دوران گذشته برای روایت‌هایشان به تخیل نیاز دارند. اخیراً، مارول در کمیک‌های بسیار زیادی از المان‌های فانتزی استفاده می‌کند. هرچند که برخی آثار کلاسیک نیز در این لیست گرد آوری شده‌اند.

بهترین کمیک های فانتزی مارول

جذاب‌ترین داستان‌های مارول در ژانر فانتزی

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های فانتزی مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کمیک های فانتزی مارول
بهترین کمیک های فانتزی مارول

تعداد داستا‌ن‌های فانتزی مارول بیشمار است. با این حال، ما برخی از تاثیر گذارترین و بهترین کمیک های مارول فانتزی در عصر مدرن و البته دوران کلاسیک خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

Black Knight: The Curse Of The Ebony Blade

بهترین کمیک های فانتزی مارول
بهترین کمیک های فانتزی مارول, بهترین کمیک بوک های تخیلی مارول

بلک نایت یکی از قدیمی‌ترین و محبوب ترین شخصیت های کمیک است. با این حال، این شخصیت در طول نسل‌های متوالی وجود داشته و شخصیت اصلی کمیک Black Knight: The Curse Of The Ebony Blade در سال 2021 است.

با کشف اسرار اجسام آبنوس توسط دانته وایتمن، او باری دیگر تبدیل به بلک نایت می‌شود. البته که این بار یکی از بهترین نسخه‌های این شخصیت. بلک نایت توانسته است تا یکی از بهترین کمیک بوک های تخیلی مارول را به نام خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید:

Thor: The God Butcher

بهترین کمیک های فانتزی مارول
بهترین کمیک های فانتزی مارول, بهترین کمیک های مارول فانتزی

کمیک Thor: The God Butcher که جیسون آرون، یکی از بهترین نویسنده های کمیک نوشته می‌شود، جزو بهترین کمیک های ثور است. این کمیک برخی از برجسته‌ترین المان‌های اساطیری ثور را در کنار عوامل فانتزی قرار داده و اثر کاملاً متفاوت را به وجود می‌آورد.

شخصیت گور که برای اولین بار در این کمیک ظاهر می‌شود، قصد دارد تا تمام خدایان را به قتل برساند. همچنین این کمیک مستقیماً یکی از مهم‌ترین منابع الهام فیلم Thor: Love And Thunder است و شخصیت گور در این فیلم، از این کمیک بوک اقتباس شده است.

بیشتر بخوانید:

Amazing Fantasy (2021-2022)

بهترین کمیک های فانتزی مارول
بهترین کمیک های فانتزی مارول, بهترین داستان های فانتزی مارول

Amazing Fantasy یکی از اولین سری کمیک‌های ژانر فانتزی بود. دروافع مارول شخصیت‌های بسیار زیادی را در این سری کمیک خلق کرد. مهم‌ترین آن‌ها نیز شخصیت مرد عنکبوتی در آخرین قسمت از این مجموعه بود که در نهایت به ساخت سری Amazing Spider-Man ختم شد.

اکنون و پس از سال‌ها، مارول این سری را باری دیگر به خط تولید رسانده تا بهترین کمیک بوک های فانتزی مارول را تولید کند. در این کمیک کاپیتان آمریکا و مرد عنکبوتی سعی می‌کنند تا با کمک یکدیگر، در یک دنیای قرون وسطایی زندگی کنند.

بیشتر بخوانید:

Doctor Strange: A Separate Reality

بهترین کمیک های فانتزی مارول
بهترین کمیک های فانتزی مارول, بهترین کمیک های مارول فانتزی

داستان‌های کلاسیک بیشماری از شخصیت دکتر استرنج وجود دارد که مخاطب را وارد دنیایی عجیب و غریب می‌کند. درحالی که شخصیت دکتر استرنج برتر در چند آثار اخیر دنیای سینمایی مارول بسیار درخشیده است، کمیک Doctor Strange: A Separate Reality نیز یکی از بهترین داستان های فانتزی مارول در سال 1999 بود.

همانطور که از نام این کمیک پیداست، استرنج به دنیای دیگری منتقل می‌شود. شیاطین، ارواح، خدایان و هیولاها تلاش می‌کنند تا دکتر استرنج را به سوی تاریکی بکشانند. داستان این اثر فانتزی بسیار قابل توجه است و با آمیختگی در ژانر وحشت، می‌تواند یک داستان بسیار جذاب برای مخاطبان باشد.

بیشتر بخوانید:

Thor: The Eternals Saga

بهترین کمیک های فانتزی مارول
بهترین کمیک های فانتزی مارول, بهترین کمیک بوک های فانتزی مارول

اترنالز یا ابدی‌ها، یکی از بهترین گروه های ابرقهرمانی در دنیای مارول است. این گروه بزرگ بارها در کمیک‌ها حاضر شده و حتی نبردهای زیادی را در مقابل مردان ایکس و انتقام جویان داشته‌اند. با این حال، کمیک Thor: The Eternals Saga، گروه اترنالز را در مقابل ثور قرار می‌دهد.

داستان این کمیک توسط روی توماس نوشته شده است. آرک داستانی مبارزه ثور و اترنالز، دارای یک حال و هوای افسانه‌ای بسیار جذاب است. این کمیک تاثیر زیادی در دنیای فانتزی مارول داشته است.

بیشتر بخوانید:

War Of The Realms

بهترین کمیک های فانتزی مارول
بهترین کمیک های فانتزی مارول, بهترین کمیک بوک های فانتزی مارول

کمیک War Of The Realms نوشته شده توسط جیسون آرون، یکی از مهم‌ترین رویدادهای مدرن مارول است. این یک نقطه بسیار پر اهمیت در داستان‌های اسطوره‌ای نوشته شده توسط جیسون آرون نظیر کمیک‌های ثور است.

کمیک War Of The Realms با گردهم آوردن شخصیت‌های قلمروهای مختلف و در کنار آن، ابرقهرمانان و ابرشروران مرتبط با اساطیر نورس، یک داستان متفاوت را ایجاد کرد. جیسون آرون در این کمیک بود که به مخاطبان ثابت کرد تاثیر فانتزی بر داستان‌ها چگونه است. در این کمیک می‌توانید الف‌های تاریک را مشاهده کنید که درحال ویرانی قلمروهایی هستند که ثور قسم خورده بود از آن‌ها محافظت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

Chaos War

بهترین کمیک های فانتزی مارول
بهترین کمیک های فانتزی مارول, هترین کمیک های تخیلی مارول

بسیاری از تیم‌های کمیک بوکی با وجود تنوع زیاد فراموش شده‌اند. اما Chaos War اوج داستان تیم جوخه خدا یا God Squad است که در کمیک بوک‌های هرکول روایت می‌شود. این شخصیت برای مدتی رهبری این ترکیب غیرعادی خدایان را بر عهده داشت.

بخش جذاب کمیک Chaos War مجموعه‌ای از فرهنگ‌ها و جهان‌های متعدد است که وجود دارند. درواقع هر یک از اعضای تیم از بخش متفاوتی از کیهان گردهم آمده‌اند و فرهنگ منحصر به فرد خودشان را به نمایش می‌گذارند. میکابوشی، خدای ترس و پادشاه سایه، متعلق به اساطیر ژاپنی است و با حضور در این داستان، ساختار دنیای مارول را کاملاً به بعد جدیدی وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

Strange Academy

بهترین کمیک های فانتزی مارول
بهترین کمیک های فانتزی مارول, بهترین داستان های فانتزی مارول

کمیک Strange Academy به نحوی جانشین معنوی Avengers Academy است؛ هرچند که دانشجویان آن کمی بیشتر در حال و هوای اسطوره‌ای قرار دارند. در این کمیک، جادوگران از بسیاری از قلمروها زیر نظر برخی از عالی‌ترین جادوگران مارول گرد هم آمده اند.

کاملاً واضح است که این کمیک یک درام دبیرستانی است. اما همچنان برخی المان‌های فانتزی بسیار جذاب دارد. این کمی ساخته شده است تا طرفداران قدیمی و جدید کمیک‌های مارول، به طور همزمان از مطالعه آن لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:

The Death Of Doctor Strange

بهترین کمیک های فانتزی مارول
بهترین کمیک های فانتزی مارول, بهترین کمیک بوک های تخیلی مارول

در کمیک مرگ دکتر استرنج می‌توانید با داستانی بسیار مهم و جذاب آشنا شوید. این کمیک فضایی بسیار خاص دارد که به سادگی به خوانندگان منتقل می‌شود. داستان کمیک مرگ دکتر استرنج، همانطور که نامش پیدا است به مرگ دکتر استرنج می‌پردازد.

به طور کاملاً ناگهانی، دکتر استرنج مرده است. هیچکس نمی‌داند که چه کسی او را کشته و اکنون هزاران سوال بی‌پاسخ مطرح می‌شود. همچنین باید مشخص شود که چه کسی قرار است تا جای او را گرفته و تبدیل به جادوگر اعظم جدید شود. در همین بین یک یکی از هترین کمیک های تخیلی مارول شکل گرفت.

بیشتر بخوانید:

The Darkhold Saga

بهترین کمیک های فانتزی مارول
بهترین کمیک های فانتزی مارول, هترین کمیک های تخیلی مارول

به لطف فیلم دکتر استرنج در جهان‌های موازی جنون، کتاب دارک هولد باری دیگر به شهرت رسیده است. با این حال، تنها یک سال از زمانی که این کتاب تاثیر مهمی بر کمیک‌های مارول گذاشت می‌گذرد. همانند فیلم دکتر استرنج، این کتاب در هر جای کمیک که حاضر شود نیز المان‌های فانتزی و ترسناک را به طور همزمان به ارمغان می‌آورد.

سری کمیک حماسه دارک هولد با همکاری بسیاری از نویسندگان، داستانی بسیار هیجان انگیز را روایت کرد. این داستان جنبه منفی جادو را باری دیگر به مخاطبان یادآوری می‌کند و داستانی قابل تحسین را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های فانتزی مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کمیک های فانتزی مارول

داستان کمیک مرگ دکتر استرنج چیست؟

در این کمیک و به طور کاملاً ناگهانی، دکتر استرنج مرده است. هیچکس نمی‌داند که چه کسی او را کشته و اکنون هزاران سوال بی‌پاسخ مطرح می‌شود. همچنین باید مشخص شود که چه کسی قرار است تا جای او را گرفته و تبدیل به جادوگر اعظم جدید شود.

بهترین کمیک فانتزی-ترسناک مارول کدام است؟

کمیک The Darkhold Saga یا حماسه دارک هولد در سال 2021،‌ یکی از بهترین و مهم‌ترین آثار ژانر فانتزی-ترسناک در دنیای مارول است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *