خلاصه بازی آگزبورگ بایر لورکوزن ؛ حرکت جنجالی سردار آزمون در بازی +[فیلم]

خلاصه بازی آگزبورگ بایر لورکوزن . خلاصه بازی بایرلورکوزن 1 – آگزبورگ 2. در ادامه مطلب آگزبورگ بایر لورکوزن خلاصه بازی همراه فیگار باشید.

خلاصه دیدار تیم های فوتبال بایرلورکوزن و آگزبورگ در هفته دوم رقابت های بوندسلیگا آلمان و شکست لورکوزن در حضور کامل سردار آزمون را ببینید.

خلاصه بازی آگزبورگ بایر لورکوزن

حرکت جنجالی سردار آزمون در بازی +[فیلم]

آگزبورگ بایر لورکوزن خلاصه بازی
آگزبورگ بایر لورکوزن خلاصه بازی

دو تیم بایرلورکوزن و آگزبورگ درحالی در چارجوب رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در نهایت با وجود حضور ۹۰ دقیقه‌ای سردار آزمون با نتیجه دو بر یک به سود آگزبورگ به پایان رسید. لورکوزن شروع ناامید کننده‌ای در رقابت‌های بوندسلیگا داشته است و در دیدار قبلی برابر بوروسیا دورتموند هم با یک گل شکست خورد تا شرایط برای این تیم در همین ابتدای بوندسلیگا سخت شود. در یکی دیگر از بازی‌های حساس لایپزیگ با تساوی دو بر دو برابر کلن متوقف شد که این نتیجه به سود بایرن مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی است.

بیشتر بخوانبد:

خلاصه بازی آگزبورگ بایر لورکوزن

آگزبورگ بایر لورکوزن خلاصه بازی
آگزبورگ بایر لورکوزن خلاصه بازی

مهاجم ایرانی بایرلورکوزن که مثل همیشه در پست هافبک پشت مهاجم به میدان رفت، 90 دقیقه در این مسابقه بازی کرد. آزمون در این مسابقه هفت شوت به سمت دروازه حریف زد که سه‌تای آن‌ها داخل چارچوب بود. میزان xG یا همان کیفیت موقعیت‌های خلق شده‌ آزمون نیز، 0.82 بود. با این‌حال او با وجود این xG بالا نتوانست گلزنی کند. او هم‌چنین دو موقعیت گل‌زنی هم برای دیگر هم‌تیمی‌هایش خلق کرد. آزمون که نمره 6.7 را از وب‌سایت فوت موب گرفت، در دقیقه 79 یک کارت زرد دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خلاصه بازی آگزبورگ بایر لورکوزن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *