زیر گرفتن عمدی راننده زن در رجایی شهر ؛ تصاویر وحشتناک حادثه را ببینید +[فیلم]

زیر گرفتن عمدی راننده زن در رجایی شهر. لحظه تلخ زیرگرفتن عمدی یک زن در کرج توسط پژو ۲۰۶. رد ادامه مطلب راننده زن زیر گرفتن همراه فیگار باشید.

خودروی پراید و ۲۰۶ که سرنشینان هر دو خانم بوده‌اند به مشکل خوردند. در این ماجرا راننده ۲۰۶ یکی از سرنشینان پراید را زیر می‌گیرد!

زیر گرفتن عمدی راننده زن در رجایی شهر

تصاویر وحشتناک حادثه را ببینید

راننده زن زیر گرفتن, زیر گرفتن راننده زن
راننده زن زیر گرفتن, زیر گرفتن راننده زن

سردار عباسعلی محمدیان گفت: به دنبال انتشار فیلم زیر گرفتن یک خانم به وسیله خودرو ۲۰۶ در منطقه رجایی شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۱۵ رجایی شهر کرج و کارآگاهان اداره مبارزه جرایم جنایی قرار گرفت. وی افزود: بررسی اولیه حاکی از این بود که به دنبال وقوع یک تصادف جزئی بین دو خودرو، درگیری لفظی بین رانندگان ایجاد می‌شود که با بالا گرفتن درگیری راننده یکی از خودروها پیاده می شود و در این حین راننده ۲۰۶ اقدام به زیر گرفتن او می کند.

بیشتر بخوانید:

زیر گرفتن عمدی راننده زن در رجایی شهر

سردار محمدیان در پایان با اشاره به تشکیل پرونده قضائی در این خصوص و ارسال آن به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: بسیاری از جنایات صورت گرفته در کشور به واسطه عدم کنترل خشم مجرمان صورت می‌گیرد که نیاز است با آموزش مهارت کنترل خشم به جوانان و نوجوانان، از گرفتاری آن ها پیشگیری کنیم.

بیشتر بخوانبد:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زیر گرفتن عمدی راننده زن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *