پر خواننده ترین کمیک های کانگ فاتح ؛ جایگزین تانوس در سینمای مارول کیست؟

سلسله گانگ یکی از بهترین کمیک های مارول تاریخ است و اکنون که فیلم بعدی انتقام جویان همین عنوان را دارد، می‌توانیم به بهترین کمیک های کانگ فاتح بپردازیم.

مارول استودیو در مراسم کامیک کان سن دیگو اعلام کرد که پنجمین فیلم انتقام جویان رسماً با عنوان سلسله کانگ ساخته خواهد شد. این علاوه بر معرفی شرور اصلی حماسه جهان‌های موازی، به یکی از خطوط داستانی کمیک‌های مارول با همین نام اشاره دارد. سلسله کانگ اوایل دهه 2000 ساخته شد و به موفقیت زیادی دست پیدا کرد.

کُمیک (به انگلیسی: Comics) یا تصاویر فکاهی یا داستان مصور یک راه واسط برای انتقال بصری ایده‌ها از طریق تصویر می‌باشد که اغلب با نوشته یا اطلاعاتی بصری درآمیخته است.

بهترین کمیک های کانگ فاتح

جایگزین تانوس در سینمای مارول کیست؟

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های کانگ فاتح را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کمیک های کانگ فاتح

احتمالاً دنیای سینمایی مارول علاوه بر سلسله کانگ، از بخش زیادی از بهترین کمیک بوک های کانگ فاتح اقتباس خواهد کرد. با این وجود که چندین کانگ در جهان‌های مختلف وجود دارند، برخی از این شخصت‌ها با نام‌هایی دیگری همانند ایمورتوس و راما شناخته می‌شوند. از اولین حضور کانگ فاتح در کمیک‌ها تا دوران مدرن، داستان‌های این شخصیت می‌تواند در انتقام جویان بعدی شکل بگیرد. پس در ادامه با فیگار همراه باشید تا به بهترین کمیک های Kang The Conqueror بپردازیم.

The Kang Dynasty

بهترین کمیک های کانگ فاتح
بهترین کمیک های کانگ فاتح

بدون شک سلسله کانگ جزو بهترین کمیک های کنگ فاتح است که تصمیم گرفتند نام انتقام جویان بعدی را از روی آن بردارند. سلسله کانگ یک خط داستانی اصلی است که بین شماره 41 تا 54 انتقام جویان توسط کرت بوزیک و آلن دیویس ساخته شده است. کانگ در این کمیک توانست تمام جهان را تسخیر کند؛ کاری که تاکنون هیچ شرور دیگری موفق به انجامش نشده بود.

پسر کانگ، مارکوس نیز در این کمیک نقش برجسته‌ای داشت. شاید او نیز بتواند در دنیای سینمایی مارول حضور داشته باشد و زمانی که انتقام جویان کانگ را از بین می‌برند، جای پدرش بیاستد.

بیشتر بخوانید:

Avengers #8

بهترین کمیک های کانگ فاتح
بهترین کمیک های Kang The Conqueror

کانگ برای اولین بار در شماره هشتم کمیک انتقام جویان حضور یافت. اگرچه که کمیک‌های قدیمی و کلاسیک این شخصیت اغلب نمی‌توانند جزو بهترین کمیک بوک های کنگ فاتح دسته بندی شوند، اما همچنان این کمیک یک نقطه عطف برای کانگ محسوب می‌شود. عناصر اساسی کانگ از جمله زره متمایز سبز و بنقش آینده نگر او که توسط هنرمند افسانه‌ای کمیک بوک، جک کربی طراحی شده بود، در همین کمیک شکل گرفت.

این کمیک کانگ را به عنوان یک مسافر از آینده معرفی می‌کند که به دنبال تغییر گذشته است. البته که این اقدام او تعجب اکثر اعضای انتقام جویان را در پی دارد.

بیشتر بخوانید:

Strange Tales #134

بهترین کمیک های کانگ فاتح
بهترین کمیک بوک های کنگ فاتح

شماره 134 Strange Tales نشان می‌دهد که جاه طلبی‌های ساده کانگ چه نقشه‌های پیچیده‌ای دارند. او در این کمیک به انگلستان قرون وسطی سفر می‌کند تا مرلین را تحت کنترل گرفته و برای تغییر تاریخ از او استفاده کند. البته که به لطف چهار شگفت انگیز، او در این کار شکست می‌خورد.

کانگ در بین قدرتمندترین شخصیت‌های شرور چهار شگفت انگیز قرار می‌گیرد و احتمالاً در اولین فیلم چهار شگفت انگیز که در سال 2024 بخشی از فاز ششم دنیای سینمایی مارول خواهد بود نیز حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

Young Avengers

بهترین کمیک های کانگ فاتح
بهترین کمیک های کنگ فاتح

انتقام جویان جوان یکی از بهترین گروه های ابرقهرمانی است که در اوایل دهه 2000 شکل گرفت. لازم به ذکر است که کانگ فاتح نقش بسیار پررنگی در شکل گیری این گروه داشت. یک نسخه جوان‌تر اما همچنان قدرتمند کانگ، به گذشته سفر می‌کند تا به عنوان پسر آهنی، در کنار شخصیت‌هایی نظیر کیت بی‌شاپ و کید لوکی تیم انتقام جویان جوان را ایجاد کند.

شماره 1 تا 6 انتقام جویان جوان پسر آهنی در مقابل نسخه اصلی کانگ قرار می‌گیرد. او تلاش می‌کند تا از موفقیت کانگ در زمان حال جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید:

Once An Avenger

بهترین کمیک های کانگ فاتح
بهترین کمیک بوک های کانگ فاتح

خط داستانی Once An Avenger در شماره 22 و 23 انتقام جویان قرار دارد. این کمیک شخصیت راونا رنس‌لایر را برای اولین بار معرفی می‌کند که در سریال لوکی نیز شاهد او بودیم. راونا نقش مهمی در زندگی کانگ دارد و کانگ در داستان‌های مارول به راونا علاقه دارد. زمانی که کانگ به دهه 40 سفر می‌کند و جهان را تسخیر می‌کند، برای اولین بار با راونا آشنا می‌شود.

راونا در ابتدا از عشق کانگ دوری می‌کرد. اما در نهایت به او پیوست. این در نهایت منجر به عواقب بزرگی برای هر دوی آن‌ها می‌شود و راونا جان خود را برای محافظت از کانگ از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

Immortus Emerges

بهترین کمیک های کانگ فاتح
بهترین کمیک های کانگ فاتح

شخصیت ایمورتوس برای اولین بار در شماره دهم انتقام جویان حاضر می‌شود. او نسخه‌ای قدرتمند از کانگ در آینده است. همچنین این شماره جزو بهترین کمیک های هرکول نیز محسوب می‌شود چرا که شامل اولین حضور او در کمیک‌ها است. اگرچه که طرفداران می‌دانند اولین حضور هرکول دوستانه نبود. ایمورتوس هرکول را به جنگ با ثور فرستاد تا بتواند راحت‌تر انتقام جویان را شکست دهد.

ایمورتوس حداقل الهام بخش ظاهر “آنکس که باقی می‌ماند” بود. نسخه‌ای از کانگ که در پایان سریال حضور یافت و خط زمانی مقدس را حفظ می‌کرد. هرچند که در نهایت سیلوی او را به قتل رساند.

بیشتر بخوانید:

Controlling The Scarlet Witch

بهترین کمیک های کانگ فاتح
بهترین کمیک های کانگ فاتح

یکی دیگر از بهترین کمیک های Kang The Conqueror درباره ایمورتوس است. البته که این بار ایمورتوس با قدرت‌های خارق‌العاده‌اش، موفق می‌شود تا اسکارلت ویچ را به سلاح شخصی خود برای دستکاری زمان تبدیل کند.

این خط داستانی در شماره 48 Avengers West Coast آغاز می‌شود. در این کمیک ایمورتوس از غم واندا برای از دست دادن همسر و فرزندانش در شماره‌های اخیر استفاده می‌کند تا او را تحت کنترل بگیرد.

بیشتر بخوانید:

The Celestial Madonna

بهترین کمیک های کانگ فاتح
بهترین کمیک های کانگ فاتح

The Celestial Madonna به چندین موضوع مختلف می پردازد. در شماره چهارم Giant-Size Avengers نیز کانگ به دنبال شخصیت‌هایی است که پیشگویی می‌شود فرزندان قدرتمندی به دنیا خواهند آورد و او به دنبال کنترل آن فرزندان است. این داستان طی چند شماره از انتقام جویان می‌گذرد به بازگویی برخی جزئیات نظیر ارتباط کانگ با شرور مصر باستان، راما توت می‌پردازد.

توانایی کانگ برای بازینویسی زمان و تاریخ قدرت فوق‌العاده‌ای در دنیای مارول محسوب می‌شود. اگر دنیای سینمایی مارول به دنبال هرگونه ریبوت یا تغییر اساسی نظیر ورود مردان ایکس باشد، استفاده از کانگ بهترین گزینه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

The Council Of Kangs

بهترین کمیک های کانگ فاتح
شورای کانگ‌ها در کمیک های مارول

شماره 267 تا 269 انتقام جویان نیز جزو بهترین کمیک بوک های کنگ فاتح محسوب می‌شوند. در این کمیک‌ها کانگ به دنبال نابودی تمام نسخه‌هایش است. این شباهت زیادی به کانگ در سریال لوکی دارد. سپس در همین خط داستانی شورای کانگ‌ها معرفی می‌شود؛ یم تعلذ بع سبم پارلمانی که از چندین کانگ تشکیل شده است.

کانگ در سریال لوکی به لوکی و سیلوی در مورد ماهیتت چرخه کاری‌اش هشدا داده بود. پس از مرگ او نیز بلافاصله نسخه دیگری از کانگ در سازمان TVA ظاهر شد که احتمالاً در فصل دوم سریال لوکی بیشتر به او پرداخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

Avengers Forever

بهترین کمیک های کانگ فاتح
بهترین کمیک های کانگ فاتح

Avengers Forever یکی دیگر از بهترین کمیک های کنگ فاتح است و از بسیار جهات، نمایانگر داستان پایانی کانگ در مارول کامیکس محسوب می‌شود. کانگ در این کمیک به دنبال کریستال ابدی است و به معنای واقعی کلمه با زمان مسابقه می‌دهد تا آن را قبل از ایمورتوس و محافظان زمان به دست آورد. کانگ به جمع‌آوری انتقام جویان از چندین جهان مختلف کمک می‌کند تا او را در این نبرد حماسی همراهی کنند.

یکی دیگر از دلایلی که Avengers Forever را جزو بهترین کمیک بوک های کانگ فاتح محسوب می‌کنیم اهمیت داستانی آن است. پس از فیلم انتقام جویان: سلسله کانگ، بلافاصله فیلم بعدی انتقام جویان با عنوان جنگ‌های پنهان عرضه خواهد شد و الهام گرفتن از برخی خطوط داستانی Avengers Forever، می‌تواند زمینه را برای جنگ‌های پنهان آماده کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های کانگ فاتح سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کمیک های کانگ فاتح

کانگ فاتح کیست؟

کانگ فاتح یکی از بزرگترین دشمنان انتقام جویان است. او از آینده جهان‌های مختلف می‌آید و اغلب قصد دستگاری خط زمانی را دارد.

اولین کمیک کانگ فاتح کدام است؟

کانگ فاتح برای اولین بار در شماره 8 کمیک انتقام جویان وارد دنیای مارول شد.


One thought on “پر خواننده ترین کمیک های کانگ فاتح ؛ جایگزین تانوس در سینمای مارول کیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *