رقص مونا حیدری در ترکیه ؛ فیلم کامل رقص غزل حیدری حاشیه ای بیش نیست!

ماجرای مونا حیدری دختر اهوازی در ترکیه همراه جزئیات را در نوشتار رقص مونا حیدری در ترکیه خواهید خواند. در ادامه با ما و سایت فیگار همراه ما باشید.

قدم زدن پسر جوان با سر جداشده همسر (مونا حیدری متولد ۱۳۸۳) و لبخند روی در یکی از خیابانهای اهواز همه را شوکه کرد! ظهر شنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۰, مرد جوانی جلو چشمان وحشت زده مردم سر زنش را در میدان کسایی اهواز با خوشحالی به نمایش گذاشت و پس از چند دقیقه فرار کرد.

رقص مونا حیدری در ترکیه

فیلم کامل رقص غزل حیدری

ماجرای مونا حیدری دختر اهوازی در ترکیه, رقص مونا حیدری در ترکیه, فیلم کامل رقص غزل حیدری
ماجرای مونا حیدری دختر اهوازی در ترکیه, رقص مونا حیدری در ترکیه, فیلم کامل رقص غزل حیدری

قتلمونا حیدری این روزها در فضای مجازی به بحث اول شبکه های اجتماعی تبدیل شده و هر روز جزئیات جدیدی درباره این قتل در رسانه ها منتشر می‌شود و باعث می‌گردد که اخبار این قتل همچنان داغ دنبال شود.

بیشتر بخوانید:

بلافاصاله این جنایت هولناک از سوی اهالی وحشت زده میدان کسایی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اهواز گزارش داده شد بدین ترتیب تیمی از کاراگاهان اداره پلیس آگاهی همراه با علی حسنلو باپرس ویژه قتل در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید:

از اینکه کار مونا حیدری اشتباه بوده تردیدی در آن نیست اما نمی‌توان رفتار خانواده و همسرش را در نظر نگرفت چرا که آنها هم در تصمیم گیری اشتباه مونا حیدری دخیل بوده اند.

بیشتر بخوانید:

ماموران پلیس در صحنه جنایت با جسد دختر ۱۷ ساله ای مواجه شدند که داخل خانه سرش از بدنش جدا شده و جسد وی در مکان دیگری رها شده بود. این دختر بعد از فرار به ترکیه درخواست پناهندگی داده ولی مرد سوری طلاهای او را به سرقت برده و از خانواده مونا اخاذی می‌کرده است.

بیشتر بخوانید:

فیلم کامل رقص غزل حیدری

ماجرای مونا حیدری دختر اهوازی در ترکیه, رقص مونا حیدری در ترکیه, فیلم کامل رقص غزل حیدری
ماجرای مونا حیدری دختر اهوازی در ترکیه, رقص مونا حیدری در ترکیه, فیلم کامل رقص غزل حیدری

به هرحال به شما پیشنهاد میکنیم به دنبال تصاویر وفیلم مربوط به این اتفاق نباشید چرا که دست این دختر از دنیا کوتاه است و هیچ دفاعی از خود نمیتواند کند و کسی جز خداوند، عالم و ناظر نیست…

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رقص مونا حیدری در ترکیه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


7 thoughts on “رقص مونا حیدری در ترکیه ؛ فیلم کامل رقص غزل حیدری حاشیه ای بیش نیست!

  1. من دنبال عکسهای اون بنده خدا بودم برا همین اومدم تو سایتتون.
    ولی از اینکه پیشنهاد دادید که دنبال عکسهاش نباشیم چون نمیتونه از خودش دفاع کنه خوشم اومد.دمتون گرم. واقعا از این کار شما لذت بردم.

  2. واقعا وحشتناکه. همسر مونا حق داشت از او جدا بشه نه این که سرش را ببره . تازه معلوم نست که قبلش چقدر شکنجه کردنش. مگه مملکت قانون نداره که هر وحشی تربیت نشده ای سر می بره. اگه شوهر این دختر ناموس پرست بود با او رفتار مناسبی میکرد که او فریب دیگری را نخورده. یا به جای کتک زدن او اگر سازگاری نداشتند ازش جدا میشد. خیلی وحشیانه بود. برای پدر دختر هم خیلی متاسفم. چون مثل روز روشن بوده که چی میشه. در واقع بده را داده دست گرگ تا بدرد.

  3. مقصر اصلی اون مرد بی شرف سوری هست که بایستی الان سر به تن نداشت . اون بی شرفی که باعث قتل یک زن ۱۷ساله شد و یک مرده دهه هفتادی شد قاتل و یک بچه مانده و هزاران مشکلات پیش رو .
    مرد سوری بی شرفی که از طرفی زن و دختر مردم رو قول زد و از طرفی با فرستادن عکس و پیام هایی احساسات شوهر جوانش رو شعله ور کرد . هم مقتول هم قاتل هر دو جوان بودند و قربانی کثافت کاری اون بی شرف شدند و نتیجه و ضربه فاجع تر برای بچه غزل و سجاد خورد .
    حیف شد اون خانم ۱۷ ساله و حیف شد که اون مرد جوان نتوانست خشم و غضب برافروخته شده از آن مرد بی شرف کنترل کند و صد حیف که یک بچه ماند و هزاران آرزوهای خاک شده

  4. واقعا برای اینکه سایت بازید کننده داشته باشی.. هر غلطی می کتید.. کثافت ها.. یک نفر مرده.. به طرز فجیع.. شما مطلب میذارید رقص فلان خانم.. واقعا ننگ بر شرف نداشته شما

    1. درود بر شما عزیزم… واقعا برای شما و امثال شما متاسفیم که بدون خواندن مطلب سمت و سویی به قضاوت عجولانه مبگیرید… کافیه همین یک پاراگراف رو میخوندید دوست عزیز:

      “به هرحال به شما پیشنهاد میکنیم به دنبال تصاویر وفیلم مربوط به این اتفاق نباشید چرا که دست این دختر از دنیا کوتاه است و هیچ دفاعی از خود نمیتواند کند و کسی جز خداوند، عالم و ناظر نیست…”

      و من الله التوفیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *