شیبا 3 برابر می شود‌ ؟ ؛ افزایش قیمت شیبا پس از خرید بزرگ ترین نهنگ بایننس !

شیبا اینو ارزی است که بسیاری از سرمایه‌گذارانش را پولدار کرد و بیش از 131 میلیون شیبا در یک هفته اخیر سوزانده شد؛ اما سوال این است که شیبا 3 برابر می شود‌ ؟

استیون کوپر، مالک و مدیرعامل bigger entertainment در توئیتر خود نوشت: در این هفته یک میلیون شیبا اینو سوزانده می‌شود و حدود 9 شرکت خصوصی با یکدیگر متحد شدند تا ارز دیجیتال شیبا بسوزانند. (کوین سوزی چیست) از بین رفتن یک میلیارد توکن شیبا در یک هفته کار سرمایه‌گذران خرد نیست و دست‌هایی پشت ماجرا است.

شیبا 3 برابر می شود‌ ؟

افزایش قیمت شیبا پس از خرید بزرگ ترین نهنگ بایننس !

شیبا 3 برابر می شود‌
نهنگ بایننس شیبا خرید, افزایش قیمت شیبا, شیبا 3 برابر میشود‌

بیش از 131 میلیون شیبا در یک هفته اخیر به کیف پولی مرده ارسال شد و یک شرکت خصوصی حدود 250 میلیون توکن دیگر را در روز ولنتاین سوزاند.

شیبا اینو در یک هفته اخیر به محبوب‌ترین سکه در میان نهنگ‌های ارز دیجیتال بر بستر بایننس اسمارت‌چین تبدیل شده است. همچنین هفته گذشته نهنگ بایننس شیبا خرید و حدودا 115 میلیون دلار در شیبا سرمایه‌گذاری کرد و زمینه سه برابر شدن قیمت شیبا با عنوان (شیبا 3 برابر می شود‌) را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید :

براساس گزارش سایت Walestats، شیبا اینو ارز دیجیتال محبوب بایننس است. اما جالب اینجاست که بیت‌کوین در رتبه پنج و اتریوم در رتبه 10 قرار دارد و با این روند شیبا اینو سال گذشته 46000000 درصد رشد کرد (این یک اشتباه تایپی نیست!) و حالا در محدوده 0/000030 دلار معامله می‌شود. اما آیا افزایش قیمت شیبا به 0/0001 دلار میرسد؟

شیبا 3 برابر می شود‌
نهنگ بایننس شیبا خرید, افزایش قیمت شیبا, شیبا 3 برابر میشود‌

برای اینکه شیبا بتواند یک صفر دیگر را حذف کند به معیارهای زیادی نیاز دارد. شیبا یک ارز دیجیتال بر بستر اتریوم است و ماجرای انتقال این ارز به نسخه دوم (پروژه لایه 2) بسیار تاثیرگذار است. اگر این ارز دیجیتال بتواند در حوزه توکن‌های غیرقابل تعویض فعالیت کند و بازی بلاکچین خود را راه‌اندازی کند قیمت این ارز حتما افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید :

مورد دیگر که بر قیمت شیبا تاثیر می‌گذارد قرار گرفتن در فهرست صرافی رابین‌هود است. این صرافی حدود 17 میلیون کاربر ماهانه دارد و در صورت لیست شدن شیبا در این پلتفرم قیمت شیبا بالا خواهد رفت.

شیبا 3 برابر می شود‌
نهنگ بایننس شیبا خرید, سه برابر شدن قیمت شیبا, شیبا 3 برابر میشود‌

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شیبا 3 برابر می شود‌ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *