بهترین شت کوین های 2022 ؛ نحوه خرید آینده‌دارترین و معرفی سایت های معرفی شت کوین

آیا تاکنون نام شت کوین‌ها را شنیده‌اید؟ اگر قصد دارید تا با شت کوین‌ها آشنا شوید و بهترین شت کوین های 2022 را بشناسید، تا پایان این نوشتار با فیگار باشید.

امروزه ارزهای دیجیتال بسیار زیادی در دنیا وجود دارند. شاید برخی این اتفاق را یک وجه مثبت ارزهای دیجیتال بدانند؛ درست است که دست افراد مختلف در استفاده از ارزهای دیجیتال بسیار بازتر خواهد بود، اما این تعداد بالا باعث گمراهی افراد بسیاری می‌شود. انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج و یا سرمایه‌گذاری در انبوهی از ارزهای دیجیتال، بسیار سخت و دشوار است. انتخاب یک ارز اشتباه، می‌تواند سرانجام بدی برای سرمایه شما داشته باشد.

بهترین شت کوین های 2022

نحوه خرید آینده‌دارترین و معرفی سایت های معرفی شت کوین

شما می‌توانید فهرست بهترین شت کوین های 2022 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین شت کوین های 2022
بهترین شت کوین های 2022

در همچین مواقعی، ما نیاز داریم تا ارزهای دیجیتال معتبر را بشناسیم. شت کوین‌ها همانطور که از نامشان پیدا است، دقیقاً عکس یک ارز معتبر است. اما افراد زیادی قصد اقدام به سرمایه‌گذاری بر شت کوین های آینده دار می‌کنند؛ اما چرا؟ با فیگار همراه باشید تا به این سوال پاسخ داده و سپس  آینده دار ترین شت کوین ها را به شما معرفی نماییم.

شت کوین چیست؟

بهترین شت کوین های 2022
بهترین شت کوین های 2022, سایت معرفی شت کوین

همانطور که از نام شت کوین پیدا است، ارزی نا معتبر است. درواقع شت کوین نام یک ارز نیست، بلکه به هر ارز دیجیتال بی‌اعتباری شت کوین می‌گویند؛ البته ارزی با نام شت کوین نیز وجود دارد که ارزش آن برابر صفر است. اکثر شت کوین‌ها ارزشی بسیار پایین و گاهاً برابر با صفر دارند. این شت کوین‌ها هیچ ویژگی منحصر به فردی نسبت به دیگر ارزها ندارند و همین دلیلی است که نمی‌توانند پر اعتبار باشند.

اکثر شت کوین‌ها به واسطه تبلیغات افراد مشهور و یا وقایع اجتماعی مشهور می‌شوند؛ اما پس از کمی رشد قیمت، یک سقوط دائمی را تجربه می‌کنند. شت کوین های آینده دار وجود ندارند و اگر یک کوین آینده‌ای داشته باشد، دیگر شت کوین نیست.

بیشتر بخوانید:

نحوه تشخیص شت کوین

بهترین شت کوین های 2022
بهترین شت کوین های 2022, سایت معرفی شت کوین

در ادامه این نوشتار قصد داریم تا  لیست شت کوین ها را به شما معرفی نماییم اما واضح است که هزاران شت کوین موجود در جهان،‌ لیست شت کوین ها جای نمی‌گیرند. پس باید روشی وجود داشته باشد تا بتوانید شت کوین‌ها را از دیگر کوین‌ها تشخیص داده و تفکیک کنید.

در مرحله اول، بهتر است تا نگاهی به برگه معرفی و یا White Paper ارز دیجیتال مورد نظر بیاندازید. برگه معرفی، یک مقاله است که توسط سازندگان ارز دیجیتال منتشر شده و آن ارز را معرفی می‌کند. این مقاله بسیار با اهمیت است زیرا که معاری برای شناخت ارز جدیدی است که به وجود آمده است. گاهاً این مقاله‌ها بی‌محتوا و بدون هدف نوشته می‌شوند و این یکی از دلایلی است که می‌توان شت کوین بودن آن را تشخیص داد. همچنین در برخی از این مقاله‌ها غلط‌های تایپی و املایی زیادی وجود دارد که نشانه‌ای از غیر حرفه‌ای بودن آن است.

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید، هدف این کوین است. کوین‌های زیادی وجود دارند که می‌توانند هدف ما را برآورده کنند؛ پس چرا به یک کوین جدید نیاز داریم؟ اگر قرار باشد تا یک کوین جدید به وجود آید، باید ویژگی جدید و منحصر به فردی داشته باشد. اگر همچین ویژگی‌ای در یک کوین وجود نداشته باشد، بی‌فایده است و خیلی راحت تبدیل به شت کوین خواهد شد. همچنین شما می‌توانید به انوع سایت معرفی شت کوین مراجعه کنید تا با برخی از آن‌ها آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

چرا باید شت کوین بخریم؟

بهترین شت کوین های 2022
بهترین شت کوین های 2022, جدیدترین شت کوین ها

ما از بدی‌های شت کوین گفتیم اما همچنان نام این نوشتار، بهترین شت کوین های 2022 به همراه نحوه خرید آن‌ها است؛ پس چرا باید یک شت کوین بخریم؟ به طور کلی، خرید و یا استخراج شت کوین توصیه نمی‌شود. زیرا که منابع شما را هدر می‌دهد و به احتمال خیلی زیاد نابود خواهد شد. اما همچنان ممکن است تا بخواهید بر شت کوین‌ها سرمایه‌گذاری کنید!

شت کوین‌ها ارزشی بسیار پایین دارند؛ به حدی که گاهاً این ارزش به صفر می‌رسد. پس شما می‌توانید با سرمایه‌ای بسیار کم، شت کوین خریداری نمایید. سپس اگر روزی ارزش این شت کوین‌ها بالا برود، سود خیلی زیادی نصیب شما خواهد شد. البته که این احتمال بسیار پایین است و شما درحال انجام ریسک بسیار بزرگی هستید!

بیشتر بخوانید:

نحوه خرید شت کوین

بهترین شت کوین های 2022
بهترین شت کوین های 2022, آینده دار ترین شت کوین ها

نحوه خرید شت کوین بسیار ساده است. همانند هر ارز دیجیتال دیگری، شما می‌توانید دوج کوین را استخراج و یا خریداری نمایید. تنها مشکل شت کوین‌ها،‌شهرت کم آن‌ها است. این باعث می‌شود تا اکثر صرافی‌های بزرگ و معتبر آن‌ها را در لیست مبادلات خود قرار دهند. اما با این حال، احتمالاً شما موفق خواهید شد تا یک صرافی معتبر بیابید که از شت کوین مورد نظر شما، پیشتیبانی کند. همانطور که مشاهده کردید، نحوه خرید شت کوین بسیار ساده و همانند هر ارز دیجیتال دیگری است.

بیشتر بخوانید:

بهترین شت کوین ها در سال 2022

بهترین شت کوین های 2022
بهترین شت کوین های 2022, جدیدترین شت کوین ها

شت کوین‌های بسیار زیادی در جهان وجود دارند. اما اکنون قصد داریم تا برخی از بهترین شت کوین ها در سال 2022 را به شما معرفی نماییم. البته که جدیدترین شت کوین ها و شت کوین های آینده دار نیز در لیست ما جای خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

SafeMoon

بهترین شت کوین های 2022
بهترین شت کوین های 2022, لیست شت کوین ها

SafeMoon یک توکن غیرمتمرکز است. کوین SafeMoon در 8 مارس سال 2021 برای اولین بار به وجود آمد. این توکن سهم زیادی با 1 میلیارد دلار ارزش در بازار ارزهای دیجیتال،‌ رتبه 207 را در بازار ارزهای دیجیتال دارد که به نسبت یک شت کوین بسیار زیاد است. همچنین لازم به ذکر است که این توکن بر روی بلاک چین هوشمند بایننس ساخته شده است.

این ارز دیجیتال به دلیل علاقه افراد مشهوری مانند لوگان پل را به خود جذب کرده و مشهور شده است. به همین دلیل تبدیل به یک شت کوین های آینده دار در آن زمان شد و جیب افرادی که بر آن سرمایه‌گذاری کرده بودند را پر از پول کرد. همچنین SafeMoon قصد دارد تا در‌ آینده توکنی جدید به وجود آورد که با استفاده از آن امکان ساخت NFT وجود داشته باشد. همچنین این توکن در یکی از بهترین سایت های خرید و فروش NFT موجود خواهد شد. پس این احتمال وجود دارد که بتوانیم SafeMoon را جزو آینده دار ترین شت کوین ها محسوب کنیم.

بیشتر بخوانید:

Doge Coin

بهترین شت کوین های 2022
بهترین شت کوین های 2022, لیست شت کوین ها

دوج کوین مشهورترین و محبوب‌ترین شت کوین در تمام تاریخ است. در ابتدا این شت کوین به صورت یک میم به وجود آمد، اما رشد بسیار زیادی را تجربه کرد. همانند اکثر شت‌ کوین‌های دیگر نیز ایلان ماسک کسی است که باعث شهرت و بزرگ‌ شدن دوج کوین شد.

امروزه دوج کوین همچنان حضور پررنگی در بازارهای دیجیتال دارد. همچنین افراد بسیار زیادی سرمایه خود را خرج دوج کوین می‌کنند؛ بلکه بتوانند از این راه سود کنند. پس شاید دوج کوین نیز یک شت کوین های آینده دار محسوب شود! البته به یاد داشته باشید که اگر به دنبال سود هستید، می‌توانید نگاهی به بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند نیز داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

Floki

بهترین شت کوین های 2022
بهترین شت کوین های 2022, سایت معرفی شت کوین

Floki دومین شت کوینی است که به آن می‌پردازیم. Floki نام خود را از سگ ایلان ماسک الهام گرفته است. این شت کوین وضعیت خوبی در بازار ارزهای دیجیتال ندارد. اما با این حال، در عرض چند ماه سود قابل توجهی را به وجود آورد. همچنین ایلان ماسک در توییتی به این شت کوین واکنش نشان داده است که باعث رشد قیمت بسیار بالای Floki شد.

اما در هر صورت، Floki در بازارهای دیجیتال دوام نیاورد و افت قیمت بسیار شدیدی را تجربه کرد. نوسان قیمت ارزهای دیجیتال،‌ بزرگ‌ترین تاثیر خود را بر شت کوین‌ها می‌گذارد که Floki نیز همانند‌ آن‌ها بود. هرچند که Floki آینده‌ای روشن را برای خود می‌بیند. زیرا که قصد دارد تا یکی از بهترین پروژه های متاورس با نام Valhalla را ایجاد کند. پس شاید Floki بتواند یکی از آینده دار ترین شت کوین ها باشد.

بیشتر بخوانید:

Baby Doge Coin

بهترین شت کوین های 2022
بهترین شت کوین های 2022, نحوه خرید شت کوین

Baby Doge Coin همانند همانطور که از نامش پیدا است، از دوج کوین الهام گرفته است. بچه دوج کوین جزو جدیدترین شت کوین ها است که در سال 2021 به وجود آمد. این کوین نیز درست همانند دوج کوین اصلی، به واسطه توییت‌های ایلان ماسک ارزش زیادی پیدا کرد. همین توییت‌های ایلان ماسک،‌باعث شدند تا Baby Doge Coin در هفته‌های اولیه متولد شدن، بیش از 1000 درصد افزایش قیمت داشته باشد.

Baby Doge Coin یک شت کوین است؛ شما ویژگی‌هایی دارد که شاید آن را کمی بهتر از دیگر شت کوین‌ها کند. برای مثال، با کمی بررسی Baby Doge Coin متوجه خواهید شد که سرعت انجام تراکنش‌های آن، بسیار بیشتر از دوج کوین اصلی است.

بیشتر بخوانید:

Dogelon Mars

بهترین شت کوین های 2022
بهترین شت کوین های 2022, سایت معرفی شت کوین

Dogelon Mars یکی دیگر از جدیدترین شت کوین ها است که از یک شوخی متولد شد. این شت کوین نیز راه دوج کوین را یش گرفت و توانست رشد زیادی داشته باشد؛ هرچند که رشد شت کوین‌ها دائمی نیست! البته که اکنون Dogelon Mars یک ارز دیجیتال محبوب است.

(ELON) در آوریل 2021 و هنگامی که دوج کوین در اوج محبوبیت بود منتشر شد. Dogelon Mars یکی از ارزهایی بود که در دوران اوج دوج کوین، ادعا کرده بود که می‌تواند به خسارات ناشی از کلاهبرداری به واسطه شت کوین‌ها پایان دهد. اما انجام چنین کاری توسط ارزی که خودش نیز یک شت کوین محصوب می‌شود،‌ کمی دور از ذهن است.

از نظر ارزش بازار، توکن Dogelon Mars در رتبه 115 بازارهای دیجیتال قرار دارد. همچنین ارزش این توکن، حدود 895 میلیون دلار می‌باشد که به نسبت دیگر شت کوین‌ها، رقم بالایی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین شت کوین های 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین شت کوین های 2022

آیا خرید شت کوین منطقی است؟

شت کوین‌ها بسیار کم ارزش هستند و شما می‌توانید به سادگی آن‌ها را خریداری کنید. اما این خرید یک ریسک است و اگر قیمت این شت کوین افزایش نیابد، می‌تواند تمامی سرمایه شما را نابود کند.

چگونه می‌توان شت کوین را تشخیص داد؟

راه دقیقی برای شناخت شت کوین‌ها وجود ندارد. اما باید هر کوینی را به دقت بررسی کرده و متوجه نکات ریز آن شوید تا بتوانید تشخیص دهید که آن یک شت کوین است و یا خیر.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *