حادثه در عصر جدید ؛ لحظه وحشتناک آتش گرفتن نسرین تیموری + فیلم

۱۲ فروردین ۱۴۰۱ در قسمت دهم مرحله مقدماتی فصل سوم حادثه در عصر جدید ۳ در قسمت دهم اتفاق افتاد و همه را شوکه کرد. همراه فیگار باشید.

حادثه آتش گرفتن دختر حین نقاشی در عصر جدید ۳ در قسمت دهم جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ که باعث وحشت و ترس شدید داوران و تماشاگران شد، اما نسرین تیموری شرکت کننده عصر جدید که یک بدلکار بود، با بدلکاری آتش گرفتن در هنگام نقاشی همه داوان عصر جدید و تماشاگران را سرکار گذاشت و آنها را شوکه کرد!

حادثه در عصر جدید

لحظه وحشتناک آتش گرفتن نسرین تیموری + فیلم

حادثه در عصر جدید
حادثه در عصر جدید, بدلکاری عصر جدید, آتش گرفتن دختر حین نقاشی در عصر جدید,

گروه نقاشان آتش به سرپرستی نسرین تیموری، سومین اجرای قسمت دهم از مرحله مقدماتی فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید که اینگونه معرفی شدند: با آتیش قراره نقاشی کنن یا چی؟! یا…

بیشتر بخوانید:

صحنه آتش گرفتن نسرین تیموری حین نقاشی همه داوران و تماشاگران را ترساند و وحشت زده به روی سن عصر جدید دویدند،

اما پس از لحظاتی نفس گیر، احسان علیخانی گفت که این یک ترفند بدلکاری بود و ایشان هم یک بدلکار هستند و خطری تهدیدش نمی کند و سلامت هستند.
سرین تیموری بدلکار و از شاگردان آرشا اقدسی بدلکار فقید است که هم اکنون سرپرست و مربی بدلکاری است که به اموزش این حرفه مشغول است.

بیشتر بخوانید:

 فیلم لحظه وحشتناک آتش گرفتن نسرین تیموری

لینک دانلود اجرای نسرین تیموری بدلکار عصر جدید 360p

لینک دانلود اجرای نسرین تیموری بدلکار عصر جدید 240p

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حادثه در عصر جدید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *