بهترین کمیک بوک های شوالیه ماه ؛ همراه با این کمیک‌ها، به ذهن آشفته مارک سفر کنید

اگر قصد دارید تا پس از مشاهده سریال شوالیه ماه اطلاعات بیشتری از این شخصیت به دست آورید، شما می‌توانید به مطالعه بهترین کمیک بوک های شوالیه ماه بپردازید.

سریال شوالیه ماه، یکی از محبوب‌ترین سریال‌های مارول تاکنون است. تاکنون 5 قسمت از این سریال منتشر شده و قسمت ششم آن نیز در روزهای آینده منتشر خواهد شد. برای طرفداران بزرگ مارول، تماشای فیلم یا سریال کافی نیست و اگر شما قصد آشنایی بیشتری با این شخصیت را دارید، باید بهترین کتاب های کمیک Moon Knight را بخوانید.

بهترین کمیک بوک های شوالیه ماه

همراه با این کمیک‌ها، به ذهن آشفته مارک سفر کنید

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک بوک های شوالیه ماه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کمیک بوک های شوالیه ماه
بهترین کمیک بوک های شوالیه ماه

اکثر ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه براساس بهترین کمیک بوک های مون نایت به دست آمده و به همین دلیل، این کمیک‌ها شامل تعداد زیادی از حقایق شوالیه ماه می‌باشند. در ادامه با فیگار همراه باشید تا بهترین کتاب های کمیک شوالیه ماه را به شما معرفی نماییم.

Moon Knight #1 (2016)

بهترین کمیک بوک های شوالیه ماه
مارک اسپکتور در شماره 1 کمیک شوالیه ماه

سریال شوالیه ماه در دنیای سینمایی مارول، از شخصیت‌های ساخته‌ شده به دلیل اختلال چند شخصیتی شوالیه ماه استفاده کرده است. یکی از بهترین کتاب های کمیک شوالیه ماه که در دنیای مدرن جریان دارد، سری سال 2016 این شخصیت است.

اولین شماره از سری 2016 شوالیه ماه، یکی از بهترین کمیک های Moon Knight که اگر از تماشای سریال لذت بردید، این کمیک نیز مناسب شما خواهد بود. در این کمیک، شوالیه ماه در یک بیمارستان روانی از خواب بیدار شده و به او تلقین می‌شود که تمام شخصیت‌های خود از جمله کانشو، تنها در ذهن او بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:

Doctor Strange: Damnation #1

بهترین کمیک بوک های شوالیه ماه
دکتر استرنج در شماره 1 کمیک Doctor Strange: Damnation

طرفداران کمیک بوک، می‌دانند که پسران نیمه شب نام یک تیم از ابرقهرمانان ماورایی است. شوالیه ماه نیز در سال 2017 و در کمیک Doctor Strange: Damnation #1، عضو این گروه شده است. ‍با وجود بهترین کتاب های کمیک مون نایت ما به سرنخ هایی از آینده سریال شوالیه ماه دست یافته‌ایم که منجر به اقتباسی سینمایی یا تلوزیونی از این گروه مشهور خواهد شد.

بسیاری از شخصیت‌های پسران نیمه شب، همین حالا در دنیای سینمایی مارول هستند. برخی دیگر از آن‌ها نیز از جمله گرگینه در شب، به زودی به دنیای سینمایی مارول وارد خواهند شد. اگر به دکتر استرنج و همچنین پسران نیمه شب علاقه دارید، بدون شک این کمیک یکی از بهترین کمیک بوک های Moon Knight برای شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

Moon Knight #1 (2011)

بهترین کمیک بوک های شوالیه ماه
شوالیه ماه درحال گفتگو با اعضای انتقام جویان

سری 2011 شوالیه ماه، شامل بخشی دیگر از بهترین کتاب های کمیک Moon Knight می‌باشد. همچنین قسمت اول این مجموعه، منتخب ما در فیگار است. در این کمیک، اختلال چند شخصیتی شوالیه ماه گسترش یافته و شخصیت‌هایی همچون مرد عنکبوتی، ولورین و کاپیتان آمریکا نیز وارد ذهن او می‌شوند.

این مجموعه که توسط برایان مایکل بندیس ساخته شده است. برایان مایکل بندیس یکی از بهترین نویسنده های کمیک است که بسیاری از مهم‌ترین رویدادهای مارول در قرن بیستم را ساخته است.

بیشتر بخوانید:

Spectacular Spider-Man #23

بهترین کمیک بوک های شوالیه ماه
شوالیه ماه درحال مبارزه با مرد عنکبوتی

در بهترین کمیک بوک های مون نایت که سال‌های اولیه این شخصیت ساخته می‌شدند، شوالیه ماه یک ابرشرور بود. او در شما 23 کمیک Spectacular Spider-Man نیز همچنان به عنوان یکی از بهترین شرور های مارول حضور دارد.

وجود شوالیه ماه به عنوان یک ابرشرور، درک بیشتری را از این شخصیت برای مخاطبان به وجود می‌آورد. او شخصیتی خاکستری است که همواره در موقعیت‌های مختتلف، اقداماتی خوب و بد انجام می‌دهد. همچنین با وجود تحت کنترل بودن شوالیه ماه توسط کانشو، این امکان وجود دارد که او در دنیای سینمایی مارول نیز دست به کارهای پلید بزند.

بیشتر بخوانید:

Marvel Knights #14

بهترین کمیک بوک های شوالیه ماه
شوالیه ماه، بی‌باک و پانیشر

با وجود تمامی جنبه‌های ماورایی شوالیه ماه، اما او همچنان یک یاغی یا پارتیزان است. او در برخی از بهترین کتاب های کمیک مون نایت به صورت غیر قانونی پا به خیابان‌ گذاشته و با جرم جنایت مبارزه می‌کند. دیگر شخصیت‌هایی که شباهت بسیار زیادی با او دارند، شامل پانیشر و بی‌باک می‌شوند.

کمیک‌ شوالیه های مارول نیز به همین موضوع پرداخته و این شخصیت‌ها را گردهم می‌آورد. لازم به ذکر است که با وجود حضور شخصیت بی‌باک در فیلم راهی به خانه نیست، اکنون می‌توانیم شاهد کراس اورهایی میان دنیای سینمایی مارول و سریال‌های مارول نتفلیکس (ترتیب دیدن سریال های مارول نتفلیکس) باشیم. این بدین معنا است که امکان حضور شوالیه ماه در کنار بی‌باک و پانیشر نیز بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید:

Moon Knight #3

بهترین کمیک بوک های شوالیه ماه
شوالیه ماه در مقابل مرد نیمه شب

یکی دیگر از بهترین کمیک بوک های Moon Knight شماره سوم این سری کمیک است. مرد نیمه شب یکی از بهترین دشمنان شوالیه ماه بوده و در این کمیک، در مقابل او قرار می‌گیرد. همچنین در ابتدا قرار بود که این شخصیت در سریال شوالیه ماه نیز نقش پررنگی داشته باشد.

گاسپار اولیل، بازیگر فقید فرانسوی، ایفاگر نقش مرد نیمه شب در دنیای سینمایی مارول است. در ابتدا فرار بود تا این شخصیت همانند بهترین کمیک های Moon Knight حضور پررنگی در سریال داشته باشد. با این حال، متاسفانه گاسپار اولیل ماه‌ها پیش از انتشار این سریال فوت کرد و به همین دلیل، داستان او در سریال نیز ناکام ماند.

بیشتر بخوانید:

West Coast Avengers #21

بهترین کمیک بوک های شوالیه ماه
شوالیه ماه در کنار هنک پیم

شوالیه ماه برای مدتی در برخی از بهترین کمیک های شوالیه ماه یکی از بهترین اعضای انتقام جویان ساحل غربی بوده است. شماره 21 انتقام جویان ساحل غربی، زمانی است که شوالیه ماه به این گروه می‌پیوندد. همچنین این کمیک می‌تواند منبع اقتباس خوبی برای آینده حضور شوالیه ماه در دنیای سینمایی مارول باشد.

اسکارلت ویچ، ماشین جنگ و ویژن سفید، از جمله کسانی هستند که همراه با شوالیه ماه در گروه انتقام جویان ساحل غربی حضور داشته‌اند. هر سه این شخصیت‌ها نیز درحال حاضر نقش پررنگی در دنیای سینمایی مارول دارند. به همین دلیل است که این مورد از بهترین کمیک های شوالیه ماه یک منبع اقتباس بسیار مناسب برای دنیای سینمایی مارول خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

Moon Knight #2

بهترین کمیک بوک های شوالیه ماه
آرتور هارو درحال انجام آزمایشات انسانی

شرور اصلی سریال شوالیه ماه، آرتور هارو است که اتان هاوک نقش او را ایفا می‌کند. یکی از بهترین کمیک های Moon Knight که او در آن حضور دارد نیز شماره دوم سری کمیک شوالیه ماه است.

با وجود محبوبیت بسیار زیادی اتان هاوک در سریال و شخصیت پردازی جدید آرتور هارو، اما او شباهتی به نسخه موازی‌اش در کمیک‌ها ندارد. آرتور هارو در بهترین کمیک بوک های شوالیه ماه به عنوان یک دانشمند به تصویر در آمده است. این درحالی است، که این شخصیت به عنوان رهبر یک فرقه مذهبی در دنیای سینمایی مارول دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Werewolf By Night #32

بهترین کمیک بوک های شوالیه ماه
شوالیه ماه در مقابل گرگینه در شب, بهترین کمیک بوک های شوالیه ماه

یکی از بهترین کمیک های مون نایت که در ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه به صورت مستقیم  مورد توجه قرار گرفت، شماره 32 کمیک‌ گرگینه در شب است. این اولین کمیکی است که شخصیت شوالیه ماه را به جهان معرفی کرده و با وجود تغییرات در خواستگاه شوالیه ماه طی سال‌ها، اما همچنان این کمیک بسیار جذاب بوده و جزو بهترین کمیک های مون نایت محسوب می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که شوالیه ماه، در این کمیک به عنوان یک ابرشرور در تلاش برای شکار جک راسل بود.

طرفداران کمیک بوک می‌دانند که گرگینه در شب یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های ماورایی مارول است. همچنین او ارتباط بسیار زیادی با شوالیه ماه دارد. لازم به ذکر است که گرگینه در شب نیز به عنوان یک سریال ویژه هالووین، به زودی وارد دنیای سینمایی مارول خواهد شد. بدین صورت، احتمال ارتباط میان این دو شخصیت در دنیای سینمایی مارول بیسار زیای است.

بیشتر بخوانید:

Marc Spector: Moon Knight #42

بهترین کمیک بوک های شوالیه ماه
Moon Shade در مقابل نسخه اصلی شوالیه ماه

شاید بد نباشد حالا که در شرف اکران فیلم دکتر استرنج در جهان‌های موازی جنون هستیم تا باری دیگر درهای جهان‌های موازی را به دنیای سینمایی مارول باز کند، از کمیکی یاد کنیم که شوالیه ماه را وارد دیگر جهان‌های مارول می‌کند.

یکی از بهترین و وحشتناک‌ترین نسخه‌های شوالیه ماه، Moon Shade نام دارد. او یک شرور بسیار قدرتمند است که در بهترین کمیک بوک های شوالیه ماه حضور یافته و از انرژی دیگر شوالیه‌های ماه تغذیه می‌کنند. همانند کمیک، این شخصیت نیز می‌تواند از طریق جهان‌های موازی وارد دنیای سینمایی مارول شده و در مقابل شوالیه ماه اصلی دنیای سینمایی مارول قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک بوک های شوالیه ماه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کمیک بوک های شوالیه ماه

اولین کمیک شوالیه ماه کدام است؟

شماره 32 کمیک Werewolf By Night اولین حضور شوالیه ماه در دنیای کمیک بود. او در این کمیک،‌ به عنوان ابرشروری ظاهر شد که در تلاش برای شکار جک راسل بود.

آرتور هارو کیست؟

آرتور هارو یکی از بهترین دشمنان شوالیه ماه است که در بهترین کمیک بوک های مون نایت حضور می‌یابد. همچنین او در دنیای کمیک یک دانشمند است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *