تحلیل تریلر دوم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست : تمام نکات پنهان [+دانلود تریلر]

در این نوشتار با تحلیل تریلر دوم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست به بررسی Spider Man No Way Home و نکات پنهانش خواهیم پرداخت. در فیگار همراه ما باشید.

در نوشتار تحلیل تریلر دوم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست ابتدا نگاهی کوتاه خواهیم انداخت با تاریخچه مرد عنکبوتی سپس به نکات تریلر دوم مرد عنکبوتی 3 خواهیم پرداخت.

مرد عنکبوتی Spider-Man یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک منتشر شده توسط مارول کامیکس است. وی توسط استن لی نویسنده و خالق چندین ابرقهرمان معروف مارول و استیو دیتکو خلق شده‌است.

در آن زمان سردبیر مارول به دلیل نوجوان بودن شخصیت پیتر پارکر با ورود او به دنیای کمیک استریپ به عنوان یک کاراکتر مجزا مخالفت کرد. اما استن لی پیتر پارکر را وارد یک کمیک کم فروش مارول بنام فانتزی شگفت‌انگیز کرد و این کمیک رکورد فروش‌ها را شکست.

در نهایت مرد عنکبوتی هم صاحب یک کمیک استریپ مختص به خود به نام «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» شد که پس از ۷۰۰ شماره پایان یافت و کمیک استریپی جدید بنام «مرد عنکبوتی برتر» جای او را برای مدتی گرفت و پس از ۳۲ شماره دوباره این سری برگشت.

تئوری های مربوط به مرد عنکبوتی 3

تحلیل تریلر دوم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

تمام نکات پنهان

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار تحلیل تریلر دوم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست خواهید خواند به شرح زیر است:

تحلیل تریلر دوم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست
تحلیل تریلر دوم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست, نکات تریلر دوم مرد عنکبوتی 3

البته مرد عنکبوتی کمیک استریپ‌های فرعی زیادی تا به حال داشته‌است. سری کمیک استریپ‌های مرد عنکبوتی می‌توان به مرد عنکبوتی نهایی که صاحب یک سریال انیمیشنی بود، مرد عنکبوتی خارق‌العاده تارهای مرد عنکبوتی و… اشاره کرد. بالاترین قدرت او توانایی‌های عنکبوتی و هوشش است.

همچنین فیلم‌های کوتاه بسیاری بر اساس این شخصیت از جمله آخرین نبرد با گرین گابلین، مرد عنکبوتی: آخرین نفس، شوالیه‌های مارول: مرد عنکبوتی و مرد عنکبوتی: آخرین نبرد ساخته شده‌است.

بیشتر بخوانید:

در مه ۲۰۱۱، مرد عنکبوتی بعد از بتمن دررتبه سوم ۱۰۰ ابرقهرمان برتر کتاب‌های کامیک آی‌جی‌ان قرار گرفت.

همانطور که ممکن است به خاطر داشته باشید، در پایان فیلم Spider-Man: Far From Home که در سال 2019 منتشر شد، پیتر پارکر (تام هالند) که هویتش فاش شد در خانه دکتر استرنج (بندیکت کامبربچ) را زد تا هرج و مرج او را حل کند.

تحلیل تریلر دوم مرد عنکبوتی 3

مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست تریلر دوم
مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست تریلر دوم

در تحلیل تریلر دوم مرد عنکبوتی 3 ما شاهد این خواهیم بود که جادوی Doctor Strange که هویت مرد عنکبوتی پیتر پارکر را برای همه بازگو می‌کند دری را به روی چندجهانی و شرورانی که در Spider-های مختلف تماشا کرده‌ایم باز می‌کند.

در تریلر جدید که تام هالند می گوید: «این فقط نوک کوه یخ است» شخصیت دکتر اختاپوس را می‌بینیم که در تریلر قبلی نیز حضور داشت.

آلفرد مولینا که در سال 2004 در فیلم Spider-Man 2 نقش دکتر اختاپوس را ایفا کرد بار دیگر با همین نقش در فیلم Spider-Man No Way Home در برابر مخاطبان ظاهر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

در مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست تریلر دوم همچنین گرین گابلین را نشان می‌دهد که بمب آن را فقط در تریلر اول دیدیم. با این حال همانطور که از تریلر متوجه شدیم شاهد 2 گرین گابلین مختلف در فیلم خواهیم بود.

یکی از آنها گرین گابلین با بازی ویلم دفو است که در فیلم مرد عنکبوتی محصول 2002 تماشا کردیم. علاوه بر این توماس هدن چرچ در نقش Sandman در مرد عنکبوتی 3 محصول 2007 ریس ایفانس در نقش مارمولک در فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز محصول 2012 و جیمی فاکس در نقش الکترو در مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2 محصول 2014 در این فیلم مجدداً بازی خواهند کرد.

چند تئوری در باب تریلر دوم

مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست تریلر دوم
مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست تریلر دوم

یکی از جزئیات قابل توجه در تحلیل تریلر دوم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست این است که گویا جهان‌های مختلف مردهای عنکبوتی را گرد هم می آورد.

دکتر اختاپوس به پیتر پارکر که نقاب از او برمی‌داشت می‌گوید «تو پیتر پارکر نیستی». همانطور که به یاد دارید، دکتر توبی مگوایر نقش پیتر پارکر را در سریال مرد عنکبوتی با حضور اختاپوس بازی کرد.

مشخص است که طرفداران انتظار دارند توبی مگوایر و اندرو گارفیلد که در فیلم‌های قبلی نقش پیتر پارکر را بازی می‌کردند، در دنیای چندگانه مرد عنکبوتی شرکت کنند.

بیشتر بخوانید:

با این حال در بررسی نکات تریلر دوم مرد عنکبوتی 3 که به اشتراک گذاشته شده هیچ سرنخی از این موضوع وجود ندارد. در مراسمی که تریلر پخش شد اظهارات تام هالند مبنی بر اینکه شاهد یکی از لحظات افسانه‌ای تاریخ سینما خواهیم بود این احتمال را تقویت کرد که سه پیتر پارکر مختلف در این فیلم گرد هم آیند.

تام هالند به مارول گفت: «هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید این کار را انجام دهید»، اما این راه غیرممکن هر چه بود در نهایت اتفاق افتاد. انتظار طرفداران مرد عنکبوتی برای دنیای چندگانه ادامه دارد. این فیلم در تاریخ 17 دسامبر اکران خواهد شد.

در ادامه نوشتار تحلیل تریلر دوم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست نگاهی جامع‌تر به Spider-Man: No Way Home خواهیم انداخت.

نگاه جامع به Spider-Man: No Way Home

Spider-Man: No Way Home
تحلیل تریلر دوم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

Spider-Man: No Way Home یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیت مرد عنکبوتی کامیکس مارول ساخته شده است که توسط کلمبیا پیکچرز و مارول استودیوز تهیه شده و توسط Sony Pictures Releasing توزیع شده است.

در بررسی Spider Man No Way Home می‌بینیم که قرار است این فیلم دنباله‌ای بر Spider-Man: Homecoming (2017) و Spider-Man: Far From Home (2019) و بیست و هفتمین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) باشد. با تحلیل تریلر دوم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

این فیلم به کارگردانی جان واتس، نویسندگی کریس مک کنا و اریک سامرز است و تام هالند در نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی در کنار زندایا، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون، جان فاورو، ماریسا تومی، جی بی اسموو، بندیکت وونگ، آلفرد بازی می‌کنند.

مولینا، جیمی فاکس، ویلم دافو، توماس هادن چرچ و ریس ایفانس. در این فیلم، پارکر از دکتر استفان استرنج (کامبربچ) می‌خواهد که هویت او به‌عنوان مرد عنکبوتی را پس از افشای عمومی آن در پایان دور از خانه، که منجر به باز شدن جهان چندگانه می‌شود و اجازه می‌دهد تبهکاران از واقعیت‌های متناوب از واقعیت‌های متناوب خارج شوند، مخفی کند. وارد دنیای خود پارکر شوید.

تحلیل تریلر دوم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

تحلیل تریلر دوم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست, بررسی Spider Man No Way Home
تحلیل تریلر دوم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست, بررسی Spider Man No Way Home

سومین فیلم مرد عنکبوتی MCU در اوایل سال 2017 در حین تولید در Homecoming در نظر گرفته شد. تا آگوست 2019 مذاکرات بین سونی و مارول استودیو برای تغییر قراردادشان که در آن آنها فیلم‌های مرد عنکبوتی را با هم تولید می‌کنند با خروج استودیو مارول از پروژه به پایان رسید.

با این حال واکنش منفی طرفداران منجر به یک قرارداد جدید بین دو شرکت یک ماه بعد شد. واتس، مک کنا، سامرز و هالند قرار بود در آن زمان بازگردند. فیلمبرداری در اکتبر 2020 در شهر نیویورک آغاز شد و در اواخر همان ماه به آتلانتا نقل مکان کرد.

بیشتر بخوانید:

در طول فیلمبرداری فاکس و مولینا مشخص شد که در فیلم ظاهر می‌شوند و شخصیت‌های فیلم‌های مرد عنکبوتی گذشته را تکرار می‌کنند با بازیگران گذشته بیشتر و مفهوم چندجهانی فیلم بعداً فاش شد. این عنوان در فوریه 2021 قبل از پایان فیلمبرداری در پایان ماه مارس فاش شد.

Spider-Man: No Way Home برای اکران در ایالات متحده در تاریخ 17 دسامبر 2021، به عنوان بخشی از فاز چهار MCU برنامه ریزی شده است. چهارمین فیلم مرد عنکبوتی در دست ساخت است.

دانلود تریلر دوم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست 1080P

دانلود مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست تریلر دوم 720P

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تحلیل تریلر دوم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *