بهترین شخصیت‌های کمیک Avengers که در MCU نیستند ؛ از نووا تا مرد شگفت انگیز

حتی هنوز هم برخی از بهترین شخصیت‌های کمیک Avengers که در MCU نیستند . در ادامه با فیگار باشید تا به این شخصیت‌ها و نحوه ورود احتمالی آن‌ها به MCU بپردازیم.

آخرین فیلم دنیای سینمایی مارول، ثور: عشق و رعد،‌ شخصیت هرکول را به مخاطبان معرفی کرد. یکی از بهترین اعضای انتقام جویان است که بالاخره وارد سینما شد. اما چندین شخصیت دیگر وجود دارند که می‌توانند در لیست بهترین شخصیت‌های کمیک اونجرز که در MCU نیستند جای بگیرند.

بهترین شخصیت‌های کمیک Avengers که در MCU نیستند

از نووا تا مرد شگفت انگیز

شما می‌توانید فهرست بهترین شخصیت‌های کمیک Avengers که در MCU نیستند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین شخصیت‌های کمیک Avengers که در MCU نیستند

با توجه به اینکه تیم انتقام جویان برای اولین بار در سال 1963 تشکیل شد، کاملاً واضح است که ده‌ها انتقام جو در این سال‌ها به این تیم حضور داشته‌اند. با وجود اینکه دنیای سینمایی مارول شخصیت‌های گوناگونی را تاکنون معرفی کرده است، اما حتی هنوز هم می‌توانیم لیست بزرگی از بهترین شخصیت‌های کمیک اونجرز که در MCU نیستند را تشکیل دهیم. با فیگار همراه باشید.

مون دراگون (Moondragon)

بهترین شخصیت‌های کمیک Avengers که در MCU نیستند
مون دراگون در کمیک‌های مارول

مون دراگون در ابتدا کار خود را به عنوان دشمن مرد آهنی، در شماره 54 مرد آهنی ظاهر شد. او در آن زمان با عنوان Madam MacEvil شناخته می‌شد. با این حال، او در شماره 151 انتقام جویان نام خود را به مون دراگون تغییر داد و به این تیم پیوست. او برای مدت بسیار زیادی یکی از اعضای اصلی انتقام جویان بود.

مون دراگون یک تله‌پات قدرتمند است که در طول رویداد مهم حماسه کورواک، نقش پررنگی در کنار انتقام جویان داشت. او هنوز در دنیای سینمایی مارول حضور نداشته است اما آثار کیهانی مارول نظیر نگهبانان کهکشان و یا اترنالز می‌توانند گزینه مناسبی برای ورود او باشند.

بیشتر بخوانید:

دکتر دروید (Doctor Druid)

بهترین شخصیت‌های کمیک Avengers که در MCU نیستند
دکتر دروید در کمیک‌های مارول

دکتر دروید در شماره 287 انتقام جویان و در اواخر دهه 80 به این تیم پیوست تا دهه 90 بخشی از آن بود. از بسیار جهات، او نسخه اولیه دکتر استرنج است که دوسال پیش از دکتر استرنج در کمیک‌های مارول خلق شده بود.

دکتر دروید قدرت‌های عرفانی بسیار زیادی داشت. همچنین او به دلیل ارتباط زیاد با داستان‌های کانگ فاتح، به سادگی می‌تواند در اثری نظیر انتقام جویان: سلسله کانگ وارد دنیای سینمایی مارول شود.

بیشتر بخوانید:

مارول آبی (Blue Marvel)

بهترین شخصیت‌های کمیک Avengers که در MCU نیستند
مونیکا رمبو و مارول آبی در کمیک‌های مارول با یکدیگر مبارزه می‌کنند

مارول آبی در سال‌های اخیر به انتقام جویان پیوست و در دهه 2010 بخشی از تیم انتقام جویان توانا شد. او با اختلاف یکی از قدرتمندترن انتقام جویان است و اساساً یک راکتور زنده ضد ماده با قدرت‌های مافوق بشری محسوب می‌شود.

شاید مارول آبی یکی از بهترین شخصیت‌های کمیک Avengers که در دنیای سینمایی مارول نیستند باشد، اما ارتباط او با کاپیتان مارول و مونیکا رمبو در دنیای آلتیمیت، باعث می‌شود که او بتواند بزودی وارد دنیای سینمایی مارول شود.

بیشتر بخوانید:

کوازار (Quasar)

بهترین شخصیت‌های کمیک Avengers که در MCU نیستند
کوازار باینری را نجات می‌دهد

کوازار یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های کیهانی دنیای مارول است. زمانی که او در سال 305 انتقام جویان به این تیم پیوست، جزو قوی‌ترین انتقام جویان نیز محسوب می‌شود. او قدرت‌های کیهانی بسیار زیادی دارد؛ می‌تواند در فضا پرواز کند و انفجارهای انرژی بزرگی را ایجاد کند.

گروه‌های کوانتومی، باعث شدند که او به کاپیتان مارول نیز مربوط شود. او ارتباط زیادی با نژاد کری و شخصیت کاپیتان مارول دارد. این می‌تواند راه ورود او به دنیای سینمایی مارول باشد تا بتوانیم کوازار را از لیست بهترین شخصیت‌های کمیک انتقام جویان که در MCU نیستند خارج کنیم.

بیشتر بخوانید:

کریستال (Crystal)

بهترین شخصیت‌های کمیک Avengers که در MCU نیستند
کریستال و کوئیک سیلور

کریستال یکی از قدرتمندترین ناانسان‌ها و یکی از مهم‌ترین چهره‌ها در کمیک‌های مارول است. این باعث شد که او جزو بهترین شخصیت‌های کمیک Avengers که در دنیای سینمایی مارول نیستند شود. او همسر کوئیک سیلور و یکی از اعضای تیم انتقام جویان در دهه 90 بود. هرچند که میراث این شخصیت به دهه 1960 باز می‌گردد.

کریستال در مینی سریال ناانسان‌های شبکه ABC ظاهر شد اما به نظر نمی‌رسد که این سریال ارتباط مستقیمی با دنیای سینمایی مارول داشته باشد. او برای اولین بار در کمیک‌های چهار شگفت‌انگیز حضور یافت. بدین صورت، بعید نیست که او نیز وارد دنیای سینمایی مارول شود. چرا که یکی از فیلم های جدید مارول در سال 2024، قرار است به چهار شگفت‌انگیز اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید:

رعد و برق (Thunderstrike)

بهترین شخصیت‌های کمیک Avengers که در MCU نیستند
اریک مسترسون تاندر استرایک است

تاندر استرایک یا رعد و برق، یکی دیگر از بهترین شخصیت‌های کمیک انتقام جویان که در MCU نیستند محسوب می‌شود. او در شماره 343 انتقام جویان، به عنوان یکی از نوادگان ثور به این تیم پیوست.

اریک مسترسون یا تاندر استرایک، داستان بسیار غم‌انگیزی دارد. او قربانی نفرین تبر خونین، یک سلاح سحر شده آزگاردی قرار می‌شود. اگرچه به نظر نمی‌رسد که این شخصیت حداقل به این زودی وارد دنیای سینمایی مارول شود، اما داستان او پتانسیل زیادی در سینما دارد.

بیشتر بخوانید:

جک دل‌ها (Jack of Hearts)

بهترین شخصیت‌های کمیک Avengers که در MCU نیستند
بازگشت شخصیت جک دل‌ها به کمیک‌های مارول

جک دل‌ها حتی داستانی‌ تراژیک‌تر از تاندر استرایک در کمیک‌ها مارول دارد. او نیاز داشت تا اکثر روز برای مهار قدرت‌هایش،‌ خود را منزوی و منزوی‌تر کند. اما او در نهایت شکست خورد و همین مسئله او را وارد لیست بهترین شخصیت‌های کمیک Avengers که در MCU نیستند کرد.

جک دل‌ها کنترل قدرت‌ خود را از دست داده و به فضا پرواز کرد و در آن‌جا منفجر شد. در خط داستانی Avengers Disassembled، واندا متوجه می‌شود که فرزندانش را به دلیل یک طلسم فراموش کرده است و به همین دلیل از کنترل خارج می‌شود. در همین خط داستانی، جک دل‌ها باری دیگر باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید:

نووا (Nova)

بهترین شخصیت‌های کمیک Avengers که در MCU نیستند
نووا

نوا در سال 2010 به انتقام جویان پیوست و بخشی از انتقام جویان مخفی شد. با توجه به اینکه احتمالاً یکی از سریال های جدید مارول یا حداقل یکی از فیلم‌های آینده مارول به شخصیت نووا اختصاص یابد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این خط داستانی در سینمای مارول نیز تکرار شود.

ریچارد رایدر قدرت‌های کیهانی را از نیروی نووا به دست می‌آورد و بخشی از چندین خط داستانی اصلی کمیک‌های کیهانی مارول را تشکیل می‌دهد. ما می‌هوانیم از Annihilation به عنوان یکی از مهم‌ترین خط داستانی‌ها با محوریت نووا نام ببریم که احتمالاً در آینده دنیای سینمایی مارول نیز وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

مرد شگفت انگیز (Wonder Man)

بهترین شخصیت‌های کمیک Avengers که در MCU نیستند
تصویر مرد شگفت انگیز در کمیک‌های مارول

مرد شگفت انگیز یکی دیگر از بهترین شخصیت‌های کمیک Avengers که در MCU نیستند است. هم به خاطر دوران طولانی حضورش در تیم، و هم به دلیل روابط مهمش با ویژن و اسکارلت ویچ.

مرد شگفت‌انگیز بعداً در دوره‌ای پرتلاطم در اواخر دهه 80، وارد رابطه عاشقانه با اسکارلت ویچ شد. با توجه به شهرت او در تاریخ انتقام جویان، او برجسته‌ترین عضوی است که هنوز در دنیای سینمایی مارول حضور ندارد. البته که طبق گزارشات، سریالی از شخصیت مرد شگفت انگیز در دست ساخت قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین شخصیت‌های کمیک Avengers که در MCU نیستند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین شخصیت‌های کمیک Avengers که در MCU نیستند

مهم‌ترین عضو انتقام جویان که هنوز در MCU حضور ندارد کیست؟

با توجه به شهرت مرد شگفت انگیز در تاریخ انتقام جویان، او برجسته‌ترین عضوی است که هنوز در دنیای سینمایی مارول حضور ندارد.

آیا مون دراگون یک قهرمان است؟

او در ابتدا به عنوان یک شرور و دشمن مرد آهنی معرفی شد. با این حال، او در طول زمان تغییر کرد و به یکی از مهم‌ترین اعضای این تیم تبدیل شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *