سجاد رزمجویی درگذشت ؛ ماجرا چیست + آهنگ لری سجاد رزمجو + بیوگرافی

سجاد رزمجو، خواننده محلی استان کهگیلویه و بویراحمد، پس از ۱۰ روز بستری شدن در بیمارستان به‌دلیل سوختگی شدید، در روز دوشنبه ۲۴ آبان درگذشت. با نوشتار سجاد رزمجویی درگذشت همراه ما بمانید تا شما را با بیوگرافی سجاد رزمجویی آشنا کنیم.

همانطور که گفته شد سجاد رزمجو، خواننده، که روز جمعه ۱۴ آبان، در حادثه انفجار خانه‌اش، دچار سوختگی شده بود، درگذشت. سجاد رزمجویی خواننده سرشناس یاسوجی که چندی پیش منزل او نشت گاز دچار انفجار شد و این خواننده با سوختگی بسیار شدید همراه شد و در روز ۲۵ آبان ۱۴۰۰ درگذشت. او که با ۸۰ درصد سوختگی در بیمارستان بستری بود به علت عفونت ناشی از سوختگی جانش را از دست داد.

درواقع این خواننده کهگیلویه و بویراحمدی، در تاریخ ۱۴ آبان با سوختگی شدید به وسعت ۶۴.۵ درصد و با تنفس مکانیکی با دستگاه تنفس مصنوعی، به بیمارستان امیرالمومنین شیراز منتقل شد که درمان‌ها موثر واقع نشد و درگذشت. در ادامه با نوشتار سجاد رزمجویی درگذشت همراه فیگار بمانید تا با این مرد خوشنام بیشتر آشنا شویم.

سجاد رزمجویی درگذشت

ماجرا چیست + آهنگ لری سجاد رزمجو + بیوگرافی

بیوگرافی سجاد رزمجویی, مرگ سجاد رزمجویی, سجاد رزمجویی مرگ
بیوگرافی سجاد رزمجویی, مرگ سجاد رزمجویی, سجاد رزمجویی مرگ, سجاد رزمجویی درگذشت

سجاد رزمجو از خواننده های مطرح و سرشناس لری یاسوجی بوده که در غرب کشور صحت فراوانی داشت. بیشتر آهنگ‌های او به زبان یاسوجی بوده و در مراسم و مجالس عروسی به عنوان خواننده حضور پیدا می‌کرد. این خواننده چهل ساله از دهه هفتاد تا به حال در عرصه خوانندگی فعالیت داشت و سوابق زیادی در زمینه خوانندگی دارد.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی سجاد رزمجو

سجاد رزمجویی درگذشت
فوت سجاد رزمجویی, سجاد رزمجویی فوت, آهنگ لری سجاد رزمجو

سجاد رزمجو خواننده لری متولد سال ۱۳۵۹ در یاسوج اهل نورآباد ممسنی بود که در ۲۵ آبان ۱۴۰۰ درگذشت. سجادرزمجویی خواننده لر متولد یاسوج در کهکیلویه و بویراحمد است که آهنگ‌ها و ترانه‌ها محلی و لری او بسیار پرطرفدار است.

وی یکی از خوانندگان صاحب سبک لری و شروه خوان و آوازره خوان محلی بود که بین مردم بختیاری و لری محبوبیت زیادی داشت و در عروسی‌ها و مراسم عزا برنامه اجرا می‌کرد. آهنگ‌های او به عنوان پیشواز در ایرانسل و همراه اول موجود است.

بیشتر بخوانید:

رزمجویی خوانندگی را از اوایل جوانی و بطور حرفه‌ای سال ۱۳۷۱ آغاز کرده و در مجالس و مراسم عروسی و جشن‌ها برنامه‌های شادی را اجرا میکرد. قطعات محلی و لری بویراحمدی او بسیار مشهور است.

از جمله آثار خوانندگی استاد رزمجویی میتوان به آهنگ لری برگ ریواس با سنتور و کمانچه وآهنگ هی بو کو یارم، آهنگ بی کس، آهنگ ایلل و باره آهنگ شروه سجاد رزمجویی، اهنگ دستمال بازی و … اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

این هنرمند مردمی در شادی‌های مردم و همشهری‌های خود سرود‌های زیبا و آهنگ‌های شاد می‌خواند و در مراسمات عزای مردم هم در کنارشان شروه سرایی می‌نمود.

اینستاگرام سجاد رزمجو

بیوگرافی سجاد رزمجویی, مرگ سجاد رزمجویی, سجاد رزمجویی مرگ, فوت سجاد رزمجویی, سجاد رزمجویی فوت, آهنگ لری سجاد رزمجو
بیوگرافی سجاد رزمجویی, مرگ سجاد رزمجویی, سجاد رزمجویی مرگ

صفحه اینستاگرام این خواننده با نشانی sajad_razmjoo.official در دسترس عموم قرار دارد که فالور‌های چشمگیری نیز حدود ۲۶۰کا دارد که میتوانید ترانه‌ها و آهنگ‌ها و آهنگ‌های رقص دستمال و شروه خوانی ایشان را در صفحه شخصی اش گوش دهید.

آهنگ لری سجاد رزمجو – سجاد رزمجویی درگذشت

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مرگ سجاد رزمجویی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


One thought on “سجاد رزمجویی درگذشت ؛ ماجرا چیست + آهنگ لری سجاد رزمجو + بیوگرافی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *