بهترین متحدان شوالیه ماه در دنیای سینمایی مارول ؛ همراه شوالیه ماه در آینده چه کسی است؟

اگر قصد دارید تا برخی از گزینه‌های احتمالی بهترین متحدان شوالیه ماه در دنیای سینمایی مارول پس از سریال اختصاصی این شخصیت را بشناسید، با فیگار همراه باشید.

در نقد سریال Moon Knight دریافتیم که شوالیه ماه، یکی از متفاوت‌ترین آثار دنیای سینمایی مارول تا امروز است. همچنین با بررسی ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه، متوجه می‌شویم که این اثر شامل اشارت بسیار کمی به دنیای سینمایی مارول است. با این حال، این بدان معنا نیست که شوالیه ماه در آینده نیز ارتباطی با دیگر جنبه‌های دنیای سینمایی مارول نخواهد داشت.

بهترین متحدان شوالیه ماه در دنیای سینمایی مارول

همراه شوالیه ماه در آینده چه کسی است؟

شما می‌توانید فهرست بهترین متحدان شوالیه ماه در دنیای سینمایی مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین متحدان شوالیه ماه در دنیای سینمایی مارول
بهترین متحدان شوالیه ماه در دنیای سینمایی مارول

اگرچه احتمالاً شوالیه ماه هیچ‌گاه نخواهد نتوانست با برخی شخصیت‌های کلاسیک همانند مرد آهنی و یا کاپیتان آمریکا همکاری کند، همچنان شخصیت‌های بسیار زیادی وجود دارند که می‌تونند به بهترین متحدان شوالیه ماه در MCU تبدیل شوند. اگر شما نیز قصد دارید تا اطلاعات بیشتری از آینده این شخصیت در دنیای سینمایی مارول به دست آورید، با فیگار همراه باشید تا بهترین متحدان شوالیه ماه در MCU را بشناسید.

ددپول

بهترین متحدان شوالیه ماه در دنیای سینمایی مارول
ددپول

هنگامی که رسماً ورود ددپول و مردان ایکس به دنیای سینمایی مارول تایید شد، طرفداران بسیار مشتاق بودند تا این شخصیت را در کنار دیگر شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول مشاهده کنند. به نظر می‌رسد که ددپول می‌تواند یکی از بهترین همکار های شوالیه ماه در دنیای سینمایی مارول باشد.

مارک اسپکتور و وید ویلسون، هر دو در گذشته مزدورانی با سابقه بسیار بد بودند. این می‌تواند باعث راهی برای ارتباط میان آن‌ها باشد. یک خط زمانی در گذشته که مارک و وید را در کنار یکدیگر نشان دهد، می‌تواند رابطه‌ای باعث دیدار مجدد آن‌ها در آینده شود.

لازم به ذکر است که ددپول تنها در صورتی می‌تواند یکی از بهترین متحدان مون نایت در دنیای سینمایی مارول که طبق تئوری های فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون، شخصیت ددپول از طریق جهان‌های موازی به دنیای سینمایی مارول وارد نشده از ابتدا در آن حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

موربیوس

بهترین متحدان شوالیه ماه در دنیای سینمایی مارول
موربیوس، خون آشام زنده

اگرچه حق اقتباس موربیوس از لحاظ فنی در دستان سونی است، اما او همچنان می‌تواند یکی از بهترین متحدان Moon Knight در دنیای سینمایی مارول باشد. طی سال‌های اخیر، سونی و دنیای سینمایی مارول همکاری‌های زیادی با یکدیگر داشته‌اند. موربیوس نیز در آینده وارد دنیای سینمایی مارول خواهد شد.

به احتمال زیاد، در آینده شاهد ورود موربیوس به دنیای سینمایی مارول خواهیم بود. شوالیه ماه نیز در دنیای کمیک، بارها با تهدیدات ماوراءالطبیعه و ترسناک از جمله خون ‌آشام‌ها سر و کار داشته است. پس تعامل شوالیه ماه و خون آشام زنده، موربیوس، بسیار دهیجان انگیز خواهد بود. به همین دلیل، موربیوس نیز می‌تواند یکی دیگر از بهترین همکار های مون نایت در دنیای سینمایی مارول باشد.

بیشتر بخوانید:

بلید

بهترین متحدان شوالیه ماه در دنیای سینمایی مارول
ماهرشالا علی در نقش بلید

مدت‌ها پیش شایعه شده بود که بلید با بازی ماهرشالا علی پس از حضوری کوتاه در فیلم اترنالز، در سریال شوالیه ماه حاضر خواهد شد. درحال حاضر، احتمال واقعی بودن این شایعه بسیار پایین است اما همچنان بلید یکی از بهترین همکار های شوالیه ماه در دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود.

تاکنون در سریال شوالیه ماه، شاهد موجوداتی ماورایی از جمله زامبی و مومیایی بوده‌ایم. بلید نیز همانند شوالیه ماه، با موجودات فراطبیعی در ارتباط است. همچنین لازم به ذکر است که شوالیه ماه و بلید، هر دو در کمیک‌ها عضو گروه Midnight Suns بوده‌اند. این یکی دیگر از دلایلی است که بلید را جزو بهترین همکار های مون نایت در دنیای سینمایی مارول قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:

هالک

بهترین متحدان شوالیه ماه در دنیای سینمایی مارول
هالک در انتقام جویان: عصر اولتران

یکی دیگر از بهترین همکار های Moon Knight در دنیای سینمایی مارول هالک است. اگرچه در فیلم پایان بازی، بروس بنر توانست تا حدی مشکل خود را حل کرده و از بدن هالک استفاده کند، اما به طور کلی، هالک نیز متشکل از دو شخص در یک بدن است.

هالک و شوالیه ماه، هر دو می‌توانند از یکدگیر درس یاد بگیرند. هالک و بروس می‌توانند بیاموزند که چطور با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در سوی دیگر، مارک، استیون و جیک نیز می‌توانند از هالک و بروس بیاموزند که چطور به یکدیگر کمک کرده و همانند یک تیم سه نفره بجنگند. بدون شک هالک یکی از بهترین همکار های Moon Knight در دنیای سینمایی مارول است و حضور او در کنار شوالیه ماه بسیار هیجان انگیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بی‌باک

بهترین متحدان شوالیه ماه در دنیای سینمایی مارول
چارلی کاکس در نقش بی‌باک

شوالیه ماه اغلب به دلیل شبگردی و حضور در سطح خیابان، به عنوان بتمن مارول شناخته می‌شود. البته که حقایق شوالیه ماه خلاف این ادعا را ثابت می‌کنند. اما شخصیت دیگری که می‌تواند لقب بتمن مارول را داشته باشد، بی‌باک است.

بی‌باک نیز همانند شوالیه ماه، با ماورا آشنا است و در همین حین، یک شبگرد محسوب می‌شود. همچنین با وجود حضور بی‌باک در فیلم راهی به خانه نیست و ادغام سریال‌های مارول نتفلیکس (ترتیب دیدن سریال های مارول نتفلیکس) و دنیای سینمایی مارول، احتمال این که بی‌باک تبدیل به یکی از بهترین متحدان Moon Knight در دنیای سینمایی مارول شود بیش از پیش‌ است.

بیشتر بخوانید:

مرد عنکبوتی

بهترین متحدان شوالیه ماه در دنیای سینمایی مارول
مرد عنکبوتی در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه

مرد عنکبوتی می‌تواند یکی دیگر از بهترین متحدان شوالیه ماه در دنیای سینمایی مارول باشد. در پایان فیلم راهی به خانه نیست، ما شاهد پیتر پارکر بودیم که تمام دنیا هویتش را فراموش کردند. این بدین معنا است، که پیتر پارکر دیگر ارتباطی با انتقام جویان نخواهد داشت. اما این دلیلی نیست که او تا ابد با هیچ ابرقهرمانی در ارتباط نداشته باشد.

مرد عنکبوتی و شوالیه ماه، تاکنون بارها در رسانه‌های مختلف با یکدیگر ارتباط داشته‌اند. کمیک بوک، انیمیشن و حتی بازی‌های ویدیویی، جزو این رسانه‌ها هستند. با این حال، این احتمال وجود دارد که پیتر تبدیل به یکی از بهترین همکار های Moon Knight در دنیای سینمایی مارول نیز شود.

بیشتر بخوانید:

گرگینه در شب

بهترین متحدان شوالیه ماه در دنیای سینمایی مارول
گرگینه در شب

شوالیه ماه برای اولین بار، در یکی از کمیک‌های گرگینه در شب ظاهر شد. اکنون سریال اختصاصی گرگینه در شب نیز در دست ساخت در دیزنی پلاس قرار دارد. به نظر می‌رسد که همه چیز دست به دست همه داده‌اند تا گرگینه در شب، تبدیل به یکی از بهترین متحدان مون نایت در دنیای سینمایی مارول شود.

حضور گرگینه در شب در سریال شوالیه ماه و یا برعکس، می‌تواند بسیار جذاب باشند. همچنین این زوج در کنار یکدیگر، می‌توانند جنبه‌های ترسناک مارول را به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید:

باکی بارنز

بهترین متحدان شوالیه ماه در دنیای سینمایی مارول
باکی بارنز

پس از سال‌ها زمان، باکی بارنز به قدری سختی و غم را تحمل کرد است که اکنون به راحتی می‌توانیم او را یک استاد عاقل خطاب کنیم. هایدرا با شستشوی مغزی او کاری کرد تا تنها با ذکر چند جمله، باکی بارنز تبدیل به سربازی برای جنایات هایدرا شود.

اختلال چند شخصیتی مارک و باکی دقیقاً یکسان نیست؛ اما همچنان باکی می‌تواند تبدیل به یکی از بهترین متحدان شوالیه ماه در دنیای سینمایی مارول شود. او می‌تواند به مارک، استیون و جیک بیاموزد که چگونه سختی این اختلال را تحمل کرده و کمی به کیفیت زندگی خود بیافزایند.

بیشتر بخوانید:

دکتر استرنج

بهترین متحدان شوالیه ماه در دنیای سینمایی مارول
دکتر استیفن استرنج

درحال حاضر، دکتر استرنج به یک شخصیت بسیار کلیدی در دنیای سینمایی مارول تبدیل شده است. او به ثور و لوکی برای یافتن پدرشان کمک کرد، نقش بزرگی را در پیروزی علیه تانوس ایفا کرد و سه مرد عنکبوتی را گردهم آورد. اکنون نیز درحال سفر به جهان‌های موازی جنون است.

با توجه به اینکه مارک اسپکتور آواتار یک خدای انتقام جوی مصری است، احتمالاً دکتر استرنج قصد دارد تا بیشتر حواسش به او و تبعات کارهایش باشد. با وجود نگرش نسبتاً متفاوت آن‌ها به جهان، همچنان دکتر استرنج نیز می‌تواند یکی از بهترین متحدان Moon Knight در دنیای سینمایی مارول باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین متحدان شوالیه ماه در دنیای سینمایی مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین متحدان شوالیه ماه در دنیای سینمایی مارول

شوالیه ماه چه نقشی در آینده دنیای سینمایی مارول خواهد داشت؟

درحال حاضر، هیچ اطلاعاعاتی در رابطه با آینده حضور این شخصیت در دنیای سینمایی مارول وجود ندارد. ما تنها می‌توانیم احتمالات را در نظر گرفته و برخی از بهترین همکار های مون نایت در دنیای سینمایی مارول را به صورت احتمالی بررسی نماییم.

آیا گرگینه در شب در سریال شوالیه ماه حضور دارد؟

خیر. به طور رسمی این شخصیت در این سریال حضور ندارد. با این حال، این احتمال وجود دارد که گرگینه در شب به عنوان سوپرایزی کوتاه در قسمت پایانی این سریال حاضر شده و یا حتی شوالیه ماه در سریال گرگینه در شب حاضر شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *