روز و ساعت پخش سریال نامادری با دوبله فارسی از جم تی وی + خلاصه داستان

برای اطلاع از زمان پخش سریال ترکی نامادری از جم تی وی (دوبله فارسی) و آشنایی با بیوگرافی بازیگران این سریال با نام ترکی Üvey Anne، همراه ما باشید.

درام ترکی نامادری با بازی کوتسی و هازال فیلیز کوچوک‌کوسه، با دوبله فارسی از شبکه جم تی وی نمایش داده می‌شود. پخش این سریال از پنجم شهریور آغاز و جایگزین سریال ترکی معجزه صد ساله شده است. یاسمین تورکمنلی نویسندگی و کارگردانی این سریال را برعهده دارد.

فایل‌های دوبله فارسی این سریال در کانال تلگرامی فیگار قرار گرفته‌اند. اگر نتوانستید از طریق شبکه جم به تماشای سریال بنشینید، برای دانلود سریال ترکی نامادری با دوبله فارسی ، به لینک پیوست شده رفته و در کانال فیگار عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

معرفی سریال ترکی نامادری (Üvey Anne) ؛ داستان ، بیوگرافی و زمان پخش

زمان پخش سریال ترکی نامادری از جم تی وی

خلاصه داستان سریال ترکی نامادری
زمان پخش سریال ترکی نامادری از جم تی وی

داستان سریال ترکی نامادری ، داستان احساسی یک پدر و علاقه او به فرزندانش را روایت می‌کند. کوتسی (Kutsi) به شخصیت موفق، باهوش، قوی و کاریزماتیک فاروق در سریال جان می‌دهد. فاروق شخصیتی قوی و مصمم است. او رابطه خود را با مادرش صباحات خانم قطع کرده تا با افسون ازدواج کند. فاروق با افسون در دوران تحصیل آشنا و عاشق او شده است.

بعد از فوت افسون، فاروق با هیچ زن دیگری رابطه برقرار نمی‌کند. تمامی تمرکز او بر سه فرزندش است. با این وجود سراپ دستیار او، علاقه بسیاری به فاروق دارد و به فرزندانش توجه ویژ‌ه‌ای نشان می‌دهد. بزرگترین اشتباه فاروق این بود که خیلی دیر متوجه نیت واقعی سراپ شد.

شرافت، غرور و اخلاق برای فاروق سه‌گانه ضروری است و احساسات او نسبت به سراپ که در تلاش برای نزدیک شدن به او با محبت ساختگی به فرزندانش است، خیانت به سه‌گانه‌اش محسوب می‌شود. بنابراین با این تصور که تصمیم ازدواج به خاطر فرزندانش است، خود را توجیه می‌کند.

  • نام فارسی: نامادری
  • ژانر: درام
  • بازیگران: کوتسی، هازال فیلیز کوچوک‌کوسه
  • کانال پخش: ATV
  • کارگردان: یاسمین تورکمنلی
  • نویسنده: یاسمین کیرباش

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی نامادری

سریال نامادری یک سریال درام است که از داستانی واقعی اقتباس شده است. کارگردانی این سریال را یاسمین تورکمنلی و نویسندگی آن را یاسمین کیرباش بر عهده دارند. هازال فیلیز کوچوک‌ کوسه و احمد کوتسی نیز در نقش های اصلی این سریال ایفای نقش می‌کنند.

سراپ یک زن خبیث است که با هدف دسترسی به ثروت فاروق، به فرزندان او توجه و علاقه نشان می‌دهد اما در واقعیت مسئله او چیز دیگری است.

زمان پخش سریال ترکی نامادری از جم تی وی

روز پخش سریال نامادری از جم تی وی : روزهای فرد

ساعت پخش سریال نامادری از جم تی وی : ساعت ۲۰:۰۰

تکرار سریال نامادری از جم تی وی : ساعات ۰۰:۰۰ و ۱۷:۰۰

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *