بهترین بازی های ریسینگ 2023 [اندروید، آیفون و کامپیوتر]

بازی‌های ریسینگ زیادی برای اندروید، آیفون و کامپیوتر عرضه شده‌‌اند که طرفداران زیادی را دارند. حال می‌خواهیم بهترین بازی های ریسینگ 2023 معرفی کنیم.

بهترین بازی های ریسینگ 2023 کدامند؟ اگر یک چیز وجود داشته باشد که با هر نسل بازی‌های ویدیویی بهبود می‌ابد، آن کیفیت بازی‌های مسابقه‌ای است. هدف بهترین بازی های رانندگی اندروید 2023 یا پلتفرم‌های دیگر این است که شما را با تصاویری خیره‌کننده شگفت‌زده کنند، با واقع‌گرایی شما را قطعا تحت تأثیر قرار می‌دهند، یا در حالی که حریفان را با برخی شیطنت‌های آرکید در هم می‌کوبید، لحظات شادی را بگذرانید.

خوشبختانه بازی‌های مسابقه‌ای زیادی وجود دارد که می‌توانید روی گوشی خود امتحان کنید. از مسابقه‌های شبیه‌سازی گرفته تا بازی‌های مسابقه‌ای آرکید، در اینجا لیستی از برترین بازی های مسابقه ای 2023 برای اندروید و آیفون و دیگر پلتفرم ها مخصوصا PC آمده است که بسیار جذاب خواهند بود.

همه‌ی مقاله‌های مهم بهترین بازی ها را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های بهترین بازی ها

بهترین بازی های ریسینگ 2023

  • بهترین بازی های ماشینی اندروید 2023

در ادامه قرار است بهترین بازی های ریسینگ 2023 را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین بازی های ریسینگ 2023

در این لیست از بهترین بازی های ریسینگ 2023 ، قطعاً نام‌هایی از فرنچایزی وجود دارد که شما آن‌ها را می‌شناسید و همچنین تعدادی از آن‌ها را نمی‌شناسید. از ماشین‌های مسابقه‌ای فوق‌العاده واقع‌گرایانه که شما را وادار می‌کنند سیستم تعلیق و نسبت دنده‌هایتان را برای یک دور پرواز عالی به هم بزنند، تا معادل یک دربی هیجان انگیر، ما بازی‌های مسابقه‌ای عالی از هر بخش از طیف را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

F1 23

بهترین بازی های مسابقه ای موبایل 2023

F1 23 یک از برترین بازی های ریسینگ 2023 برای PC برای طرفداران فرمول یک است. مسلماً این بازی بهترین گیم Codemasters تا به امروز بوده و بخشی از آن به دلیل محتوای بسیار زیاد ارائه شده می‌باشد. پیشرفت‌های بصری همراه با مدل‌های جدید خودرو با فیزیک به‌روز و هوش مصنوعی تطبیقی، مسابقات را بسیار چالش‌برانگیزتر و همه‌جانبه‌تر می‌کند. در کنار این، دو حالت جدید نیز وجود دارد که می‌تواند براس شما چالش برانگیز باشد. حالت جدید F1 World همچنین جایگزین مناسبی برای F1 Life است که طرفداران در بازی قبلی این سری نسبتاً آن را نامناسب دانستند. F1 23 برای PC، PS4، PS5 و Xbox در دسترس است.

Need for Speed Unbound

بهترین بازی های ریسینگ 2023
بهترین بازی های ماشینی کامپیوتر

بازی‌های Need for Speed ​​در این چند سال گذشته بسیار مورد توجه بوده یا از دست رفته‌اند، اما Unbound فرمول مسابقه خیابانی را احیا کرد که عناوینی مانند Underground و Most Wanted را به خودی خود هندل می‌کرد. این بازی جزء بهترین بازی های ماشینی کامپیوتر است که به ارائه هر آنچه که یک طرفدار بازی‌های مسابقه‌ای می‌خواهد با سبک هنری جدیدی که به‌طور عجیبی دنیای مسابقه‌های خیابانی را تحسین حواهد کرد که کمک می‌کند. همچنین با توجه به تمرکز Unbound در نسل بعدی، تصاویر خیره کننده آن قطعا ارزش بازی کردن را دارد. Need for Speed ​​Unbound برای PS5، Xbox Series X|S و PC در دسترس است.

GT. Racing 2

بهترین بازی های ریسینگ 2023
بهترین بازی مسابقه ای آیفون 2023

GT. Racing 2 بازی پیشرفته‌ترین شبیه ساز مسابقه‌ای است که بسیار هیجان انگیز می‌باشد. از فیزیک آسیب دیده ماشین گرفته تا سطح کاملاً شخصی سازی که آزادی کاملی در آن دارید، این بازی بهترین‌ها را برای موبایل شما به ارمغان می‌آورد. این بازی دارای محتوای زیادی است که شامل بیش از 70 اتومبیل کاملاً دارای مجوز، 13 مسیر واقعی و نزدیک به 1400 رویداد مسابقه ای می‌باشد. در حالت چند نفره، می‌توانید به تنهایی بازی کنید و در مسابقه‌هایی با دیگر بازیکنان رقابت کنید یا برای دستیابی به اهداف مشترک به یک انجمن مسابقه بپیوندید. این بازی همچنین به گیمرهای معمولی کمک می‌کند و در عین حال اطمینان می‌دهد که مسابقه دهندگان کهنه کار گزینه‌های بی شماری برای بهینه سازی دارند.

Real Racing 3

بهترین بازی های ریسینگ 2023
بهترین بازی های ریسینگ 2023 آیفون

Real Racing 3 یکی از محبوب ترین و بهترین بازی مسابقه ای آیفون 2023 است و دلیل خوبی هم دارد. از زمان انتشار، به طور مداوم برای ارائه بهترین تجربه به بازیکنان اصلاح شده است. این بازی دارای 40 آهنگ مختلف از 19 مکان در سراسر جهان است. علاوه بر این، 250 ماشین واقعی برای انتخاب وجود دارد. از جمله این خودروسازان می‌توان به پورشه، بوگاتی، آئودی و دیگر خودروسازان معروف اشاره کرد. از آنجایی که گیم پلی و گرافیک بسیار دقیق و دقیق هستند، به شما توصیه می‌کنم یک کنترلر بازی خوب تهیه کنید تا این بازی را در بهترین حالت خود تجربه کنید. علاوه بر این، در هنگام مبارزه برای کسب مقام برتر، کنترل بیشتری بر تجربه مسابقه خود به شما می‌دهد.

Forza Horizon 5

بهترین بازی های ریسینگ 2023
برترین بازی های ریسینگ 2023 برای PC

اگر عاشق مکزیک و ماشین هستید، Forza Horizon 5 جزء برترین بازی های ریسینگ 2023 برای PC و مناسب سلیقه شما است. با داشتن نمایشی واقعی از منظره مکزیک به لطف فتوگرامتری، هرگز در این دنیای باز باشکوه خسته نخواهید شد. Forza Horizon 5 دارای بزرگترین نقشه درون‌بازی در این سری تا به امروز بوده و پر از فعالیت‌هایی است که بازیکنان می‌توانند در آن غواصی کنند و آن را به یکی از بهترین بازی‌های ریسینگ Xbox تبدیل می‌کند. رگبار مداوم به روز رسانی‌ها همچنین به این معنی است که بازی بدون توجه به اینکه چقدر زمان صرف بازی می‌کنید، تازه می‌ماند. Forza Horizon 5 برای ایکس باکس و رایانه شخصی در دسترس است. می‌توانید بررسی Forza Horizon 5 را در اینجا بخوانید .

Wreckfest

بهترین بازی های ریسینگ 2023
برترین بازی های مسابقه ای 2023 برای اندروید و آیفون

اگر بخواهیک چیزی کاملاً متفاوت از بقیه بازی‌های این لیست در نظر بگیریم، می‌توان Wreckfest را معرفی کرد که یک بازی مسابقه‌ای با قتل عام در هسته آن وجود دارد. این عنوان از Bugbear Entertainment دارای دربی‌های تخریبوار برای کسانی است که به اندازه کافی شجاع هستند که بتوانند با آن‌ها کنار بیایند. اگر عاشق هرج و مرج هستید، این بازی را دوست خواهید داشت، به خصوص وقتی دشمنان را به پرواز در می‌آورید. Wreckfest برای PS4، PS5، Xbox، Nintendo Switch و PC در دسترس است.

Asphalt 9

بهترین بازی های ریسینگ 2023
بهترین بازی های رانندگی اندروید 2023

سری Asphalt پیشتاز بهترین بازی‌های مسابقه‌ای آرکید است که جزء برترین بازی های مسابقه ای 2023 برای اندروید و آیفون است. با بازی Asphalt 9: Legends، میراث سری را تثبیت می‌کند. این بازی دارای طیف وسیعی از هایپرکارها می‌باشد که همگی از خودروسازان واقعی مانند لامبورگینی و فراری هستند. دارای مکان‌های واقعی اما با پیچ و تاب است. هنگام تلاش برای برنده شدن در مسابقه در برابر بهترین مسابقه‌ دهنده‌های آرکید دنیا، آیتم‎‌های بیشمار و باورنکردنی وجود دارد که می‌توانید انجام دهید. با کمک یک گردباد تاب بخورید تا کمی شتاب بگیرید یا از روی دره‌ای به عرض 80 متر بپرید تا آدرنالین ترشح شود. Asphalt 9: Legends ظالمانه‌ترین و سرگرم کننده‌ترین تجربه مسابقه‌ای را دارد که امروز می‌توانید پیدا کنید.

Hyperburner

بهترین بازی های ریسینگ 2023
بهترین بازی های ماشینی اندروید 2023

Hyperburner جزء بهترین بازی های ماشینی اندروید 2023 است که یک فرض ساده را در فضا ارائه می‌دهد، کشتی خود را از طریق انواع مسیرهای دشوار خلبانی می‌کند و از سیارک‌ها و ایستگاه‌های فضایی با سرعت بالا طفره می‌رود. برداشتن آن آسان است، اما به سرعت متوجه خواهید شد که برای صعود به جدول امتیازات، به واکنش‌های برق آسا نیاز دارید. در حالی که Hyperburner گاهی اوقات کمی ساده است، این یک بازی لذت بخش است که می‌توانید خود را برای چندین سال در آن گم کنید. فقط دقت کنید که حساسیت را تنظیم کنید، زیرا ممکن است هنگام شروع بازی، حساسیت بیش از حد احساس شود.

Mario Kart Tou

بهترین بازی های ریسینگ 2023
بهترین بازی های مسابقه ای موبایل 2023

Mario Kart بزرگ‌ترین و بهترین بازی های مسابقه ای موبایل 2023 است و پس از چند سال انتخاب‌های نامتعارف در طراحی، بالاخره Mario Kart Tour به خود آمد. این تجربه کلاسیک Mario Kart است که برای موبایل ساخته شده است، با بسیاری از ویژگی‌های منحصر به فرد. به عنوان مثال، قسمت “تور” به دوره‌هایی الهام گرفته شده از مکان‌های واقعی اشاره دارد و حالت‌های بازی جدیدی وجود دارد که فقط در اینجا یافت می‌شوند. Mario Kart Tour یک بازی چند نفره است. شما می‌توانید به صورت جهانی یا محلی در برابر دوستان یا غریبه‌ها بازی کنید. مسابقه‌دهنده‌های رقابتی در میان ما از صعود به رتبه‌ها لذت خواهند برد؛ اما بازیکنان معمولی از این بازی مسابقه‌ای فوق‌العاده بیشترین بهره را خواهند برد. اگر نمی‌توانید ماریو کارت را روی کنسول نینتندو بازی کنید، این بازی را امتحان کنید، پشیمان نخواهید شد.

بهترین بازی های ریسینگ موبایل

بهترین بازی های ریسینگ 2022

موبایل محبوب‌ترین پلتفرم برای بازی‌های ویدیویی و البته بهترین بازی های ماشینی اندروید 2022 است. پس به همین دلیل،‌ در آغاز به سراغ موبایل می‌رویم و بهترین بازی های رانندگی اندروید 2022 را به شما معرفی می‌کنیم.

Racing Master

بهترین بازی های ریسینگ 2022

در Racing Master پشت فرمان بیش از صد ماشین می‌نشینیم و در مسابقاتی که در خیابان هایی از جمله خیابان‌های سانفرانسیسکو و شیکاگو برگزار می‌شوند شرکت می‌کنیم. در این گاراژ مجازی، ما می‌توانیم هم خودروهای معمولی مانند فورد فوکوس RS، شورولت، مزدا و یا بی‌ام‌و را پیدا کنیم که با آن‌ها ماجراجویی مسابقه‌ای خود را آغاز می‌کنیم؛ اما همچنین سوپراسپرت‌های عجیب و غریبی که منتظر شما هستند، از جمله خودروهایی از برندهایی مانند لامبورگینی، فراری، کونیگزگ و استون مارتین جزو ماشین‌های موجود در این مورد از بهترین بازی های ماشینی اندروید 2022 هستند.

شما می‌توانید خودروها را به صورت بصری و مکانیکی اصلاح کنید؛ شما می‌توانید رنگ عناصر بدنه را تغییر دهید، موتور را ارتقا دهید و یا لاستیک‌ها را تغییر دهیم. مدل رانندگی متکی بر ماشینی که استفاده می‌کنید، و مهارت فردی شما در رانندگی است.

Truck and Logistics Simulator

بهترین بازی های ریسینگ 2022

شاید نتوان این مورد را یک بازی ریسینگ خطاب کرد؛ اما بی‌شک دسته بهترین بازی های رانندگی اندروید 2022 و یا بهترین بازی های ماشینی موبایل 2022 مناسب آن خواهند بود. بازی Truck and Logistics Simulator یک بازی شبیه سازی است که در آن نقش یک کارمند و یا صاحب یک شرکت تدارکات، شخصی است که بازیکنان در نقش او قرار می‌گیرند. بازیکن مسئولیت حمل و نقل کالا، بارگیری و همچنین توسعه ناوگان و زیرساخت ها را بر عهده دارد.

بازی Truck and Logistics Simulator در ژانر شبیه سازی قرار گرفته است اما آزادی عملی که به بازیکنان می‌دهد، آن را به یکی از بهترین بازی های جهان باز اندروید و آیفون 2022 می‌کند. این بازی نیز همانند اکثر دیگر بازی‌های لیست بهترین بازی های ریسینگ 2022 تاریخ انتشار دقیقی ندارد اما در سال 2022 منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

GTA Trilogy

بهترین بازی های ریسینگ 2022

در سال 2021 بود که راک استار اعلام کرد که قصد دارد تا سه‌گانه محبوب سری بازی‌های جی‌تی‌ای شامل GTA III، GTA Vice City و GTA San Andreas را ریمستر، و مجدداً منتشر کند. خیلی زود، راک استار به قولی که داده بود عمل کرد و این سه‌گانه را منتشر کرد اما در انبوهی از نقدهای منفی غرق شد. این سه‌گانه شامل یاگ‌های بسیار زیادی بود و نتوانست هیچکدام از طرفداران را راضی کند.

با این حال خبر خوش دیگری نیز برای طرفداران راک استار وجود دارد؛ اگر شما امکان تجربه سه‌گانه ریمستر شده جی‌تی‌ای را در کامپیوتر و یا کنسول ندارید، باید بدانید که سه‌گانه ریمستر شده جی‌تی‌ای، قصد دارد تا به عنوان یکی از  بهترین بازی های ماشینی موبایل 2022 نیز عرضه شود! نسخه موبایلی سه‌گانه جی‌تی‌ای در سال 2022 منتشر خواهد شد.

بسیاری از طرفداران بازی‌های GTA، آن‌ها را به دلیل انبوهی‌ از ماشین‌های مختلف و جذاب می‌شناسند؛ به همین دلیل است که سه‌گانه  GTA یکی از بهترین بازی های ماشینی موبایل 2022 خواهد بود. این سری بازی، به طور همزمان برای اندروید و آیفون منتشر خواهند شد تا به طور همزمان، یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید 2022 باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های ریسینگ کامپیوتر

بهترین بازی های ریسینگ 2022

کامپیوترها یکی از بهترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای تجربه بازی‌های ریسینگ هستند. پس اگر از کامپیوتر استفاده می‌کنید، همراه با فیگار با بهترین بازی های ریسینگ برای کامپیوتر 2022 آشنا شوید و برای تجربه آن‌ها در آینده آماده شوید.

بیشتر بخوانید:

Grid Legends

بهترین بازی های ریسینگ 2022

بازگشت مجموعه‌های بزرگ در بازی‌های ویدیویی ریسینگ برای اولین بار پس از یک ریبوت در سال 2019 درحال انجام است. این بازی با تیمی جدید و مکانیک‌های جدید بازی، قول بهترین بازی ریسینگ برای کامپیوتر 2022 و به صورت آنلاین را به کاربران می‌دهد.

نسخه اولیه این بازی خودش را به منتقدان اثبات کرده است. سیستم کنترل بازی بهبود یافته است و بخش آنلاین نیز قرار است تا به خوبی کار کند. به نظر می‌رسد که این بازی، بازیکنان جدید بسیار زیادی را به این مجموعه بازخواهد گرداند.

Monster Energy Supercross 5

بهترین بازی های ریسینگ 2022

آخرین نسخه از بازی Monster Energy Supercross در ماه نوامبر معرفی شد و در سال 2022 منتشر خواهد شد. این بازی محبوب مسابقه موتورسواری در خاک، پنجمین قسمت از این مجموعه است که وعده تبدیل شدن به بهترین بازی ریسینگ برای کامپیوتر 2022 را داده است.

Supercross 5 خیلی عمیق‌تر به نحوه موتور سواری می‌پردازد و حتی یک آکادمی برای یادگیری در این بازی به وجود آمده است. پخش چند نفره در یک سیستم، و همچنین یک سیستم آموزش جدید نیز در این بازی اضافه شده‌آند. همچنین پخش آنلاین کراس پلتفرم بین کنسول های نسل جدید و قدیمی نیز در این بازی وجود خواهد داشت. بی‌شک این بازی جزو بهترین بازی ریسینگ برای کامپیوتر 2022 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

Test Drive Unlimited Solar Crown

بهترین بازی های ریسینگ 2022

سری بازی‌های Test Drive در سال 2022 باری دیگر بازخواهد گشت، اما این بار توسط تیم Kylotonn و Nacon ساخته خواهد شد. شما در اوایل قرن 21 قرار دارید و می‌توانید به صورت جهان باز،‌در ماسبقات متنوع و مختلفی شرکت کنید.

بازی Test Drive Unlimited Solar Crown یک بازی بسیار جذاب از این مجوعه خواهد بود که با قرار گرفتن در لیست بهترین بازی های ریسینگ برای کامپیوتر 2022 طرفداران زیادی را برای این مچموعه به ارمغال خواهد آورد. تاکنون گیم‌پلی این بازی رونمایی نشده است؛ اما با توجه به تریلرهای منتشر شده، ما شاهد ماشین‌های بسیار جذاب و متنوعی بودیم که در این بازی وجود خواهند داشت.

بهترین بازی های ریسینگ PS4

بهترین بازی های ریسینگ 2022

اکنون زمان آن رسیده است تا نگاهی به بهترین بازی های ریسینگ برای PS4 2022 داشته باشیم و آن‌ها را به شما معرفی نماییم. با فیگار همراه باشید.

Dakar Desert Rally

بهترین بازی های ریسینگ 2022

اگر به صحرا و ماشین‌های آفرود علاقه داشته باشد، هیچ دلیلی برای شما وجود ندارد تا به سراغ بازی Dakar Desert Rally نروید. این بازی شما را به صحرای ساکار می‌برد و مسابقات آفرودها در آن مکان می‌برد.

تاکید این بازی، بر ایجاد فیزیکی جدید و بسیار واقع‌ پذیرتر از دیگر موارد لیست بهترین بازی های ریسینگ برای PS4 2022 است. دلیل اهمیت بسیار بالای فیزیک در این بازی، وجود ماشین‌ها، کامیون‌ها، موتور سیکلت‌ها، و موتورهای چهارچرخ تنها در یک بازی است. اگر این بازی بتواند به وعده‌هایی که داده است عمل کند، بی‌شک می‌توانیم آن را  بهترین بازی ریسینگ برای PS4 2022 بنامیم.

KartKraft

بهترین بازی های ریسینگ 2022

می دانیم که بازی KartKraft در سال 2022 عرضه می شود، اما زمان دقیق انتشار این بازی، هنوز مشخص نیست. این بازی در حال حاضر در حالت Early Access قرار دارد. این بازی یک شبیه ساز کارتینگ واقعی و دارای وسایل نقلیه واقعی، مسیرهای واقعی و چالش‌های واقعی‌ است که در یک مسابقه کارتینگ پیش روی رانندگان قرار می‌گیرند.

این بازی، شما را به یک مسابقه ماشینی کاملاً واقع گرایانه خواهد برد. همچنین این بازی دارای بخش واقعیت مجازی است؛ پس اگر قصد دارید تا کاملاً خود را در یک مسابقه کارتینگ تصور کنید،‌ از ترکیب سیستم واقعیت مجازی این بازی و بخش آنلاین آن استفاده کنید.

Redout 2

بهترین بازی های ریسینگ 2022

بازی Redout 2 را متفاوت‌ترین و بهترین بازی ریسینگ برای PS4 2022 نامید. این بار نه به واسطه ماشین و یا موتور سیکلت، بلکه به واسطه جت‌هایی علمی تخیلی مسابقه دهید. بازی Redout 2 یک دنباله از بازی‌ای به همین نام است که در سال 2016 منتشر شد. هنوز اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده است اما کاملاً واضح است که این بازی جزو بهترین بازی های ریسینگ برای PS4 2022 خواهد بود.

بهترین بازی های ریسینگ PS5

بهترین بازی های ریسینگ 2022

در نهایت به سراغ کنسول PS5 رفته‌ایم تا بهترین بازی های این مورد را نیز مورد بررسی قرار دهیم. لازم به ذکر است که کنسول‌های پلی استیشن تنها کنسول‌هایی نیستند که بازی‌های بزرگی در سال 2022 خواهند داشت. بدین منظور، شما می‌توانید نوشار بهترین بازی های ایکس باکس 2022 را در فیگار مطالعه نمایی.

بیشتر بخوانید:

Gran Turismo 7

بهترین بازی های ریسینگ 2022

سرانجام قسمت هفتم سری بازی‌های محبوب Gran Turismo نیز برای تبدیل شدن به بهترین بازی ریسینگ برای PS5 2022 کاندید شده شده است. این بازی دارای گرافیک بسیار قوی و فریم ریت بسیار سریع خواهد بود. همچنین حالت آنلاین در این بازی تعبیه شده است تا بتواند روحی تازه به این بازی بدهد و آن را رسماً به بهترین بازی ریسینگ برای PS5 2022 تبدیل کند.

بیشتر بخوانید:

MX vs ATV Legends

بهترین بازی های ریسینگ 2022

بازی MX vs ATV Legends باری دیگر شما را سوار بر ماشین‌های آفرود کرده و به صحرا می‌برد. این بار قابلیت‌های جدید و جالبی در بازی MX vs ATV Legends تعبیه شده‌اند. شما می‌توانید این بازی را به صورت دونفره و در یک سیستم، و یا به صورت 16 نفره و به صورت آنلاین بازی کنید. شکی وجود ندارد که MX vs ATV Legends نیز یکی از بهترین بازی های ریسینگ برای PS5 2022 خواهد بود.

بازی Dirt Rally 2

بهترین بازی های ماشینی ؛ بازی های ماشینی برای کامپیوتر ؛ بهترین بازی های ماشینی برای کامپیوتر

  • سال انتشار: ۲۰۱۹ | توسعه دهنده: Codemasters

اولین Dirt Rally در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و بر کلاه های snapback و تبلیغات نوشیدنی‌های انرژی زا که در گذشته سری Dirt را تعریف می‌کردند تمرکز کرد و تمرکز خود را بر روی ایجاد چالش سرسام آور تازه کرد؛ نگه داشتن یک ماشین در مسیر یک دوره رالی. Dirt Rally 2 نیز چنین کاری می‌کند و از هر لحاظ در آن بهتر است.

رالی یک رشته فوق العاده با مهارت بالا است و Codemasters از شما مهارتی کمتر از مهارت کنترل یک وسیله نقلیه واقعی 4WD WRC نمی‌خواهد. حداقل، اینطور احساس می‌شود- در حقیقت هیچ یک از ما تجربه شخصی احساس چگونگی عبور یک سیتروئن از جاده‌های خاکی فنلاند را به همان سرعتی که سباستین اوجیر قادر به انجام آن است، نداریم و هرگز نخواهیم کرد. اما انتقال وزن در اتومبیل‌های Dirt Rally، احساس قدرت محض در حالی که چرخها برای اعمال قدرت وارد شده از طرف شما به زحمت افتاده‌اند، کاملاً قانع کننده است.

بازی Project Cars 2

بهترین بازی های ماشینی ؛ بازی های ماشینی برای کامپیوتر ؛ بهترین بازی های ماشینی برای کامپیوتر ؛ بازی های رانندگی

  • سال انتشار: ۲۰۱۷ | توسعه دهنده: Slightly Mad Studios

بازی Project Cars 2 که یکی از بهترین بازی های ماشینی است، تلاش می‌کند که پوشش کاملی داشته باشد: مسابقه یخ با استفاده از تایرهای مخصوص در جاده‌های برفی سوئدی. کارتینگ در ارتفاعات اسکاتلند. رالی کراس در قسمت‌های داخلی هاین هایم، به عبارتی پاشیدن گل و لای به همه جا.

شگفت‌انگیز تراز وسعت محتوای موجود در قسمت دوم شبیه ساز Slightly Mad’s، این واقعیت است که همه‌ی این محتوا به نحو احسنت اجرا شده اند. مسابقه روی سطح لغزنده به همان اندازه برخورد با پیست در اتومبیل مجاز به حرکت در جاده احساس قانع کننده ای می‌دهد و مطیع بودن بازی نسبت به شما در هنگام تلاش برای مجبور کردن ماشین به حرکت با نهایت سرعت با پشتیبانی از بازخورد نیرو، همه‌ی این‌ها به نحوی احسنت نسبت به سایر بازی‌های همنوع اجرا شده‌اند. چندین راننده مسابقه در سراسر رشته‌های مختلف به عنوان مشاور در طول توسعه این بازی به کار گرفته شدند، و این واقعا بروز پیدا می‌کند. مخلص کلام این که ProjectCars2 به عنوان یک eSports قوی تثبیت شده است، و از چنان شبیه‌سازی قوی ایی برخوردار است که بهترین جایگزین برای رانندگی برای رانندگان جوان مشتاق به حساب می‌آید.

بازی iRacing

بهترین بازی های رانندگی ؛ بازی های ماشینی برای کامپیوتر ؛ بهترین بازی های ماشینی برای کامپیوتر ؛ بازی های رانندگی

  • سال انتشار: ۲۰۰۸ | توسعه دهنده: iRacing Motorsport Simulations

iRacing با داشتن لیگ‌های اتومبیلرانی آنلاین و مدلسازی دقیق اتومبیل و پیست، همانقدر که می‌توانید به رایانه شخصی نزدیک شوید به مسابقات واقعی نزدیک است.

این همچنین بدان معنی است که iRacing بازی ایی است که شما باید در آن کار کنید. هیچ مؤلفه معنی دار تک نفره ای ندارد و با هزینه اشتراک و برنامه ریزی مسابقات زنده، به سرمایه گذاری قابل توجهی نیاز دارد.و برای اجرای بهتر به فرمان نیاز دارد؛  گیم پد بازی ضعیف است.

اما برای یک کلاس خاص از طرفداران بازی‌های شبیه ساز، هیچ چیز با این بازی قابل مقایسه نیست. بهترین بازیکنان iRacing اغلب در مسابقات اتومبیلرانی واقعی نیز رقابت می‌کنند و از مسابقات eSports sim racing، وارد مسابقات حرفه ای می‌شوند. و اولین بار که بیش از یک دهه پیش در سال 2008 منتشر شده است، هموز هم که هنوز است کاملا سرپا مانده، حتی با وجود انتشار همه ساله‌ی بازی‌های شبیه‌سازی جدیدتر.

بازی Assetto Corsa Competizione

بهترین بازی های ماشینی ؛ بهترین بازی های رانندگی ؛ بهترین بازی های ماشینی برای کامپیوتر ؛ بازی های رانندگی

  • سال انتشار: ۲۰۱۹ | توسعه دهنده: Kunos Simulazioni

صادقانه بگویم، دنیای شبیه سازی بازی‌های مسابقه‌ای احتمالاً بدون یک بازی از سری Blancpain World Endurance مورد توجه قرار نمی‌گرفت.

بازی 2014 Kunos Simulazioni آیتم‌های زیادی را تحت شعاع قرار می‌داد، از جمله یک مدل هندلینگ برای رقابت با بهترین و عالی ترین سیستم پشتیبانی چرخ، اما ساختار تک نفره زیادی وجود نداشت. پولیش کردن که اصلا وجود نداشت. آنچه این فرنچایز در جدیدترین عنوان خود ارائه می‌دهد، یک ساختار رقابتی قهرمانی جالب با رده های مختلف وسیله نقلیه و مسابقات استقامتی بسیار مقیاس پذیر در رقابت‌های ارزشمندی مانند Paul Ricard  Spa Francorchamps و Circuit de Catalunya است. هندلینگ در این بازی که بهتر از هر زمان دیگری است، یک سیستم پربازده کنترل چرخها را شامل می‌شود که احساس بی نظیری به فرد می‌دهد.

بازی TrackMania 2

بهترین بازی های ماشینی ؛ بهترین بازی های رانندگی ؛ بهترین بازی های ماشینی برای کامپیوتر ؛ بازی های رانندگی

  • سال انتشار: ۲۰۲۰ | توسعه دهنده: Ubisoft Nadeo

تقریباً یک دهه پس از انتشار بازیUbisoft Nadeo ،TrackMania 2، برای اولین بار ریبوت(این اصطلاح به عناوینی اطلاق می‌شود که ضمن حفظ شاکله‌ی اصلی داستان، شخصیت‌ها و اتفاقات آن جهان، داستان را باز تعریف و باز طراحی کنند) این مجموعه را با Trackmania 2020 آغاز کرد. بازی جدید به شدت ارتقا گرافیکی پیدا کرده اما بهبود اصلی شامل پیست‌های مخصوص روزانه، پیست‌های جدید مانند یخ، و چک پوینت بهبود یافته است. از همه مهمتر، این یک شروع تازه برای Trackmania که از پلت فرم عجیب Maniaplanet Nadeo جدا شده است، می‌باشد.

اما نگران نباشید، Trackmania هنوز هم فوق العاده عجیب است. بازی هنوز هم دارای پیست‌های بی معنی زیادی است که برای اتمام نیاز به زمان‌بندی مشخص، تکرار بی پایان و کمی شانس دارند. نادئو همچنین با انتشار پیست‌های جدید ساخته شده توسط استودیو به صورت فصلی، رویکرد عملی تری به محتوای پس از انتشار (DLC) می‌دهد. اگر که طرفدار دو آتشه یا تازه وارد سری هستید، این بازی برای شماست

بازی MotoGP 18

بهترین بازی های ماشینی ؛ بهترین بازی های رانندگی ؛ بهترین بازی های ماشینی برای کامپیوتر ؛ بازی های رانندگی
بهترین بازی ماشین اندروید بدون دیتا
  • سال انتشار: ۲۰۱۸ | توسعه دهنده: Milestone

ممکن است در برخی از گوشه های جامعه اتومبیلرانی، مسابقه با دو چرخ کفر تلقی شود!، اما برای همه کسانی که مایلند تعداد چرخهای معمول را به نصف برسانند، شبیه‌سازی MotoGP شرکت Milestone کاملا مناسب است

مسابقه موتور سیکلت ذاتاً هیجان انگیز است – زاویه‌های ناب، سبقت های به قصد خودکشی و سرعت و شتاب همه و همه یک ورزش تماشاگر پسند عالی را ایجاد می‌کنند. و متخصصان ایتالیایی superbike  Milestone واقعاً احساس وحشت و شجاعت حضور در یک موتورسیکلت MotoGP را می‌آفرینند. بدیهی است که بازی Codemasters F1 الهام بخش بزرگی برای این بازی است، اما برداشت هر کسی که آن را بازی کرده این بوده که آنرا در مقام اول مسابقات بازی های شبیه‌سازی قرار داده‌اند! به آرامی برای خود شهرتی دست و پا کنید و وارد تیم‌های بزرگتر و حرفه‌ای شوید

بازی rFactor 2

بهترین بازی های ماشینی ؛ بهترین بازی های رانندگی ؛ بهترین بازی های ماشینی برای کامپیوتر ؛ بازی های رانندگی

  • سال انتشار: ۲۰۱۲ | توسعه دهنده: Image Space Incorporated

rFactor احتمالاً همیشه آن‌طور که باید زیبا نخواهد بود، اما این وارث یکی از بازی های مسابقه ای عالی PC و یکی از چشمگیرترین جوامع modding (ماد (Mod کوتاه شدهٔ Modification به معنی اصلاح) تغییری است که طرفداران یک بازی ویدئویی در آن ایجاد می‌کنند تا یک یا چند جنبهٔ بازی را تغییر دهد، از جمله ظاهر یا طرزِ کار بازی را. یک ماد ممکن است تنها چند ویرایش و تعدیل جزئی در بازی انجام داده یا به‌طور کلی آن را تغییر دهد. به کمک مادها می‌توان جذابیت بازی را بالاتر برده یا به آن ارزشِ چندباره بازی کردن ببخشد) در جهان است. rFactor 2، مانند مدل قبلی خود، حتی سالها پس از عرضه، همچنان در حال رشد است زیرا که بسته‌های اتومبیل و پیست جدید در انواع مختلف سری مختلف ظاهر می‌شوند. این بازی ارزان نیست، اما ماشین بازان دو آتشه را راضی می‌کند

این تنها نیمی از داستان است. حجم گسترده mod های ایجاد شده توسط کاربران بسیار زیاد است و در حالی که تمرکز اصلی بازی بر روی فرمول یک در طول سال است، کسانی که عشق به مسابقات DTM ، WTCC ، GT  و سایر ماشین‌های چرخ باز (خودروی چرخ‌باز (Open wheel car) به خودروهایی گفته می‌شود که چرخهای آن‌ها بیرون از بدنه و بیرون از گلگیرها قرار گرفته) دارند نیز راضی خواهند شد.

بازی My Summer Car

بهترین بازی های رانندگی برای کامپیوتر ؛ بهترین بازی های رانندگی ؛ بهترین بازی های ماشینی برای کامپیوتر ؛ بازی های رانندگی
بهترین بازی های رانندگی برای کامپیوتر
  • سال انتشار: ۲۰۱۶ | توسعه دهنده: Amistech Games

حداقل نیمی از وقت شما در My Summer Car در خارج از اتومبیل سپری می‌شود. در حقیقت، این بازی به همان اندازه که یک بازی اتومبیلرانی است، به همان اندازه هم یک بازی مکانیکی اتومبیل و شبیه ساز محل استقرار نوجوانان در دهستان 1990 فنلاند است. با این وجود جای خود را در لیست بهترین بازی‌ های ماشینی پیدا می‌کند، زیرا برای هر کسی که علاقه مندی به اتومبیل داشته باشد یک تجربه کامل است.

همه چیز با یادداشتی از والدین شروع می‌شود که در آن یادداشت به شما گفته می‌شود که ماشینی اوراقی را در گاراژ خود دوباره بسازید. اینجاست که شما یک وسیله نقلیه قابل رانندگی و قابل اصلاح را تا ظریف ترین جزئیات را ایجاد می کنید، به شما یاد می‌دهد دقیقاً یک اگزوز چندشاخه چگونه به نظر می رسد و چه اتفاقی می‌افتد که در امتداد جاده تک بانده کنار دریاچه با سرعت 70 مایل در ساعت این اگروز با سروصدا تکان بخورد. به جرأت می‌توان گفت که مالکیت یک اتومبیل در دنیای بازی‌های اتومبیلرانی هیچ وقت تا این حد لذت‌بخش نبوده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های ریسینگ 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *