چکش Shockwave از Fortnite حذف شد ! [+جزئیات]

Epic Games در تلاشی برای آرام کردن هیاهوی ایجاد شده توسط انجمن فورتنایت، اعلام کرد چکش Shockwave از Fortnite حذف شد و پس از رفع ایرادات, باز خواهد گشت.

حذف شدن چکش Shockwave از Fortnite

Shockwave Hammer پس از اینکه منشأ بحث‌های جنجالی متعدد دربین طرفداران بود، epic games تصمیم به حذف آن گرفت. طرفداران Fortnite معمولاً نظرات خود را در مورد تغییراتی که در بازی ایجاد می‌شود را بطورت مستقیم بیان می‌کنند. اگر Epic Games چیزی را در بازی حذف کند یا اضافه کند، طرفداران متوجه خواهند شد و بازخورد خود را بدون هیچ مشکلی ارائه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

انواع ژانر های بازی

حذف شدن چکش شاک‌ویو از بازی فورتنایت

چکش Shockwave از Fortnite حذف شد
حذف شدن چکش Shockwave از Fortnite

اپیک گیمز همیشه باید قبل از انجام یک حرکت بسیار با دقت فکر می‌کند و در نظر می‌گیرد که ایجاد تغییر در بازی چگونه می‌تواند بر کسانی که آن را بازی می‌کنند تأثیر بگذارد. این بازی مدتی است که عرضه شده است، اما هنوز کاملاً فعال است و جامعه بزرگی دارد.

هرگز نمی‌توان همه طرفداران این بازی را راضی کرد، اما اپیک گیمز با دقت به نظرات کاربران توجه می‌کند و سعی می‌کند بر اساس نظر اکثریت اقدام کند. این هفته، بازیکنان فورتنایت به خصوص در مورد حذف کامل چکش Shockwave از بازی سخت‌گیر بودند.

دلیل حذف شدن چکش Shockwave

چکش Shockwave از Fortnite حذف شد
حذف شدن چکش شاک‌ویو از بازی فورتنایت

چکش Shockwave از زمانی که برای اولین بار منتشر شد، به دلیل حملات فوق‌العاده قدرتمند و ایجاد تحرک بی‌نهایتی که برای کسانی که از آن استفاده می‌کردند به بحثی داغ در بین طرفداران تبدیل شد. اما پیدایش نقص فنی که به کاربران اجازه می داد به طور نامحدود با چکش شوک ویو بپرند این اسلحه را به یک تهدید بدل کرد.

به نظر می رسد زمان کافی برای بررسی و حل این مشکل باشد، Epic Games اکنون Shockwave Hammer را از تمام لیست های بازی Fortnite حذف کرده است و در صورت موفقیت در حل مشکل, چکش Shockwave را به بازی برخواهند گرداند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *