دانلود و معرفی پرطرفدارترین فیلم و سریال مارول در سال 2021 و 2022

برای اطلاع از بهترین و جدیدترین فیلم ها و سریال های مارول 2021 با ما، همراه باشید. در ادامه، لیستی از بهترین های مارول را مطالعه خواهید کرد.

جهان سینمایی مارول، با ساخت و اکران فیلم و سریال‌های خود، براساس شخصیت‌های ابرقهرمانی، توانسته در میان مخاطبانش، جایگاه بسیار ویژه‌ای را به خود، اختصاص دهد. این محبوبیت، آنقدر زیاد است، که طرفداران مارول، با اشتیاق و علاقه فراوان، به دنبال فیلم و سریال های جدید مارول، سایت‌های مختلف و معتبر را زیر و رو می‌کنند.

مجموعه فیگار، در این نوشتار، به معرفی بهترین و جدیدترین فیلم ها و سریال های مارول 2021 پرداخته و آنها را در فهرستی، برای مطالعه شما، قرار داده است. برای اطلاع از لیست فیلم های مارول با ما تا انتهای این نوشتار، همراه باشید.

مقالات مکمل:

500 تا از بهترین فیلم های مارول جهان

60 فیلم برتر 2023 + [تاریخ اکران، تریلر و دسته‌بندی ژانر]

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2023 و تمام دوران

بهترین فیلم های مارول 2021 تا 2024 (Marvel) و تمام دوران

پرطرفدارترین فیلم ها و سریال های مارول از سال 2021 تا 2022

  • مهم ترین ها را بشناسید

شما در ادامه نوشتار بهترین و جدیدترین فیلم ها و سریال های مارول 2021 فهرست زیر را، مورد مطالعه قرار خواهید داد:

بیشتر بخوانید:

بهترین و جدیدترین فیلم ها و سریال های مارول 2021
بهترین و جدیدترین فیلم ها و سریال های مارول 2021

فیلم های مارول در دنیاهای خیالی او که در کمیک بوک‌های مارول کامیکس شکل گرفته است اتفاق خواهند افتاد. این کمپانی، آثار زیاد و متنوعی را در طول سال به مخاطبان خود عرضه می‌کند. کتاب‌هایی که از طریق این کمپانی، منتشر شده و در دسترس عموم قرار می‌گیرند، منبع الهام تمامی فیلم‌های ابرقهرمانی هستند که استودیو مارول آن ها را می‌سازد.

به دلیل جذابیت‌های آثار این کمپانی، به صورت یک‌جا بهترین فیلم های مارول در سال 2021 را در اختیار شما همراهان همیشگی خود، قرار داده‌ایم. برای مشاهده لیست فیلم های مارول با ما همراه باشید.

بهترین فیلم ابرقهرمانی کمدی 2023 و تمام دوران [بهمراه دانلود رایگان]

Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

بهترین و جدیدترین فیلم ها و سریال های مارول 2021
Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه، بهترین فیلم مارول 2021 به شمار می‌رود. این فیلم دو ساعت و 12 دقیقه‌ای توسط Destin Daniel Cretton در ژانر اکشن، فانتزی، ساخته و در سال 2021 اکران شد.

در این فیلم که اولین اثر از لیست فیلم های مارول به حساب می‌آید، بازیگرانی چون Simu Liu, Tony Chiu-Wai Leung, Awkwafina, Ben Kingsley, Meng’er Zhang حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند و این اثر را، به یکی از خفن ترین فیلم های مارول تبدیل کرده‌اند.

فیلم‌نامه این اثر که بهترین فیلم مارول 2021 محسوب می‌شود، توسط گروه نویسندگانی متشکل از Dave Callaham, Destin Daniel Cretton, Andrew Lanham به نگارش در آمده است. این اثر که یکی از بهترین فیلم های مارول در سال 2021 به شمار می‌رود، داستان شخصیتی به نامی شانگ چی را روایت می‌کند.

شانگ چی، استاد کونگ فو است. او به طور اتفاقی در ماجرایی قرار می‌گیرد که مجبور می‌شود با گذشته خود، به مقابله بپردازد. شانگ چی، پس از جذب شدن به سازمانی به نام ده حلقه، مجبور می‌شود به مبارزه و ستیز با اتفاقات پیش آمده در گذشته زندگی خود، پرداخته و در این بین، اتفاقات هیجان انگیزی را، در طول فیلم، برای شما رقم خواهد زد.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم شانگ چی (Shang Chi)

سکانس های حذف شده فیلم شانگ چی

Iron Man (2008)

بهترین فیلم های کمدی ابرقهرمانی از نگاه سایت فیگار
بهترین فیلم کمدی ابرقهرمانی

فیلم مرد آهنی اولین فیلم مارول است که در سال 2008 اکران شد و شروع کننده حماسه مارول بود. این فیلم کاملاً کمدی نیست، اما به لطف بازی فوق العاده رابرت داونی جونیور و شوخی‌های زیبا به یکی از بهترین کمدی‌های مارول تبدیل شده است.

همانطور که گفته شد فیلم مرد آهنی اولین فیلم مارول بود و اگر با شکست مواجه می‌شد ادامه دنیای مارول مشکلات زیادی پیدا می‌کرد، اما به لطف ایفای نقش خوب رابرت داونی جونیور و کارگردانی فوق العاده این فیلم با استقبال بسیار خوبی همراه بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های مارول 2022

Moon knight (شوالیه ماه)

بهترین و جدیدترین فیلم ها و سریال های مارول 2021
بهترین و جدیدترین فیلم ها و سریال های مارول 2021

شوالیه ماله یکی از جدیدترین آثار دنیای سینمایی مارول است که به تازگی از شبکه دیزنی پلاس منتشر شد. این سریال داستان فردی را روایت می‌کند که از یک بیماری روانی رنج می‌برد و متوجه می‌شود که یک شخصیت دیگر درون او زندگی می‌کند.

این سریال یکی از بهترین آثار مارول در فاز چهارم دنیای سینمایی‌اش است و توانست در بین طرفداران بسیار محبوب شود. اسکار آیزاک نقش اصلی این سریال را بازی می‌کند و می‌توان گفت که موفقیت این سریال، نتیجه هنرنمایی بی نظیر او است.

نقد سریال Moon Knight

Guardians Of The Galaxy Vol. 2 (2017)

بهترین فیلم های کمدی ابرقهرمانی از نگاه سایت فیگار
بهترین فیلم های کمدی ابرقهرمانی

قسمت دوم محافظان کهکشان دنباله قسمت اول آن در سال 2014 است که یکی از آثار فوق العاده مارول می‌باشد. این فیلم با بازیگران عالی و فیلمنامه خوب توانست رضایت طرفداران را جلب کند. همچنین طنز به کار رفته در این فیلم در بین آثار مارول نمونه ندارد.

به لطف کارگردانی بی‌نظیر جیمز گان با یکی از برترین فیلم های ابرقهرمانی با ژانر کمدی طرف هستیم که با شوخی‌ها و طعنه‌های شخصیت‌های فیلم به یکدیگر باعث می‌شود تا مخاطب نتواند جلوی خنده‌اش را بگیرد. جوک‌ها در این فیلم بسیار سریع وارد بحث شده و بیننده را به خنده وا می‌دارد، اما در صحنه‌های احساسی اثری از شوخی‌های بی مورد نیست.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های مارول

Black Widow

بهترین و جدیدترین فیلم ها و سریال های مارول 2021
Black Widow

بیوه سیاه، بهترین فیلم مارول 2021 به حساب می‌آید. این فیلم که دومین از لیست فیلم های مارول محسوب می‌شود، با کارگردانی Cate Shortland، در ژانر اکشن، علمی تخیلی و ابرقهرمانی، ساخته شده و در سال 2021 اکران شد. این اثر دو ساعت و 14 دقیقه‌ای، توانسته امتیاز 6.8 را از IMDB کسب کند.

فیلم‌نامه این فیلم که یکی از خفن ترین فیلم های مارول به شمار می‌رود، توسط گروه نویسندگانی متشکل از Eric Pearson, Jac Schaeffer, Ned Benson به نگارش در آمده است.

در این اثر که بهترین فیلم مارول 2021 محسوب می‌شود، ستارگانی چون Scarlett Johansson, Florence Pugh, Rachel Weisz, David Harbour, Ray Winstone حضور داشته و به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

داستان بیوه سیاه که یکی از بهترین فیلم های MCU 2021 به شمار می‌رود، براساس ناتاشا رومانوف، شکل گرفته است. ناتاشا، در بطن ماجرایی قرار می‌گیرد که در این بین، متوجه توطئه خطرناکی که با گذشته او، ارتباط دارد، می‌شود. رومانوف در پی بررسی این توطئه‌ها و مقابله با آن‌ها، با قسمت‌های تاریک زندگی خود، روبه‌رو می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم بیوه سیاه (Black Widow 2021)

بهترین دیالوگ های بیوه سیاه

Black Panther: Wakanda Forever (پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد)

بهترین و جدیدترین فیلم ها و سریال های مارول 2021
بهترین و جدیدترین فیلم ها و سریال های مارول 2021

قسمت دوم پلنگ سیاه به تازگی توسط مارول استودیو در سینماهای جهان اکران شده است. نمرات این فیلم به ما قول یک فیلم متوسط رو به بالا را نشان می‌دهند و همینطور هم خواهد بود.

فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد داستان شوری را بعد از مرگ برادرش، تیچالا روایت می‌کند. این فیلم احظات بسیار هیجان انگیزی دارد و فیلمی است که فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را به اتمام می‌رساند.

تحلیل تریلر اول فیلم Black Panther Wakanda For Ever

نقد و بررسی فیلم Black Panther: Wakanda Forever

Wandavision

بهترین و جدیدترین فیلم ها و سریال های مارول 2021
Wandavision

وانداویژن، یکی از فیلم های MCU 2021 به کارگردانی Jac Schaeffer، در سال 2021 ساخته و اکران شده است. این مینی سریال، توانسته از IMDB امتیاز 8 را کسب کند و به یکی از پرطرفدارترین مینی سریال‌های 2021 تبدیل شود.

در این اثر که در ژانر اکشن، درام و کمدی ساخته شده، ستارگانی چون Elizabeth Olsen, Paul Bettany, Kathryn Hahn, Teyonah Parris, Josh Stamberg حضور داشته و ایفای نقش کرده‌اند. وانداویژن یک مینی سریال، از جهان مارول است که در سبک کمدی، کلاسیک، ساخته شده و به روایت داستان دو شخصیت به نام واندا ماکسیموف و ویژن، می‌پردازد.

واندا و ویژن،‌ دو موجود بسیار قدرتمندی هستند که در حومه شهر، به زندگی ایده‌آل خود، مشغول‌اند. در این بین، شکی در وجود این دو نفر شکل می‌گیرد. واندا و ویژن، گمان می‌کنند که همه چیز آنطور که به نظر می‌رسند نیست.

The Falcon and the Winter Soldier

بهترین و جدیدترین فیلم ها و سریال های مارول 2021
The Falcon and the Winter Soldier

فالکون و سرباز زمستان اثری دیدنی، از جهان مارول است. این سریال که یکی از بهترین سریال های مارول 2021 محسوب می‌شود، توانست امتیاز 7.3 را از IMDB کسب کند، توسط Malcolm Spellman، در ژانر اکشن، درام و ابرقهرمانی، ساخته شده و در سال 2021 اکران شده است.

در فالکون و سرباز زمستان، بازیگرانی چون Anthony Mackie, Sebastian Stan, Wyatt Russell, Erin Kellyman, Desmond Chiam به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. این سریال، ادامه ای برای انتقام جویان: پایان بازی، در نظر گرفته شده است و به روایت یک ماجراجویی جهانی می‌پردازد. در این ماجراجویی، قرار است توانایی‌ها و صبر و حوصله شخصیت‌های اصلی سریال، مورد آزمایش قرار گیرد.

Loki

بهترین و جدیدترین فیلم ها و سریال های مارول 2021
Loki

سریال لوکی، با امتیاز 8.3 از IMDB توسط Michael Waldron، ساخته شده و در سال 2021 اکران شد. این اثر یک سریال از جهان مارول است که در ژانر اکشن، فانتزی و ابرقهرمانی ساخته شده، به یکی از پرطرفدارترین سریال‌های لیست بهترین و جدیدترین فیلم ها و سریال های مارول 2021 تبدیل شده است.

در لوکی که یکی از بهترین سریال های مارول 2021 به شمار می‌رود، ستارگانی چون Tom Hiddleston, Gugu Mbatha-Raw, Sophia Di Martino, Owen Wilson, Wunmi Mosaku حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پس از اتفاقات پیش آمده در انتقام جویان: پایان بازی، لوکی، شرور جیوه‌ای، نقش خود را به عنوان خدای شیطان آغاز می‌کند و داستان لوکی را خلق می‌کند.

نقد فصل اول سریال لوکی (2021 Loki)

Spider-Man: No Way Home

بهترین و جدیدترین فیلم ها و سریال های مارول 2021
Spider-Man: No Way Home

مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست نام اثری جدید از جهان دیدنی و پرطرفدار مارول است و جزء فیلم های آینده مارول محسوب می‌شود. این اثر یکی از بهترین‌های لیست فیلم های مارول به شمار می‌رود.

این فیلم جدید مارول 2021 ، به کارگردانی Jon Watts در ژانر اکشن، علمی تخیلی و ابرقهرمانی ساخته شده و قرار است در تاریخ December 17, 2021 اکران شود.

در این فیلم که یکی از بهترین فیلم های MCU 2021 محسوب می‌شود، ستارگانی چون Zendaya, Paula Newsome, Tom Holland, Benedict Cumberbatch, Marisa Tomei حضور داشته و نقش‌آفرینی کرده‌اند.

داستان این قسمت از مردعنکبوتی مربوط به فاش شدن راز او می‌باشد. رازی که با فاش شدنش زندگی او و تمام نزدیکانش را تحت الشعاع قرار می‌دهد و این داستان هیجان‌انگیز، این اثر را به یکی از خفن ترین فیلم های مارول تبدیل کرده است.

پیتر پارکر برای حل این مشکل دست به دامن دکرت استرنج می‌شود اما این کمک عواقبی را به دنبال خواهد داشت که شما در طول فیلم شاهد آن خواهید بود. برای مطالعه همه چیز درباره مرد عنکبوتی 3 می‌توانید روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید و به طور کامل از داستان ششمین عضو از فهرست فیلم های مارول ، مطلع شوید.

بررسی فلسفی و روانشناختی مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

سوتی های فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

Doctor Strange in the Multiverse of Madness

بهترین فیلم های مارول 2022 که از 2021 باید منتظرش باشیم
از بهترین فیلم های مارول 2022 که از 2021 باید منتظرش باشیم
  • تاریخ اکران: 25 مارس 2022
  • ژانر: ترسناک، فانتزی، ماجراجویی
  • محصول: ایالات متحده آمریکا
  • نویسنده: جید برتلت (Jade Bartlett)
  • کارگردان: سم ریمی (Sam Raimi)
  • بازیگران: بندیکت کامبریچ، بندیکت وانگ ، الیزابت اولسن

این شخصیت جادوگری بلندمرتبه را نشان می‌دهد که از کره زمین در برابر شر و قدرت ماورایی محافظت می‌کند. باید دید در قسمت دوم دکتر استرنج 2021 که جزو فیلم های بعدی مارول 2021 است، با نام کامل دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی چه اتفاقی برای کره زمین خواهد افتاد و دکتر استرنج به عنوان برترین جادوگر جهان می تواند از کره زمین محافظت نماید.

سوالاتی که پس از فیلم دکتر استرنج 2 ایجاد شدند

نقد فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون

?…what if

بهترین و جدیدترین فیلم ها و سریال های مارول 2021
?…what if

چه می‌شود اگر یا سریال what if یک انیمیشن سریالی است که در ژانر اکشن، ابرقهرمانی ساخته شده و توانسته امتیاز 7.6 را از IMDB دریافت کند. در این اثر که یکی از بهترین سریال های مارول 2021 به حساب می‌آید، ستارگی چون Jeffrey Wright, Matthew Wood, Terri Douglas, Robin Atkin Downes, Fred Tatasciore حضور دارند.

چه می‌شود اگر، به روایت داستان عجیبی می‌پردازد. این اثر که هفتمین عضو از لیست موجود در نوشتار بهترین و جدیدترین فیلم ها و سریال های مارول 2021 به شمار می‌رود، داستان شخصیت‌های جهان سینمایی مارول را به تصویر می‌کشد و آن‌ها را با سرنوشت جدیدی روبه‌رو می‌کند.

حقایق سریال What If

Hawkeye

بهترین و جدیدترین فیلم ها و سریال های مارول 2021
Hawkeye

هاوک‌آی، یکی دیگر از فیلم های MCU 2021 است که در ژانر اکشن، ابرقهرمانی ساخته شده و در تاریخ November 24, 2021 اکران می‌شود.

در این اثر که یکی از فیلم های آینده مارول به شمار می‌رود، بازیگران توانا و با استعدادی چون Jeremy Renner, Hailee Steinfeld, Florence Pugh, Vera Farmiga, Zahn McClarnon حضور دارند و به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

هاوک‌آی، یکی از خفن ترین فیلم های مارول به حساب می‌آید که براساس کمیک بوکی با همین نام و با محوریت ماجراهای انتقام جویان شکل گرفته است.

متاسفانه داستان دقیق این اثر که فیلم جدید مارول 2021 به حساب می‌آید، در دسترس نیست، اما پیش‌بینی می‌شود که هشتمین عضو از فهرست فیلم های مارول به یکی از بهترین و جدیدترین فیلم ها و سریال های مارول 2021 تبدیل شود.

نقد فصل 1 سریال هاکای

Marvel’s M.O.D.O.K

بهترین و جدیدترین فیلم ها و سریال های مارول 2021
Marvel’s M.O.D.O.K

مودوک با امتیاز 6.3 از IMDB یکی دیگر از اعضای لیست بهترین و جدیدترین فیلم ها و سریال های مارول 2021 محسوب می‌شود. در این اثر که یکی از بهترین سریال های مارول 2021 محسوب می‌شود، ستارگانی چون Patton Oswalt, Aimee Garcia, Ben Schwartz, Jon Daly, Melissa Fumero حضور دارند.

داستان انیمیشن مودوک که در ژانر اکشن، کمدی ساخته شده است، به روایت ماجراهایی می‌پردازد که برای یک ابرخودرو انسانی رخ داده است. این ابرخودرو با سری بزرگ و اندامی کوچک، در تلاش است، تا سازمان شیطانی و خانواده سخت‌گیر خود را کنترل و حفظ کند.

نقد سریال MODOK (موداک 2021)

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین و جدیدترین فیلم ها و سریال های مارول 2021 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *