امید حامدی‌فر به استقلال پیوست ؛ هافبک نفت آبادان با قرار داد 2 ساله به آبی ها ملحق شد

با اعلام باشگاه استقلال، امید حامدی‌ فر هافبک دفاعی فصل گذشته صنعت نفت آبادان، با قرار دادی 2 ساله به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان رسما به تیم استقلال تهران ملحق شد. در ادامه با خبر استقلال امید حامدی فر همراه فیگار بمانید.

امید حامدی‌ فر هافبک

امید حامدی فر استقلال

امید حامدی‌ فر هافبک
امید حامدی فر استقلال, امید حامدی فر به استقلال پیوست

امید حامدی فر به استقلال پیوست

امید حامدی‌فر، هافبک فصل گذشته صنعت نفت آبادان پس از مذاکره با مسئولان باشگاه استقلال به طور رسمی به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست.

این بازیکن 21 ساله زاده شهرستان شوش است و در رده‌های پایه فولادخوزستان رشد کرد. او از دو سال قبل پیراهن نفت آبادان را برتن کرد و در 39 مسابقه برای این تیم به میدان رفت.

امید حامدی‌ فر هافبک
امید حامدی فر به استقلال پیوست, استقلال امید حامدی فر

هافبک فصل گذشته صنعت نفت آبادان سهمیه زیر 23 به شمار می رود. گفتنی است، پس از سجاد شهباززاده، حامدی‌فر دومین خرید جدید آبی‌ها در فصل نقل و انتقالات است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار امید حامدی‌ فر هافبک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *