بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 ؛ به همراه معرفی بازی های اکشن آفلاین اندروید

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 در نوشتار جدید فیگار معرفی شده‌اند. در ادامه مقاله همراه باشید،‌ تا با بهترین بازی های آفلاین اندروید 2021 نیز آشنا شوید.

بازی های اکشن یکی از کتگوری‌های محبوب در میان گیمرها محسوب می‌شود. این دست از بازی‌ها احساس هیجان و تفریح بیشتری را در شما ایجاد می‌کنند. هنگامی که قصد دارید بازی اکشن انجام دهید،‌ برای رسیدن به هدف، نیاز به دقت و توجه بیشتری خواهید داشت. برای انجام برخی از بازی های اکشن، باید ارتباط اینترنت شما متصل باشد. اما دسته دیگری از آن‌ها، بازی های آفلاین هستند.

تعداد زیادی از بازی های اکشن در بازار گوگل پلی وجود دارد. انتخاب بهترین آن‌ها کار دشواری است. هر کس علاقه دارد که این دسته از گیم را، حتی شده برای یکبار بازی کند. در نوشتار بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 نیز به معرفی بهترین‌ها پرداخته شده است. با انتخاب بازی محبوب خود، آن را دانلود و نصب نمایید.

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021

به همراه معرفی بازی های اکشن آفلاین اندروید

فهرست بهترین بازی های اکشن 2021 اندروید و بازی های اکشن اندروید آفلاین که در این نوشتار برای شما تهیه شده‌اند.

بازی های آنلاین اندروید 2021:

بازی های آفلاین اندروید 2021:

بهترین بازی های اکشن 2021 اندروید

در نوشتار بهترین بازی های اکشن اندورید 2021 علاوه بر شناخت بهترین بازی های اکشن 2021 اندروید می‌توانید با بهترین بازی های اکشن آفلاین اندروید نیز آشنا شوید. لیستی از مقاله‌های مرتبط با گیم نیز در ذیل برای شما معرفی شده‌اند:

Call of Duty

بهترین بازی های اکشن 2021 اندروید
بهترین بازی های اکشن 2021 اندروید

اولین بازی که در نوشتار بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 به آن خواهیم پرداخت، بازی “ندای وظیفه: موبایل” می‌باشد. این بازی جدیدترین نسخه از بازی معروف “Call of Duty: Activision Publishing”، برای اندروید است. می‌توانید به صورت رایگان به آن دسترسی داشته باشید.

این بازی آنلاین و چند نفره است. طیف عظیم بازیکنان از سراسر جهان، همزمان مبارزه می‌کنند. ماموریت‌های بسیاری در این بازی به کاربران داده می‌شود، تا به سرانجام برسند. شخصیت‌ها و سلاح‌ها در این نسخه، مانند نسخه‌های قبل است، فقط یک سری ویژگی‌های جدید به آن اضافه شده است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا هنگام بازی این گیم اندروید تجربه بهتری داشته باشید.

از ویژگی‌های نسخه جدید بازی اکشن Call of Duty: Mobile اندروید می‌توان به گرافیک خیره کننده، کنترلرهای لمسی فوق العاده، سیستم گفتگوی نوشتاری و صوتی،نقشه های مختلف و شرکت در نبردهای آنلاین بتل رویال با کاربران سرتاسر دنیا اشاره نمود. امتیازی که این بازی از گوگل پلی دریافت کرده است، برابر ۴.۴ از ۵ می‌باشد.

PUBG Mobile

بهترین بازی های اکشن 2021 اندروید
بهترین بازی های اکشن 2021 اندروید

دومین بازی که در لیست بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 جای دارد، بازی “پابجی موبایل” است. نسخه 2021 این بازی سبک و بهینه است. برابر نسخه رسمی بازی پابجی است، با این تفاوت که برای سیستم اندروید، که ضعیف‌تر نسبت به دیگر سیستم‌ها می‌باشد،‌ طراحی شده است.

ماجرای بازی به این صورت است که چند کاربر در یک نقشه n کیلومتری قرار می‌گیرند. کسی که جان سالم به در ببرد،‌ برنده بازی است. هنگام بازی محو گرافیک آن خواهید شد. صداگذاری آن نیز بسیار مهیج است و گیمی اعتیادآور محسوب می‌شود. امتیاز این بازی نیز برابر ۴.۲ از ۵ است.


بیشتر بخوانید:


Into the Dead 2: Zombie Survival

بازی های اکشن اندروید آفلاین
بازی های اکشن اندروید آفلاین

به سوی مردگان 2 نسخه دوم از بازی محبوب و فوق العاده Into the Dead است، که می‌توان آن را به عنوان بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 نام برد.بازی Into the Dead به این صورت است که بازیکن در یک جهانی قرار می‌گیرد. در آن جهان مرده‌ها درحال تاخت و تاز هستند، و تمامی انسان‌ها را به قتل رسانده‌اند.

بازیکن تنها بازمانده این واقعه است و زمان آن فرا رسیده تا علیه زامبی‌ها اقدام کند. باید سعی کرد تا زامبی‌ها را از سرزمین بیرون رانده و برای همیشه ریشه کن کنید. اما در بازی “Into the Dead 2″، ماشین شخصیت اصلی چپ شده است و برای نجات جان خانواده خود باید اقدام کند. بازیکن اصلی در میان زامبی‌ها قرار می‌گیرد. امتیاز این بازی نیز برابر ۴.۶ از ۵ است.

MORTAL KOMBAT: The Ultimate Fighting Game

بازی های اکشن اندروید آفلاین
بازی های اکشن اندروید آفلاین

از همراهی شما تا این قسمت از مقاله بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 متشکریم. بازی دیگری که نام خواهیم برد،‌ بازی فوق‌العاده “MORTAL KOMBAT” است. در این گیم عالی با جمع آوری کارت، قدرت بازی‌های نسل بعدی را به دستگاه تلفن همراه و رایانه لوحی خود بیاورید. یک تیم نخبه از جنگجویان Mortal Kombat جمع کنید و توانایی خود را در بزرگترین مسابقات مبارزه‌ای روی زمین اثبات کنید!

این بازی امتیاز ۴.۲ از ۵ را دریافت کرده است. داستان بازی مستقیماً از پایان نسخه قبلی آغاز می‌شود. بیست‌وپنج سال به آینده خواهد رفت؛ جایی که مبارزان قبلی پا به سن گذاشته و با شخصیت‌های جدید و همچنین فرزندان مبارزان نسل‌های قبلی به نبرد می‌پردازند.


بیشتر بخوانید:


Shadowgun Legends

بازی های آنلاین اندروید 2021
بازی های آنلاین اندروید 2021

Shadowgun Legends بازی با گرافیک کنسولی خیره‌کننده در کتگوری بازی های اکشن، تفنگی و تیراندازی برای اندروید است. این گیم یک بازی آنلاین و اینترنتی است، که می‌توان با خیال راحت آن را در لیست بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 قرار داد. برای بازی با این گیم، حتما از یک وی‌پی‌ان سالم و پرسرعت استفاده کنید.

برخی از ویژگی‌های جدید بازی “Shadowgun Legends” گرافیک خیره کننده نسل بعدی، سفارشی سازی شخصیت اصلی، دسترسی به ده‌ها سلاح و امکان شرکت در نبردهای مهیج چند نفره هستند. این گیم پلی می‌تواند اعتیادآور باشد. هنگام نصب و بازی به این نکته نیز توجه نمایید.

Battlelands Royale

بازی های آنلاین اندروید 2021
بازی های آنلاین اندروید 2021

“Battlelands Royale” به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه می‌شود. این بازی اکشن اندروید، یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 می‌باشد. در این گیم ۲۴ کاربر از سراسر جهان، همزمان در یک محیط قرار می‌گیرند. آن‌ها باید تلاش کنند که در این جنگ، جان سالم به در ببرند.

سلاح‌های بسیاری در دسترس شما خواهد بود. با استفاده از آن‌ها به راحتی دشمنان خود را نابود کنید. این بازی امتیاز خوبی را از گوگل پلی دریافت کرده‌ و توسط صدها هزار نفر استفاده شده‌است.


بیشتر بخوانید:


Tesla vs Lovecraft

بازی های آفلاین اندروید 2021
بازی های آفلاین اندروید 2021

بازی آنلاین “Tesla vs Lovecraft” با قیمت ۱۰ دلار قابل خرید است. این بازی برای سیستم اندروید طراحی شده است. این گیم یک بازی شوتر است، که بسیار سرگرم کننده است. بازیکن بازی باید به کمک اختراعات نیکولا تسلا، به مصاف هیولاهای داستان‌های معروف هاوارد لاوکرافت، نویسنده مشهور آمریکایی برود. هاوارد فیلیپس لاوکرافت، یک نویسنده مشهور ژانر وحشت است. آثارا او پایه گذار یک شاخه جدید در ژانر وحشت، به نام وحشت لاوکرافتی شد!

این بازی با کسب امتیاز ۴.۸ از ۵، در صدر بهترین بازی های اکشن قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های کلی بازی می‌توان به طراحی با یک موتور گرافیکی قدرتمند، بازی در انواع محیط‌ها و مکان‌های خیره کننده، صداگذاری فوق‌العاده و کنترلرهای لمسی عالی اشاره نمود.


در ادامه مقاله بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 به معرفی بازی های آفلاین اندروید که در کتگوری اکشن قرار می‌گیرند، پرداخته‌ایم. ضمن مطالعه این نوشتار، ممکن است مقاله‌های ذیل نیز توجه شما را جلب کند:


Critical Ops

بازی های آفلاین اندروید 2021
بازی های آفلاین اندروید 2021

تا این قسمت از نوشتار بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 به معرفی بازی‌های آنلاین پرداخته شد. در ادامه نیز، بازی های اکشن آفلاین اندروید را معرفی نموده‌ایم. اولین بازی آفلاین که می‌توان در لیست بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 قرار داد، بازی “عملیات وخیم” است. این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی قرار گرفته است.

جذابیت بازی “Critical Ops” این است که می‌توانید در یک عملیات خطرناک، در نقش نیروهای ضد تروریست با تروریست‌ها بجنگید و هم در نقش تروریست‌ها بازی کنید و همه جا را به ویرانی بکشید! با دوستان متحد شوید و همراه با یکدیگر علیه ترویست‌ها بجنگید.

تمام تلاش شما باید در راستای کسب بیشترین امتیاز باشد تا به صدر جدول بیشترین امتیازات بازی برسید! اگر از علاقه‌مندان به بازی های اکشن هستید، به هیچ وجه Critical Ops را از دست ندهید. این بازی امتیاز ۴.۴ از ۵ را در پلی استور دریافت کرده است.

Alto’s Adventure

بهترین بازی های اکشن آفلاین اندروید
بهترین بازی های اکشن آفلاین اندروید

بازی “ماجراجویی آلتور” داستان Alto و دوستانش را شامل می‌شود، که سوار بر اسنوبورد به سفری شگفت‌انگیز می‌روند. این سفر در سرزمین مادری است، که هرگز پایانی نخواهد داشت. باید دقت کنید که بهترین رکود را از آن خود نمایید.

از ویژگی‌های این بازی اندروید که در لیست بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 قرار گرفته است، می‌توان به طراحی منحصر به فرد بر اساس قوانین فیزیک، موسیقی شگفت‌آور و روشنایی داینامیک گیم اشاره نمود.


بیشتر بخوانید:


Unkilled

بهترین بازی های اکشن آفلاین اندروید
بهترین بازی های اکشن آفلاین اندروید

و اما آخرین بازی آفلاین که در لیست بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 جای دارد، بازی “جادوانه” است. این بازی دارای امتیاز ۴.۴ از ۵ است. گرافیک خیره کننده با بسیاری ازافکت های پیشرفته، +300 ماموریت مختلف، طیف گسترده ای از دشمنان و کارفرمایان مختلف و پنج واحد منحصر به فرد برای کمک به شما برای زنده ماندن از امکانات و ویژگی‌های این بازی است.

داستان بازی نیز به این صورت است که، نوعی ویروس خطرناک در شهر نیویورک پخش شده است و همه مردم را رفته رفته به زامبی تبدیل می‌کند. این بیماری مهلک در حال گسترش و نفوذ به کشورها و شهرهای دیگر جهان نیز هست. شخصیت اصلی بازی یعنی “جو”، که کاربر در این نقش ظاهر می‌شود،‌ باید اوضاع را رو به راه نماید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *