بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین موبایل و کامپیوتر ؛ ساده‌ترین روش استخراج بیت کوینی

اگر قصد دارید تا با استفاده از موبایل و کامپیوتر خود بیت کوین استخراج کنید، با ما باشید تا بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین موبایل و کامپیوتر را بشناسید.

روش‌های متعددی برای استخراج بیت کوین و تبدیل بیت کوین وجود دارد. شما می‌توانید با این روش ها در نوشتار بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج آشنا شوید. اما آیا تا به حال با یک اپلیکیشن برای استخراج ارز دیجیتال با موبایل و یا روشی برای  استخراج بیت کوین با کامپیوتر مواجه شده‌اید؟ امروزه و با شهرت بیت کوین، روش استخراج آن نیز بسیار دشوار شده است؛ اما همچنان راه‌های وجود دارند که شما را به سادگی در مسیر بیت کوین قرار می‌دهند.

هر آنچه که می‌خواهید درباره هوش مصنوعی، سینما و ChatGPT بخوانید کلیک کنید.

بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین موبایل و کامپیوتر

ساده‌ترین روش استخراج بیت کوینی

بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین موبایل و کامپیوتر
بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین موبایل و کامپیوتر

یکی از بهترین روش‌های استخراج بیت کوین برای افرادی که سرمایه زیادی ندارند، روش استخراج جمعی و یا Pool Mining است. با استفاده از روش استخراج جمعی،‌ شما می‌توانید به سادگی به استخراج بیت کوین با گوشی و یا کامپیوتر بپردازید. این روش به این شکل صورت می‌گیرد که افراد مختلف سخت افزار موبایل و یا کامپیوتر خود را در اختیار یک جمع بزرگ‌تر قرار می‌دهند؛ سپس، شما یک کامپیوتر قدرتمند دارید که می‌تواند بیت کوین را استخراج کند. هرگاه که بیت کوین استخراج شود، کارمزدی به سازنده اپلیکیشن تعلق گرفته و سپس باقی‌مانده آن بیت کوین بین اعضای شبکه تقسیم می‌شوند.

شما نیز می‌توانید به سادگی از روش استخراج جمعی استفاده کرده و بدون سرمایه‌ای زیاد، بیت کوین استخراج کنید. پس با ما باشید تا بهترین برنامه های استخراج بیت کوین و ارز دیجیتال با گوشی و همچنین روش استخراج بیت کوین با کامپیور را برای شما شرح دهیم.

Kryptex

بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین موبایل و کامپیوتر
بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین موبایل و کامپیوتر

Kryptex یکی از بهترین نرم افزار های استخراج ارز دیجیتال بیت کوین است. تنها کاری که برای استخراج نیاز به انجام آن دارید، روشن کردن Kryptex و آغاز کار است! همچنین شما می‌توانید Kryptex را تنظیم کنید تا هر زمان که کامپیوترتان را روشن می‌کنید،‌ به صورت خودکار آغاز به کار کند. البته که می‌توانید کامپیوتر خود را در زمان بیکاری نیز روشن گذاشته و از زمان بیشترین استفاده را ببرید.

این نرم‌افزار می‌تواند با استفاده از CPU و GPU به استخراج بیت کوین بپردازد. همچنین شما می‌تواند دستمزد خود را به صورت بیت کوین، دلار،‌ و یا کارت هدیه فروشگاه آمازون دریافت نمایید. همچنین حالت لایت این برنامه، باعث می‌شود تا سیستم شما به صورت بهینه کار کند و بدون فشار به سیستم، سخت افزار شما را در اختیار Kryptex قرار دهد. با این تفاسیر، Kryptex کاملاً واضح است که جزو بهترین اپلیکیشن های دریافت بیت کوین رایگان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

Slush Pool

بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین موبایل و کامپیوتر
بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین موبایل و کامپیوتر

Slush Pool در دسته بهترین برنامه های استخراج بیت کوین و ارز دیجیتال با گوشی قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با استفاده از Slush Pool، به استخراج بیت کوین بپردازید. همچنین شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که کوین‌ها استخراج شده در کجا ذخیره می‌شوند و آیا به طور مساوی بین افراد تقسیم می‌شوند یا خیر.

از مزایای Slush Pool می‌توان به سهولت استخراج بیت کوین با گوشی نام برد. همچنین پشتیبانی قوی و پاسخگو، یکی دیگر از مزایای این برنامه است. اما در عوض، این برنامه از کوین‌های زیادی پشتیبانی نمی‌کند و تنها مناسب برای استخراج بیت کوین با گوشی است. همچنین کارمزد این برنامه برای استخراج، 2 درصد است که کمی بالاتر از حد استاندارد قرار گرفته و مبلغ زیادی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

F2pool

بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین موبایل و کامپیوتر
اپلیکیشن برای استخراج ارز دیجیتال با موبایل

F2pool نیز یکی از استخراج بیت کوین با کامپیوتر است که می‌توانید به واسطه آن، بلاک‌های بیت کوین را استخراج کنید. این اپلیکیشن بیش از 40 ارز دیجیتال را پشتبیبانی می‌کند و از بهترین ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. همچنین این اپلیکیشن، مقاومت بالایی در برابر حمله‌های DDoS دارد و دارای امنیت بالایی می‌باشد. اما متاسفانه کارمزد F2pool، حتی از Slush Pool بالاتر می‌باشد. کارمزد F2pool، برابر با 2.5 درصد است!

بیشتر بخوانید:

CryptoTab

بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین موبایل و کامپیوتر
بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین موبایل و کامپیوتر

CryptoTab نه یک اپلیکیشن برای استخراج ارز دیجیتال با موبای بلکه یک مرورگر است! این مرورگر همانند بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید کار می‌کند و شما را به سود عظیمی می‌رساند. کافی است تا به اینترنت رفته و به کارهای عادی خود بپردازید. جستجو کنید، مقاله بخوانید، حتی در نتفلیکس فیلم بببینید و یا در یوتیوب سرگرم شوید؛ در تمامی این مدت، CryptoTab درحال استخراج بیت کوین برای شما است!

همچنین این مرورگر، یک برنامه استخراج بیت کوین برای ایفون نیز محسوب می‌شود. زیرا نسخه آیفون این مرورگر نیز وجود دارد. پس اگر قصد دارید تا با استفاده از  برنامه استخراج بیت کوین برای ایفون در اینترنت به گردش بپردازید و کسب درآمد کنید، CryptoTab را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

NiceHash

بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین موبایل و کامپیوتر
استخراج بیت کوین با کامپیوتر

اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید چند منظوره هستید، NiceHash را از یاد نبرید. شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار ، از CPU و GPU موبایل و یا کامپیوتر خود استفاده کرده تا بیت کوین استخراج نمایید. البته که این برنامه تنها یک نرم افزار استخراج بیت کوین برای اندروید نیست؛ NiceHash  یک صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال نیز محسوب می‌شود. شما می‌توانید در صرافی NiceHash ارزهای دیجیتال خود را با یکدیگر معاوضه کرده و یا حتی پول واقعی را تبدیل به یک ارز دیجیتال کنید.

NiceHash  طیف گسترده‌ای را از ارزهای دیجیتال پیشتیبانی می‌کند. پس NiceHash  را می‌توان غیر از نرم افزار استخراج بیت کوین برای اندروید یک نرم‌افزار برای استخراج ارزهای دیجیتال متفاوت محسوب کرد. البته به یاد داشته باشید که شما می‌توانید به جای استخراج ارزهای دیجیتال، به بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند بپردازید که کمی سرگرم کننده‌تر و همچنان موثرند.

BeMine

بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین موبایل و کامپیوتر
بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین موبایل و کامپیوتر

BeMine یک پلتفرم برای اجاره ماینر، و همچنین یکی از بهترین نرم افزار های استخراج ارز دیجیتال بیت کوین است. شما می‌توانید در BeMine دستگاه‌های ماینرهای بیت کوین را به صورت ابری اجاره کرده و به استخراج بیت کوین بپردازید. شما می‌توانید بر طبق قراردادهای 6، 8 و 12 ماهه دستگاه‌های ماینر را اجاره کنید.

احتمالاً استفاده از BeMine برای تازه کارها کمی سخت و پیچیده باشد. شما دستگاه ماینر را در اختیار دارید اما کارهای فنی تماماً وظیفه شما است. این برنامه استخراج بیت کوین برای ایفون راهی است که با کمی سرمایه‌گذاری سبک، می‌تواند شما را وارد عرصه بزرگ بیت کوین و ارزهای دیجیتال کند. سپس شما می‌تواند تجهیزات خود را خریداری کرده و کسب و کارتان را گسترش دهید!

بیشتر بخوانید:

QuickMiner

نرم افزار QuickMiner که جزو بهترین اپلیکیشن های دریافت بیت کوین رایگان است را بر کامپیوتر خود نصب کرده و استخراج بیت کوین دیجیتال را آغاز کنید! تنها کافی است تا این نرم‌افزار را اجرا کرده و به آن اجازه دسترسی به کارف گرافیک خود را بدهید. سپس QuickMiner کار خود را آغاز می‌کند و برای شما، بیت کوین استخراج می‌کند.

این نرم افزار استخراج بیت کوین برای اندروید نیست اما همانند بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید رابط کاربری گرافیکی و بسیار ساده‌ای دارد. همچنین پرداخت‌های منظم، جزو ویژگی‌های مثبت به این نرم‌افزار می‌باشند. پس QuickMiner را نیز جزو بهترین اپلیکیشن های دریافت بیت کوین رایگان محسوب کنید.

بیشتر بخوانید:

Hive OS

بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین موبایل و کامپیوتر
بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین موبایل و کامپیوتر

Hive OS یک اپلیکیشن های دریافت بیت کوین رایگان محسوب نمی‌شود. Hive OS یک سیستم عامل مخصوص استخراج ارزهای دیجیتال است. شما می‌توانید به واسطه Hive OS، مزرعه بیت کوین خود را ایجاد کرده و گسترش دهید. Hive OS یک سیستم مدیریتی مناسب و بهینه را برای شما ایجاد می‌کند تا بتوانید بیشترین تعادل را در میان دستگاه‌های ماینر خود ایجاد کنید.

تفاوتی ندارد که تنها با یک کامپیوتر کار می‌کنید و یا هزاران دستگاه ماینر داشته باشید؛ Hive OS می‌تواند از پس مدیریت تمامی آن‌ها برآید. یک شبکه در تمامی دستگاه‌های خودتان ایجاد کرده و آن‌ها را کنترل کنید. هرگاه دستگاهی دچار ایراد شد، از راه دور و به سادگی آن را تعمیر کنید. Hive OS یک سیستم عامل فوق‌العاده برای افرادی است که قصد ایجاد یک مزرعه بیت کوین و یا هر ارز دیجیتال دیگری را دارند.

Minerstat

بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین موبایل و کامپیوتر
بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین موبایل و کامپیوتر

Minerstat نیز یکی از بهترین نرم افزار های استخراج ارز دیجیتال بیت کوین است که به شما در مدیریت کار کمک می‌کند. شما می‌توانید Minerstat را بر سیستم خود نصب کرده و کار خود را آغاز کنید. وظیفه اصلی Minerstat، بهینه کردن سیستم شما برای استخراج بهتر ارزهای دیجیتال است. Minerstat کاری می‌کند تا بتوانید از حداکثر قدرت پردازنده و یا کارت گرافیک خود استفاده کنید و از صد در صد قدرت سیستم خود استفاده نمایید.

همچنین لازم به ذکر است که Minerstat توانایی اتصال به اکثر شبکه‌های Pool Mining را دارد. پس می‌توانید Minerstat را بر سیستم خود نصب کرده و سپس به شبکه‌های استخراج بیت کوین جمعی ملحق شوید. اکنون می‌توانید در بهترین حالت ممکن، به استراخ بیت کوین بپردازید. پس اگر شما نیز قصد دارید تا به صورت جمعی به استخراج بیت کوین بپردازید، نرم‌افزار Minerstat را از دست ندهید!‍

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین موبایل و کامپیوتر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

آیا می‌توان با موبایل بیت کوین استخراج کرد؟

بله. موبایل‌ها پردازند‌ه‌های بسیار ضعیفی دارند و مناسب استخراج ارزهای دیجیتال نیستند؛ اما شما می‌توانید با استفاده از بهترین برنامه های استخراج بیت کوین و ارز دیجیتال با گوشی به صورت Pool Mining به استخراج بیت کوین بپردازید.

بهترین سیستم عامل برای ایجاد مزرعه بیت کوین کدام سیستم عامل است؟

سیستم عامل Hive OS یکی از بهترین سیستم‌ عامل‌هایی است که می‌توانید به واسطه آن، مدیریت خیلی بهینه و دقیقی بر دستگاه‌های موجود در شبکه استخراج بیت کوین خود دارید را به شما ارائه می‌دهد.


2 thoughts on “بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین موبایل و کامپیوتر ؛ ساده‌ترین روش استخراج بیت کوینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *