بهترین اپلیکیشن های تریدینگ ؛ به همراه بهترین اپلیکیشن های بورس برای موبایل

امروزه معاملات بورس و ارزهای دیجیتال از حالت سنتی خارج شده‌اند. اگر شما قصد دارید تا به معاملات بپردازید، به بهترین اپلیکیشن های تریدینگ نیاز خواهید داشت.

درحال حاضر، افراد زیادی دارایی خود را در انواع بورس و ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند. سرمایه‌گذاری در بورس شیوه‌ای است که سال‌ها وجود داشته و توسط افراد مختلف صورت می‌گرفت. اما امروز، شیوه سرمایه‌گذاری در بورس نیز دچار تغییر شده است. درحال حاضر بهترین اپلیکیشن‌های تریدینگ سهام وجود دارند که کمک بسیار زیادی در سرمایه‌گذاری می‌کنند.

قبل از خواندن ادامه‌ی این نوشتار باید بدانید که کپی ترید در دنیا بسیار فراگیر شده و بسیاری از طرفداران بازار فارکس جهت دبل چک کردن معاملات خود در حوزه‌ی ترید از این راه استفاده می‌کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه‌ی کپی ترید فارکس مراجعه و از این پتانسیل بالقوه‌ی درآمدزایی استفاده کنید.

بهترین اپلیکیشن های تریدینگ

به همراه بهترین اپلیکیشن های بورس برای موبایل

شما می‌توانید فهرست بهترین اپلیکیشن های تریدینگ را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین اپلیکیشن های تریدینگ
بهترین اپلیکیشن های تریدینگ

تغییر روش بورس و دیجیتال شدن تحلیل آن، با به وجود آمدن ارزهای دجیتال و بهترین اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال همراه بود. با استفاده از این نرم‌افزارها، می‌توانید تحلیل بهتری از وضعیت بورس و قیمت ارزهای دیجیتال را مشاده کنید؛ در نیجه، می‌توانید تصمیمات خود را با منطق و اطمینان بیشتری اجرا کنید.

اگر شما نیز به دنبال یک نرم افزار بورس در میان بهترین اپلیکیشن‌های تریدینگ سهام در سال 2022 هستید و یا قصد دارید تا بهترین اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال را بیابید، تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید.

دی تریدینگ چیست؟

بهترین اپلیکیشن های تریدینگ
بهترین اپلیکیشن های تریدینگ, دی تریدینگ

دی تریدینگ یک روش بسیار منحصر به فرد برای معاملات بورس است. در روش دی تریدینگ (Day Trading)، شما معاملاتی بسیار کوچک و کوتاه مدت را انجام می‌دهید. همانطور که از نام این روش پیدا است، شما می‌توانید با استفاده از روش در تریدینگ معاملاتی بسیار کوتاه مدت و در حد یک روز داشته باشید.

شما به صورت روزانه، میزان بسیار کمی از سهام را خریده و یا می‌فروشید؛ بدین شکل، اگر تحلیل شما از وضعیت بازار سهام درست باشد، روزانه سود بسیار کمیی نسیب شما می‌شود. اما اگر به طور دائم عمل دی تریدینگ را انجام دهید، متوجه خواهید شد که این روش سود بسیار بالایی برای شما خواهد داشت.

اما نکته قابل تامل، آن است که دی تریدینگ به دانش بسیار زیادی نیاز دارد. شما باید با بازار بورس آشنا باشید تا بتوانید این معاملات کوچک را به خوبی انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت روزانه بازار بورس، نیاز به اپلیکیشن‌های بوس الزامی است. این اپلیکیشن‌ها، می‌توانند وضعیت لحظه‌ای بازار را به شما نشان داده و اخبار لحظه‌ای و خلاصه بازار را به شما ارائه دهند. پس اگر قصد دارید تا شیوه دی تریدینگ را برای معاملات بورس برگزینید، تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید تا در ابتدا اپلیکیشن برتر برای بررسی بازار ارزهای دیجیتال و سپس بهترین اپلیکیشن‌های مخصوص ترید کردن سال 2022 را به شما معرفی نماییم.

بیشتر بخوانید:

Binance

بهترین اپلیکیشن های تریدینگ
بهترین اپلیکیشن های تریدینگ, برنامه ارز دیجیتال

غیرممکن است که با بهترین ارزهای دیجیتال 2022 آشنایی داشته باشید و تاکنون نام بایننس را نشنیده باشید. بایننس بزرگ‌ترین و اپلیکیشن برتر برای بررسی بازار ارزهای دیجیتال است. بایتتس نقدینگی بسیار بالایی در بازار ارزهای دیجیتال دارد.

همچنین لازم به ذکر است که بایننس از بیش از 500 ارز دیجیتال متفاوت پشتیبانی می‌کند. کارمزد بسیار پایین برای تراکنش‌ها نیز جزو مزایای با اهمیت بایننس است که آن را تبدیل به اپلیکیشن برتر برای بررسی بازار ارزهای دیجیتال می‌کند. همچنین اگر به دنبال استخراج ارزهای دیجیتال باشید، باید بدانید که بایننس چزو بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین موبایل و کامپیوتر نیز محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Pionex

بهترین اپلیکیشن های تریدینگ
بهترین اپلیکیشن های تریدینگ, برنامه ارز دیجیتال

Pionex یک برنامه ارز دیجیتال دیگر است که امکانات زیادی را به شمار ارائه می‌دهد. Pionex یکی از بزرگ‌ترین رقبای بایننس محسوب می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که Pionex به 16 ربات هوش مصنوعی برای تحلیل وضعیت بازار مجهز است که شما می‌توانید به رایگان از آن‌ها استفاده نمایید.

Pionex کارمزد نسبتاً پایینی برای هر تراکنس دریافت می‌کند. همچنین نسخه موبایل Pionex نیز وجود دارد. همچنین اگر شما به دنبال یک برنامه ارز دیجیتال مناسب برای تازه‌کاران هستید، Pionex بهترین گزینه شما خواهد بود؛ زیرا که این اپلیکیشن دارای محیط گرافیکی بسیار جذابی است و یادگیری ساده‌ای برای تازه‌کارها خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

Kraken

بهترین اپلیکیشن های تریدینگ
بهترین اپلیکیشن های تریدینگ, بهترین اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال

کراکن جزو اولین پلتفرم‌ها برای مبادله ارزهای دیجیتال است و از سال 2011 ایجاد شده است. به همین دلیل توانسته است تا اعتماد مخاطبان را کسب کرده و تبدیل به اپلیکیشن برتر برای بررسی بازار ارزهای دیجیتال شود. کراکن امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید با اطمینان مبادلات خود را انجام داده و به سود نهایی برسید.

شما می‌توانید کراکن را در موبایل اندروید و یا ایفون خود تجربه کنید. البته که نسخه تحت وب کراکن نیز وجود دارد و شما می‌توانید از آن بهره ببرید. پس در حین جستجو برای بهترین اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال نام کراکن را از یاد نبرید.

بیشتر بخوانید:

Cash App

بهترین اپلیکیشن های تریدینگ
بهترین اپلیکیشن های تریدینگ, برنامه ارز دیجیتال

Cash App نیز از سوی افراد بسیار زیادی اپلیکیشن برتر برای بررسی بازار ارزهای دیجیتال نامیده می‌شود. این نرم‌افزار بیش از 36 میلیون کاربر دارد و براساس رتبه بندی در اپل استور، بهترین نرم افزار مالی محسوب می‌شود! پس کاملاً منطقی است که عده زیادی آن را اپلیکیشن برتر برای بررسی بازار ارزهای دیجیتال خطاب کنند.

Cash App یک محدودیت دارد؛ شما نمی‌توانید بیشتر از 1000 دلار را در طول یک ماه انتقال دهید. این محدودیت برای ایجاد ایمنی بیشتر ایجاد شده است. اگر شما بتوانید با پر کردن فرم مشخصات، احراز هویت کرده و هویت فردی خود را ثابت کنید، می‌توانید این محدودیت را کاهش دهید.

بیشتر بخوانید:

ایزی تریدر

بهترین اپلیکیشن های تریدینگ
بهترین اپلیکیشن های تریدینگ, بهترین اپلیکیشن‌های تریدینگ سهام در سال 2022

ایزی تریدر جزو بهترین اپلیکیشن‌های مخصوص ترید کردن سال 2022 است. شما می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار، از وضعیت دقیق و لحظه‌ای بازار بورس در سراسر جهان مطلع شوید. ایزی تریدر آخرین وضعیت بازار بورس را در اختیار شما قرار می‌دهد. سپس، وضغیت بورس را تحلیل کرده و درنهایت تحلیل بازار را نیز به شما عرضه می‌کند.

اگر قصد ورود به بازار بورس دارید و هنوز اطلاع زیادی از این بازار ندارید، استفاده از ایزی تریدر به شما پیشنهاد می‌شود. زیرا که ایزی تریدر می‌تواند در کنار اعلام وضعیت و تحلیل وضعیت فعلی، یک آموزش کامل بورس را نیز به شما ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

ره آورد 365

بهترین اپلیکیشن های تریدینگ
بهترین اپلیکیشن های تریدینگ, بهترین اپلیکیشن‌های مخصوص ترید کردن سال 2022

اگر شما یک سرمایه‌گذاری بورس در ایران باشید، ره اورد 365 تمام آن چیزی است که نیاز دارید. این اپلیکیشن جزو بهترین اپلیکیشن‌های تریدینگ سهام در سال 2022 و در ایران محسوب می‌شود که می‌توانید از آن استفاده نمایید. این اپلیکیشن شامل چندین بخش مختلف است. شما می‌توانید با کارشناسان و یا کاربران عادی گفتگو نمایید.

همچنین شما می‌توانید به تمامی نمودارهای مورد نیاز برای بررسی وضعیت بورس دسترسی یابید. البته که بررسی‌های متنی نیز وجود دارند. اخبار و آزموش نیز جزو بخش‌های دیگر نرم افزار ویژه ره آورد 365 هستند. اگر شما قصد دانلود ره آورد 365 را دارید، می‌توانید این نرم افزار را برای اندروید، آیفون، ویندوز و یا مک دانلود و استفاده نمایید. با توجه به ویژگی‌های ذکر شده، اگر ره آورد 365 بهترین نرم افزار بورس ایرانی نباشد، بی‌شک یکی از بهترین اپلیکیشن های بورس برای موبایل خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

سیگنال

بهترین اپلیکیشن های تریدینگ
بهترین اپلیکیشن های تریدینگ, بهترین اپلیکیشن‌های مخصوص ترید کردن سال 2022

سیگنال بکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های مخصوص ترید کردن سال 2022 در ایران است. با استفاده از سیگنال، نه تنها بورس، بلکه می‌توانید به وضعیت ارزهای دیجیتال نیز دسترسی داشته باشید! همچنین ویدیوهای تحلیلی و آموزشی رایگان، جزو امکانات منحصر به فرد سیگنال است.

پس تفاوتی ندارد که تخصص شما معاملات ارزهای دیجیتال باشید و یا تنها به یک نرم افزار بورس نیاز داشته باشید تا بتوانید موفقیت بیشتری در بورس کسب کنید. سیگنال در تمامی شراط، مناسب شما خواهد بود. همچنین لازم به ذگر است که سیگنال حتی وضعیت قیمت طلا، سکه، دلار و موارد بسیار بیشتر دیگری را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد. پس بی‌شک سینگال تنها یک نرم افزار بورس ساده نیست.

بیشتر بخوانید:

آساتریدر

بهترین اپلیکیشن های تریدینگ
بهترین اپلیکیشن های تریدینگ, بهترین اپلیکیشن‌های مخصوص ترید کردن سال 2022

آساتریدر نیز جزو گزینه‌هایی است که جزو بهترین اپلیکیشن‌های تریدینگ سهام در سال 2022 ایرانی محسوب می‌شود. شما با دانلود این نرم‌افزار، به امکانات زیادی دست می‌یابید. شما می‌توانید در لحظه آخرین اخبار منتشر شدخ در حوضه بورس را دریافت، و آن را بررسی نمایید.

هنگام نصب آساتریدر، شما می‌توانید احزار هویت انجام دهید. البته که آساتریدر احزار هویت را به صورت غیرحضوری انجام می‌دهد تا کاربران، آسودگی بیشتری داشته باشند. همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن، تنها برای موبایل‌های اندروید و آیفون موجود است. پس می‌توانیم آن را در دسته بهترین اپلیکیشن های بورس برای موبایل قرار دهیم.

بیشتر بخوانید:

همراه تریدر

بهترین اپلیکیشن های تریدینگ
بهترین اپلیکیشن های تریدینگ, بهترین اپلیکیشن‌های تریدینگ سهام در سال 2022

همراه تریدر جزو آخرین موردی است که از آن به عنوان بهترین نرم افزار بورس یاد می‌کنیم. تقریباً همانند اکثر موارد دیگری که ذکر کردیم، همراه تریدر نیز از امکانات زیادی برخوردار است. به روز رسانسی در لحظه اخبار، از امکانات منحصر به فرد همراه تریدر است. البته که در نمایش چارت‌ها و نمودارهای وضعیت بورس نیز بسیار پر قدرت عمل کرده است.

همانطور که از نام همراه تریدر پیدا است، این اپلیکیشن می‌تواند همراه مناسبی در راه بورس باشد. پس شاید بهتر باشد تا همین اکنون استفاده از همراه تریدر را‌ آغاز کرده و موفقیت بیشتری در بورس داشته باشید!

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین اپلیکیشن های تریدینگ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *