بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج ؛ سودآورترین رمزارزها کدامند؟

آیا به دنبال بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج 2022 هستید؟ اگر چنین است، با فیگار همراه باشید تا بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج را بشناسید.

امروزه بازار ارزهای دیجیتال بسیار داغ و شلوغ است. سیستم بلاکچین که اولین بار برای بیت کوین و ارزهای دیجیتال به وجود آمد، امروزه علت حضور مفاهیمی چون متاورس و NFT شده است. ارزهای دیجیتال به راهی پر درآمد برای استخراج و همچنین سرمایه‌گذاری شده‌اند. پس شاید بد نباشد تا ما نیز نگاهی به بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج 2022 بیاندازیم.

بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج

سودآورترین رمزارزها کدامند؟

شما می‌توانید فهرست بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج
بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج

تقریباً هر هفته ارز دیجیتالی کاملاً جدید و ناشناخته وارد بازار می‌شود. این اتفاق سبب شده است تا افراد زیادی در میان انبوهی از ارزهای دیجتال گمراه و سردرگم شوند. به همین دلیل است که تصمیم گرفتیم تا لیستی تهیه کنیم و بهترین ارزهای دیجیتال سودآور را به شما معرفی نماییم. بدین شکل، شما می‌توانید اقدام به استخراج و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال آینده‌دار کنید.

نحوه استخراج ارزهای دیجیتال به چه صورت است؟

بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج
بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج, بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کارت گرافیک

بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج 2022 همچون بیت کوین، از شیوه تقریباً یکسانی برای استخراج استفاده می‌کنند. یک معمای رمزنگاری طرح می‌شود و سپس کامپیوترها وظیفه دارند تا آن را حل کنند. کامپیوترها باید اعداد مختلفی را در زمانی بسیار کوتاه امتحان کنند تا در نهایت به عدد نهایی انتخاب شده برسند. هر کامپیوتری که زودتر به پاسخ معما برسد، برنده خواهد شد و یک ارز دیجیتال به او تعلق می‌یابد.

این معماها، با استفاده از معادلات ریاضی بسیار سخت و پیچیده‌ای صورت می‌گیرند که تنها کامپیوترها می‌توانند به آن‌ها پاسخ دهند. البته که هرچقدر قدرت پردازشی یک کامپیوتر قوی‌تر باشد، شانس بیشتری برای زودتر پیدا کردن پاسخ معما دارد. به این شیوه، بهترین رمزارز برای استخراج به وجود می‌آید.

البته باید در یاد داشته باشید که برخلاف تصور، هنگامی که شما یک ارز دیجیتال را استراخ می‌کنید،‌ سکه یا کوین جدیدی به وجود نمی‌آید. بلکه شما یک سکه جدید را همانند کاشف طلا، استراج و کشف می‌کنید. لازم به ذکر است که تعداد سکه‌های اکثر شبکه‌های ارزهای دیجیتال مشخص است و زمانی به پایان خواهند رسید.

بیشتر بخوانید:

فناوری‌های استخراج ارز دیجیتال

بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج
بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج, بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری 2022

به طور کلی، سه نوع سخت افزار کلی برای استخراج ارز دیجیتال وجود دارد که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس در ادامه قصد داریم سخت افزار مورد نیاز برای استخراج بهترین ارز دیجیتال 2022 برای استخراج را به شما معرفی نماییم.

بیشتر بخوانید:

CPU

بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج
بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج, بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری

CPU اولین سخت افزاری است که برای استخراج ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار گرفت. CPUها برای پردازش‌های کامپیوتر ساخته شده‌اند اما توان نسبتاً پایینی در این امر دارند. کامپیوتر و یا حتی موبایل شما نیز دارای CPU می‌باشد و می‌توانید از آن برای استخراج استفاده کنید.

CPUها به دلیل ضعیف بودن نسبت به دیگر تکنولوژی‌های استخراج، تقریباً منسوخ شده‌اند. اما این احتمال وجود دارد که به دلیل قیمت پایین آن‌‌ها، قصد داشته باشید تا در ابتدا کار خود را با CPU آغاز کرده و سپس سیستم خود را به روز رسانی کنید.

بیشتر بخوانید:

GPU

بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج
بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج, بهترین رمزارزها برای استخراج

دومین سخت افزار مورد استفاده برای استخراج بهترین ارز دیجیتال 2022 برای استخراج GPU نام دارد. GPU در واقع کارت گرافیک شما است که معمولاً با استفاده آن به بازی‌های ویدویی می‌پردازید. اما در سال‌های اخیر، GPU به دلیل قدرت پردازشی بسیار بالایی که دارد، برای استراج ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود.

GPUها نیز مزایا و معایبی دارند. هزینه بالای آن‌ها یکی از بزرگ‌ترین معایب GPUها به شمار می‌رود. اگر قصد دارید تا با استفاده از GPU ارز دیجیتال استخراج کنید، باید هزینه نسبتاً بالایی را به عنوان سرمایه پرداخت کنید. البته که پس از استخراج بهترین ارز دیجیتال 2022 برای استخراج سرمایه اولیه شما باز خواهد گشت. لازم به ذکر است که GPUها انرژی بسیار زیادی نیز مصرف می‌کنند و هزینه نگهداری از آن‌ها بالا خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

ASIC

بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج
بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج, بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کامپیوتر

ASIC آخرین تکنولوژی موجود برای پردازش و استراخ ارزهای دیجیتال است. استخراج بهترین ارز دیجیتال 2022 برای استخراج با استفاده از ASIC بسیار ساده‌تر خواهد بود. ASIC قدرت بسیار بالایی در پردازش دارد که آن را به نسبت دیگر تکنولوژی‌ها متمایز می‌کند. همچنین ASICها مصرف انرژی بسیار پایینی دارند و عملکردی بسیار عالی را ارائه می‌دهند. اما متاسفانه هزینه ساخت و خرید ASIC بسیار بالا بوده و برای استفاده از‌ آن، به سرمایه بسیار زیادی احتیاج خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:

روش‌های استخراج ارز دیجیتال

بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج
بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج, بهترین ارزهای دیجیتال سودآور

اکنون با انواع تکنولوژی برای استخراج ارز دیجیتال آشنا شدید. اما شاید بهتر باشد تا پیش از آشنایی با بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کامپیوتر و یا بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری 2022 بهترین روش‌ها برای استخراج آن‌ها را به شما آموزش دهیم. به طور کلی، سه روش متفاوت برای استخراج ارز دیجیتال وجود دارد که به آن‌ها خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

استخراج انفرادی

بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج
بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج, بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج 2022

اگر شما از روش استخراج انفرادی استفاده کنید، می‌توانید تنهایی ارزهای دیجیتال را استخراج کرده و از تمامی پول آن بهره ببرید. اما این روش بسیار سخت و پر هزینه است. شما باید سخت افزاری بسیار قدرتمند داشته باشید تا بتواند بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری را استخراج کند. به همین دلیل، استخراج انفرادی تنها مناسب افرادی است که از سرمایه بسیار زیادی بهرمندند. البته که اگر شما سرمایه کافی ندارید، روش‌های دیگری نیز وجود دارند که مناسب شما باشند.

بیشتر بخوانید:

استخراج جمعی

بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج
بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج, بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

استخراج جمعی و یا Pool Mining روشی است که هزینه بسیار کمی برای شما دارد؛ البته که درآمد آن نیز کمتر است. در این روش، شما و افراد زیادی یک شبکه ایجاد کرده و با استفاده از اینترنت، دستگاه‌های خود را یک دیگر متصل می‌کنید. شما سخت افزار خود را به اشتراک می‌گذارید و سپس به نظر می‌رسد که یک ابرکامپیوتر قدرتمند در اختیار دارید.

این روش باعث می‌شود تا بتوانید با سیستم‌هایی ضعیف‌تر به استراج ارزهای دیجیتال بپردازید و به سود برسید. البته که سود شما با دیگر کاربران تقسیم خواهد شد و مبلغ ناچیزی برای شما باقی می‌ماند. اما اگر بتوانید استراخ را به صورت مداوم تکرار کنید، این مقدار پول ناچیز نخواهد بود و سود زیادی برای تک تک اعضای شبکه به وجود می‌آید.

لازم به ذکر است که سایت‌های بسیار زیادی در سراسر اینترنت با چنین روشی اقدام به استخراج ارزهای دیجیتال می‌کنند. اما به یاد داشته باشید که باید در انتخاب پلتفرمی که در آن شرکت می‌کنید، دقت نمایید. زیرا که سایت‌های بسیار زیادی با این روش کلاهبردای می‌کنند؛ آن‌ها سخت افزار شما را در اختیار می‌گیرند و مبلغی بسیار ناچیز و گاهاً هیچ مبلغی از ارز کسب شده به شما نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید:

استخراج ابری

بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج
بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج, بهترین ارز دیجیتال 2022 برای استخراج

در شیوه استخراج ابری، شما می‌تواند با روشی متفاوت بهترین رمزارز برای استخراج را استخراج کنید! در این روش، شما باید یک سرور قدرتمند را اجاره کرده، و با استفاده از آن به استخراج ارزهای دیجیتال بپردازید. با این روش، می‌توانید با سرمایه اولیه‌ای بسیار کم کار خود را آغاز کنید. سپس می‌توانید هنگامی که کمی سرمایه به دست آوردید،‌ شیوه‌های استخراج جمعی و یا حتی استخراج انفرادی را نیز امتحان کنید. اگر از روش استخراج جمعی استفاده کنید، تمامی موارد پایین را می‌توان در دسته بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل نیز قرار داد.

بیشتر بخوانید:

بهترین رمزارزها برای استخراج

بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج
بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج, بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری 2022

اکنون که کاملاً با ابزار مورد نیاز و نحوه استخراج ارزهای دیجیتال آشنا شده‌اید، زمان مناسبی است تا پا را فراتر گذاشته به سراغ استخراج بروید. اکنون با ما باشید تا بهترین رمزارزها برای استخراج را به شما معرفی نماییم. لازم به ذکر است که بر خلاقت تصور عموم، بیت کوین اولین و یکی از بهترین ارزهای دیجیتال است اما بهترین رمزارز برای استخراج نباشد. پس نیاز به لیستی از ارزهای دیجتال مناسب استخراج بسیار احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید:

LiteCoin (LTC)

بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج
بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج, بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کامپیوتر

لایت کوین یکی از بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کامپیوتر است که گاهاً دست کم گرفته می‌شود. این ارز دیجیتال، از نظر ساختار شباهت بسیار زیادی به بیت کوین دارد. اما استخراچ لایت کوین، بسیار ساده‌تر از بیت کوین است و افراد زیادی می‌توانند به استحراج آن بپردازند.

قیمت لایک کوین ثبات نسبتاً زیادی دارد و باعث می‌شود نا بتوانید از آن برای معاملات زیادی استفاده نمایید. علاوه بر این، لایت کوین از پروتکل SCRYPT استفاده می کند. این پروتکل به این معنی است که شما نیازی به خرید تراشه‌های ASIC ندارید و به راحتی با  استفاده از GPU می‌توانید لایت کوین استخراج کنید. به همین دلیل است که می‌توانیم آن را جزو بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کارت گرافیک نیز محسوب کنیم.

بیشتر بخوانید:

Monero (XMR)

بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج
بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج, بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل

مونرو یکی دیگر از بهترین رمزارزها برای استخراج است. این ارز دیجیتال مبتنی CryptoNote است. مونرو یکی از بهترین ارز دیجیتال 2022 برای استخراج در سال 2022 است. مونرو بیش از 3 میلیارد دلار سرمایه در بازار دارد. همچنین در لیست بازار ارزهای دیجیتال، در رتبه چهاردهم قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که استخراج مونرو، امری بسیار ساده است. تنها کافی است تا دستگاه ماینر خود را به شبکه متصل، و کیف پول دیجیتال خود را راه‌اندازی نمایید. سپس به سادگی عمل استخراج صورت خواهد گرفت. مونرو نیز قابل استخراج به وسیله GPU است و آن را جزو بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کارت گرافیک محسوب می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

Zcash (ZEC)

بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج
بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج, بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کامپیوتر

Zcash ارز دیجیتال که مقاومت بسیار زیادی در برابر ASIC دارد و کار را برای ماینرها کمی دشوار می‌کند. Zcash در سال 2016 تاسیس شد و تبدیل به یکی از بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کارت گرافیک شد. همچنین بررسی‌های متعددی نشان می‌دهند که Zcash آینده بزرگی را خواهد داشت. پس شاید حتی بتوان آن را بهترین ارز دیجیتال با سودآوری بالا خطاب کرد!

Zcash و تمام مواری که بالاتر از آن‌ها نام بردیم، جزو بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل نیز محسوب می‌شوند. زیرا که در روش استخراج جمعی، پردازنده‌های ضعیف موبایل نیز می‌توانند کارآمد باشند و بتوانند ارز دیجیتال استخراج کنند! پس حتی اشتباه نیست اگر بگوییم که تمامی ارزهای دیجیتال مناسب استخراج، در دسته بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج
بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج, بهترین ارزهای دیجیتال سودآور

اکنون را روش‌هایی آشنا شدیم که می‌توانند به استخراج ارز دیجیتال ختم شوند. اما لازم به ذکر است که ارزهای دیجیتال نیز همانند بهترین توکن های NFT می‌توانند به عنوان یک سرمایه استفاده شوند. پس در ادامه با فیگار باشید تا با بهترین ارزهای دیجیتال سودآور آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

Bitcoin (BTC)

بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج
بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج, بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه

بیت کوین اولین و بهترین ارز دیجیتال با سودآوری بالا در تمام تاریخ است. بیش از یک دهه از زمان آغاز بیت کوین می‌گذرد و در این زمان،‌ارزهای بسیار زیاد دیگری نیز به وجود آمدند. شکی وجود ندارد که بیت کوین جزو بهترین ارزهای دیجیتال سودآور است.

در سال‌های اخیر، ایلان ماسک که تولیدکنندده ماشین‌های برقی و همچنین پیشروها در عرصه تکنولوژی است، سرمایه زیادی را برای بیت کوین خرج کرده است. سرمایه‌گذاری او در بیت کوین، نقش بزرگی در بیت کوین داشته است و در قیمت آن اثر گذار بوده است.

با نگاهی به گذشته بیت کوین، می‌توانیم متوجه افزایش قیمت بیت کوین از ابتدا تاکنون باشیم. پس می‌توانیم به جرات بیت کوین را بهترین ارز دیجیتال با سودآوری بالا خطاب کنیم.

بیشتر بخوانید:

Ethereum (ETH)

بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج
بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج, بهترین ارز دیجیتال با سودآوری بالا

اتریوم را می‌توانیم از نظر بازار، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان بنامیم. اتریوم نیز همانند بیت کوین، توسط افراد بسیار زیادی بهترین ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه‌گذاری بلند مدت خطاب می‌شود. یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های اتریوم با بیت‌ کوین، شبکه پلاکچین آن است. بلاکچین اتریوم همانند یک پلتفرم است تا توکن‌های متفاوتی در آن شکل بگیرند. اکثر توکن‌های بزرگ موفق NFT، براساس بلاکچین اتریوم ساخته شده‌اند.

با کمی بررسی به خط زمانی اتریوم، می‌توانیم شاهد رشد سعودی آن باشیم. شاید اتریوم ارزی نباشد که بتوانیم از آن به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت ام ببریم، اما بی‌شک می‌تواند بهترین ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه‌گذاری بلند مدت نام بگیرد.

بیشتر بخوانید:

Chainlink (LINK)

بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج
بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج, بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه

Chainlink نیز یکی دیگر از آینده دار ترین ارزهای دیجیتال جدید و قدیمی برای سرمایه گذاری محسوب می‌شود. Chainlink براساس بلاکچین اتریوم ساخته شده است. همچنین امکان پرداخت‌های خارج از بلاکچین را نیز فراهم می‌کند. همچنین این بلاکچین، توکنی با نام LINK را ارائه می‌دهد که افراد می توانند از آن برای پرداخت خدمات در شبکه از آن استفاده کنند. با توجه به نوسان قیمت این ارز دیجیتال، اگر زمان درستی آن را خریداری نمایید، می‌توانید به صورت روزانه سود کنید. پس می‌توانیم این ارز را جزو بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه محسوب کنیم.

بیشتر بخوانید:

Ripple (XRP)

بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج
بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج, بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه

ریپل ارز دیجیتالی است که بانک‌ها از آن برای معاملات بین‌المللی استفاده می‌کنند. بانک‌های مختلف برای معاملات بین‌المللی، باید دردسرهای بسیار زیادی را تحمل کنند. شیوه معاملات کلاسیک، نه تنها قدیمی شده است، بلکه بسیار تشریفاتی بوده و خیلی کند صورت می‌گیرد. به همین دلیل است که ریپل به همراه توکن XRP به وجود آمد؛ اکنون بانک‌های مختلف می‌توانند به سادگی و با استفاده از این ارز دیجیتال، معاملات بین‌المللی خود را انجام دهند. همچنین لازم به ذکر است که بیش از 200 بانک متفاوت، این ارز را به رسمیت می‌شناسند و از آن در معاملات خود استفاده می‌کنند. شما نیز می‌توانید این ارز را خریداری کرده و از رشد قیمت آن سود کنید. ریپل  بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت کدام ارز است؟

ارزهای زیادی می‌توانند منتهی به سود کوتاه مدت شوند. اما Chainlink جزو بهترین ارزهای دیجیتالی است که می‌تواند به سود کوتاه مدت ختم شود.

استخراج بیت کوین به چه صورت انجام می‌شود؟

در بلاکچین ارزهای دیجیتال یک معمای رمزنگاری طرح می‌شود و سپس کامپیوترها وظیفه دارند تا آن را حل کنند. کامپیوترها نیز باید از قدرت پردازش خود استفاده کنند تا در زودترین حالت معما را حل کنند. هر کامپیوتری که زودتر یک معما را حل کند، برنده خواهد بود و ارز دیجیتال دریافت می‌کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *