شبکه نسیم مسابقه مافیا پخش می‌کند ؛ «شهروند و مافیا» به شبکه نسیم رسید!

مسابقه شهروند و مافیا با گردانندگی علیرام نورایی از ۲۷ تیر ماه، روز آنتن شبکه نسیم می‌رود. مافیا همزمان با عید غدیر پخش خود را آغاز کرد.

انتشار عکس علیرام نورایی به عنوان گرداننده مسابقه «شهروند و مافیا» که از ۲۷ تیر ۱۴۰۱ در شبکه نسیم پخش شد با استقبال کاربران در اینستاگرام همراه شد. در ادامه با خبر مسابقه مافیا شبکه نسیم همراه فیگار بمانید.

مسابقه شهروند و مافیا

مافیا شبکه نسیم

مسابقه شهروند و مافیا
مسابقه مافیا در شبکه نسیم, مافیا شبکه نسیم

مسابقه مافیا در شبکه نسیم

فصل هفدهم مسابقه «شهروند و مافیا» به تهیه کنندگی علیرضا سلطانی، کارگردانی محمد رجایی و گردانندگی علیرام نورایی، دوشنبه (۲۷ تیر ماه) ساعت ۱۹ از این شبکه پخش می شود.

مسابقه شهروند و مافیا
شبکه نسیم مافیا, مسابقه مافیا شبکه نسیم

«شهروند و مافیا» مسابقه ای است که در آن شخص، با آزمون و خطا برای شناسایی نقش اشخاص دیگر تلاش می کند. در این مسابقه اشخاص بصورت پنهانی میان دو گروه آگاه و ناآگاه و دو دسته مافیا و شهروندان تعیین نقش می شوند و اکثریت شهروند این فرصت را پیدا می کنند تا اشخاص مافیا را شناسایی کنند  و برای حذف آن ها رأی دهند. برنامه مافیا در ساعت ۳ بامداد ، ۷:۳۰ و ۱۴ روز بعد (سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱) از شبکه نسیم تکرار خواهد شد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مسابقه شهروند و مافیا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *