نظرات پپ گواردیولا در مورد سیلوا و هالند ؛ دوست دارم برناردو بماند + [عکس]

نظرات پپ گواردیولا در مورد سیلوا و هالند . دوست دارم برناردو بماند ولی مجبورش نمی‌کنم. در ادامه مطلب پپ گواردیولا سیلوا و هالند همراه فیگار باشید.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار اول تیمش در فصل جدید لیگ برتر در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

نظرات پپ گواردیولا در مورد سیلوا و هالند

دوست دارم برناردو بماند

پپ گواردیولا سیلوا و هالند, پپ گواردیولا
پپ گواردیولا سیلوا و هالند, پپ گواردیولا

اولین بازی رسمی این مهاجم نروژی برای منچسترسیتی چندان جالب نبود زیرا علاوه بر شکست سه بر یک مقابل لیورپول، هالند یک فرصت مسلم گلزنی را خراب کرد. عملکرد ضعیف هالند مقابل لیورپول باعث شد تردیدهای زیادی درباره او به وجود بیاید اما پپ گواردیولا از استعداد و توانایی‌های مهاجم 21 ساله تیمش مطمئن است.

برخی رسانه‌ها دیروز مدعی شدند بارسلونا در تماس با مدیران منچسترسیتی اطلاع داد که در تلاش برای جذب برناردو سیلوا جدی است و پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیشنهادی رسمی به باشگاه انگلیسی ارسال خواهد کرد. پپ گواردیولا امروز این خبرها را به صورت ضمنی تایید کرد و گفت گاهی باشگاه چاره‌ای جز فروش بازیکنش ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظرات پپ گواردیولا در مورد سیلوا و هالند

پپ گواردیولا سیلوا و هالند, پپ گواردیولا
پپ گواردیولا سیلوا و هالند, پپ گواردیولا

پپ گواردیولا گفت: نمی‌دانم هالند فصل آینده چند گل می‌زند و اصلا برایم مهم نیست. اگر ارلینگ در یک بازی بد باشد یا خوب باشد ما نه به خاطر شخص او می‌بریم و نه می‌بازیم. تا جایی که می‌بینم او خیلی زود در تیم جا افتاده. او هفته گذشته 90 دقیقه بازی کرد درحالیکه این اولین بازی‌اش در پنج ماه اخیر بود. او شاید برای اینکه از نظر آمادگی بدنی به اوج برسد کمی زمان نیاز داشته باشد.

هالند این زمان را دارد چرا که تا پنج سال دیگر بازیکن ما است. به کسانی که شک دارند ارلینگ برای ما گل بزند می‌گویم او حتما گل خواهد زد؛ همانطور که هر سال زده است. او تمام‌کننده‌ای عالی‌ است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نظرات پپ گواردیولا در مورد سیلوا و هالند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *