مهاجرت رضا صادقی ؛ من وطنم رو در خودم می کارم و با خودم میبرمش !

رضا صادقی در استوری شبکه اجتماعی خود، اینستاگرام متنی را منتشر کرد که نشان‌دهنده مهاجرت احتمالی وی است. با نوشتار مهاجرت رضا صادقی همراه فیگار باشید.

رضا صادقی با نوشتن جمله “از یه جا به بعد، دیگه فقط چمدونت می‌مونه و بلیط” باعث افتادن شایعه مهاجرتش بر سر زبان‌ها شده است. اگر فرض کنیم مهاجرت رضا صادقی قطعی باشد احتمال مهاجرت به آلمان به دلیل تابعیت همسرش زیاد است. او پیشتر گفته بود: همسرم خیلی ایران را دوست دارند. ایشان خودش متولد ایران است اما در آلمان بزرگ شده. از همه مهمتر من خودم هم دوست دارم اینجا زندگی کنم چون هر چه دارم از مردم ایران است.

مهاجرت رضا صادقی

من وطنم رو در خودم می کارم و با خودم میبرمش !

مهاجرت رضا صادقی , رضا صادقی مهاجرت کرد , رضا صادقی مهاجرت , ماجرای مهاجرت رضا صادقی
رضا صادقی مهاجرت کرد , رضا صادقی مهاجرت , ماجرای مهاجرت رضا صادقی

در سال‌های اخیر با بالا گرفتن مشکلات اقتصادی و اجتماعی، خوانندگان و موزیسین‌های زیادی کشور را ترک کرده‌اند. در این میان همیشه هم شایعاتی درباره احتمال مهاجرت رضا صادقی مطرح بوده است.

بیشتر بخوانید:

رضا صادقی از خوانندگان سرشناس ایران زمین است. رضا صادقی دارای 2 دختر بانمک است. رنگ مورد علاقه رضا صادقی مشکی است. آهنگ “مشکی رنگ عشقه” رضا صادقی بسیار معروف شد. همانطور که گفته شد رضا صادقی در اینستاگرام به ماجرای مهاجرت خود پرداخت.

صادقی در این استوری نوشته است:

از یه جا به بعد، دیگه فقط چمدونت می مونه و بلیط… به اونی که منتظر فرصت میشینه تا روحت رو لگد کنه، تا تمام کثافت افکارش رو روت بالا بیاره، اونی که دنبال بهانه است تا هرچی، هرجا جرات نکرد بگه رو به تو بگه و اگر جوابشو بدی میگن “از تو بعیده”، نمیگن هموطن. من وطنم رو در خودم می کارم و با خودم میبرمش…

بعد از مهاجرت خوانندگانی مانند مانی رهنما، مهراد جم، رضا شیری، مهدی مدرس و سینا سرلک که در ماه‌های اخیر سرزمین مادری را به امید آسمانی دیگر واگذاشتند و تن به مهاجرت دادند.

مهاجرت رضا صادقی , رضا صادقی مهاجرت کرد , رضا صادقی مهاجرت , ماجرای مهاجرت رضا صادقی
رضا صادقی مهاجرت کرد , رضا صادقی مهاجرت , ماجرای مهاجرت رضا صادقی

بیشتر بخوانید:

به نظر می‌رسد که رضا صادقی نیز در آستانه مهاجرت است. اتفاقی که اگر رخ دهد، بی‌تردید زلزله‌ای عظیم در دنیای موسیقی ایران به وجود خواهد آورد. این خواننده پاپ که قبلا شایعه مهاجرتش از ایران و کار و فعالیتش در آمریکا نقل شده بود در گفتگویی با رد این مساله به صراحت از این گفته است که محال است برای فعالیت موسیقی به خارج از کشور برود.

او در ماجرای جنجال طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی که در دستور کار مجلس بود گفته بود:

اونی که با طرح صیانت موافق هست، اعتقادشه و باید بهش احترام گذاشت، یاد بگیریم که مخالف ما الزاما دشمن ما نیست، فقط هم‌عقیده نیستیم.

اینجور که مشخص است انتقادهای بسیار تندی از این موضع صادقی صورت گرفت که در نهایت نوشت:

این توهین و امثال این، فقط بخاطر اینه که تحمل عقاید هم رو نداریم… به نظرتون اینها دلایل خوبی نیست واسه رفتن؟

رضا صادقی، متولد ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ و اهل میناب در استان هرمزگان است. او تاکنون آلبوم‌های زیادی منتشر کرده که می‌توان به “وایسا دنیا”، “یکی بود یکی نبود”، “همین”، “فقط گوش کن”، “زندگی کن”، “دیگه مشکی نمی‌پوشم” و… اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

شایعات منتشرشده درباره این خواننده پاپ البته ربط چندانی به شایعه‌سازی رسانه‌های زرد مجازی ندارند و ریشه اغلب آنها پست‌های شخصی او است که با مطرح‌کردن احتمال خروج از کشور و ادامه فعالیت هنری در سرزمینی دیگر خوراکی باب میل رسانه‌ها و خوانندگان این نوع رسانه‌ها آماده کرده است.

مهاجرت رضا صادقی , رضا صادقی مهاجرت کرد , رضا صادقی مهاجرت , ماجرای مهاجرت رضا صادقی
رضا صادقی مهاجرت کرد , رضا صادقی مهاجرت , ماجرای مهاجرت رضا صادقی

رضا صادقی البته به صراحت حرف از رفتن نزده است. این خواننده جنوبی در استوری اینستاگرامش متنی منتشر کرده که به باور بسیاری بوی مهاجرت از آن برداشت می‌شود.

یکی از کاربران در این باره نوشته است:

رضا صادقی هم یه استوری گذاشته که به نظر میرسه دیگه مهاجرتش قطعیه. چند وقتی بود صحبتایی می‌کرد در مورد مهاجرت.

مهاجرت رضا صادقی در فضای مجازی و در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های زیادی را موجب شده و جالب اینکه بسیاری در این زمینه با تصمیم او موافق هستند.

بیشتر بخوانید:

کاربر دیگری گفته است:

مسئله انتخاب مهاجرت از ایران مثل مهاجرت از کشورهای دیگه فقط اقتصادی یا یه سری مسائل کوچیک و بزرگ شخصی نیست. این آدم ممکنه درآمدش نصف بشه، اما زندگی بچه‌اش رو نجات بده.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مهاجرت رضا صادقی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *