خلاصه بازی ختافه اتلتیکو مادرید ؛ درخشش سوارز

تیم فوتبال اتلتیکومادرید مقابل ختافه به میدان رفت و با درخشش سوارز به پیروزی 2-1 دست یافت. با نوشتار خلاصه بازی ختافه اتلتیکو مادرید همراه فیگار باشید.

بازی دو تیم ختافه و اتلتیکو مادرید در چارچوب مسابقات هفته ششم لالیگا با نتیجه ۲ بر یک به نفع میهمان به اتمام رسید.

خلاصه بازی ختافه اتلتیکو مادرید

درخشش سوارز

خلاصه بازی ختافه اتلتیکو مادرید ؛ درخشش سوارز
اتلتیکومادرید مقابل ختافه, خلاصه بازی ختافه اتلتیکو مادرید, ختافه اتلتیکو مادرید خلاصه بازی

میتروویچ در دقیقه ۴۵ برای ختافه و سوارز در دقیقه ۷۸ و ۱+۹۰ برای اتلتیکو مادرید گلزنی کردند. لحظات برتر این بازی را در لینک دانلود انتهای نوشتار خلاصه بازی ختافه اتلتیکو مادرید می‌توانید با خیال راحت تماشا کنید.

ختافه اتلتیکو مادرید خلاصه بازی

خلاصه بازی اتلتیکو مادرید و ختافه در لالیگا که دیشب سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ برگزار شد را در لینک زیر تماشا کنید.

لینک دانلود بازی ختافه اتلتیکو مادرید خلاصه با کیفیت 360p

لینک دانلود ختافه اتلتیکو مادرید خلاصه بازی با کیفیت 720p

لینک دانلود بازی ختافه اتلتیکو مادرید خلاصه با کیفیت 1080p

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازی ختافه اتلتیکو مادرید خلاصه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

از نظر تعداد عنوان قهرمانی در لیگ، اتلتیکو مادرید؛ پس از رئال مادرید و بارسلونا، سومین باشگاه موفق در فوتبال اسپانیا است که۱۱ بار در لا لیگا و ده بار در کوپا دل ری قهرمان شده‌است و در سال ۱۹۹۶ عنوان قهرمانی در هر دو جام را به دست آورد. دو قهرمانی در سوپر جام فوتبال اسپانیا، یک قهرمانی در کوپا پرزیدنته اف‌ای‌اف و یک قهرمانی در کوپا اوا دیورته از دیگر افتخارات این باشگاه در رقابت‌های داخلی است.

اتلتیکومادرید مقابل ختافه, خلاصه بازی ختافه اتلتیکو مادرید, بازی ختافه اتلتیکو مادرید خلاصه, ختافه اتلتیکو مادرید خلاصه بازی
اتلتیکومادرید مقابل ختافه, بازی ختافه اتلتیکو مادرید خلاصه

بیشتر بخوانید:

در رقابت‌های اروپایی، جام برندگان جام اروپا را در فصل ۱۹۶۲ کسب کردند و در سال‌های ۱۹۶۳ و ۱۹۸۶ نایب قهرمان شدند. در سه فصل ۱۹۷۴، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند اما در کسب عنوان قهرمانی ناکام بودند.[۵] در سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۸، لیگ اروپا را فتح کردند و در سال ۱۹۷۴، قهرمان جام بین قاره‌ای فوتبال شدند. اتلتیکو در فصل ۱۴–۲۰۱۳ پس از تساوی یک بر یک مقابل بارسلونا پس از هجده سال در لا لیگا به قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *