موزیک ویدیو جدید اسنوپ داگ در متاورس فیلمبرداری شد + فیلم

تعداد بسیار کمی از افراد مشهور مانند اسنوپ داگ از صنعت رو به رشد وب 3 (NFT، رمزنگاری، متاورس) استقبال کرده اند. با نوشتار موزیک ویدیو جدید اسنوپ داگ در متاورس با فیگار بمانید.

از زمان اولین حضورش در موسیقی در سال 1992، این رپر، شخصیت رسانه ای و کارآفرین پرکار توانسته است تا حد زیادی به لطف استقبال بی باکانه اش از فناوری ها و رسانه های جدید در چشمان عموم باقی بماند.

موزیک ویدیو جدید اسنوپ داگ در متاورس فیلمبرداری شد

ویدیو اسنوپ داگ در متاورس

ویدیو اسنوپ داگ در متاورس, موزیک ویدیو جدید اسنوپ داگ در متاورس, موزیک ویدیو اسنوپ داگ در متاورس, موزیک جدید اسنوپ داگ در متاورس
ویدیو اسنوپ داگ در متاورس, موزیک ویدیو جدید اسنوپ داگ در متاورس, موزیک ویدیو اسنوپ داگ در متاورس, موزیک جدید اسنوپ داگ در متاورس

منطقی است که بومی ساحل غربی در نهایت به سمت متاورس جذب شود. اسنوپ داگ در این انتشار رسمی گفت: «من همیشه به دنبال راه‌های جدیدی برای ارتباط با طرفداران هستم و آنچه در Sandbox ایجاد کرده‌ایم، آینده پاتوق‌های مجازی، برنامه‌های NFT و کنسرت‌های انحصاری است.

ویدیو اسنوپ داگ در متاورس

موزیک ویدیو منتشر نشده اسنوپ داک به عنوان NFT

اسنوپ داگ موسیقی منتشر نشده خود را به عنوان NFT در کاردانو منتشر می‌کند.

در 5 آوریل، اسنوپ داگ قصد دارد برخی از موسیقی های منتشر نشده خود را به عنوان NFT در بلاک چین کاردانو (ADA) منتشر کند. این انتشار با همکاری اسنوپ داگ، Champ Medici و Clay Nation انجام شده است. NFTها همچنین شامل برخی از بازی های محدود و سوغاتی های کلاسیک می شود.

همکاری Sandbox و اسنوپ داگ در فصل دوم آلفا

پروژه Sandbox، یکی از محبوب‌ترین تجربه‌های بازی متاورس مبتنی بر بلاک‌چین، قرار است 10000 NFT آواتار اسنوپ داگ را در 22 فوریه 2022، قبل از افتتاحیه فصل دوم آلفا راه‌اندازی کند. این یک خبر عالی برای طرفداران اسنوپ داگ و دوستداران The Sandbox است.

10000 آواتار Snoop Dogg به صورت برنامه‌ریزی شده و NFT‌های voxelated تولید می‌شوند که شامل بیش از 150 ویژگی است. هر آواتار منحصربه‌فرد Doggie را می‌توان در فصل دوم بازی برای شرکت در رویدادها و کنسرت‌ها، انجام ماموریت‌ها، معاشرت با دوستان و کاوش در متاورس مانند یک سلبریتی استفاده کرد. تصور کنید که با یک آواتار Doggie به کنسرت اسنوپ داگ می روید یا در یک موزیک ویدیو که کاملاً در داخل The Sandbox فیلمبرداری شده است ظاهر شوید!

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار موزیک ویدیو جدید اسنوپ داگ در متاورس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *