بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022 ؛ بهمراه مهمترین‌های تک تیراندازی 2021

اگر به دنبال کمی هیجان و یا حتی خشونت در بازی‌های موبایلی می‌گردید، بی‌شک نوشتار بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022 مناسب شما خواهد بود.

از جنگجویانی که در یک جزیره برای بقا و زنده ماندن با یکدیگر می‌جنگند، تا تک تیراندازی که تفنگش را به دست می‌گیرد و در سکوت شب به هدف شلیک می‌کند؛ این‌ها تنها دو نمونه از سناریوهایی هستند که در بهترین بازی های شوتر اندروید 2022 و بهترین بازی های تیراندازی آیفون 2022 قابل مشاهده هستند.

شاید غیرمنطقی نباشد که بازی‌های تیراندازی و شوتر را محبوب‌ترین سبک در بازی‌ها بنامیم. این بازی‌ها باعث ترشح بیشتر آدرنالین در بدن می‌شوند و راه خیلی خوبی برای تخلیه انرژی به شمار می‌روند. بهترین بازی های تیراندازی آیفون 2022 و بهترین بازی های شوتر اندروید 2022 نیز همانند بازی‌های قدیمی‌تر، چالشی و جذاب هستند و می‌توانند شما را درگیر یک جنگ واقعی کنند.

بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022

بهمراه مهمترین بازی های تک تیراندازی 2021

شما می‌توانید فهرست بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022

احتمالاً شما نیز به بازی‌های تیراندازی و شوتر علاقه زیادی داشته باشید؛ با این تفاسیر، احتمالاً نوشتار بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022 مناسب شما خواهد بود پس با فیگار همراه باشید.

Hitman Sniper: The Shadows

بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022, بهترین بازی های تیراندازی آیفون 2022

بهترین بازی تک تیرانداز موبایل در قامت بهترین بازی شوتر آیفون 2022 و بهترین بازی تیراندازی اندروید 2022 بازگشته است! بازی Hitman Sniper: The Shadows دومین قسمت از بازی پرطرفدار Hitman Sniper است. Hitman Sniper یک بازی اندروید بود که با اقتباس از بازی‌های مشهور هیتمن، مامور 47 را با یک تفنگ تک تیرانداز در دستانش، در اختیار بازیکنان قرار می‌داد.

پس از موفقیت‌های چشمگیر Hitman Sniper: The Shadows، ساخت قسمت دوم این بازی رسماً تایید شد. این بازی قرار است بزودی اکران شود و یکی از بهترین بازی های شوتر اندروید 2022 و بهترین بازی های تیراندازی آیفون 2022 باشد. صفحه این باز در گوگل پلی برای انتشار نسخه بتا ایجاد شده است اما متاسفانه کاربران ایران، امکان دریافت این نسخه را ندارند.

بیشتر بخوانید:

Death City: Zombie Invasion

بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022, بهترین بازی های شوتر اندروید 2022

بازی Death City: Zombie Invasion در سبک زامبی عرضه شده است. استراتژی های ذهنی و مهارت های خود را در این مورد از بهترین بازی های تفنگی آیفون 2022 شکوفا کنید. داستان بازی در شهر P شروع می‌شود؛ جایی که ویروسی شیوع پیدا کرده و کل شهر جهش یافته و به این ویروس آلوده شده است. برای نجات شهر خود و به خاطر مردم، اسلحه خود را بردارید و راهی جنگ با زامبی ها شوید. جایی که با وجود چالش های خطرناک و وحشتناک، قسم می‌خورید که تک تک آنها را بکشید تا زمانی که شهر را به طور کامل پاک کرده باشید.

این مورد نیز می‌تواند بهترین بازی 2022 آفلاین اندروید زیرا که برخلاف اکثر بازی‌های تیراندازی، بدون هیچ نیازی به اینترنت، ویژگی‌های یک بازی تمام عیار را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین با توجه به نحوه گیم پلی این بازی، می‌توان آن را در دسته بهترین بازی های شوتر اول شخص اندروید و یا بهترین بازی های شوتر اول شخص آیفون نیز به حساب آورد.

بیشتر بخوانید:

H1Z1 Mobile

بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022, بهترین بازی های شوتر اندروید 2022

بازی H1Z1 Mobile یک بازی بتل رویال جدید همچون بابجی و یا فورتنایت برای موبایل است که احتمالا از بهترین بازی های تفنگی آیفون 2022 خواهد بود. همراه با 150 نفر دیگر از بازیکنان در سراسر جهان، از یک هواپیما به پایین می‌پرید و شروع به جستجوی نارنجک اسلحه، کمک‌های اولیه و دیگر مهمات می‌کنید. پس از جمع‌آوری مهمات به جنگ با هرکسی که سر راهتان قرار می‌گیرد خواهید پرداخت و درنهایت نیز آخرین فردی که از میان این 150 نفر زنده بماند، برنده بازی خواهد بود.

همانند اکثر بازی‌ها در این سبک، شما می‌توانید در H1Z1 Mobile به صورت تک نفره، به صورت تیم دونفره با دوستتان، و یا یک جوخه 4 نفره از دوستان و یا غریبه‌های سراسر جهان تشکیل دهید و به رقابت با دیگران بپردازید. بی‌شک این احتمال وجود دارد که H1Z1 Mobile بتواند بهترین بازی شوتر آیفون 2022 لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید:

Apex Legends Mobile

بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022, بهترین بازی های تیراندازی آیفون 2022

کمی پیش، EA و Respawn Entertainment تصمیم گرفتند بازی بسیار محبوب خود، Apex Legends را به دنیای بازی‌های موبایل نیز بیاورند و آن را به بهترین بازی تیراندازی اندروید 2022 تبدیل کنند. طبق گزارش‌ها، این بازی برای اندروید و iOS منتشر، و در دسترس خواهد بود. با این حال، هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه این بازی وجود ندارد. اگر شما بازی محبوب Apex Legends را نمی شناسید، این بازی یک بازی علمی تخیلی بتل رویال با شخصیت های مختلف است. این بازی در دوره نستاً کوتاهی، به عنوان یکی از بزرگترین رقبای بازی Fortnite شناخته می‌شد و اکنون نیز قصد دارد تا مقام بهترین بازی تیراندازی اندروید 2022 را کسب کند.

بیشتر بخوانید:

Battlefield Mobile

بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022, بهترین بازی های تیراندازی آیفون 2022

این بار نه یک بتل رویال، بلکه شما وارد یک جنگ تمام عیار خواهید شد! سال‌ها است که گیمرها مشغول به تجربه سری بازی‌های Battlefield در کامپیوتر و یا کنسول‌ها هستند. اما اکنون زمان آن فرا رسیده است تا بازی محبوب Battlefield، نگاهی به موبایل انداخته و در قامت بهترین بازی های تفنگی آیفون 2022 برای موبایل‌ها عرضه شود.

بازی موبایل Battlefield رایگان خواهد بود اما دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای دستیابی به قابلیت‌ها و امکانات بیشتر خواهد بود. این بازی هنوز در مرحله بهینه سازی قرار دارد. بنابراین، ما هنوز با سلاح‌ها و جزئیات نبردها آشنا نیستیم. با این حال، منصفانه است که بگوییم این بازی یکی از بهترین بازی های شوتر اول شخص اندروید باشد. در حال حاضر، به نظر می رسد برای تجربه نسخه موبایل Battlefield، شما به اندروید 7.0 و یا بالاتر نیاز خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:

GTA Trilogy

بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022, بهترین بازی شوتر آیفون 2022

در سال 2021 بود که راک استار اعلام کرد که قصد دارد تا سه‌گانه محبوب سری بازی‌های جی‌تی‌ای شامل GTA III، GTA Vice City و GTA San Andreas را ریمستر، و مجدداً منتشر کند. خیلی زود، راک استار به قولی که داده بود عمل کرد و این سه‌گانه را منتشر کرد اما در انبوهی از نقدهای منفی غرق شد. این سه‌گانه شامل باگ‌های بسیار زیادی بود و نتوانست هیچکدام از طرفداران را راضی کند.

با این حال خبر خوش دیگری نیز برای طرفداران راک استار وجود دارد؛ اگر شما امکان تجربه سه‌گانه ریمستر شده جی‌تی‌ای را در کامپیوتر و یا کنسول ندارید، باید بدانید که سه‌گانه ریمستر شده جی‌تی‌ای، قصد دارد تا به عنوان یکی از بهنرین بازی های اندروید حجم بالا 2022 نیز عرضه شود! نسخه موبایلی سه‌گانه جی‌تی‌ای در سال 2022 منتشر خواهد شد و طرفداران راک استار در انتظار بهترین بازی تیراندازی اندروید 2022 هستند.

شما شما بازی‌های GTA را یک بازی شوتر واقعی خطاب نکنید؛ اما وجود نبردهای تیراندازی در سراسر این بازی غیرقابل انکار است و به همین دلیل نیز عده زیادی آن را یک بازی شوتر خطاب می‌کنند. بدین صورت، ما این بازی را در لیست بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022 جای دادیم.

بیشتر بخوانید:

Garena Free Fire Max

بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022, بهترین بازی های تیراندازی آیفون 2021

بازی Garena Free Fire Max یکی از انتخاب‌های گوگل برای بهترین بازی های شوتر اندروید 2021 بوده است؛ البته که ما نیز با این تصمیم موافقیم! این بازی نیز یک بازی بتل رویال مشابه Fortnite و PUBG و Apex Legends و یا حتی H1Z1 Mobile است. بازی در لحظه‌ای آغاز می‌شود که 50 نفر به طور همزمان از یک هواپیما و با استفاده از چتر نجات، بر روی یک جزیره متروک می‌پرند و به مبارزه می‌پردازند تا لحظه‌ای که تنها یک نفر از آن‌ها زنده بماند.

این بازی مشابه نسخه همتای خود با نام Free Fire که در سال 2017 منتشر شد ساخته شده است. بنابراین طرفداران می‌توانند همانند بازی پیشین، از این بازی نیز به همان اندازه لذت ببرند. با این وجود تغییرات عمده‌ای نسبت به بازی قبلی شامل گرافیک بهتر، انیمیشن های بهبود یافته و موارد دیگر در این بازی رخ داده است. البته، این بدان معنا است که از که این بازی از سخت افزار بالاتری استفاده می‌کند و بدین صورت، به موبایل‌های رده بالاتری برای اجرا نیاز دارد.

در هر صورت، بی‌شک بازی Garena Free Fire Max به طور همزمان یکی از بهترین بازی های شوتر اندروید 2021 و بهترین بازی های تیراندازی آیفون 2021 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

PUBG: New State

بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی تیراندازی اندروید 2021, بهترین بازی شوتر آیفون 2021

تنها Free Fire نبود که در سال 2021 نسخه‌ای جدید و بهبود یافته از بازی‌اش را منتشر کرد تا بتواند بهترین بازی تیراندازی اندروید 2021 و بهترین بازی شوتر آیفون 2021 باشد. اکنون بازی محبوب PUBG نیز نسخه‌ای جدید را با نام PUBG: New State برای سال 2021 منتشر کرده‌ است تا از رقابت عقب نماند.

این بازی چندین دهه پس از وقایع بازی اول رخ می‌دهد. اما در هر صورت، وقایع هردو بازی تقریباً یکسان هستند. شما و 99 بازیکن دیگر وارد میدان نبرد می‌شوید و به قصد جان دیگر می‌جنگید تا لحظه‌ای که تنها یک نفر از آن مکان زنده به بیرون آید. چند مکانیک جنگی جدید، نقشه‌های جدید، گرافیک بهتر و دیگر امکانات، از جمله مواردی هستند که در نسخه جدید تغییر یافته‌اند.

مطمئناً این بازی نیز همانند نسخه اصلی یک موفقیت بزرگ است؛ اما تا لحظه‌ای که بخواهیم آن را بهترین بازی تیراندازی اندروید 2021 و یا بهترین بازی شوتر آیفون 2021 بنامیم، زمان زیادی باقی است و این بازی به بهبود‌های بسیار زیادی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید:

Alien: Isolation

بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی های شوتر اندروید 2021, بهترین بازی های تیراندازی آیفون 2021

Alien: Isolation یکی از بهترین بازی های چند نفره از راه دور جدید در ژانر ترسناک و بقا است. این بازی بسیار خوش‌ ساخت و زیبا است؛ گرافیک خیره کننده بازی درکنار کنترلرهای خوب، آن را به یک اثر متفاوت تبدیل کرده است.

این بازی داستان شخصی به نام داستان آماندا ریپلی را دنبال م‌ کند که اتفاقاتی که برای مادر او افتاده است. اکنون زمانی است که بازیکن وارد مشکلات آماندا می‌شود. شما باید از بیگانگان فرار کرده و از دید آن‌ها پنهان شوید. اگر در این امر ناموفق باشید، بیگانگان شما را یافته و شکار خواهند کرد. این بازی یکی از ببهترین بازی های چند نفره از راه دور در ژانر ترسناک که در چند سال اخیر روی موبایل منتشر شده است.

با توجه به گیم پلی چشمگیر این بازی، قطعا لیاقت نام گرفتن به یکی از بهترین بازی های شوتر اول شخص اندروید و یا بهترین بازی های شوتر اول شخص آیفون را دارد. همچنین این بازی با قیمت 14.99 دلار در گوگل پلی قابل دسترسی است؛ اما برای کاربران ایرانی، شما می‌توانید این بازی را از سایت‌های ثانویه به رایگان دانلود و استفاده نمایید. این بازی به صورت تک نفره ساخته و منتشر شده است اما همانند نسخه کامپیوتر، شما می‌توانید از بازی را به همراه دوستانتان نیز تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022

محبوب‌ترین بازی تفنگی در آغاز سال 2022 کدام بازی است؟

بازی Free Fire که در ژانر بتل رویال قرار دارد، محبوب‌ترین بازی موبایل تفنگی در سال 2021 بود که در آغاز سال 2022 همچنان محبوب‌ترین بازی موبایلی است.

محبوب‌ترین بازی شوتر اول شخص در آغاز سال 2022 کدام بازی است؟

بازی Hitman Sniper: The Shadows از بهترین بازی های شوتر اول شخص اندروید و بهترین بازی های شوتر اول شخص آیفون در آغاز سال 2022 است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *