کاستوم در فری فایر ؛ آموزش ساخت و کاستوم رایگان در Free Fire

بازی فری فایر یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها بوده که در سال 2019 عرضه شد. در ادامه می‌]واهیم چگونگی ساخت کاستوم در فری فایر (Free Fire) را برای شما بگوییم.

بازی های که در حوزه بتل رویال اتفاق می‌افتد سال‌هاست که طرفداران زیادی را برای خود جمع کرده است. قطعا یکی از پر مخاطب ترین بازی‌های بتل رویال که از سال ۲۰۱۷ توسط گارنر منتشر شده همین بازی است. با نوشتار کاستوم در فری فایر همراه فیگار بمانید.

کاستوم در فری فایر

آموزش ساخت و کاستوم رایگان در Free Fire

در ادامه با نوشتار کاستوم در فری فایر ؛ آموزش ساخت و کاستوم رایگان در Free Fire همراه ما بمانید تا برای شما بگوییم که کاستوم در بازی فری فایر Free Fire چیست ؟

بیشتر بخوانید:

کاستوم در فری فایر (Free Fire)

اگر شما هم از طرفداران بازی فری فایر باشید می‌دانید که در طول این بازی باید به تنهایی برای بقا بجنگید. داستان بازی بدین شکل است که شما را از یک هواپیما که بر روی یک جزیره دور افتاده فرود می‌آورد و باید در آن جزیره برای زنده ماندن طبق آن چیزی که مشخص می‌کند جلو بروید و برای جمع آوری ادواتی برای زنده ماندن تلاش کنید.


بیشتر بخوانید:


در این بازی شما با چالش های بسیار زیادی روبه‌رو خواهید شد که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خود را دارد لازم به ذکر است که شما می‌توانید در تمامی بخش های بازی فری فایر از سلاح های مختلفی استفاده کنید.

اگر شما از بازیکنان حرفه ای بازی فری فایر هستید به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای باید این را در نظر بگیرید که برای خود آیتم هایی داشته باشید که دائمی و همیشگی باشد. ما در این مطلب قصد داریم اطلاعات بسیار کاملی در رابطه با کاستوم در فری فایر (Free Fire) در اختیار شما قرار دهیم. با ما و نوشتار کاستوم در فری فایر همراه باشید.


بیشتر بخوانید:


دریافت کاستوم در بازی فری فایر بصورت دائمی و رایگان

کاستوم در فری فایر (Free Fire)
کاستوم در فری فایر (Free Fire)

اگر شما جزو آن دسته از کاربرانی هستید که مدت زیادی است که بازی فری فایر را اجرا می کنید باید سکه های بسیار زیادی را جمع آوری کرده باشید الان وقت آن رسیده که شما از این سکه ها برای خود استفاده کنید، به نکاتی که در زیر ذکر می شوند به خوبی دقت کنید:


بیشتر بخوانید:


 LOGIN: در ابتدا به وسیله آدرس ایمیل خود و یا آدرس حساب کاربری فیس بوکتان وارد بازی شوید و آن را اجرا کنید.

spin هفتگی: پس از این که حساب شما تایید شد در spin هفتگی شرکت کنید تا بتوانید لباس های رایگان و دائمی برای خود به دست آورید.

استفاده از Gold Royale Vouchers: با کمک Gold Royale Vouchers شما می‌توانید سکه های طلا خریداری کنید که این کار می‌تواند در خرید لباس به شما کمک بسیار زیادی کند. توجه داشته باشید که اگر شما از طریق vouchers و spin بتوانید سکه های بسیار زیادی را جمع آوری کنید دیگر نیازی به خرید سکه نخواهید داشت.

STORE: به قسمت فروشگاه رفته و سپس گزینه  Fashion را انتخاب کنید و لباس مورد نظر خود را خریداری کنید البته شما می‌توانید برخی از لباس های جدید را به صورت رایگان دریافت کنید. پس از اینکه لباس مورد نظر خود را خریداری کردید می‌توانید ببینید که کاراکتری که شما انتخاب کرده اید لباس های جدید را بر تن دارد همانطور که خودتان خواسته اید.


بیشتر بخوانید:


شما می توانید برای خرید تمام محصولات بازی Free Fire به قسمت محصولات وب سایت موجو شاپ مراجعه کرده و آن‌ها را خریداری کنید. اگر شما نیز از طرفداران بازی Free Fire هستید و برای اکانت خود نیاز به خرید جم بازی Free Fire دارید می‌توانید با مراجعه به بخش محصولات، در سایت موجو شاپ هر مقدار جم که می‌خواهید سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن به اکانت شما اضافه شود.

فری فایر (Free Fire)

کاستوم در فری فایر (Free Fire)
کاستوم در فری فایر (Free Fire)

در بازی فری فایر با انتخاب استراتژی مناسب، برای بقای خود با 49 بازیکن دیگر که همگی به دنبال ازبین بردن سایر رقیبان هستند، بجنگید و با از بین بردن آن ها، به برنده نهایی تبدیل شوید.


بیشتر بخوانید:


در این بازی جذاب، برای جابجایی در نقشه گسترده طراحی شده می‌توانید از وسایل نقلیه مختلف استفاده، و یا حتی آن‌ها را برای از بین بردن دشمنان نزدیک منفجر کنید! یکی از ویژگی های جذاب بازی Free Fire، حرکت آزادانه بازیکن است که می‌تواند بصورت دلخواه مانند یک انسان واقعی به گشت و گذار در مکان های مختلف نقشه پرداخته و محدود به مکان خاصی نباشد.


بیشتر بخوانید:


انتخاب نوع اسلحه و سبک مبارزه تماما اختیاری بوده و می توانید با مخفی شدن، تیراندازی با اسلحه خودکار، استتار، استفاده از تفنگ تک تیرانداز، نبرد رودررو با حرکات رزمی، و یا حتی فرار از رقیبان، به تنها هدف خود در این دنیای بی نهایت، یعنی زنده ماندن، دست یابید.

همچنین، در این بازی قادر به تیم سازی برای خود هستید تا بتوانید هدف خود را به صورت گروهی ادامه داده و با دوستانتان از آن لذت ببرید. ظرفیت هر تیم، حداکثر 4 نفر بوده و با برقراری ارتباط با سایر افراد از طریق ویژگی ارسال صوت و یا چت، تیم خود را به سمت نابودی سایر گروه ها و برنده شدن هدایت خواهید کرد.


بیشتر بخوانید:


کنترل راحت و طراحی گرافیکی واقع گرایانه و باکیفیت، توجه به جزئیات، گستردگی نقشه بازی و پیاده سازی امکانات مختلف در روند بازی تجربه لذت بخشی از یک بازی موبایلی را در ذهن مخاطبان رقم می‌زند.

این بازی در سال 2018 با عبور از مرز 7.5 میلیون دانلود برای نسخه Android، توانست به یکی از پرطرفدارترین بازی های موبایل تبدیل شود و جایزه Best Popular Vote Game گوگل پلی را از آن خود کند.


بیشتر بخوانید:


همچنین در لیست سالانه بهترین اپلیکیشن‌های سال گوگل پلی در 2019 نیز مجددا برنده این عنوان شد. پیش‌تر این بازی توانسته بود در چهارماهه پایانی سال 2018، رتبه چهارم جهان در بین بازی هایی با بیشترین تعداد دانلود را بر اساس تعداد کل دانلود ها بر روی هر دو پلتفرم iOS و Android کسب کند.

این بازی با کسب درآمد ماهانه حدود 19.3 میلیون دلار در ماه دسامبر 2018، به یک موفقیت مالی بزرگ برای شرکت سازنده آن تبدیل شده است. اگر علاقمند به این ژانر بازی هستید و از ترفندهای بازی فری فایر کم می‌دانید، می‌توانید به مقاله هک جم فری فایر مراجعه کنید.

آموزش ساخت کاستوم در Free Fire

برای ساخت کاستوم در بازی فری فایر به صفحه اصلی می‌رویم و  بر روی گزینه BATTLE ROYALE می‌زنیم.

کاستوم در فری فایر (Free Fire)
کاستوم در فری فایر (Free Fire)

پس از انتخاب این گزینه صفحه دیگری باز می‌شود در پایین صفحه بر روی گزینه CUSTOM می‌زنیم.


بیشتر بخوانید:


کاستوم در فری فایر (Free Fire)

در این لحظه صفحه جدیدی را مشاهده می‌کنید که همانند تصویر زیر است. در پایین صفحه بر روی عبارت create کلیک کنید.


بیشتر بخوانید:


کاستوم در فری فایر (Free Fire)
کاستوم رایگان فری فایر

صفحه جدید داری چهار بخش است که از room, game, Observe, advanced settings تشکیل شده است. اگر بر روی عبارت room کلیک کنید صفحه‌ای همانند تصویر زیر را مشاهده می‌کنید. و عباراتی همچون ROOM NAME, PASSWORD, Game mode, Map, Team mode, players را مشاهده می‌کنید.

کاستوم در فری فایر (Free Fire)
کاستوم رایگان فری فایر

در قسمت ROOM NAME می‌توانید اسم کاستوم خود را وارد نماید. پیشنهاد می‌کنیم اسم خودتان را وارد نمایید تا فراموش نکنید.


بیشتر بخوانید:


کاستوم در فری فایر (Free Fire)
نحوه گرفتن کاستوم فری فایر / کاستوم کشتی کج در بازی فری فایر

در پایین ROOM NAME عبارت PASSWORD را مشاهده می‌کنید. اگر برای کاستوم خود رمز بگذارید فقط افرادی که درخواست میدید می‌توانند در کاستوم شما شرکت کنند اما اگر برای کاستوم خود رمز نگذارید امکان دارد هر کسی وارد کاستوم شما شود و کاستوم سریع‌تر پر می‌شود.


بیشتر بخوانید:


در پایین PASSWORD عبارت Game mode را مشاهده می‌کنید. در این قسمت شما می‌توانید انتخاب کنید بازی شما چه mode باشد. ما در اینجا clash squad را انتخاب کردیم.

کاستوم در فری فایر (Free Fire)
نحوه گرفتن کاستوم فری فایر / کاستوم کشتی کج در بازی فری فایر

قسمت بعدی Map را مشاهده می کنید که بسته به مدی است که استفاده می‌کنید. ممکن است Map شما چند حالت داشته باشد همانند تصویری که در پایین مشاهده می‌کنید. ما Bermuda، Map را انتخاب کردیم. شما می‌توانید Bermuda Remasterd، Map را هم انتخاب کنید.

کاستوم در فری فایر (Free Fire)
نحوه گرفتن کاستوم فری فایر / کاستوم کشتی کج در بازی فری فایر / کاستوم در فری فایر (Free Fire)

در قسمت Team mode از آنجایی که حالت clash squad را انتخاب کردیم نمی‌توان تغییر داد اما اگر حالت دیگری را انتخاب کرده بودید می‌توانید یکی از حالات Solo, Duo, Squad را انتخاب کنید.


بیشتر بخوانید:


کاستوم در فری فایر (Free Fire)
نحوه گرفتن کاستوم فری فایر / کاستوم کشتی کج در بازی فری فایر

قسمت بعدی players است که تعدا بازیکنان را مشخص می‌کند. شما رو‌به‌رو players عبارت Spectators را مشاهده می‌کنید. در این قسمت شما می‌توانید تعداد افرادی را که می‌خواهید بازی شما را مشاهده کنند مشخص کنید.

کاستوم در فری فایر (Free Fire)
نحوه گرفتن کاستوم فری فایر / کاستوم رایگان فری فایر

حال در کنار صفحه بر روی عبارت game کلیک کنید. صفحه‌ای همانند صفحه زیر مشاهده می‌کنید. در اینجا شما می‌توانید هر تغییری را که در روند بازی دوست دارید ایجاد کنید. برای مثال می‌توانید Rounds مورد نظر خود را انتخاب کنید. یا می‌توانید مقدار پولی را که می‌خواهید داخل بازی داشته باشید را بسته به اعداد موجود تغییر دهید.


بیشتر بخوانید:


کاستوم در فری فایر (Free Fire)
آموزش ساخت کاستوم در Free Fire / کاستوم رایگان فری فایر

اگر بر روی Observe کلیک کنید. تنها عبارت Death spectate و  Block Emulators را مشاهده می‌کنید. اگر Death spectate بر روی عبارت NO باشد به این معناست که شما اجازه ورود افراد دیگر را به کاستوم خود نمی‌دهید و مابقیه بازیکنان نمی‌تواند بازی شما را مشاهده کنند. پس بهتر است بر روی عبارت Yesباشد.

کاستوم در فری فایر (Free Fire)
آموزش ساخت کاستوم در Free Fire / کاستوم رایگان فری فایر / کاستوم کشتی کج در بازی فری فایر

اگر تمامی مراحل را به ترتیبی که در تصاویر آماده است انجام دهید. کاستوم ساخته شده است و دیگر با هیچ مشکلی روبه رو نیستید و می‌توانید از این بازی هیجان انگیز لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کاستوم در فری فایر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


One thought on “کاستوم در فری فایر ؛ آموزش ساخت و کاستوم رایگان در Free Fire

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *