سیروس میمنت ستاره جوکر ؛ مهمان جوکر از ماجرای توهین به معلولین گفت

سیروس میمنت ستاره جوکر در ارتباط با حواشی برنامه صحبت کرد. مهمان جوکر از ماجرای توهین به معلولین گفت. در ادامه مطلب میمنت سیروس همراه فیگار باشید.

این بازیگر در گفت و گویی با ایسنا از حضور در برنامه «جوکر» به عنوان یک تجربه بسیار خوب یاد کرد و افزود: به نظرم «جوکر» برنامه نویی در کشورمان بود که برای اولین بار اتفاق می‌افتاد.

سیروس میمنت ستاره جوکر

مهمان جوکر از ماجرای توهین به معلولین گفت

میمنت سیروس, سیروس میمنت جوکر, میمنت جوکر
میمنت سیروس, سیروس میمنت جوکر, میمنت جوکر

او درباره حاشیه‌های اخیر برنامه «جوکر» هم تاکید کرد: «قصد ما خدایی ناکرده توهین و بی احترامی به جامعه کم توان جسمی نبود، ما آنها را می بینیم و با آنها زندگی می کنیم، همه ما انسان هستیم، پس چرا باید کم توانی هم نوع خودمان را به تمسخر بگیریم؟!» وی در این زمینه به نگاهی از جانب خودش اشاره کرد و گفت: ما بزرگتر از چارلی چاپلین در عالم سینما نداشتیم. چارلی چاپلین مگر چطور راه می رود؟ یا لورل و هاردی که به لحاظ ذهنی کم توان هستند. من معتقدم اتفاقاً اگر درباره اینگونه افراد صحبت نکنیم درست نباشد، منتهی نه به شکل توهین آمیز بلکه به شکل درست. اگر ما درباره کم توانان صحبت می کنیم یعنی فراموششان نکرده‌ایم، یعنی ما آنها را می بینیم و با آنها زندگی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

 مهمان جوکر از ماجرای توهین به معلولین گفت

میمنت سیروس, سیروس میمنت جوکر, میمنت جوکر
میمنت سیروس, سیروس میمنت جوکر, میمنت جوکر

این بازیگر و فیلمنامه‌نویس که طراحی فیلمنامه سریال «خانه به دوش» به کارگردانی رضا عطاران را بر عهده داشت، در پایان گفت و گوی خود درباره اینکه چرا دیگر نمی‌نویسد، گفت: راستش خیلی فرصت نمی‌شود اما نه اینکه کلا نمی‌نویسم اتفاقاً نوشتن را بیشتر از بازیگری دوست دارم و شغل اولم است، چه کار بشود و چه نشود من همیشه درگیر نوشتن هستم اما راستش را بخواهید شاید حوصله این را ندارم که بروم و دعوا کنم که چرا طرحم رد می‌شود؛ وگرنه موضوعات خیلی خوبی دارم که اگر فضا خوب باشد می‌توانیم کار کنیم اما در این شرایط فعلا خیر.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سیروس میمنت  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *