بازگشت بتمن بن افلک در فیلم جذاب Aquaman 2 تایید شد! [+عکس]

جیسون موموآ در اینستاگرام خبر از بازگشت بن افلک در نقش بتمن در فیلم Aquaman 2 داده است. بن افلک قرار است دوباره در دنیای سینمایی دی سی حضور داشته باشد.

جیسون موموآ با انتشار تصاویری اعلام کرد که بتمن با بازی بن افلک در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom باز خواهد گشت. در ادامه با خبر بازگشت بتمن بن افلک در فیلم آکوامن ۲ همراه فیگار بمانید.

بتمن در فیلم Aquaman 2

بتمن در آکوامن 2

بتمن در فیلم Aquaman 2
بازگشت بتمن بن افلک در فیلم Aquaman 2, بتمن در آکوامن 2

بازگشت بتمن بن افلک در فیلم Aquaman 2

فیلم آکوامن ۲ (Aquaman 2) که با عنوان آکوامن و پادشاهی گمشده (Aquaman and the Lost Kingdom) در حال ساخت است، جدیدترین اثر از دنیای سینمایی دی‌سی به شمار می‌رود که دنباله‌ای برای فیلم قبلی به شمار می‌رود. حالا خبر حضور بن افلک در نقش بتمن در این فیلم منتشر شده است.

جیسون موموآ که نقش آکوامن را در فیلم Aquaman and the Lost kingdom ایفا می‌کند، تصاویری را از حضور بن افلک در پشت صحنه این فیلم در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. این تصاویر نشان می‌دهند که بن افلک قرار است با حضور کوتاه و افتخاری خود در این فیلم به دنیای دی سی بازگردد.

بتمن در فیلم Aquaman 2
بازگشت بتمن بن افلک در فیلم آکوامن ۲, فیلم آکوامن ۲, حضور بن افلک در نقش بتمن

بیشتر بخوانید:

این درحالی بود که افلک در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که قصد دارد با شخصیت بتمن خداحافظی کند.جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، نیکول کیدمن، یحیی عبدل متین دوم، تمورا موریسون، ویلم دفو، دولف لاندگرن، پیلو اسبک و بن افلک، از جلمه بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom حضور دارند.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom قرار است در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۳ (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود. فیلم The Flash نیز برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ (۲ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بتمن در فیلم Aquaman 2 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *