بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022 ؛ بازی هایی با حجم و کیفیت بالا

اگر به بازی‌های پرحجم و بازی‌های دیتا دار علاقه دارید، با فیگار همراه باشید تا بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022 را بشناسید.

اکثر بازی‌های پرحجم موبایل (بهترین بازی های حجم بالا اندروید 2022) در دو بخش به کاربران عرضه می‌شوند؛ بخش اول اپلیکیشن و یا نرم افزار اصلی بازی است، و بخش دوم دیتا نام دارد. دیتا بخشی از بازی است که حجم زیادی را از فضا اشغال می‌کند و به صورت جداگانه در حافظه نصب می‌گردد. البته که بازی‌های دیتا دار، بدون فایل دیتا قابل اجرا نمی‌باشند.

بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022

بازی هایی با حجم و کیفیت بالا

شما می‌توانید فهرست بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022
بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022

امروزه با وجود بازی‌هایی با گرافیک بالا، ( بهترین بازی های گرافیکی 2022 و 2021) حجم بازی‌ها افزایش زیادی داشته‌اند. به همین دلیل، اکثر این بازی‌ها همراه با دیتا عرضه می‌شوند و به همین دلیل تعداد بازی‌های دیتا دار ببسیار افزایش یافته است. اگر شما نیز قصد دارید تا با مورد انتظارترین بازی های دیتا دار موبایل 2022 آشنا شوید، تا انتهای این نوشتار همراه با فیگار باشید.

GTA Trilogy

بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022
بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022, مورد انتظارترین بازی دیتا دار موبایل 2022

در سال 2021 بود که راک استار اعلام کرد که قصد دارد تا سه‌گانه محبوب سری بازی‌های جی‌تی‌ای شامل GTA III، GTA Vice City و GTA San Andreas را ریمستر، و مجدداً منتشر کند. خیلی زود، راک استار به قولی که داده بود عمل کرد و این سه‌گانه را منتشر کرد اما در انبوهی از نقدهای منفی غرق شد. این سه‌گانه شامل یاگ‌های بسیار زیادی بود و نتوانست هیچکدام از طرفداران را راضی کند.

با این حال خبر خوش دیگری نیز برای طرفداران راک استار وجود دارد؛ اگر شما امکان تجربه سه‌گانه ریمستر شده جی‌تی‌ای را در کامپیوتر و یا کنسول ندارید، باید بدانید که سه‌گانه ریمستر شده جی‌تی‌ای، قصد دارد تا به عنوان یکی از بهترین بازی های گرافیکی اندروید 2022 و آیفون نیز عرضه شود! نسخه موبایلی سه‌گانه جی‌تی‌ای در سال 2022 منتشر خواهد شد و طرفداران راک استار در انتظار یکی ازبهترین بازی های دیتا دار اندروید 2022 و همچنین بهترین بازی های دیتا دار آیفون 2022 هستند.

بیشتر بخوانید:

Apex Legends Mobile

بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022
بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022, بهترین بازی موبایل دیتا دار 2022

کمی پیش، EA و Respawn Entertainment تصمیم گرفتند بازی بسیار محبوب خود، Apex Legends را به دنیای بازی‌های موبایل نیز بیاورند و آن را به بهترین بازی دیتا دار موبایل 2022 تبدیل کنند. طبق گزارش‌ها، این بازی برای اندروید و iOS منتشر، و در دسترس خواهد بود. با این حال، هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه این بازی وجود ندارد. اگر شما بازی محبوب Apex Legends را نمی شناسید، این بازی یک بازی علمی تخیلی بتل رویال با شخصیت های مختلف است. این بازی در دوره نستاً کوتاهی، به عنوان یکی از بزرگترین رقبای بازی Fortnite شناخته می‌شد و اکنون نیز مورد انتظارترین بازی دیتا دار موبایل 2022 نامیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Battlefield Mobile

بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022
بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022, مورد انتظارترین بازی دیتا دار موبایل 2022

سال‌ها است که گیمرها مشغول به تجربه سری بازی‌های Battlefield در کامپیوتر و یا کنسول‌ها هستند. اما اکنون زمان آن فرا رسیده است تا بازی محبوب Battlefield، نگاهی به موبایل انداخته و در قالب بهترین بازی دیتا دار موبایل 2022 برای موبایل‌ها عرضه شود.

بازی موبایل Battlefield رایگان خواهد بود اما دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای دستیابی به قابلیت‌ها و امکانات بیشتر خواهد بود. این بازی هنوز در مرحله بهینه سازی قرار دارد. بنابراین، ما هنوز با سلاح‌ها و جزئیات نبردها آشنا نیستیم. با این حال، منصفانه است که بگوییم این بازی یکی از بهترین بازی های دیتا دار اندروید 2022 و همچنین جزو بهترین بازی های دیتا دار آیفون 2022 باشد. در حال حاضر، به نظر می رسد برای تجربه نسخه موبایل Battlefield، شما به اندروید 7.0 و یا بالاتر نیاز خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:

Warframe Mobile

بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022
بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022, بهترین بازی های موبایل دیتا دار 2022

اولین بار در سال 2020 بود که شایعه ساخت نسخه موبایل بازی Warframe منتشر شد. اکنون ساخت نسخه موبایل Warframe به صورت رسمی تایید شده است و قرار است در سال 2022 اکران شود تا یکی از مورد انتظارترین بازی های دیتا دار موبایل 2022 باشد.

با توجه به انتشار نسخه موبایل Warframe، اکنون این بازی تقریباً در تمام پلتفرم‌ها حضور دارد و با استفاده از قابلیت کراس پلتفرم، شما می‌توانید تنها با استفاده از یک تلفن همراه، با دوستانتان در کنسول و یا کامپیوتر مشغول به بازی Warframe شوید.

بیشتر بخوانید:

H1Z1 Mobile

بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022
بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022, مورد انتظارترین بازی های دیتا دار موبایل 2022

بازی H1Z1 Mobile یک بازی بتل رویال جدید (بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022) همانند بابجی و یا فورتنایت برای موبایل است که احتمالا از بهترین بازی های دیتا دار اندروید 2022 در ژانر اکشن (بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2022) خواهد بود. همراه با 150 نفر دیگر از بازیکنان در سراسر جهان، از یک هواپیما به پایین می‌پرید و شروع به جستجو برای نارنجک، اسلحه، کمک‌های اولیه و دیگر مهمات می‌کنید. پس از جمع‌آوری مهمات به جنگ با هرکسی که سر راهتان قرار می‌گیرد خواهید پرداخت و درنهایت نیز آخرین فردی که از میان این 150 نفر زنده بماند، برنده بازی خواهد بود.

همانند اکثر بازی‌ها در این سبک، شما می‌توانید در H1Z1 Mobile به صورت تک نفره، به صورت تیم دونفره با دوستتان، و یا یک جوخه 4 نفره از دوستان و یا غریبه‌های سراسر جهان تشکیل دهید و به رقابت با دیگران بپردازید. بی‌شک این احتمال وجود دارد که H1Z1 Mobile بتواند بهترین بازی دیتا دار موبایل 2022 لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید:

Shadow Fight 3

بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022
بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022, بهترین بازی های دیتا دار آیفون 2022

بازی Shadow Fight 3، دنباله‌ای از بازی محبوب Shadow Fight 2 است. گیم پلی این بازی، بسیار به بازی مشهور و پرطرفدار Mortal Kombat شباهت دارد. در هر مرحله، شما باید با یک شخصیت منفی با ظاهری سایه‌گونه مبارزه کرده و آن را شکست دهید. البته که در هر مرحله، شخصیت منفی‌ای که روبه روی شما قرار می‌گیرد نیز بسیار قوی‌تر از مرحله پیشین خواهد شد.

داستان بازی در رابطه با جهانی است که به سه بخش تقسیم شده است و اکنون در جنگ فرو رفته است. شما نیز در ابتدای بازی، می‌توانید انتخاب کنید که عضور کدام دسته می‌شوید و همانند آن‌ها خواهید جنگید. همچنین استایل مبارزه شما نیز در هر دسته متفاوت خواهد بود. بی‌شک Shadow Fight 3 یکی از مورد انتظارترین بازی های دیتا دار موبایل 2022 است.

بیشتر بخوانید:

Final Fantasy VII: Ever Crisis

بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022
بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022, بهترین بازی های موبایل دیتا دار 2022

بازی Final Fantasy VII: Ever Crisis یک بازی RPG و جهان باز تک نفره است که کل خط زمانی بازی Final Fantasy VII را در بر می گیرد. این بازی قصد دارد تا در لیست بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022 حضور یافته و یا حتی بهترین بازی موبایل دیتا دار 2022 باشد. تتسویا نومورا که طراح این بازی است، فاش کرده است که Ever Crisis یک بازی رایگان خواهد بود؛ اما پرداخت‌هایی برای درون بازی درنظر گرفته شده‌اند که شما می‌توانید با پرداخت مبلغی پول، به لباس‌ها و آیتم‌های مختلفی دست بیابید.

این بازی دارای مکان‌ها و سبک مبارزاتی‌ است که در Final Fantasy VII اصلی نشان داده شده بودند. هنوز اطلاعات جزئی و تازیخ انتشار دقیقی برای بازی منتشر نشده است اما قطعا این بازی یکی از بهترین بازی های موبایل دیتا دار 2022 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

Call of Duty: Warzone Mobile

بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022
بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022, بهترین بازی دیتا دار موبایل 2022

هنوز بازی Call of Duty: Warzone Mobile هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. اما با این حال، طرفداران یقین دارند که این بازی به واقعیت خواهد پیوست تا بهترین بازی های موبایل دیتا دار 2022 باشد. کمپانی Activision در سال 2020 اعلام کرده بود که بازی‌های بیشتری از Call of Duty برای موبایل عرضه خواهند شد؛ اما آیا این بیانیه برای اطمینان از ساخته شدن Call of Duty: Warzone Mobile کافی است؟

اولین دلیلی که باعث می‌شود طرفداران به ساخت این بازی امیدوار باشند، موفقیت نسخه اصلی Call of Duty: Warzone است. اگر بازی Call of Duty: Warzone موفق بوده است، پس چرا نسخه موبایلی آن نیز برای کمپانی موفقیت نداشته باشد و جزو  بهترین بازی های موبایل دیتا دار 2022 قرار نگیرد؟

دومین دلیل، استخدامی‌های Activision است. این کمپانی، پیش‌تر پستی برای کاریابی و جذب نیرو با عنوان Warzone Mobile ایجاد کرده بود که خیلی زود حذف شد. این قضیه، حاکی از آن است که این بازی به طور رسمی در دست ساخت قرار دارد. پس می‌توانیم امیدوار باشیم تا این بازی را در قامت بهترین بازی موبایل دیتا دار 2022 ببینیم!

بیشتر بخوانید:

CASE: Animatronics

بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022
بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022, بهترین بازی های دیتا دار آیفون 2022

اگر شما یکی از طرفداران بازی‌های ترسناک هستید (بهترین بازی های ترسناک اندروید 2022) و به دنبال بهترین بازی موبایل دیتا دار 2022 می‌گردید، هیچ دلیلی وجود ندارد که جلوی شما را از تجربه CASE: Animatronics بگیرد. این بازی در ژانر اکشن و ترسناک عرضه شده است و به جرعت می‌توان گفت یکی از چالش برانگیزترین بازی‌هایی است که می‌توانید در موبایلتان آن را تجربه کنید. داستان در یک اداره پلیس قرار دارد؛ جایی که یک هکر متعصب، کنترل ایستگاه را به دست گرفته و شبکه برق را قطع کرده است. با وجود گیم پلی زیبای حل پازل و زمینه بیظیر، می‌توان CASE: Animatronics را نیز مورد انتظارترین بازی دیتا دار موبایل 2022 محسوب کرد.

بیشتر بخوانید:

Plants vs. Zombies 3

بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022
بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022, بهترین بازی موبایل دیتا دار 2022

آیا Plants vs. Zombies را به یاد می‌آورید؟ Plants vs. Zombies یکی از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین بازی‌ها در ژانر استراتژیک است که با توجه به گذشت زمانی طولانی از انتشار آن،‌ اکنون یک بازی نوستالوژی نیز محسوب می‌شود. اکنون نیز قسمت سوم این بازی درحال ساخت است تا تبدیل به یکی از بهترین بازی های دیتا دار اندروید 2022 شود.

بازی Plants vs. Zombies، سبک خاصی از استراتژیک را به همراه تصاویری طنز برای بازیکنان به نمایش در می‌آورد. شما مسئول محافظت از شخصی هستید که زامبی‌ها به منزل  او حمله کرده‌اند تا مغز او را بخورند! اما نحوه محافظت شما است که این بازی را متفاوت می‌کند؛ شما باید گیاهانی را در حیاط بکارید که می‌توانند با زامبی‌ها مبارزه کنند و آن‌ها را از پای در بیاورند!

از زمان انتشار اولین بازی Plants vs. Zombies، نسخه‌های اصلی و فرعی متعددی از آن ساخته شده است؛ اکنون نیز نوبت بازی Plants vs. Zombies 3 تا به عنوان سومین قسمت از بازی‌های اصلی این مجموعه عرضه شود و باری دیگر شما را وادار به کاشت گیاهان مبارز کند. تقریبا تمام طرفداران Plants vs. Zombies اطمینان دارند که قسمت سوم این بازی، یکی از بهترین بازی دیتا دار موبایل 2022 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022

مورد انتظارترین بازی دیتا دار در سال 2022 کدام بازی است؟

بازی استراتژیک Plants vs. Zombies 3 که سومین قسمت از مجموعه Plants vs. Zombies است، مورپ انتظارترین بازی دیتا دار در سال 202 است.

معیار انتخاب بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022 چیست؟

در نوشتار بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022 سعی شده است تا بازی‌های دیتا دار مختلفی برای تمامی سلیقه‌ها جمع‌آوری و به شما معرفی شود.


2 thoughts on “بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022 ؛ بازی هایی با حجم و کیفیت بالا

  1. بازتاب: قیمت بهترین گوشی های گیمینگ امروز 18 خرداد 1401 (شیائومی، سامسونگ، آیفون و…) – site downlods zarei

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *