بهترین راه خرید بیت کوین برای یک سرمایه گذار معمولی ؛ طرز کار بیت کوین چگونه است؟

سرمایه گذاری در بیت کوین ممکن است پیچیده به نظر برسد. با این حال، قصد داریم تا بهترین راه خرید بیت کوین برای یک سرمایه گذار معمولی را برای شما شرح دهیم.

در نگاه اول، بیت کوین کمی پیچیده و گیج‌کننده به نظر می‌رسد. اما خبر خوب این است که خرید بیت کوین از صرافی بسیار ساده‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید. راه‌های زیادی وجود دارد که حتی سرمایه‌گذاران تازه وارد و نا آشنا به بیت کوین می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

بهترین راه خرید بیت کوین برای یک سرمایه گذار معمولی

طرز کار بیت کوین چگونه است؟

شما می‌توانید فهرست بهترین راه خرید بیت کوین برای یک سرمایه گذار معمولی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین راه خرید بیت کوین برای یک سرمایه گذار معمولی
بهترین راه خرید بیت کوین برای یک سرمایه گذار معمولی

امروزه ارزهای دیجیتال ارزش بسیار زیادی دارند. اگر با طرز کار بیت کوین آشنا نیستید، می‌توانید نوشتار ارز دیجیتال چیست ؟‌ را برای آشنایی با این ارز دیجیتال مطالعه نمایید. همچنین لازم به ذکر است که با وجود امکان خرید بیت کوین به مقدار کم و کارایی آن، بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال در نحوه خرید زمین در متاورس نیز استفاده می‌شوند.

اگر قصد دارید تا با طرز کار بیت کوین آشنا شده و سپس نحوه خرید بیت کوین به مقدار کم برای سرمایه‌گذاران معمولی را بیاموزید، می‌توانید تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید.

خرید و فروش بیت کوین به چه صورت است ؟

بهترین راه خرید بیت کوین برای یک سرمایه گذار معمولی
بهترین راه خرید بیت کوین برای یک سرمایه گذار معمولی, خرید و فروش بیت کوین به چه صورت است

اگر با نحوه کار بلاک چین آشنا باشید، نجوه خرید و فروش بیت کوین را نیز خواهید دانست. بیت کوین اولین ارز غیر متمرکز و اولین شبکه بلاک چین جهان را به وجود آورد که امروزه کاربرد زیادی دارد. طرز کار بیت کوین به شکل است که بدون وجود یک سرور، تمامی اعضا می‌توانند بدون مرکزیت شبکه بیت کوین را راه بیاندازند.

پاسخ سوال خرید و فروش بیت کوین به چه صورت است نیز در طرز کار بیت کوین نهفته است. برای ورود به شکه بیت کوین، شما باید از یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال استفاده کنید. با وجود یک کیف پول ارز دیجیتال، شما می‌توانید بیت کوین‌ها را وارد حساب خود کنید. سپس کافی است تا به خرید بیت کوین از صرافی های ارز دیجیتال بپردازید که در ادامه به نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

آیا سرمایه گذاری در بیت کوین خوب است ؟

بهترین راه خرید بیت کوین برای یک سرمایه گذار معمولی
بهترین راه خرید بیت کوین برای یک سرمایه گذار معمولی, کی بیت کوین بخریم

پاسخ کوتاه به سوال آیا سرمایه گذاری در بیت کوین خوب است مثبت است. همانطور که بالاتر ذکر کردیم، بیت کوین اولین ارز دیجیتال تاریخ است و تاکنون رشد بسیار زیادی داشته است. طبق اکثر پیشبینی‌ها، بیت کوین به رشد خود ادامه داده و در آینده قیمت بیت کوین حتی بیش از پیش خواهد شد.

با توجه به رشد بیت کوین، تقریبا هر صاحب نظری پاسخ مثبت به سوال آیا سرمایه گذاری در بیت کوین خوب است خواهد داد. با این حال، ارزهای دیجیتال مناسب سرمایه‌گذاری بیشتری وجود دارند که شما می‌توانید آن‌ها را به جای بیت کوین برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

کی بیت کوین بخریم ؟

بهترین راه خرید بیت کوین برای یک سرمایه گذار معمولی
بهترین راه خرید بیت کوین برای یک سرمایه گذار معمولی, خرید و فروش بیت کوین به چه صورت است

متاسفانه به طور کلی پاسخ مناسبی برای سوال کی بیت کوین بخریم وجود ندارد. درواقع بیت کوین همواره درحال رشد است و اگر پیشبینی‌ها درست باشند، این رشد بلند مدت خواهد بود. با این حال، طی وقایع مختلفی قیمت بیت کوین کمتر یا بیشتر می‌شود و شما باید بتوانید زمان مناسبی را برای خرید بیت کوین پیدا کرده تا بتوانید از بیشترین سود ممکن برخوردار شوید.

آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022 کاملاً خوشحال‌ کننده است. طبق پیشبینی‌ها، قیمت بیت کوین تا آخر سال 2022 با رشد 300 درصدی به حدود 100 هزار دلار خواهد رسید. پس شاید شما بتوانید با استفاده از بهترین سایت های تحلیل ارز دیجیتال در زمانی بسیار کوتاه به سرمایه گذاری در بیت کوین پرداخته و تا آخر امسال به سود زیادی دست یابید.

بیشتر بخوانید:

چگونه بیت کوین بخریم ؟

بهترین راه خرید بیت کوین برای یک سرمایه گذار معمولی
بهترین راه خرید بیت کوین برای یک سرمایه گذار معمولی, خرید بیت کوین از صرافی

چگونه بیت کوین بخریم مهم‌ترین سوال این نوشتار است. در کوتاه‌ترین حالت، شما می‌توانید شما می‌توانید به خرید بیت کوین از صرافی های ارز دیجیتال بپردازید. در ادامه قصد داریم تا برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال را به شما معرفی کرده و به آن‌ها بپردازیم. همچنین شما می‌توانید برای خرید و فروش بیت کوین از لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی نیز استفاده کنید. با فیگار همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

Kraken

بهترین راه خرید بیت کوین برای یک سرمایه گذار معمولی
بهترین راه خرید بیت کوین برای یک سرمایه گذار معمولی, کی بیت کوین بخریم

کراکن جزو اولین پلتفرم‌ها برای مبادله ارزهای دیجیتال است و از سال 2011 ایجاد شده است. به همین دلیل این پفلتفرم توانسته است تا اعتماد مخاطبان را کسب کرده و تبدیل به یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای خرید بیت کوین شود. کراکن امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید با اطمینان مبادلات خود را انجام داده و به سود نهایی برسید.

شما می‌توانید کراکن را در موبایل اندروید و یا آیفون خود تجربه کنید. البته که نسخه تحت وب کراکن نیز وجود دارد و شما می‌توانید از آن بهره ببرید. کراکن می‌تواند کمک زیادی به شما در سرمایه‌گذاری در بیت کوین کند.

بیشتر بخوانید:

Robinhood

بهترین راه خرید بیت کوین برای یک سرمایه گذار معمولی
بهترین راه خرید بیت کوین برای یک سرمایه گذار معمولی, چگونه بیت کوین بخریم

Robinhood یک برنامه محبوب معاملات سهام است که اخیراً به دلیل امکان معامله سهام کاملاً رایگان مشهور شده است. اخیراً امکان خرید بیت کوین از صرافی Robinhood نیز مقدور شده است. اما نکته اصلی آن است که Robinhood حتی معاملات بیت کوین خود را نیز به صورت کاملاً رایگان انجام می‌دهد.

شاید معاملات در Robinhood کاملاً رایگان باشد، اما همچنان یک نقطه ضعف دیگر در این صرافی وجود دارد. شما نمی‌توانید بیت کوین‌های خریداری شده در Robinhood را برداشت کنید. درواقع این بیت کوین‌ها در حساب صرافی شما باقی مانده و شما می‌توانید در هر زمان که بخواهید آن‌ها را بفروشید. پس بدین صورت، اگر شما قصد دارید تا به صورت مداوم از بیت کوین استفاده کنید، احتمالاً صرافی Robinhood مناسب شما نخواهد بود. در سوی دیگر، اگر شما قصد دارید تا یک سرمایه‌گذاری بلند مدت را انجام دهید، بدون شک Robinhood مناسب شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

Cash App

بهترین راه خرید بیت کوین برای یک سرمایه گذار معمولی
بهترین راه خرید بیت کوین برای یک سرمایه گذار معمولی, خرید بیت کوین به مقدار کم

Cash App یکی از بهترین جایگزین‌ها برای نرم‌افزارهای مالی و انتقال پول همانند PayPal و Venmo است. اما Cash App نیز اخیراً امکان خرید و فروش بیت کوین را برای شما فراهم کرده است و می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار بیت کون بخرید.

برای دسترسی به بخش مربوط به خیرد بیت کوین در Cash App، تنها کافی است تا در تب سرمایه‌گذاری گزینه بیت کوین را انتخاب کنید. اکنون می‌توانید به خرید و فروش بیت کوین بپردازید. همچنین لازم به ذکر است که امکان خرید بیت کوین به مقدار کم در Cash App مقدور است. شما می‌توانید حداقل به اندازه 1 دلار بیت کوین را از Cash App خریداری کنید. تنها نقطه ضعف Cash App نیز میزان کارمزد است. برای خرید و فروش بیت کوین از Cash App، شما باید چیزی حدود 2 درصد از تراکنش خود را به عنوان کارمزد پرداخت نمایید.

بیشتر بخوانید:

Coinbase‌

بهترین راه خرید بیت کوین برای یک سرمایه گذار معمولی
بهترین راه خرید بیت کوین برای یک سرمایه گذار معمولی, آیا سرمایه گذاری در بیت کوین خوب است

Coinbase بهترین مکانی است که خدمات بیت کوین را ارائه می‌دهد. تقریباً تمام کسانی که به سرمایه‌گذاری و استفاده از بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال می‌پردازند، در ابتدا کار خود را با Coinbase آغاز کرده‌اند. شما می‌توانید بیت کوین و ده‌ها ارز دیجیتال دیگر را در Coinbase خریداری و سپس بفروشید.

Coinbase امکانات بسیار زیادی را به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید به بهترین شکل ممکن سرمایه‌گذاری خود را انجام دهید. در سوی دیگر، Coinbase کارمزد بسیار زیادی به نسبت دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال دارد. اگر به دنبال کیفیت کار هستید، Coinbase بهترین انتخاب شما خواهد بود. با این حال، اگر نمی‌توانید کارمزد زیادی پرداخت کنید، احتمالاً استفاده از Coinbase گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین راه خرید بیت کوین برای یک سرمایه گذار معمولی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین راه خرید بیت کوین برای یک سرمایه گذار معمولی

چگونه بیت کوین بخریم ؟

برای خرید و فروش بیت کوین، شما باید یک کیف پول دیجیتال ساخته و با استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر، به مبادله مپردازید.

آیا امکان خرید بیت کوین به مقدار کم وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید با سرمایه‌ای بسیار کم به خرید و سرمایه‌گذاری بر ببیت کوین بپردازید. شما نیازی به خرید یک بیت کوین کامل ندارید و هر بیت کوین می‌تواند تا 8 رقم اعشار تقسیم و کوچک شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *