برترین شخصیت های شمشیرباز دنیای دی سی از نگاه سایت فیگار + [عکس و تحلیل]

در دنیای دی‌سی مبارزانی وجود دارند که در استفاده از شمشیر بسیار ماهراند. با ما همراه باشید تا بهترین شمشیرباز دنیای دی سی را به شما معرفی کنیم.

دنیای دی‌سی بسیار گسترده است و مبارزان بسیار زیادی در این دنیا وجود دارند. هر مبارز از مهارت فردی متفاوتی بهره می‌برد و سلاح مخصوص به خود را دارد. در بین این مبارزان، افرادی هستند که از شمشیر استفاده می‌کنند و مهارت بسیاری در کنترل آن برای مبارزه دارند. برترین شخصیت های شمشیرباز کمیک بیشتر در دنیای دیسی پیدا می‌شود.

شمشیر یک سلاح کلاسیک است و برترین شخصیت های شمشیرباز دنیای دی سی در استفاده از آن مهارت بالایی دارند، اما در میان آن‌ها کسانی وجود دارند که یک سر و گردن از همه بالاتر هستند. در دنیایی که ابرقهرمانان از قدرت‌های ابرانسانی مانند سرعت زیاد و… بهره می‌برند، شمشیر کاربرد خود را از دست نمی‌دهد و همچنان در مبارزات استفاده می‌شود.

این سلاح شخصیت های شمشیرباز که از آن استفاده می‌کنند را خاص‌تر از بقیه جلوه می‌دهد و باعث می‌شود طرفداران به این نوع قهرمانان توجه بیشتری داشته باشند و حتی به یکی از کاراکترهای مورد علاقه آن‌ها تبدیل شود. در این مقاله قصد داریم به بهترین شمشیرباز دنیای دی‌سی بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین شرور های شبیه بتمن

بهترین فیلم های دی سی 2022 تا 2024 (DC) از نگاه سایت فیگار

بهترین شمشیرباز دنیای دی سی

  • بهترین سلاح کلاسیک

شما می‌توانید فهرست بهترین شمشیرباز دنیای دی سی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین شمشیرباز دنیای دی سی
بهترین شمشیرباز دنیای دی سی

از ابرقهرمانان (بهترین گروه های ابرقهرمانی) تا شروران (بهترین شرور های دی سی) از شمشیر استفاده می‌کنند. این سلاح مخصوص همه کاراکترها نیست و تنها بعضی از آن‌ها از آن بهره می‌برند. با ما همراه باشید تا به بهترین شمشیرباز دنیای دی سی بپردازیم.

در اینستاگرام بخوانید:

Black Manta

بهترین شمشیرباز دنیای دی سی
بهترین شمشیر زن دنیای دی سی

بلک مانتا یکی از بهترین مبارزان (بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن) تن به تن دنیای دی‌سی می‌باشد. این کاراکتر با ترکیب سبک مبارزه خود با لباس پیشرفته‌اش بسیار خطرناک ظاهر می‌شود. یکی از دلایل شهرت بلک مانتا استفاده از شمشیر دوگانه‌اش در هنگام مبارزه با آکوامن است. او در استفاده از این شمشیرها مهارت بسیاری دارد و این توانایی را به او می‌دهند تا آسیب جدی‌ای به حرف خود بزند.

بلک مانتا یکی از دشمنان سر سخت آکوامن (بهترین کمیک های آکوامن) است و نفرت زیادی از او دارد. همچنین این کاراکتر در فیلم اختصاصی آکوامن حضور پیدا کرد و توانایی‌های او به تصویر کشیده شد. شمشیرهای بلک مانتا از فلز آتلانتیس ساخته شده و به همین دلیل می‌تواند به آکوامن آسیب زیادی بزند و حتی او را بکشد.

Shining Knight

بهترین شمشیرباز دنیای دی‌سی
بهترین شمشیرباز دنیای دی‌سی

شوالیه درخشان یک ابرقهرمان است که در کتاب‌های کمیک آمریکایی منتشر شد و در دنیای کمیک‌های دی سی ظاهر می‌شود ، اولین نفری که از نام شوالیه درخشان استفاده می‌کند. او توسط Creig Flessel خلق شد و اولین بار در Adventure Comics شماره 66 (سپتامبر 1941) به دنیای دیسی پیوست. او به طور منظم تا شماره 125 این کمیک ظاهر شد. او یکی از بهترین شمشیربازان دنیای دیسی محسوب می‌شود، و مهارت خاصی در مبارزه با این سلاح قدرتمند دارد.

Batman

بهترین شمشیرباز دنیای دی سی
بهترین شمشیرباز های دنیای دیسی

بتمن یکی از مبارزان ماهر دنیای دی‌سی به شمار می‌رود. بروس وین (بهترین لباس ها در فیلم The Batman 2022 ؛ از بروس وین تا بتمن) برای رسیدن به این موقعیت، هر شکلی از مبارزه را که ممکن بود با آن رو به رو شود آموزش دید و به آن تسلط یافت. او از هنرهای رزمی باستانی تا بوکس و… را یاد گرفت و تقریباً به همه چیز مسلط شد. این موارد شامل مبارزه با شمشیر هم می‌شود.

در واقع شمشیر سلاحی نیست که بتمن (بهترین دیالوگ های بتمن 2022) همیشه از آن استفاده کند، اما وقتی مجبور به استفاده از آن باشد با ظرافت بسیار زیادی این کار را خواهد کرد. تسلط او بر شمشیر تا حدی است که می‌تواند بدون استفاده از هیچ سلاحی در برابر شمشیر از خود دفاع کند. بتمن تمام حرکات شمشیر را می‌داند و همین به او این قابلیت را می‌دهد تا تمام حرکات حریف‌اش را از قبل پیش بینی نماید.

Travis Morgan

بهترین شمشیرباز دنیای دی‌سی
بهترین شمشیرباز دنیای دی‌سی

تراویس مورگان، فرمانده جنگ، یک خلبان سابق آموزش رزمی برای نیروی هوایی ایالات متحده است که به طور تصادفی در سرزمین عجیب اسکارتاریس فرود آمد. اسکارتاریس دنیایی از شمشیرها، جادوها و دایناسورها می‌باشد، جایی که او مجبور شد برای بقای خود زندگی جدیدی را آغاز کند. مورگان به عنوان فرمانده جنگ، به اسکارتاریس سفر می‌کند تا به ماجراجویی بپردازد و اشتباهات خود را اصلاح نماید.

تراویس مورگان توانایی بسیار خاصی در مبارزه دارد و می‌تواند با استفاده از اسلحه و سلاح‌های گرم هر دشمنی را زمین گیر کند، اما توانایی او به همین مورد ختم نمی‌شود. او یک استاد شمشیرزنی است که در مبارزات تن به تن، کمتر کسی می‌تواند با او رقابت کند.

Azrael

بهترین شمشیرباز دنیای دی سی
بهترین شمشیربازان دنیای Dc

گروه Order Of Purity به جنگجوی منتخب خود شمشیر گناه را می‌دهد تا با استفاده از آن کنترل شهر گاتهام (بهترین کمیک بوک های ریدلر ؛ شرور باهوش شهر گاتهام) را به دست بگیرد. این شمشیر قدرت بسیار زیادی دارد و قطعاً کسی که از آن استفاده می‌کند، مهارت بالایی در استفاده از آن خواهد داشت. عزرائیل یکی از کسانی است که در استفاده از این شمشیر بسیار خطرناک ظاهر می‌شود و حتی توانسته بتمن را در یک مبارزه شکست دهد.

Ra’s Al Ghul

بهترین شمشیرباز دنیای دی سی
بهترین شمشیربازان Dc

راس ال‌غول به لطف گودال لازاروس بیشتر از 600 سال سن دارد و در این مدت به مهارت‌های مشابه بتمن دست یافته است. او استاد هنرهای رزمی می‌باشد و برترین شمشیرباز دنیای دی سی محسوب می‌شود. راس ال‌غول مهارت زیادی در مبارزه با شمشیر دارد و همین مهارت بعدها به نوه‌اش، دامیان وین آموزش داده شد.

راس ال‌غول گروه The League Of Assassins را تشکیل داد. این گروه شامل تمامی شاگردان او می‌شود که به آن‌ها هنرهای رزمی را آموزش می‌دهد. راس همواره پشت شاگردان خود می‌ایستد و آن‌ها برای مبارزه می‌فرستد، اما او مهارت خود را در تمامی مبارزات ثابت کرده است.

Cassandra Cain

بهترین شمشیرباز دنیای دی سی
شمشیربازان برتر دنیای دی سی

کاساندرا کین از بچگی توسط مادرش آموزش دید تا یک قاتل کامل باشد. او تمام مهارت‌های مادرش و همچنین برخی از مهارت‌های پدرش را به ارث برد تا به یک قاتل به تمام معنا تبدیل شود. در نتیجه، او نیز به شمشیرزنی علاقه زیادی دارد به ندرت از آن استفاده می‌کند، اما او یکی از شمشیربازان برتر دنیای دی سی است.

کاساندرا در نهایت به مادرش خیانت کرد و به یکی از ماهرترین مبارزان (بهترین فیلم های رزمی 2022) خانواده خفاش تبدیل شد. او مهارت‌های غیرکشنده آن‌ها را در مبارزات به مار می‌برد و به همین دلیل از مبارزه با شمشیر اجتناب می‌کند، اما این به معنای افت او در مبارزه با شمشیر نیست. اگر کاساندرا در موقعیتی از شمشیر استفاده کند، دشمن او دچار مشکل جدی‌ای خواهد شد.

Deathstroke

بهترین شمشیرباز دنیای دی سی
برترین شمشیرباز دنیای دی سی

شرورهای بسیار کمی این افتخار را دارند تا بتمن را در یک مبارزه شکست دهند. یکی از معروف‌ترین شرورهای دنیای دی‌سی دث استروک است. او در هر حالتی تمام سعی خود را می‌کند تا به هدف‌اش برسد و  می‌تواند در مبارزه با هر سلاحی کشنده باشد.

سلاح اصلی او شمشیر‌ می‌باشد و در مبارزات زیادی از آن استفاده کرده است. او یکی از بهترین شمشیربازان Dc محسوب می‌شود، زیرا معدود شرورهایی توانسته‌اند بتمن را با استفاده از شمشیر شکست دهند. او با استفاده از شمشیرش سعی کرد فلش (بهترین کمیک های فلش) را بکشد و رقیب ثابت تایتان‌های نوجوان بوده که باعث شده به بهترین شرور دی‌سی (بهترین شرورهای زن دی سی) تبدیل شود.

Katana

بهترین شمشیرباز دنیای دی سی
بهترین شمشیرباز دنیای دی سی

یکی دیگر از بهترین شمشیربازان دنیای Dc کاتانا می‌باشد. حتی لقب او نشان دهنده مهارت بالای او در مبارزه با شمشیر است. کاتانا یا همان تاتسو یاماشیرو شمشیر روح‌گیر (بهترین انیمه های شمشیری 2022 و 2021) را در اختیار دارد و این شمشیر روح قربانیانی که با آن کشته می‌شوند را در خود زندانی می‌کند.

کاتانا چندین بار با لیدی شیوا مبارزه کرده است و متأسفانه هر بار از او شکست می‌خورد. این باعث نمی‌شود که کاتانا مبارز ضعیفی باشد و به هیچ وجه نمی‌توان مهارت او در منحرف کردن گلوله‌ها با استفاده شمشیر را نا دیده گرفت. کاتانا از کشتن ترسی ندارد و از این نظر شباهت زیادی به پانیشر دارد. او معتقد است که تمام مجرمان باید کشته شوند و عدم تردید او در کشتن باعث شده تا تمام تهدیدات را بین ببرد.

Lady Shiva

بهترین شمشیرباز دنیای دی سی
بهترین شمشیرباز دنیای دی سی

تعداد بسیار کمی از افراد در دنیای دی‌سی در جنگیدن مهارت بیشتری نسبت به لیدی شیوا دارند و اگر در عین او یک شرور باشد، یک شخصیت خطرناک را می‌سازد. لیدی شیوا یکی دیگر از قاتل‌های نخبه و دارای شمشیرهای دوگانه خود است. او شخصیت بسیار خشنی دارد و یکی از بهترین شمشیرباز های دنیای دیسی به شمار می‌رود. حتی اگر او شکست بخورد، مهارت‌های شمشیرزنی او باعث می‌شود که دشمنانش از اینکه با او جنگیده‌اند پشیمان شوند.

Damian Wayne

بهترین شمشیرباز دنیای دی سی
بهترین شمشیرباز دنیای دی سی

هر یک از اعضای خانواده خفاش سلاح مورد علاقه خود را دارند و سلاح اصلی دامیان وین یک شمشیراست. اگرچه دامیان در نهایت به خواسته‌های پدرش در مورد مبارزه غیر کشنده عمل می‌کند، دامیان وین توسط راس ال‌غول بزرگ شد و در همین راستا مبارزه را یاد گرفت.

خوشبختانه، این مبارزات همراه با تمرینات بیشتر توسط تالیا ال‌غول و پدرش، او را به مرگبارترین نسخه رابین برای مبارزه تبدیل کرده است. مهارت‌های شمشیر او به او اجازه داد تا قبل از نوجوانی دث استروک و لیدی شیوا را شکست دهد و به بهترین شمشیر زن دنیای دی سی تبدیل شود.

Wonder Woman

بهترین شمشیرباز دنیای دی سی
بهترین شمشیرباز دنیای دی سی

واندر وومن (بهترین کمیک های واندر وومن) در اصل از لباس ضد گلوله و طناب حقیقت استفاده می‌کرد. با این حال، در کمیک‌های مدرن، پرنسس دایانا بیشتر شبیه جنگجویی است همه دوست داشتند باشد؛ بنابراین اکنون او یک شمشیر و سپر را به همراه تجهیزات معمول خود به کار می‌گیرد.

واندر وومن در واقع یکی از ماهرترین اعضای لیگ عدالت می‌باشد. از آنجایی که او هیچ ترسی از کشتن شرورانش ندارد، شمشیرزنی او همراه با حالت نیمه خدایی‌اش، او را به نیرویی تبدیل می‌کند که می‌توان روی آن حساب کرد. حتی بتمن واندر وومن را بهترین مبارزی که در تمام عمرش دیده خطاب کرده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین شمشیرباز دنیای دی سی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “برترین شخصیت های شمشیرباز دنیای دی سی از نگاه سایت فیگار + [عکس و تحلیل]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *