ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه ؛ به همراه رازها و فکت های سریال Moon Knight

پس از مدت‌ها پخش سریال شوالیه ماه آغاز شد و اکنون قصد داریم تا به ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه بپردازیم. با فیگار همراه باشید.

تنها با تماشای 10 دقیقه از سریال شوالیه ماه متوجه خواهید شد که این سریال تفاوت بسیار زیادی با دیگر آثار مارول دارد. با این حال و با وجود تفاوت‌های بسیار زیاد در این سریال، بهترین ایستراگ های مارول راه خود را به سریال شوالیه ماه باز کرده و به عنوان ایستراگ های سریال شوالیه ماه نیز شناخته می‌شوند.

ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه

به همراه رازها و فکت های سریال Moon Knight

شما می‌توانید فهرست ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه
ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه

پس از سریال هاکای، شوالیه ماه جدیدترین سریال مارول است. تاکنون دو قسمت از این سریال منتشر شده و بهترین ایستراگ های سریال مون نایت در همین دو قسمت وجود داشته‌اند. پس در ادامه با فیگار همراه باشید تا ایستراگ های سریال مون نایت و همچنین فکت های سریال Moon Knight را برای شما شرح دهیم.


از این بخش به بعد نوشتار ایستراگ های سریال شوالیه ماه ممکن است بخشی از داستان سریال را لو دهد!

قسمت اول

ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه
ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه, رازهای سریال مون نایت

قسمت اول سریال شوالیه ماه بینندگان را با استون گرنت آشنا کرد. با وجود اختلال چند شخصیتی شوالیه ماه، اما تقریباً تا انتهای قسمت اول ما تنها شاهد استیون بودیم و خبری از مارک و یا دیگر شخصیت‌ها نبود. با این حال، این قسمت حاوی برخی از ایستراگ های سریال Moon Knight است که در ادامه قصد داریم تا به آن‌ها بپردازیم.

خدایان مصری

ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه
ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه, ایستراگ های سریال شوالیه ماه

یکی از مهم‌ترین فکت های سریال Moon Knight نحوه به تصویر کشدن خدایان مصری در این سریال است. در فیلم‌های پیشین دنیای سینمایی مارول، نحوه وجود خدایان اسکاندیناوی‌ برای مخاطبان شرح داده شد. ما متوجه شدیم که خدایان اسکاندیناوی نه خدا، بلکه موجوداتی بیگانه هستند که پس از ورود به زمین، توسط مردم نروژ و تمام مناطق اسکاندیناوی مورد پرستش قرار گرفتند.

با فرض فضایی بودن خدایان ازگاردی، متوجه خواهیم شد که خدایان قدیمی به طور واقعی در دنیای سینمایی مارول وجود ندارند. با این حال، یکی از رازهای سریال Moon Knight مربوط به خدایان مصری و به نظر نشان می‌دهد که این خدایان مصری به شکل سنتی خود باقی‌مانده و واقعا همان چیزی هستند که مردم مصر باستان پرستش می‌کردند. با این حال، باید تا پایان سریال منتظر ماند تا از نحوه به تصویر کشیدن کامل و دقیق آن‌ها مطلع شد.

بیشتر بخوانید:

بارکد

ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه
ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه, فکت های سریال شوالیه ماه

به نظر می‌رسد که برخی از حقایق سریال شوالیه ماه در تمام سریال، مربوط به بارکدها باشند. در سکانسی از قسمت اول سریال شوالیه ماه، ما شاهد یک بارکد هستیم که بر دیوار موزه قرار دارد. اگر شما این بارکد را اسکن کنید، مارول صفحه‌ای از سایت مارول خواهید شد که یک کپی دیجیتال رایگان از کمیک اولین حضور شوالیه ماه در مارول را به شما هدیه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

لیلا یا مارلین آلراونه؟

ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه
ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه, فکت های سریال شوالیه ماه

هنگامی که استیون یک گوشی موبایل قدیمی را در دیوار خانه‌اش پیدا می‌کند، متوجه شخصی به نام لیلا می‌شود که بارها به او تماس گرفته است. در ادامه او با لیلا صحبت کرده و حتی در قسمت دوم سریال، ما شاهد حضور لیلا در تصویر هستیم. با این حال، هویت واقعی لیلا همچنان یکی از رازهای سریال مون نایت است.

مارلین آلراونه همسر و همراه مارک اسپکتور در دنیای کمیک بوک است. با این حال، به نظر می‌رسد که لیلا نام و هویت جدید این شخصیت در دنیای سینمایی مارول است. همچنین قسمت دوم سریال شوالیه ماه کمی بیشتر به این موپرد از رازهای سریال شوالیه ماه پرداخته و احتمال یکی بودن شخصیت‌های لیلا و مارلین را بیشتر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دوشان کیست؟

ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه
ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه, حقایق سریال Moon Knight

تنها نامی که غیر از لیلا در دفترچه تاریخچه تماس‌های تلفن مارک اسپکتور دیده می‌شود، دوشان است. دوشان تنها یک بار با مارک تماس گرفته و وجود این نام، یکی دیگر از حقایق سریال شوالیه ماه است. احتمالاً نام دوشان اشاره‌ای به ژان پل دوشان داشته باشد. ژان پل دوشان یکی از اعضای سابق لژیون فرانسه بوده و از بهترین متحدان شوایه ماه محسوب می‌شود.

شاید وجود نام دوشان یکی از رازهای سریال شوالیه ماه باشد، اما احتمال حضور این شخصیت در سریال بسیار پایین است. تاکنون هیچ بازیگری برای نقش دوشان معرفی نشده است و احتمالاً این نام تنها یکی از ایستراگ های سریال Moon Knight بوده که قصد ادای احترام به این شخصیت را داشته است. البته که این احتمال وجود دارد تا حضور دوشان در سریال، یکی از سوپرایزهای سریال شوالیه ماه باشد.

بیشتر بخوانید:

آواتار

ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه
ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه, رازهای سریال Moon Knight

لحظاتی پیش از نبرد نهایی قسمت اول، آرتور و استیون یکدیگر را ملاقات می‌کنند. در این لحظه آرتور به استیون توضیح می‌دهد که حتی آواتارِ آمیت، به او خیانت کرد. در همین لحظه، استیون به او می‌گوید: موجودات آبی، من عاشق اون فیلمَم. آرتور تلاش می‌کند تا معنی آواتار را برای استیون توضیح دهد اما باری دیگر استیون حرف او را قطع کرده و می‌گوید: اوه منظورت اون انیمه‌ است؟

اشاره به دو اثر متفاوت، یکی از ایستراگ های سریال Moon Knight را تشکیل داده است. منظور از موجودات آبی، فیلم Avatar ساختته جیمز کامرون، و منظور از انیمه، Avatar: The :Last Airbender است. البته طرفداران Avatar: The :Last Airbender اعتقاد دارند که این سریال یک انیمه نیست و به همین دلیل، این سکانس موجب نارضایتی آن‌ها شده است.

بیشتر بخوانید:

قسمت دوم

ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه
ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه, فکت های سریال مون نایت

فکت های سریال مون نایت در قسمت دوم نیز ادامه دارند. استیون پس از قتل یک شغال جادویی، متوجه می‌شود که ماجراجویی عظیمی را در پیش دارد. همچنین حضور پررنگ‌تر مارک اسپکتور، کمک زیادی به رشد این سریال می‌کند. فکت های سریال شوالیه ماه در قسمت دوم نیز ارتباط کمی با دیگر حقایق دنیای سینمایی مارول دارند. با این حال تعداد زیادی از ایستراگ های سریال مون نایت در قسمت دوم وجود دارند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

بارکد دوم

ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه
ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه, حقایق سریال شوالیه ماه

با وجود یک بارکد در قسمت اول سریال شوالیه ماه، چشم هواداران برای یافتن بارکدی بعدی در دیگر قسمت‌ها تیز شد. یکی از رازهای سریال شوالیه ماه در قسمت دوم نیز مربوط به یک بارکد جدید در سکانسی دیگر می‌باشد. با اسکن کردن این بارکد، شما وارد سایت مارول شده و یک کپی رایگان از شمارخ 43 کمیک Werewolf By Night را دریافت خواهید کرد. داستان این کمیک ادامه کمیک قبلی می‌باشد و شوالیه ماه نیز حضور پررنگی در آن دارد.

بیشتر بخوانید:

مردی در یخ

ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه
ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه, رازهای سریال مون نایت

هنگامی که استیون لیلا را به آپارتمان خود می‌برد، ما نمایی بیشتر از آپارتمان استیون را مشاهده می‌کنیم. در یک قفسه کتاب، کتابی به عنوان مردی در یخ دیده می‌شود. مردی در یخ یک کتاب باستان شناسی واقعی است که توسط کنراد اسپیندلر نوشته شده است. اما کاملاً واضح است که عبارت مردی در یخ در دنیای سینمایی مارول، یکی از فکت های سریال مون نایت بوده و اشاره‌ای مستقیم به کاپیتان آمریکا دارد.

بیشتر بخوانید:

جادوی آرتور

ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه
ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه, حقایق سریال شوالیه ماه

در قسمت اول هنگامی که آرتور شغال جادویی‌اش را احضار کرد، این کار خارج از صفحه اتفاق افتاد. با این حال، در قسمت دوم ما شاهد احضار جادویی آرتور بودیم. نکته‌ای که این سکانس را تبدیل به یکی از حقایق سریال Moon Knight کرده است، رنگ بنفش جادوی آرتور است.

جادو سحرهای متفاوتی در دنیای مارول وجود دارند. اکثر این جادوها با طیف‌ رنگی‌های متفاوت از یکدیگر جدا می‌شوند. با این حال، ما در سریال وانداویژن شاهد جادوی آگاتا هارکنس بودیم که به رنگ بنفش درآمد. این می‌تواند یکی از حقایق سریال Moon Knight باشد که نحوه جادوی این دو شخصیت را به یکدیگر مرتبط کند.

بیشتر بخوانید:

مستر نایت

ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه
ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه, حقایق سریال مون نایت

سرانجام و در پایان قسمت دوم، ما مشاهده می‌کنیم که باری دیگر شوالیه ماه در لباس خود ظاهر می‌شود. اما این بار به جای مارک، این استیون است که لباس‌های شوالیه ما را احضار می‌کند. بدین صورت، ما شاهد لباسی مجلسی و بسیار زیبا هستیم که از لباس مشهور مستر نایت (آقای نایت) الهام گرفته است.

همچنین در ادامه سلاح‌های شوالیه ماه یکی دیگر از حقایق سریال مون نایت را به نمایش می‌گذارند. ما مشاهد تیغه‌ها و همچنین هلال ماه شولیه ماه هستیم که همانند سلاح‌های این شخصیت در دنیای کمیک است. لازم به ذکر است که جنس تیغه‌های شوالیه ماه، از آدامانتیوم است. آدامانتیوم همان فلزی است که در بدن ولورین به کار رفته است و شاید این فلز به عنوان حقایق سریال مون نایت یکی از اولین اشارت را به مردان ایکس در دنیای سینمایی مارول انجام داده باشد.

بیشتر بخوانید:

قسمت سوم

این نوشتار هنگام انتشار قسمت سوم سریال شوالیه ماه به روز رسانی شده و ایستراگ های سریال شوالیه ماه مربوط به قسمت سوم قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه

لیلا در سریال شوالیه ماه کیست؟

مارلین آلراونه همسر و همراه مارک اسپکتور در دنیای کمیک بوک است. با این حال، به نظر می‌رسد که لیلا نام و هویت جدید این شخصیت در دنیای سینمایی مارول است.

بارکدها در سریال شوالیه ماه چه کاربردی دارند؟

به نظر می‌رسد که در هر قسمت از شوالیه ماه، یک بارکد در یک سکانس پنهان شده است که با اسکن آن، به یک کپی دیجیتال رایگان از یکی از کمیک‌های مربوط به شخصیت شوالیه ماه دست خواهیم یافت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *