بهترین بازی های شبیه سازی 2022 ؛ موبایل، کامپیوتر، PS4 و PS5

گاهی بازی‌های شبیه سازی نیز می‌توانند بسیار جذاب باشند. اگر قصد دارید تا با بهترین بازی های شبیه سازی 2022 آشنا شوید، همراه با فیگار بمانید.

بازی‌های شبیه سازی تنوع بسیار زیادی دارند. گاهی شما را تبدیل به یک جراح در اتاق عمل، و گاهی تبدیل به یک راننده کامیون می‌کنند. جذابیت بازی‌های شبیه سازی به نحوه محتوای آن‌ها است. همچنین در اکثر مواقع،‌ ژانر شبیه سازی با ژانر جهان باز (بهترین بازی های جهان باز اندروید و آیفون 2022) ادغام می‌شوند تا آزادی عمل بالایی به کاربران دهند؛ البته که اکثر این بازی‌ها، درکنار بخش جهان باز، دارای بخش مرحله‌ای و یا داستانی نیز هستند.

بهترین بازی های شبیه سازی 2022

موبایل، کامپیوتر، PS4 و PS5

شما می‌توانید فهرست بهترین بازی های شبیه سازی 2022 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین بازی های شبیه سازی 2022
بهترین بازی های شبیه سازی 2022

تقریباً هر ایده‌ای که تابه حال به ذهنتان رسیده‌ است، یک بازی شبیه سازی از آن ساخته شده است. اگر هم بازی‌ شبیبه سازی از ایده شما وجود ندارد، خیلی زود ساخته خواهد شد. از شبیه ساز گدا تا شبیه ساز زنبور!

به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تا نگاهی به مورد انتظارترین بازی های شبیه سازی 2022 بیاندازیم. سپس بهترین‌های آن‌ها را انتخاب کرده و آن‌ها را به شما معرفی نماییم. اگر شما نیز به بازی‌های شبیبه سازی علاقه دارید، با نوشتار بهترین بازی های شبیه سازی 2022 همراه با فیگار باشید.

بهترین بازی های شبیه سازی موبایل

بهترین بازی های شبیه سازی 2022
بهترین بازی های شبیه سازی 2022, بهترین بازی شبیه سازی موبایل 2022

اکثر بازی‌های شبیه سازی، نیازی به گرافیک بالا ندارند. به همین دلیل است که همواره موبایل پلتفرم مناسبی برای رشد بازی‌های جهان باز بوده است؛ البته که بازی‌های گرافیکی (بهترین بازی های گرافیکی 2022 و 2021) زیادی برای موبایل وجود دارند. در ادامه با فیگار همراه باشید تا بهترین بازی های شبیه سازی موبایل 2022 را به شما معرفی نماییم.

بیشتر بخوانید:

Truck and Logistics Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی 2022
بهترین بازی های شبیه سازی 2022, بهترین بازی های شبیه سازی موبایل 2022

بازی Truck and Logistics Simulator یک بازی شبیه سازی است که در آن نقش یک کارمند و یا صاحب یک شرکت تدارکات، شخصی است که بازیکنان در نقش او قرار می‌گیرند. بازیکن مسئولیت حمل و نقل کالا، بارگیری و همچنین توسعه ناوگان و زیرساخت ها را بر عهده دارد.

بازی Truck and Logistics Simulator در ژانر شبیه سازی قرار گرفته است اما آزادی عملی که به بازیکنان می‌دهد، آن را به یکی از بهترین بازی های شبیه سازی موبایل 2022 می‌کند. این بازی نیز همانند اکثر دیگر بازی‌های لیست مورد انتظارترین بازی های شبیه سازی 2022 تاریخ انتشار دقیقی ندارد اما در سال 2022 منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

SimpleRockets 2

بهترین بازی های شبیه سازی 2022
بهترین بازی های شبیه سازی 2022, بهترین بازی شبیه سازی 2022

مهندسی کنید، نقشه بریزید، بسازید و پرواز کنید! اگر به فضا علاقه دارید قطعا SimpleRockets بهترین بازی شبیه سازی موبایل 2022 برای شما خواهد بود. اگر تابه حال سعی داشته‌اید تا همانند یک فضانورد به سیاره‌های مختلف سفر کنید، و یا در قامت یک مهندس قرار گرفته و سفینه‌های فضایی را بسازید، اکنون به آرزوی خود رسیده‌اید!

شما باید در بازی SimpleRockets  به ترتیب یک سفینه فضایی را مهندسی کرده و بسازید، سپس تبدیل به کاپیتان ماموریت شده و به سوی بیکران و فراتر از آن بشتابید!

بازی SimpleRockets 2 دومین قسمت از بازی SimpleRockets  است که در سال 2015 است. همانطور که در مورد قسمت اول، تمرکز بر ساخت و پرواز سفینه‌های فضایی بوده است، قسمت دوم نیز قصد دارد تا بر همین بخش تمرکز کند. اگر به دنبالبهترین بازی شبیه سازی موبایل 2022 که به فضا مربوط می‌شود هستید، احتمالا SimpleRockets 2 بازی‌ای است که به آن احتیاج دارید.

بیشتر بخوانید:

Learning Factory

بهترین بازی های شبیه سازی 2022
بهترین بازی های شبیه سازی 2022, بهترین بازی شبیه سازی 2022

بازی Learning Factory یک بازی شبیه سازی مدیریت کارخانه است. اما تفاوت‌هایی میان این بازی با دیگر بازی‌های لیست مورد انتظارترین بازی های شبیه سازی 2022 وجود دارد. این بازی جزو بازی‌هایی است که به آموزش برنامه نویسی کمک می‌کند.

شما در این بازی، باید با استفاده از نوشتن کدهای مختلف، به ساخت یک کارخانه در مریخ کمک کنید! شاید جنبه آموزشی این بازی به همراه میحط جذابش، بتواند آن را تبدیل به بهترین بازی شبیه سازی 2022 کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های شبیه سازی کامپیوتر

بهترین بازی های شبیه سازی 2022
بهترین بازی های شبیه سازی 2022, بهترین بازی های شبیه سازی کامپیوتر 2022

کامپیوتر حتی بیش از موبایل، حاوی بازی‌های شبیه سازی زیادی بوده است. اکثر بازی‌های بزرگ شبیه سازی برای کامپیوتر عرضه شده‌اند. به همین دلیل، لیست بهترین بازی های شبیه سازی کامپیوتر 2022 نیز بسیار بزرگ خواهد بود. پس ما تلاش کرده‌ایم تا بهترین موارد این لیست را برای شما انتخاب نماییم.

بیشتر بخوانید:

Kerbal Space Program 2

بهترین بازی های شبیه سازی 2022
بهترین بازی های شبیه سازی 2022, بهترین بازی شبیه سازی کامپیوتر 2022

آیا در کودکی آرزو داشتید تا روزی تبدیل به یک فضانورد شوید و سیاره‌های مختلف را فتح کنید؟ باید گفت که اکنون به آرزوی خود رسیده‌اید! شما باید در بازی Kerbal Space Program، هرکاری که به فضا مربوط می‌شود را از ابتدا آغاز کنید؛ برنامه ریزی کنید، فضاپیما را بسازید و درنهایت آن را پرتاب و هدایت کنید!

اکنون قسمت دوم بازیKerbal Space Program و با ویژگی‌های جدید، درحال تبدیل شدن به بهترین بازی شبیه سازی کامپیوتر 2022 است. سازندگان مژده سفرهای میان ستاره‌ای را در قسمت دوم این بازی می‌دهند. همچنین شما خواهید توانست در سیاره‌های دیگر،‌ به ساخت شهر بپردازید. هنوز بازی Kerbal Space Program 2 تاریخ انتشار دقیقی ندارد؛ اما احتمال در سال 2022 منتشر می‌شود و یکی از بهترین بازی های شبیه سازی کامپیوتر 2022 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

Animal Shelter Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی 2022
بهترین بازی های شبیه سازی 2022, بهترین بازی شبیه سازی کامپیوتر 2022

تا به حال به بازدید از یک پناهگاه نگهداری از حیوانات فکر کرده‌اید؟ احتمالاً حتی اگر قصد همچین کاری را داشته باشید، نتوانسته‌اید تا مکان مورد نظر را بیابید. در همچین مواقعی، بازی Animal Shelter Simulator به کمک شما می‌آید!

یکی جدیدترین و بهترین بازی های شبیه سازی کامپیوتر 2022 به شما این امکان را می‌دهد تا از یک پناهگاه حیوانات، بازدید کرده، و به حیوانات آن کمک کنید! به سگ‌ها غذا دهید و یا با آن‌ها بازی کنید؛ اختیار همه چیز برعهده شما است!

بیشتر بخوانید:

Police Simulator: Patrol Officers

بهترین بازی های شبیه سازی 2022
بهترین بازی های شبیه سازی 2022, مورد انتظارترین بازی شبیه سازی 2022

یکی دیگر از رویاهای کودکی ما، تبدیل شدن به یک پلیس بود. اکنون بازی Police Simulator: Patrol Officers وظیفه برآورده کردن این رویا را برای ما دارد. شما می‌توانید در این بازی به گشت زنی در مناطق تعیین شده بپردازید و با جرم و جنایات بجنگید.

این بازی، با الهام از کلان‌ شهرهای آمریکا، شهری خیالی به نام برایتون را به وجود آورده است که بازی در آن جریان دارد. وظیف شما در این بازی،‌ انجام کارهای روزانه در حین گشت‌زنی از جمله صدور جریمه و یا دخالت در موارد اضطراری است.

البته لازم به ذکر است که این بازی از سال 2021 در حالت Early Access منتشر شده است و شما می‌توانید آن را از استیم (بهترین بازی های استیم 2022) دریافت نمایید؛ اما نسخه نهایی و کامل بازی،‌ در سال 2022 منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های شبیه سازی PS4

بهترین بازی های شبیه سازی 2022
بهترین بازی های شبیه سازی 2022, بهترین بازی شبیه سازی PS4 2022

همچنان کنسول PS4 محبوبیت بسیار بالایی دارد. پس اکنون نوبت به آن رسیده است تا به سراغ بهترین بازی های شبیه سازی PS4 2022 رفته و آن‌ها را به شما معرفی نماییم. البته که کنسول‌های پلی استیشن تنها کنسول‌های محبوب نیستند و شما می‌توانیددر فیگار با بهترین بازی های ایکس باکس 2022 نیز آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

Drug Dealer Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی 2022
بهترین بازی های شبیه سازی 2022, بهترین بازی های شبیه سازی PS4 2022

شاید بهتر باشد Drug Dealer Simulator را بتوان عجیب‌ترین بازی در لیست بهترین بازی های شبیه سازی PS4 2022 نامید. شما در این بازی، در نقش یک فروشنده مواد مخدر، و یا به طور عامیانه‌تر، در نقش یک ساقی مواد مخدر قرار می‌گیرید!

شما باید کار خود را از ابتدا آغاز کنید؛ با خرده فروشی در شهر وارد بازار مواد مخدر شوید. و سپس با ایجاد یک باند بزرگ،‌ وارد تجارت عظیم و پر سودی از مواد مخدر شوید. همچنین شما باید مواظب پلیس‌ها باشید و رابطه خود را با شرکا حفظ کنید.

بیشتر بخوانید:

Wild Side

بهترین بازی های شبیه سازی 2022
بهترین بازی های شبیه سازی 2022, بهترین بازی های شبیه سازی PS4 2022

بازی Wild Side یکی از بهترین و متفاوت‌ترین بازی‌های ژانر بقا و نجات (بهترین بازی های بقا و نجات 2022) و شبیه سازی در سال 2022 است. این بازی شما را مستقیماً در وسط یک جنگل بزرگ قرار می‌دهد تا با سختی‌های آن‌جا دست و پنجه نرم کنید.

برخلاف اکثر بازی‌های نجات و بقا،‌این بازی به صورت داستانی ارائه خواهد شد! اکنون سال 1980 است و شما با یک گلایدر از کوه به پایین پریده‌اید؛ اما متاسفانه گلایدر شما پاره شده و به پایین سقوط کرده‌اید. متاسفانه بی‌سیمی که با استفاده از آن می‌توانستید درخواست امداد کنید نیز از بین رفته است. پس شما کاملاً تنها، و در میان جنگلی بسیار عظیم قرار گرفته‌اید که باید از آن فرار کنید! عده زیادی باور دارند که این بازی، بهترین بازی شبیه سازی PS4 2022 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

Thief Simulator 2

بهترین بازی های شبیه سازی 2022
بهترین بازی های شبیه سازی 2022, بهترین بازی شبیه سازی PS4 2022

بازی Thief Simulator 2، یک دنباله از بازی Thief Simulator است که یک کمپانی لهستانی وظیفه ساخت آن را برعهده داشت. این بازی همانند نسخه پیشین، شما را در نقش یک دزد حرفه‌ای قرار می‌دهد که می‌توانید به مکان‌های مختلف، دستبرد بزنید.

کمپانی سازنده بازی Thief Simulator 2، نوید بهترین بازی شبیه سازی PS4 2022 به همراه المان‌های بیشتری از سیستم جهان باز و رفع محدودیت‌ها می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های شبیه سازی PS5

بهترین بازی های شبیه سازی 2022
بهترین بازی های شبیه سازی 2022, بهترین بازی های شبیه سازی PS5 2022

اکنون زمان‌ آن رسیده است تا بهترین بازی های شبیه سازی PS5 2022 را بررسی کنیم. اگر شما از کنسول PS5 استفاده می‌کنید، می‌توانید برای آشنایی با بازی‌هایی بیشتر، نوشتار بهترین بازی های PS5 را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

The Sims 5

بهترین بازی های شبیه سازی 2022
بهترین بازی های شبیه سازی 2022, بهترین بازی های شبیه سازی PS5 2022

ما نسخه موبایل بازی The Sims را در نوشتار بهترین بازی های دخترانه موبایل به شما معرفی کرده بودیم. اما کنون پنجمین قسمت از نسخه اصلی این بازی در شرف انتشار قرار دارد! این بازی همانند نسخه‌های قبل، یک شبیه سازی زندگی تمام عیار خواهد بود!

شما می‌توانید شخصیت خود را همانطور که در ذهن دارید بسازید و وارد جهان The Sims شوید. با مقدار پولی که بازی به شما داده است، یک خانه بخرید و بازی را آغاز کنید. برای خود شغلی پیدا کنید و یا حتی وارد رابطه‌ای عاشقانه (بهترین بازی های عاشقانه کامپیوتر 2022) شوید! میزان آزادی عمل و تنوع در بازی‌ Sims 5، آن را به بهترین بازی شبیه سازی PS5 2022 تبدیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

Ultimate Fishing Simulator 2

بهترین بازی های شبیه سازی 2022
بهترین بازی های شبیه سازی 2022, بهترین بازی شبیه سازی PS5 2022

این بار یک قلاب بر دست بگیرید و شروع به ماهیگیری کنید. بازی Ultimate Fishing Simulator 2 قسمت دوم بازی Ultimate Fishing Simulator که در سال 2022 منتشر خواهد شد تا بهترین بازی شبیه سازی PS5 2022 باشد.

این قسمت مکان‌های ماهی گیری متفاوت را به همراه امکان ماهیگیری در فصول مختلف سال به بازی اضافه خواهد کرد. همچنین هوش مصنوعی ماهی‌ها نیز بهبود یافته است تا این بازی، کمی واقع گرایانه‌تر باشد.

بیشتر بخوانید:

Animal Rescue

بهترین بازی های شبیه سازی 2022
بهترین بازی های شبیه سازی 2022, بهترین بازی های شبیه سازی PS5 2022

بازی Animal Rescue یک بازی اکشن ماجراجویی متفاوت است. شما در نقش یک حامی حیوانات قرار گرفته، و به کمک حیوانات می‌شتابید. شما باید حیوانات را از بلایای طبیعی و یا از شر انسان‌های حیوان آزار نجات دهید؛ سپس از آن‌ها مراقت کرده و آن‌ها را درمان کنید. احتمالا بازی Animal Rescue بهترین بازی شبیه سازی PS5 2022 برای علاقه‌مندان به حیوانات خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های شبیه سازی 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین بازی های شبیه سازی 2022

مورد انتظارترین بازی شبیه سازی 2022 کدام بازی است؟

بازی Sims 5 که یک شبیه سازی زندگی تمام عیار است، را می‌توان مورد انتظارترین بازی شبیه سازی 2022 نامید.

معیار انتخاب بهترین بازی های شبیه ساز چیست؟

ما در نوشتار بهترین بازی های شبیه سازی 2022 تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا بهترین بازی‌ها را برای هر سلیقه‌ای انتخاب نماییم. معیار اصلی ما در این لیست،‌ انتخاب بازی‌هایی بوده است که به معنای واقعی یک شبیه ساز باشند تا یک بازی؛ به شکلی که معیارهای واقع گرایانه و جهان‌باز بیشتری در آن‌ها اعمال شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *