آموزش بازی دسنترالند (Decentraland) ؛ معرفی و نحوه کسب درآمد از دسنترالند

Decentraland نام یکی از محبوب‌ترین متاورس‌ها در سال 2022 است. پس تصمیم گرفتیم تا به آموزش بازی دسنترالند (Decentraland) پرداخته و آن را به شما شرح دهیم.

امروزه متاورس جزو مهم‌ترین تکنولوژی‌های موجود در جهان محسوب می‌شود. متاورس به شما اجازه می‌دهد تا در کامپیوتر و یا موبایل شخصی خود، پا به جهانی کاملاً جدید بگذارید. این جهان، متاورس نام می‌گیرد. درحال حاضر، تکنولوژی متاورس همچنان درحال توسعه است و هنوز تبدیل به چیزی که علاقه‌مندان تکنولوژی از آن انتظار دارند نشده است؛ اما با این حال، تعداد زیادی از بهترین پروژه های متاورس وجود دارند که می‌توانید همین الان به تجربه آن‌ها بپردازید! البته که اگر همچنان با متاورس آشنایی ندارید، می‌توانید نوشتار متاورس چیست؟ را مطالعه نمایید.

آموزش بازی دسنترالند (Decentraland)

معرفی و نحوه کسب درآمد از دسنترالند

شما می‌توانید فهرست آموزش بازی دسنترالند (Decentraland) را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

آموزش بازی دسنترالند
آموزش بازی دسنترالند, نصب بازی دسنترالند

اما امروز تصمیم گرفته‌ایم تا به طور اختصاصی، نگاهی به متاورس محبوب دسنترالند بیاندازیم و آموزش بازی Decentraland را به شما ارائه دهیم. البته که این متاورس جزو بهترین بازی های بلاکچین 2022 نیز محسوب می‌‌شود. در آموزش بازی Decentraland قصد داریم تا مواردی همچون نحوه خرید زمین در دسنترالند و یا  آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی دسنترالند خواهیم پرداخت. پس منتظر باشید تا بتوانید نحوه کسب درآمد از دسنترالند را بیاموزید!

تولد دسنترالند

آموزش بازی دسنترالند
آموزش بازی دسنترالند, آموزش متاورس دسنترالند, آموزش دسنترالند

در سال 2020 بود که دسنترالند برای اولین بار متولد شد. آری میلیچ، شخصی است که برای اولین بار دسنترالند را ایجاد کرد. به طور کلی، دسنترالند از سال 2017 درحال ساخت بوده است؛ اما دسنترالند در سال 2020 بود که برای عموم در دسترس قرار گرفت و به نوعی منتشر شد.

یکی دیگر از نکاتی که باید در آموزش متاورس Decentraland بدانید، این است که دسنترالند در بلاکچین اتریوم به وجود آمده است. همچنین لازم به ذکر است که مانا (Mana) توکن دسنترالند و جزو بهترین توکن های NFT است. اکنون اطلاعات بیشتری از نحوه تولد و تاریخچه دسنترالند به دست آوریدم؛ پس در ادامه خیلی جزئی‌تر به آموزش متاورس دسنترالند می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

ورود به دسنترالند

آموزش بازی دسنترالند
آموزش بازی دسنترالند, آموزش متاورس دسنترالند, سایت دسنترالند, آموزش دسنترالند

از مهم‌ترین بخش‌های آموزش متاورس Decentraland ورود به آن است. در ابتدا می‌توانید به سایت رسمی دسنترالند ررجوع کرده تا بتوانید وارد آن شوید. هنگامی که گزینه ورود به دسنترالند را در سایت دسنترالند انتخاب کنید،‌ دو گزینه پیش روی شما قرار می‌گیرد؛ شما می‌توانید به صورت مهمان و بدون ثبت نام، وارد دسنترالند شوید. دسترسی و امکانات شما محدود خواهد بود اما امکان بازدید از مکان‌های مختلف را دارید. هنگامی که بر گزینه ورود به صورت مهمان کلیک می‌کنید، دسنترالند از شما یک نام کاربری درخواست می‌کند. این نام می‌تواند هرچیزی باشد که شما انتخاب می‌کنید. سپس ابزار ساخت آواتار در اختیار شما قرار می‌گیرد که جلوتر به آن می‌پردازیم. درنهایت نیز می‌توانید وارد دسنترالند شده و از محیط آن لذت ببرید‍!

راه بعدی که اهمیت بیشتری در آموزش بازی Decentraland دارد، ثبت نام است. برای ثبت نام در دسنترالند، شما نیاز به یک کیف پول دیجیتال دارید؛ یک کیف پول دیجیتال که از فناوری NFT پشتیبانی کرده و با دسنترالند سازگار باشد. MetaMask جزو بهترین کیف پول های ارز دیجیتال است که از دسنترالند پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید یک کیف پول در متا مسک ساخته و سپس آن را به دسنترالند متصل کنید. اکنون شما یک عضو واقعی در دسنترالند محسوب می‌شوید و می‌توانید به امکانات زیادی دست یابید. یکی از مهم‌ترین این امکانات، خرید زمین است که در ادامه به نحوه خرید زمین در دسنترالند نیز خواهیم پرداخت. همچنین لازم به ذکر است که شما می‌توانید توضیحات کامل‌تری از چگونه وارد متاورس شویم را در فیگار مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

ساخت آواتار

آموزش بازی دسنترالند
آموزش بازی دسنترالند, آموزش متاورس Decentraland, آموزش دسنترالند

ساخت آواتار جزو نکات مهم آموزش متاورس Decentraland است که گاهاً دست کم گرفته می‌شود. هنگامی که شما وارد متاورس شوید، در ابتدا باید آواتار خود را ایجاد کنید. بدین منظور، یک ابزار طراحی آواتار بسیار مناسب در دسنترالند وجود دارد. این ابزار، امکانات نسبتاً زیادی به شما می‌دهد تا بتوانید چهره خودتان، و یا یک چهره فانتزی که در ذهن دارید را بسازید.

همچنین لازم به ذکر است که مد و طراحی آواتار، یکی از بهترین راه‌های برای آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی دسنترالند است. البته که مد و فشن در هر متاورسی جزو مهم‌ترین مبحث‌های آموزش کسب درآمد در متاورس محسوب می‌شود. شما می‌توانید تبدیل به یک طراح مد شده و آواتارهای منحصر به فردی طراحی کنید که دیگران حاضر به پرداخت پول برای استفاده از آن‌ها باشند!

بیشتر بخوانید:

انتخاب نام

آموزش بازی دسنترالند
آموزش بازی دسنترالند, آموزش بازی Decentraland, نصب بازی دسنترالند

انتخاب نام نیز برخلاف تصور عموم، جزو نکاتی که است که باید در نحوه بازی Decentraland بیاموزید. یک نام در متاورس، می‌تواند معرف شما باشد. توجه کنید که دسنترالند چیزی فراتر از یک بازی، بلکه یک جهان و یا کشور مجازی است. پس باید در انتخاب نام مناسب دقت کنید. پیشنهاد می‌شود تا نامی منحصر به فرد و خاص را برای خود انتخاب نمایید تا همیشه دیگران بتوانند شما را با این نام خطاب کنند.

درحال حاضر و به دلیل نیاز کاربران به نام‌های متفاوت، نام‌های خاص توسط افراد مختلف خریداری شده و در مارکت پلیس دسنترالند به فروش می‌رسند. پس شاید حتی شما نیز بتوانید یک نام خاص انتخاب کرده و به عنوانآموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی دسنترالند آن را به فروش برسانید. همچنین شما می‌توانید با دیگر مارکت پلیس‌های بزرگ NFT،‌ در نوشتار بهترین سایت های خرید و فروش NFT آشنا شوید.

هنگامی که شما آواتار خود را ایجاد کرده و سپس نامی برای خود برگزیدید، (در صورتی که کیف پول خود را به ددسنترالند متصل کرده باشید) اکنون می‌توانید پاسپورت دسنترالند را دریافت کنید! اکنون شما یک شهروند دسنترالند محسوب می‌شوید و می‌توانید از خدمات دسنترالند استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:

نحوه خرید زمین در دسنترالند

آموزش بازی دسنترالند
آموزش بازی دسنترالند, قیمت خرید زمین در دسنترالند, نصب بازی دسنترالند, ارزانترین زمین در دسنترالند

خرید زمین در متاورس دسنترالند همانند اکثر متاورس‌های دیگر بسیار ساده است. اگر کمی زرنگ باشید حتما ارزانترین زمین در دسنترالند برای شما خواهد شد. اما، آموزش خرید زمین در دسنترالند نیز جزو مباحثی است که در نحوه بازی Decentraland باید بیاموزید. در ابتدا لازم به ذکر است که شما مجبور به خرید زمین در دسنترالند نیستید؛ شما با در دست داشتن پاسپورت دسنترالند، می‌توانید از تمامی امکانات آن بهرمند شده و به مکان‌های عمومی و یا زمین دوستانتان دسترسی داشته باشید.

برای خرید زمین، در ابتدا باید به مارکت پلیس دسنترالند رجوع کنید. در این مارکت پلیس، شما می‌توانید زمین‌های فروشی را در نقشه مشاهده کرده و از قیمت خرید زمین در دسنترالند مطلع شوید. افراد زیادی وجود دارند که زمین‌های خود را برای فروش گذاشته‌اند و شما نیز می‌توانید آن‌ها را خریداری نمایید. اگر شما یک زمین را در دسنترالند خریداری نمایید، می‌توانید در مکان مشخص شده، هرچیزی که قصد دارید بسازید. این مکان می‌تواند تبدیل به خانه‌ای کوچک برای قرارهای دوستانه باشد، و یا یک نمایشگاه بسیار بزرگ.

زمین‌ها در درسنترالند، به صورت قطعه‌های 16 در 16 متر تقسیم شده‌اند. البته که اشخاص مختلفی چندین قطعه زمین را در کنار یکدیگر قرار خریداری و ادغام کرده‌اند. پس شما می‌توانید زمین‌هایی با متراژ متفاوت را خریداری نمایید.

همچنین در رابطه با قیمت زمین در دسنترالند باید بدانید که همه چیز بستگی به مکان زمین دارد. زمین‌هایی که در نزدیکی خیابان‌های اصلی و یا پارک‌های عمومی قرار دارند، جزو گران قیمت‌ترین زمین‌ها هستند. همچنین زمین‌هایی که در نزدیکی مکان‌های ویژه و مهم دیگر قرار دارند نیز بسیار با ارزش هستند.

درحال حاضر، می‌توان به طور تقریبی پایین‌ترین قیمت خرید زمین در دسنترالند را از حدود 5000 مانا در نظر گرفت. درحال حاضر ارزش زمین‌های دسنترالند بسیار زیاد شده است و قیمت این زمین‌ها نیز بسیار بالا رفته است. همچنین شما می‌توانید اطلاعات بیشتری از صفر تا صد خرید زمین در متاورس در فیگار به دست آورید.

بیشتر بخوانید:

آموزش کسب درآمد از دسنترالند

آموزش بازی دسنترالند
آموزش بازی دسنترالند, آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی دسنترالند

اکنون شما با نحوه بازی Decentraland آشنایی دارید و می‌دانید تا چگونه یک زمین را در دسنترالند خریداری کنید. اکنون زمان آن رسیده است تا آموزش کسب درآمد از دسنترالند را یاد بگیرید و این بار کمی کسب درآمد کنید. دسنترالند یک متاورس است، اما همچنان جزو بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند نیز محسوب می‌شود. اگر به شکل درست، نحوه کسب درآمد از دسنترالند را بیاموزید،‌ می‌توانید به درآمد بسیار بالایی دست پیدا کنید.

راه‌های متعددی وجود دارد که به واسطه آن‌ها، می‌توانید به کسب درآمد در دسنترالند برسید. به یاد داشته باشید که برای کسب درآمد، در ابتدا باید نحوه بازی بلاک چین دسنترالند را به طور کامل آموخته باشید. اکنون نحوه بازی بلاک چین دسنترالند را می‌دانید، باید نگاهی به روش‌های معقول کسب درآمد انداخته و سپس از خلاقیت خود استفاده کنید تا بتوانید به بهترین شکل کسب درآمد کنید.

یکی از روش‌های بسیار محبوب برای کسب درآمد از دسنترالند، سرمایه‌گذاری است. شما می‌توانید با روشی که بالاتر به آن پرداختیم، یک زمین در دسنترالند خریده و سپس تا زمانی که ارزش آن افزایش زیادی پیدا کند، صبر کنید.

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد که در نحوه بازی بلاک چین دسنترالند می‌آموزید، کسب NFT است. اگر با NFT آشنا نیستید، می‌توانید نوشتار ان اف تی (NFT) چیست؟ را مطالعه نمایید. تمامی آیتم‌های موجود در دسنترالند از NFT تشکیل شده‌اند. برخی پراکنده، برخی کمیاب و برخی بسیار کمیاب می‌باشند. این آیتم‌ها در چند گروه تقسیم شده‌اند و برای مثال، حدود 10000 عدد از ‌آیتم‌های کمیاب، و 10 عدد از آیتم‌های افسانه در تمام دسنترالند وجود دارند. اگر شما بتوانید آیتم‌هایی را پیدا و به دست آورید که بسیار کمیاب باشند، می‌توانید آن‌ها را در مارکت پلیس دسنترالند به فروش رسانده و کسب درآمد کنید!

همچنین همانطور که بالاتر ذکر کردیم، طراحی مد و فشن و همچنین فروش نام کاربری را از یاد نبرید. تنها با خلاقیت و منحصر به فرد بودن است که می‌توانید به بهترین درآمدها از دسنترالند و یا هر متاورس دیگری دست یابید!

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار آموزش بازی دسنترالند (Decentraland)سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با آموزش بازی دسنترالند (Decentraland)

آیا متاورس Decentraland پولی است؟

خیر. شما نیاز به هیچگونه پرداخت پولی برای تجربه Decentraland ندارید. تنها اگر قصد داشته باشید می‌توانید برای کارهایی نظیر خرید زمین، پول خرج کنید.

Decentraland در چه زمانی به وجود آمد؟

شخصی به نام آری میلیچ از سال 2017 درحال ایجاد و توسعه دسنترالند بوده است. اما این متاورس از سال 2020 برای عموم آزاد، و به نوعی رسماً منتشر شد.


One thought on “آموزش بازی دسنترالند (Decentraland) ؛ معرفی و نحوه کسب درآمد از دسنترالند

  1. ممنونم از مطلب مفیدتون، بازی دسنترالند و متاورس دسنترالند بسیار وسیع و جذاب هست. امکان کسب درآمد اون هم خیلی مفیده و از لحاظ فنی هم بستر امنی محسوب میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *